Li-CO2
Li-CO2
7 kratna kapciteta Li-ion baterij. Potencial za 1876 Wh/kg energijske gostote.
https://insideevs.com/news/373986/first ... y-uic/amp/
https://insideevs.com/news/373986/first ... y-uic/amp/
Re: Li-CO2
Super prihodnost!!!!EVSVET napisal/-a:7 kratna kapciteta Li-ion baterij. Potencial za 1876 Wh/kg energijske gostote.
https://insideevs.com/news/373986/first ... y-uic/amp/
Jest bom kar prestavu penzijo, da še tole dočakam !!
Kona 64 50kkm prej IONIQ 28kWh - 218kkm, SE 33kW, Smart&Simple 3F CRF
-
- EV ambasador
- Prispevkov: 2257
- Kraj: Cerklje na Gorenjskem
- Avto: Nissan Leaf 2.zero 40 kWh, Tesla Y RWD
-
16682197
Re: Li-CO2
Še bolje:EVSVET napisal/-a:7 kratna kapciteta Li-ion baterij. Potencial za 1876 Wh/kg energijske gostote.
https://insideevs.com/news/373986/first ... y-uic/amp/
While the Li-CO2 batteries could theoretically reach 1,876 Wh/kg, Li-S theoric energy density limit is 2,600 Wh/kg, or 2.6 kWh/kg.
Re: Li-CO2
Vse te 'novice' služijo le enemu: ljudi prepričat, da bodo EVji kmalu drastično boljši in zato nakup danes še nima smisla.
Stvari, ki imajo kaj vrednosti/prihodnosti, so že zaščitene s pogodbami in $$$ kaznimi, če kdo o njih kaj preveč reče/napiše.
In take stvari nato omogočijo porast dosega Model S iz 265 milj leta 2012 na 370 milj leta 2018, +40%.
Those who can, do.
Those who can't, talk.
Stvari, ki imajo kaj vrednosti/prihodnosti, so že zaščitene s pogodbami in $$$ kaznimi, če kdo o njih kaj preveč reče/napiše.
In take stvari nato omogočijo porast dosega Model S iz 265 milj leta 2012 na 370 milj leta 2018, +40%.
Those who can, do.
Those who can't, talk.
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
- Vodokotlic
- EV ambasador
- Prispevkov: 2159
- Kraj: Ljubljana/Vipava
- Avto: Model 3 LR AWD
-
12571044
Re: Li-CO2
Meni bi že bilo super baterije (2x kapaciteta pri isti fizični velikosti), ki jih razvija naš kemijski inštitut s centrom za oličnost, vesolje, znanost in tehnologije. Imajo vsaj delujoče zadeve. Tudi sami kažejo da od razvoja do prodaje traja približno deset let.
Meni fenomenalno predavanje.
https://youtu.be/UbaL48ybvGA
Meni fenomenalno predavanje.
https://youtu.be/UbaL48ybvGA
Live long and prosper TESLA popust koda: https://ts.la/dejan44094
Re: Li-CO2
Jaz mislim da je namen teh objav le potencialno lažje financiranje laboratorijev za nadaljne raziskave. Vsi vejo da tehnologije niso propravljene za uporabo, ampak z malo medijske pozornosti lažje dobijo nove pokrovitelje/investitorje.
So pa vsekakor vse raziskave dobrodošle, tudi če so na koncu neuspešne.
So pa vsekakor vse raziskave dobrodošle, tudi če so na koncu neuspešne.
- Vodokotlic
- EV ambasador
- Prispevkov: 2159
- Kraj: Ljubljana/Vipava
- Avto: Model 3 LR AWD
-
12571044
Re: Li-CO2
Ja saj če se pogleda letnik uplaoda videa se vidi kam smo prišli pri razvoju novih baterij. Nikamor Še največ upov polagam prav na Teslo.
Live long and prosper TESLA popust koda: https://ts.la/dejan44094
Re: Li-CO2
>> Nikamor
2012: 265 EPA milj
2019: 370 EPA milj
Absolutno nikamor ja ...
2012: 265 EPA milj
2019: 370 EPA milj
Absolutno nikamor ja ...
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
- Vodokotlic
- EV ambasador
- Prispevkov: 2159
- Kraj: Ljubljana/Vipava
- Avto: Model 3 LR AWD
-
12571044
Re: Li-CO2
A to pri isti isti količini in masi baterij?
Live long and prosper TESLA popust koda: https://ts.la/dejan44094
Re: Li-CO2
Po moje ja, vsaj približno isti. Že za ZOE so novo baterijo stlačli v isti prostor, teža pa naj bi bla tudi tam nekje. Torej je napredek.Vodokotlic napisal/-a:A to pri isti isti količini in masi baterij?
- Vodokotlic
- EV ambasador
- Prispevkov: 2159
- Kraj: Ljubljana/Vipava
- Avto: Model 3 LR AWD
-
12571044
Re: Li-CO2
Normalno optimizacija ze obstojece zadeve, razmerja oz mesanica kemije. Seveda. Jaz sem govoril o resni evoluciji oz. to bi bila kar revolucija kaj so vse do sedaj napovedovali. Ni vrag, da jim enkrat ne bo.
Live long and prosper TESLA popust koda: https://ts.la/dejan44094
Re: Li-CO2
Mislim, da bo za revolucijo potreben nov igralec/proizvajalec. Malo tu računam na Teslo. Problem je enak kot pri ICE motorjih - firme so vložile miljarde v Li-ion tehnologijo in to sedaj štancajo. Da se investivija povrne morajo naštancat nekaj miljonov kosov, prehod na nove tehnologije pa pomeni samo stroške za obstoječe proizvajalce.
Re: Li-CO2
Tako je kot pri vsaki tehnologiji. Dokler se obstoječa dobro in uspešno ponuja na trgu ni nobene potrebe po (r)evoluciji. Zagotovo so že novejše in boljše tehnologije v laboratorijih. Na trg pa pridejo, ko bo potrebno.
Re: Li-CO2
Se strinjam. Eno tako zgodbo smo pred kratkim že doživeli s prehodom z analogne na digitalno fotografijo. Sedaj v krčih poteka prehod z FM radia na DAB radio. Prehod z Li-ion na kaj drugega bo še težji, ker sploh ne vemo na kaj. Ogromno želez je v ognju in nihče ne ve na kaj staviti.BogyX napisal/-a:Mislim, da bo za revolucijo potreben nov igralec/proizvajalec. Malo tu računam na Teslo. Problem je enak kot pri ICE motorjih - firme so vložile miljarde v Li-ion tehnologijo in to sedaj štancajo. Da se investivija povrne morajo naštancat nekaj miljonov kosov, prehod na nove tehnologije pa pomeni samo stroške za obstoječe proizvajalce.
elbic
Re: Li-CO2
Če se bo nekdo opogumil in dejansko spravil avto na trg z veliko večjim dometom (npr.: 3 kratnik zdajšnjemu), bo to sigurno nekaj. In takrat bojo tisti, ki vlagajo v Li-ion na izgubi.
Klikni in naroči svojo Teslo. https://www.tesla.com/referral/gaper58022
Re: Li-CO2
In ze leta vsi tako razmisljajo, zato raje kupujejo baterije pri korejcih in kitajcih, mislec "ne bomo vlagali v tole, ker prihajajo nove tehnologije baterij". In kar ni in ni te nove magicne tehnologije (masovno; za potrosnike in industrijo). Zato pa posevnooki sedaj drzijo za jajca celotno nemsko industrijo... obrat za 180°