Življenjska doba

Baterije bodo tako pomembne da si zaslužijo svoj forum
Uporabniški avatar
FV-EV
EVSVET donator
EVSVET donator
Prispevkov: 5306
Kraj: Slovenija
Avto: MY RWD in eKona 64 impression
6164
4035

Življenjska doba

Odgovor Napisal/-a FV-EV »

admin: razcepljena tema
Degradacije baterij sploh niso več faktor pri nakupu, to je bilo pomembno pred leti, ko so bile male in posledično v življenski dobi EV naredile preveč ciklov in bile degradirane.

EV ki so prišli v zadnjem času na trg imajo edini problem še z dometi ali pa prepočasnim polnjenjem. V prihodnje bo samo to dvoje štelo pri odločitvi za nakup tega ali onega. vse ostalo pa so individualne želje ali zahteve uporabnikov.
Argo
-
Prispevkov: 1566
Kraj: Slovenija
Avto: Kona EV 64
969
701

Re: Mazda MX-30

Odgovor Napisal/-a Argo »

Marsikomu bo degradacija baterije predstavljala problem. Po izkušnji od prevzema avtomobila kone 64 z avtom lahko naredim cca.300km. Verjamem, da bom ob višjih temperaturah lahko opravil več km, pa vendar so takšne temperature ki jih imamo sedaj vsaj 4 mesece/leto. Če bo meni pri koni 64 pri 200k km baterija degradirala za 30% bo za mene avto v teh mesecih postal neuporaben, ker ne bom več zmogel opraviti dnevne poti v službo in nazaj oz. bo zelo na meji. Ravno na polnilnicah na poti domov pa ne mislim viset.

Se je treba kar pred nakupom soočit s tem da bomo (s tako potjo pretežno po AC, kot jo imam jaz) čez nekaj let lastništva v določenih delih leta lahko računali na domet vozila, ki je približno 1/2 oglaševanega po WLTP.

Že sam WLTP je problem, ker rezultati slonijo na povprečni hitrosti, ki je nižja od 50km/h
Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 6390
Avto: Kona in Zoe
4910
5974

Re: Mazda MX-30

Odgovor Napisal/-a CRF »

Vsekakor ni noben problem z vsakim avtom porabit baterijo prej kot v polovici WLTP ali EPA dosega... Mraz/dež in gasa na avtocesto...
warpedone
Argo
-
Prispevkov: 1566
Kraj: Slovenija
Avto: Kona EV 64
969
701

Re: Mazda MX-30

Odgovor Napisal/-a Argo »

CRF napisal/-a:Vsekakor ni noben problem z vsakim avtom porabit baterijo prej kot v polovici WLTP ali EPA dosega... Mraz/dež in gasa na avtocesto...
Ni nobenega gasa CRF. Po omejitvah 130km/h in 110km/h, v vsako smer po cca 1h vožnje. Ljudje morajo vedet realne izkušnje in takšna je moja. Sem pa z avtom super zadovoljen. Samo upam, da baterija ne degradira toliko. Če bo, moram najti način, da bo pred potekom garancije.
Zadnjič spremenil Argo, dne 04 Jan 2020, 17:56, skupaj popravljeno 1 krat.
Uporabniški avatar
FV-EV
EVSVET donator
EVSVET donator
Prispevkov: 5306
Kraj: Slovenija
Avto: MY RWD in eKona 64 impression
6164
4035

Re: Mazda MX-30

Odgovor Napisal/-a FV-EV »

Argo napisal/-a:Marsikomu bo degradacija baterije predstavljala problem. Po izkušnji od prevzema avtomobila kone 64 z avtom lahko naredim cca.300km. Verjamem, da bom ob višjih temperaturah lahko opravil več km, pa vendar so takšne temperature ki jih imamo sedaj vsaj 4 mesece/leto. Če bo meni pri koni 64 pri 200k km baterija degradirala za 30% bo za mene avto v teh mesecih postal neuporaben, ker ne bom več zmogel opraviti dnevne poti v službo in nazaj oz. bo zelo na meji. Ravno na polnilnicah na poti domov pa ne mislim viset.

Se je treba kar pred nakupom soočit s tem da bomo (s tako potjo pretežno po AC, kot jo imam jaz) čez nekaj let lastništva v določenih delih leta lahko računali na domet vozila, ki je približno 1/2 oglaševanega po WLTP.

Že sam WLTP je problem, ker rezultati slonijo na povprečni hitrosti, ki je nižja od 50km/h
Malo pretiravaš, bi bil zelo zelo razočaran, če bi se tvoje napovedi uresničile. Kot trenutne izkušnje kažejo, jaz pričakujem pri 500kkm manjšo degradacijo od tvojih 30%
Argo
Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 6390
Avto: Kona in Zoe
4910
5974

Re: Mazda MX-30

Odgovor Napisal/-a CRF »

Saj to sem mislil... WLTP je pač mešan cikel, ne 100% na AC pri 130km/h.
Argo
Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 6390
Avto: Kona in Zoe
4910
5974

Re: Mazda MX-30

Odgovor Napisal/-a CRF »

Glede degradacije pa tudi mislim da bo manjša.
Škoda da imamo večino podatkov trenutno le od Nissana, ki nima hlajenja. Upam da zato videvamo precej visoke številke pri relatino malo kilometrih.
Teslini podatki so precej drugačni, ampak imajo spet svojo kemijo.
Mogoče je Zoe še najbližje povprečju. Kolikor berem je degradacije solidno malo.
matija
Uporabniški avatar
Matej
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1890
Avto: V vsakem primeru EV
1779
1661

Re: Mazda MX-30

Odgovor Napisal/-a Matej »

V roku 24 ur dobite podatke o degradaciji baterij iz mojega Ioniqa .
Argo, GM, EVH, DGJ, matija, Taragula, robertto
DCT
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 540
Kraj: Ljubljana
Avto: (zaenkrat še) Mondeo
496
214

Re: Mazda MX-30

Odgovor Napisal/-a DCT »

Zakaj cela stran debate samo o degradaciji baterij? A ni to tema o Mazdi MX-30?
DGJ
Uporabniški avatar
edi-b
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1250
Kraj: Laško
Avto: Hyundai kona EV 64
1245
1674

Re: Življenjska doba

Odgovor Napisal/-a edi-b »

Kona ima velik zgornji buffer baterije in v življenski dobi avta ne bi smel biti problem s preveliko degredacijo, je pa potrebno upoštevati tudi da bo z leti in km manjša regeneracija in s tem tudi doseg, saj pri leafih 1 je bilo tako, če se prav spomnim je pri 400k km takorekoč ni bilo več.
Verjetno pa pri novejših baterijah in ostalem verjetno to ne bo tako izrazito
toplotna že 23 let + MSE 7 let in 2022 na 16 kW + BEV Kona 2019 in Corsa 2021
Argo
-
Prispevkov: 1566
Kraj: Slovenija
Avto: Kona EV 64
969
701

Re: Življenjska doba

Odgovor Napisal/-a Argo »

edi-b napisal/-a:Kona ima velik zgornji buffer baterije in v življenski dobi avta ne bi smel biti problem s preveliko degredacijo, je pa potrebno upoštevati tudi da bo z leti in km manjša regeneracija in s tem tudi doseg, saj pri leafih 1 je bilo tako, če se prav spomnim je pri 400k km takorekoč ni bilo več.
Verjetno pa pri novejših baterijah in ostalem verjetno to ne bo tako izrazito
Še to mi manjka. Nič regeneracije.
Upup
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 700
Kraj: Kranj
Avto: E-up
341
28

Re: Življenjska doba

Odgovor Napisal/-a Upup »

edi-b napisal/-a:Kona ima velik zgornji buffer baterije in v življenski dobi avta ne bi smel biti problem s preveliko degredacijo, je pa potrebno upoštevati tudi da bo z leti in km manjša regeneracija in s tem tudi doseg, saj pri leafih 1 je bilo tako, če se prav spomnim je pri 400k km takorekoč ni bilo več.
Verjetno pa pri novejših baterijah in ostalem verjetno to ne bo tako izrazito
Zakaj pa bi bila regeneracija toliko manjša?
Uporabniški avatar
edi-b
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1250
Kraj: Laško
Avto: Hyundai kona EV 64
1245
1674

Re: Življenjska doba

Odgovor Napisal/-a edi-b »

Tedaj je bilo kot sem napisal, samo tedanje male baterije in ostalo ni primerljivo s sedanjimi, sigurno pa bo z leti nekaj manjša regeneracija kot pri novih
toplotna že 23 let + MSE 7 let in 2022 na 16 kW + BEV Kona 2019 in Corsa 2021
crunchy
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 2313
Kraj: Cerklje na Gorenjskem
Avto: Nissan Leaf 2.zero 40 kWh, Tesla Y RWD
1692
2218

Re: Mazda MX-30

Odgovor Napisal/-a crunchy »

Argo napisal/-a:Ni nobenega gasa CRF. Po omejitvah 130km/h in 110km/h, v vsako smer po cca 1h vožnje. Ljudje morajo vedet realne izkušnje in takšna je moja.
Nekaj mi vseeno ni jasno. Zakaj skoraj nihče ni sposoben, ob zelo slabih voznih razmerah za EV, nekoliko upočasniti hitrost vožnje? Ali je takšna težava, tiste dni, ko je zelo mrzlo, zmanjšati hitrost vožnje na npr. 110 km/h (ali celo manj) zato, da prideš do službe in nazaj tudi v najslabših razmerah z zmatrano baterijo? Ali se splača, zaradi tistih mesec ali dva zelo hladnih dni, raje kupiti drugo, veliko dražje vozilo, samo zato, da ohraniš hitrost na avtocesti na katero si navajen? ... in da prideš na cilj 4 minute prej kot običajno? Ali se je res tako težko, tistih nekaj (10) dni na leto, za 10 minut ustaviti na hitri polnilnici in "dotankati", če je zmanjšanje hitrosti največji greh? Ali imate vsi tako našponane dni, da ne morete iz postelje 5 minut prej, če je neugodna vremenska napoved?

Ne mi, prosim, zameriti. Na tem forumu sem prebral že toliko podobnih sporočil, da sem se enkrat le moral oglasiti.
ixi, Dzun Tao, GM, Nemelk, edi-b, m3, Matej, EVH, CRF, FV-EV, gregimarko, prijazen, matija, DGJ, Robie, vitro, Kegelj, se-ma
Uporabniški avatar
Matej
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1890
Avto: V vsakem primeru EV
1779
1661

Re: Življenjska doba

Odgovor Napisal/-a Matej »

Obljubljeno poročilo. Za morebitne glavobole pri ogledu prispevka ne odgovarjam .
https://youtu.be/_biho-3BKxc
Simon, FV-EV, alfy, timo, giotto, prgrmr, edi-b, Denis_, EVH, Argo, Taragula, CRF, DGJ, vitro, Nemelk, Gogo, se-ma
Uporabniški avatar
FV-EV
EVSVET donator
EVSVET donator
Prispevkov: 5306
Kraj: Slovenija
Avto: MY RWD in eKona 64 impression
6164
4035

Re: Življenjska doba

Odgovor Napisal/-a FV-EV »

Bravo matej, lepo predstavljeno.

Iz tvojega videa sklepam, da bi moja Kona64 imela pri 100.000 manj kot 4% degradacije, ker ima več kot dvakratnik tvoje kapacitete in pri 500kkm kakšnih 15%, kar se mi zdi super rezultat. Ne vem pa če je ista tehnologija baterije v obeh avtih?
Matej, Argo, edi-b
EVH
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 952
Kraj: Turjak
Avto: Hyundai Ioniq FL
846
1029

Re: Življenjska doba

Odgovor Napisal/-a EVH »

Jutri zjutraj pogledam SOC BMS pri mojem ioniqu.
Danes iz Turjaka, Grosuplje, Otočec, Gabrje (na Trdinov vrh) in nazaj, skupaj 152 km, štirje odrasli, po AC 96km/h, poraba 14,2kwh, ostalo še 15% baterije. Ne vem kaj naj si mislim. Dobro, slabo?
Argo
-
Prispevkov: 1566
Kraj: Slovenija
Avto: Kona EV 64
969
701

Re: Mazda MX-30

Odgovor Napisal/-a Argo »

crunchy napisal/-a:
Argo napisal/-a:Ni nobenega gasa CRF. Po omejitvah 130km/h in 110km/h, v vsako smer po cca 1h vožnje. Ljudje morajo vedet realne izkušnje in takšna je moja.
Nekaj mi vseeno ni jasno. Zakaj skoraj nihče ni sposoben, ob zelo slabih voznih razmerah za EV, nekoliko upočasniti hitrost vožnje? Ali je takšna težava, tiste dni, ko je zelo mrzlo, zmanjšati hitrost vožnje na npr. 110 km/h (ali celo manj) zato, da prideš do službe in nazaj tudi v najslabših razmerah z zmatrano baterijo? Ali se splača, zaradi tistih mesec ali dva zelo hladnih dni, raje kupiti drugo, veliko dražje vozilo, samo zato, da ohraniš hitrost na avtocesti na katero si navajen? ... in da prideš na cilj 4 minute prej kot običajno? Ali se je res tako težko, tistih nekaj (10) dni na leto, za 10 minut ustaviti na hitri polnilnici in "dotankati", če je zmanjšanje hitrosti največji greh? Ali imate vsi tako našponane dni, da ne morete iz postelje 5 minut prej, če je neugodna vremenska napoved?

Ne mi, prosim, zameriti. Na tem forumu sem prebral že toliko podobnih sporočil, da sem se enkrat le moral oglasiti.
Glej. Po 12 urnem šihtu in 2 uri vožnje mi res ni viset na polnilnici. In ja tudi ob 14 urni odsotnosti od familije je tudi dodatnih 10min vredno. In ja, zato rajši kupim dražje vozilo.
Robie
Uporabniški avatar
DeCoRawr
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 6659
Avto: Kona 64_2018
3555
604

Re: Življenjska doba

Odgovor Napisal/-a DeCoRawr »

Če ti je 10min vredno si dobi šiht bolj blizu Drugače pa o vsem tem pregrevanju ko govorite. Manjša baterija kot je bila večji stres je bil za njo ob normalni vožni, vse kar je več kot 1C (kW/kWh) porabe pripomore kr večjemu gretju večji kot je C bolj se bo grela. Tako da prvi leafi so res meli probleme ampak je to posledica manjše baterije + število ciklov.

Vsi ki mate nad 50 kWh se nimate kaj sekirat sploh.
Argo
-
Prispevkov: 1566
Kraj: Slovenija
Avto: Kona EV 64
969
701

Re: Življenjska doba

Odgovor Napisal/-a Argo »

Šiht je tako dobro plačan, da je menjava no go. Pa saj zaenkrat je tudi avto super. Ne vem kaj sploh jamram.
Odgovori
  • Similar Topics
    Odgovori
    Ogledi
    Zadnji prispevek

Vrni se na “Baterije”