Neto-bruto baterija

crunchy
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1513
Kraj: Cerklje na Gorenjskem
Avto: Nissan Leaf 2.zero
1128
1484

Re: Neto-bruto baterija

OdgovorNapisal/-a crunchy » 28 Nov 2018, 09:09

BogyX je napisal/-a:Naj še dodam da recimo za polnjenje od 5% do 100% mi v službi izpiše porabo cca 37,5kWh (na polnilnici) - torej bi šlo nekje 7,5kW v toploto - so to realne številke?

To se mi zdi nerealno. Jaz imam prav obratne probleme. Pri CRF polnilnici sem moral "velikost baterije" zmanjšati na 34 kWh, da mi pravilno polni (pa še takrat se včasih zgodi, da mi napolni kakšen % ali dva več od želenega). Po tem sklepam, da so izgube zanemarljive (vsekakor pod 10%). Prej bi rekel, da je nekaj narobe z merilnikom v službi. Druga možnost pa je ta, da za balansiranje celic (polnil si do 100%) izgubiš nekaj enegije. Ali si vklapljal tudi gretje vozila?
Se pa strinjam, da bi bilo koristno enkrat preveriti polnjenje še z LeafSpy-em.
Uporabniški avatar
matija
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 3140
Kraj: Slovenia
Avto: Tesla Model 3 SR+ | BMW 225xe
3390
4525

Re: Neto-bruto baterija

OdgovorNapisal/-a matija » 28 Nov 2018, 09:21

Tako je, ali balansiranje ali pa gretje. V Leaf2 je Bjorn nameril dobrih 36kWh uporabne kapacitete.
Uporabniški avatar
En ev
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 141
Kraj: Postojna
Avto: Leaf 2 Zero
129
21

Re: Neto-bruto baterija

OdgovorNapisal/-a En ev » 01 Dec 2018, 20:33

Z BMS ne moreš izgubiti par kW
Sploh pa bi BMS moral delovati tudi ko začneš polnit baterijo da ne gredo celice v previsoko napetost. Je že kdo slišal pri leafu šklocanje neke lopute ko polnis in imas spaya gor?
Uporabniški avatar
mkonci
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 555
Kraj: dolenjska
Avto: E-golf 2017 + Passat
693
701

Re: Neto-bruto baterija

OdgovorNapisal/-a mkonci » 02 Dec 2018, 19:19

Jst sem zdej pri teh zadnjih vožnjah malo računal, koliko je dejanska uporabna baterija pri eGolfu. Prišel sem na številko 31,3kWh.
crunchy
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1513
Kraj: Cerklje na Gorenjskem
Avto: Nissan Leaf 2.zero
1128
1484

Re: Neto-bruto baterija

OdgovorNapisal/-a crunchy » 02 Dec 2018, 22:24

En ev je napisal/-a:Je že kdo slišal pri leafu šklocanje neke lopute ko polnis in imas spaya gor?

Jaz slišim preklapljanje, ko ugasnem vozilo. Zato vmesnik raje izklopim, ko ugasnem EV.
Uporabniški avatar
matija
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 3140
Kraj: Slovenia
Avto: Tesla Model 3 SR+ | BMW 225xe
3390
4525

Re: Neto-bruto baterija

OdgovorNapisal/-a matija » 03 Dec 2018, 21:31

V nasem CZeru je vmesnik 24/7 ze od jeseni 2015. Nisem opazil kaksnih posledic.
DGJ
Uporabniški avatar
BogyX
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 803
Kraj: MB
Avto: NISSAN
499
319

Re: Neto-bruto baterija

OdgovorNapisal/-a BogyX » 10 Dec 2018, 12:58

Še update - čez vikend sem polnil doma na CRF polnilnici in od 7 do 100% porabil 37,05kWh - res pa nisem preveril še glavnega števca koliko bi ta pokazal (tako ne bi bilo realno, ker imam še druge porabnike).
Me mika, da bi nekje še en umerjen števec nabavil in sprobal.
Uporabniški avatar
SimonZed
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1874
Avto: Kona EV 64 kWh
1426
2049

Re: Neto-bruto baterija

OdgovorNapisal/-a SimonZed » 15 Dec 2018, 19:33

Ta nepreverjena informacija glede akumulatorskega sklopa je bila objavljena na angleškem forumu:

64KWh version :
Module 1 - 20 cells - Left front
Module 2 - 19 cells - Under rear seats lower
Module 3 - 19 cells - Under rear seats upper
Module 4 - 20 cells - Right front
Module 5 - 20 cells - Center front
Total 98 cells
Rated voltage - 352.8V (240 - 412.8)
Nominal capacity - 180 Ah
Cell voltage - 2.5V - 4.3V

39KWh version :
Module 1 - 30 Cells - Left front
Module 2 - 30 Cells - Right front
Module 3 - 30 Cells - Center front
Total 90 cells
Rated Voltage - 324V (225 - 387)
Nominal capacity - 120 Ah
Cell voltage - 2.5V - 4.3V


Torej 75 kWh na zgornji napetosti (98 * 4,3 V * 180 Ah) in 63,5 kWh pri nominalni (352,8 V * 180 Ah), kar očitno oglašujejo (64 kWh)?
Oziroma za 39 kWh verzijo: pri maks. napetosti 90 * 4,3 V 120 Ah = 46,4 kWh oz. pri nominalni napetosti 38,8 kWh (324 V * 120 Ah).

Razlika je torej tudi v tem, da ima 64 kWh Kona dodatne baterijske sklope pod zadnjo klopjo v dveh nivojih, 39 kWh verzija pa jih tam nima.
CRF, Matej
Uporabniški avatar
pirpy
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 2238
Kraj: Topolšica
Avto: ZOE R240 41kWh i
1502
689

Re: Neto-bruto baterija

OdgovorNapisal/-a pirpy » 16 Dec 2018, 18:44

za kWh se zmeraj računa nominalna napetost celic
matija
Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 5539
Kraj: Tržič
Avto: Kona in Zoe
4035
4383

Re: Neto-bruto baterija

OdgovorNapisal/-a CRF » 16 Dec 2018, 19:00

A ni 4.3V mal velik za litij celico?
Admin @ EVSVET.eu
Uporabniški avatar
SimonZed
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1874
Avto: Kona EV 64 kWh
1426
2049

Re: Neto-bruto baterija

OdgovorNapisal/-a SimonZed » 16 Dec 2018, 20:18

Nominalna je 3,6 V (352,8 / 98).
matija, Denis_
Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 5539
Kraj: Tržič
Avto: Kona in Zoe
4035
4383

Re: Neto-bruto baterija

OdgovorNapisal/-a CRF » 21 Dec 2018, 07:59

Tole so bolj realne in zdrave številke.
Pri 100% SOC:

Screenshot_20181219-121815_Torque.jpg
SimonZed, Denis_
Admin @ EVSVET.eu
Uporabniški avatar
SimonZed
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1874
Avto: Kona EV 64 kWh
1426
2049

Re: Neto-bruto baterija

OdgovorNapisal/-a SimonZed » 21 Dec 2018, 08:35

CRF je napisal/-a:Tole so bolj realne in zdrave številke.
Pri 100% SOC

Iz slike sledi, da je na vrhu 6 % rezerve (voznik vidi 100 %, BMS 94 %). Zdaj nas zanima samo še stanje na dnu, me zanima ali sta tam vrednosti poravnani? Verjetno sta si vsaj dosti bliže kot na vrhu.
Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 5539
Kraj: Tržič
Avto: Kona in Zoe
4035
4383

Re: Neto-bruto baterija

OdgovorNapisal/-a CRF » 21 Dec 2018, 08:41

6% zgoraj se mi zdi ogromno. Spodaj bi prej rekel da je kakšne 4% tako da je skupaj baterija okrog 70kWh.
SimonZed
Admin @ EVSVET.eu
Uporabniški avatar
pirpy
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 2238
Kraj: Topolšica
Avto: ZOE R240 41kWh i
1502
689

Re: Neto-bruto baterija

OdgovorNapisal/-a pirpy » 21 Dec 2018, 12:00

Ali ima kona več celic zaporedno kot Zoe?
Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 5539
Kraj: Tržič
Avto: Kona in Zoe
4035
4383

Re: Neto-bruto baterija

OdgovorNapisal/-a CRF » 21 Dec 2018, 13:14

Mogoče kakšno več. Ti si enkrat meril napaetos pri 100%?
Admin @ EVSVET.eu
BoBa
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 345
Kraj: Ptuj
Avto: BMWi3 ali Hyundai Kona Electric
565
27

Re: Neto-bruto baterija

OdgovorNapisal/-a BoBa » 21 Dec 2018, 13:21

CRF je napisal/-a:6% zgoraj se mi zdi ogromno. Spodaj bi prej rekel da je kakšne 4% tako da je skupaj baterija okrog 70kWh.

Tu piše da je 67 kWh brutto.
Hyundai Kona Electric 64 kWh price and specifications - EV Database
Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 5539
Kraj: Tržič
Avto: Kona in Zoe
4035
4383

Re: Neto-bruto baterija

OdgovorNapisal/-a CRF » 21 Dec 2018, 16:10

Hja, pa smo spet tam. Polno nasprotujočih podatkov :)
Admin @ EVSVET.eu

  • Podobne Teme
    Odgovori
    Ogledi
    Zadnji prispevek

Vrni se na