Še en test/review

Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 4492
Kraj: Tržič
Avto: Kona in Zoe
3070
3218

Re: Še en test/review

OdgovorNapisal/-a CRF » 17 Dec 2018, 10:04

@matija, ja, ravno teža bolj zadaj gre dobro skupaj z zadnjim pogonom. Saj mogoče ima Kona Čisto OK oprijem v snegu, pa je veliko govora o slabem oprijemu samo zaradi prevelike moči in slabih gum. Bomo vse stestirali, kmalu :)

@Boba, ja seveda, zaradi lažjega doziranja.
Želva je neizogibna pri 3 do 4% in je tam z namenom. Če bi ti pustili polno moč in bi ti pohodil gas v tvoj klanec bi se avto takoj ugasnil in bi ti ostal pod klancem. Ne vem če je to boljši scenarij?

Winter mode ne vem da bi imel karkoli zraven tega....
Admin @ EVSVET.eu
BoBa
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 331
Kraj: Ptuj
Avto: BMWi3 ali Hyundai Kona Electric
513
22

Re: Še en test/review

OdgovorNapisal/-a BoBa » 17 Dec 2018, 10:35

@Boba, ja seveda, zaradi lažjega doziranja.
Želva je neizogibna pri 3 do 4% in je tam z namenom. Če bi ti pustili polno moč in bi ti pohodil gas v tvoj klanec bi se avto takoj ugasnil in bi ti ostal pod klancem. Ne vem če je to boljši scenarij?


Tega sicer ne razumem popolnoma. Zakaj bi avto ugasnil, če ima za zadnja 2 km še 4% SOC? Eni si želijo, da bi želvo lahko ročno vklopili, jaz si želim, da bi jo lahko ročno izklopil - če že mora biti!
Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 4492
Kraj: Tržič
Avto: Kona in Zoe
3070
3218

Re: Še en test/review

OdgovorNapisal/-a CRF » 17 Dec 2018, 10:43

BMS poskrbi za odklop baterije če napetost katerekoli celice pade pod nastavljeno. In to se zgodi VELIKO prej pri večjih močeh.
Zato je treba, za izkoristit zadnje elektrone, vozit reeees z majhno močjo. Deloma za to poskrbi želva, še več pa lahko naredi voznik.
SimonZed
Admin @ EVSVET.eu
Uporabniški avatar
SimonZed
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1351
Avto: Kona EV
984
1295

Re: Še en test/review

OdgovorNapisal/-a SimonZed » 17 Dec 2018, 10:44

Zgleda, da Hyundaiji na spodnjem delu praktično nimajo rezerve (recimo leaf 2 ima velik "buffer" na dnu), zato je na 4% najbrž res že zelo nizka napetost in BMS varuje baterijo pred popolno izpraznitvijo. Zato sta tudi z rdečo označeni zadnji dve črtici pri stanju baterije.
Zadnjič spremenil SimonZed, dne 17 Dec 2018, 10:53, skupaj popravljeno 1 krat.
Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 4492
Kraj: Tržič
Avto: Kona in Zoe
3070
3218

Re: Še en test/review

OdgovorNapisal/-a CRF » 17 Dec 2018, 10:53

Koliko % pa je ena črtica pri Koni?
Admin @ EVSVET.eu
Uporabniški avatar
SimonZed
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1351
Avto: Kona EV
984
1295

Re: Še en test/review

OdgovorNapisal/-a SimonZed » 17 Dec 2018, 10:54

Mislim, da sem naračunal okoli 5,5 odstotne točke. Če se ne motim, je 18 črtic.
Uporabniški avatar
SimonZed
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1351
Avto: Kona EV
984
1295

Re: Še en test/review

OdgovorNapisal/-a SimonZed » 17 Dec 2018, 10:58

Sam bom vedno planiral poti tako, da bom pri 11 % (zadnji rdeči črtici) na cilju ali pri polnilniici, sploh pozimi.
Uporabniški avatar
SimonZed
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1351
Avto: Kona EV
984
1295

Re: Še en test/review

OdgovorNapisal/-a SimonZed » 17 Dec 2018, 11:37

Zgoraj je mišljeno: (zadnjih dveh rdečih črticah).
Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 4492
Kraj: Tržič
Avto: Kona in Zoe
3070
3218

Re: Še en test/review

OdgovorNapisal/-a CRF » 17 Dec 2018, 11:43

Ja, to se zdi zdrava rezerva. Razen pri poti domov. Tam gre lahko tudi nižje ker je takojšnje polnjenje zagotovljeno.
SimonZed
Admin @ EVSVET.eu
Uporabniški avatar
SimonZed
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1351
Avto: Kona EV
984
1295

Re: Še en test/review

OdgovorNapisal/-a SimonZed » 17 Dec 2018, 11:51

CRF je napisal/-a:Ne izgleda slabo. Je pa težko ocenit kakšen klanec je v resnici in kakšen sneg je bil. Videt je suh.
Dejansko me mal skrbi tale sneg zarad precej neugodne razporeditve teže spredaj/zadaj. 39kWh verzija je glede tega malo na boljšem.

Glede na to, da je šel posneti vožnjo in jo objaviti na youtube, se mu najbrž zdi to kar zahteven klanec. :D

Glede razporeditve teže, kako je že pri Koni 64, je pol-pol ali je spredaj malce lažja/težja? A jo je Bjorn stehtal po vsaki osi?
Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 4492
Kraj: Tržič
Avto: Kona in Zoe
3070
3218

Re: Še en test/review

OdgovorNapisal/-a CRF » 17 Dec 2018, 11:58

Ni je še stehtal po oseh. "Najslabši" EV je bi Ioniq 50/50

eNiro: Weight distribution: 55/45
SoulEV:Weight distribution: 57/43
SimonZed
Admin @ EVSVET.eu
Uporabniški avatar
SimonZed
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1351
Avto: Kona EV
984
1295

Re: Še en test/review

OdgovorNapisal/-a SimonZed » 17 Dec 2018, 20:40

Pa še test kratkih/dolgih LED žarometov in avtomatskega preklapljanja:
timo
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 136
Kraj: Koper
Avto: Hyundai IONIQ
189
647

Re: Še en test/review

OdgovorNapisal/-a timo » 17 Dec 2018, 21:10

Nova , 4 dni stara Kona na norveškem -1800 km -potopis!!

First trip in Hyundai Kona Electric - YouTube
Uporabniški avatar
SimonZed
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1351
Avto: Kona EV
984
1295

Re: Še en test/review

OdgovorNapisal/-a SimonZed » 21 Dec 2018, 04:57

CRF je napisal/-a:Ni je še stehtal po oseh. "Najslabši" EV je bi Ioniq 50/50

eNiro: Weight distribution: 55/45
SoulEV:Weight distribution: 57/43


Podatek iz Auto Bildovega testa: 54/46
https://www.hyundai.de/downloads/testberichte/AUTO_BILD_Reichweiten-Test_KONA_Elektro.aspx
Taragula
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 131
Avto: Hyundai Kona
143
35

Re: Še en test/review

OdgovorNapisal/-a Taragula » 21 Dec 2018, 08:54

SimonZed je napisal/-a:
CRF je napisal/-a:Ni je še stehtal po oseh. "Najslabši" EV je bi Ioniq 50/50

eNiro: Weight distribution: 55/45
SoulEV:Weight distribution: 57/43


Podatek iz Auto Bildovega testa: 54/46
https://www.hyundai.de/downloads/testberichte/AUTO_BILD_Reichweiten-Test_KONA_Elektro.aspx


Zanimivo, še bolj pa mi je padlo v oči tam v tabeli na koncu piše gratis 5x service check.... :clap:

Mogoče še bo kak bonbonček za nas....
Uporabniški avatar
SimonZed
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1351
Avto: Kona EV
984
1295

Re: Še en test/review

OdgovorNapisal/-a SimonZed » 21 Dec 2018, 09:24

Ne verjamem, ampak pustimo se presenetiti. Pa mislim, da imajo zastonj servisne preglede tudi v VB, ampak s tem niso mišljeni obvezni servisi, če se ne motim, ampak samo kontrola.
Taragula
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 131
Avto: Hyundai Kona
143
35

Re: Hyundai Kona - predstavitev

OdgovorNapisal/-a Taragula » 08 Jan 2019, 06:45

Še en slovenski test, ne ravno neki podroben pa vseeno..

2018 hyundai kona electric 64 kWh impression - test - YouTube
drejc12
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 94
74
65

Re: Hyundai Kona - predstavitev

OdgovorNapisal/-a drejc12 » 08 Jan 2019, 08:57

Taragula je napisal/-a:Še en slovenski test, ne ravno neki podroben pa vseeno..

2018 hyundai kona electric 64 kWh impression - test - YouTube

Kaaaj ima? 64V baterijo? Da se boste lahko velik vozili?

Nemorem verjet.. pavza, zapri Youtube. Ušesa bolijo :envy:
EV entuziast
Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 4492
Kraj: Tržič
Avto: Kona in Zoe
3070
3218

Re: Še en test/review

OdgovorNapisal/-a CRF » 08 Jan 2019, 09:08

Tega pa nisem slišal. Samo glitch je tam kjer reče 64kWh in se sliši 64 kvurno baterijo.
Admin @ EVSVET.eu
drejc12
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 94
74
65

Re: Še en test/review

OdgovorNapisal/-a drejc12 » 08 Jan 2019, 09:09

Na 1:02, men se zdi da reče voltno, morda je pa res kaj v izgovorjavi ali zvoku.
EV entuziast

  • Podobne Teme
    Odgovori
    Ogledi
    Zadnji prispevek

Vrni se na