Življenjska doba
Življenjska doba
admin: razcepljena tema
Degradacije baterij sploh niso več faktor pri nakupu, to je bilo pomembno pred leti, ko so bile male in posledično v življenski dobi EV naredile preveč ciklov in bile degradirane.
EV ki so prišli v zadnjem času na trg imajo edini problem še z dometi ali pa prepočasnim polnjenjem. V prihodnje bo samo to dvoje štelo pri odločitvi za nakup tega ali onega. vse ostalo pa so individualne želje ali zahteve uporabnikov.
Degradacije baterij sploh niso več faktor pri nakupu, to je bilo pomembno pred leti, ko so bile male in posledično v življenski dobi EV naredile preveč ciklov in bile degradirane.
EV ki so prišli v zadnjem času na trg imajo edini problem še z dometi ali pa prepočasnim polnjenjem. V prihodnje bo samo to dvoje štelo pri odločitvi za nakup tega ali onega. vse ostalo pa so individualne želje ali zahteve uporabnikov.
Re: Mazda MX-30
Marsikomu bo degradacija baterije predstavljala problem. Po izkušnji od prevzema avtomobila kone 64 z avtom lahko naredim cca.300km. Verjamem, da bom ob višjih temperaturah lahko opravil več km, pa vendar so takšne temperature ki jih imamo sedaj vsaj 4 mesece/leto. Če bo meni pri koni 64 pri 200k km baterija degradirala za 30% bo za mene avto v teh mesecih postal neuporaben, ker ne bom več zmogel opraviti dnevne poti v službo in nazaj oz. bo zelo na meji. Ravno na polnilnicah na poti domov pa ne mislim viset.
Se je treba kar pred nakupom soočit s tem da bomo (s tako potjo pretežno po AC, kot jo imam jaz) čez nekaj let lastništva v določenih delih leta lahko računali na domet vozila, ki je približno 1/2 oglaševanega po WLTP.
Že sam WLTP je problem, ker rezultati slonijo na povprečni hitrosti, ki je nižja od 50km/h
Se je treba kar pred nakupom soočit s tem da bomo (s tako potjo pretežno po AC, kot jo imam jaz) čez nekaj let lastništva v določenih delih leta lahko računali na domet vozila, ki je približno 1/2 oglaševanega po WLTP.
Že sam WLTP je problem, ker rezultati slonijo na povprečni hitrosti, ki je nižja od 50km/h
Re: Mazda MX-30
Vsekakor ni noben problem z vsakim avtom porabit baterijo prej kot v polovici WLTP ali EPA dosega... Mraz/dež in gasa na avtocesto...
Re: Mazda MX-30
Ni nobenega gasa CRF. Po omejitvah 130km/h in 110km/h, v vsako smer po cca 1h vožnje. Ljudje morajo vedet realne izkušnje in takšna je moja. Sem pa z avtom super zadovoljen. Samo upam, da baterija ne degradira toliko. Če bo, moram najti način, da bo pred potekom garancije.CRF napisal/-a:Vsekakor ni noben problem z vsakim avtom porabit baterijo prej kot v polovici WLTP ali EPA dosega... Mraz/dež in gasa na avtocesto...
Zadnjič spremenil Argo, dne 04 Jan 2020, 17:56, skupaj popravljeno 1 krat.
Re: Mazda MX-30
Malo pretiravaš, bi bil zelo zelo razočaran, če bi se tvoje napovedi uresničile. Kot trenutne izkušnje kažejo, jaz pričakujem pri 500kkm manjšo degradacijo od tvojih 30%Argo napisal/-a:Marsikomu bo degradacija baterije predstavljala problem. Po izkušnji od prevzema avtomobila kone 64 z avtom lahko naredim cca.300km. Verjamem, da bom ob višjih temperaturah lahko opravil več km, pa vendar so takšne temperature ki jih imamo sedaj vsaj 4 mesece/leto. Če bo meni pri koni 64 pri 200k km baterija degradirala za 30% bo za mene avto v teh mesecih postal neuporaben, ker ne bom več zmogel opraviti dnevne poti v službo in nazaj oz. bo zelo na meji. Ravno na polnilnicah na poti domov pa ne mislim viset.
Se je treba kar pred nakupom soočit s tem da bomo (s tako potjo pretežno po AC, kot jo imam jaz) čez nekaj let lastništva v določenih delih leta lahko računali na domet vozila, ki je približno 1/2 oglaševanega po WLTP.
Že sam WLTP je problem, ker rezultati slonijo na povprečni hitrosti, ki je nižja od 50km/h
Re: Mazda MX-30
Glede degradacije pa tudi mislim da bo manjša.
Škoda da imamo večino podatkov trenutno le od Nissana, ki nima hlajenja. Upam da zato videvamo precej visoke številke pri relatino malo kilometrih.
Teslini podatki so precej drugačni, ampak imajo spet svojo kemijo.
Mogoče je Zoe še najbližje povprečju. Kolikor berem je degradacije solidno malo.
Škoda da imamo večino podatkov trenutno le od Nissana, ki nima hlajenja. Upam da zato videvamo precej visoke številke pri relatino malo kilometrih.
Teslini podatki so precej drugačni, ampak imajo spet svojo kemijo.
Mogoče je Zoe še najbližje povprečju. Kolikor berem je degradacije solidno malo.
Re: Mazda MX-30
V roku 24 ur dobite podatke o degradaciji baterij iz mojega Ioniqa .
Re: Življenjska doba
Kona ima velik zgornji buffer baterije in v življenski dobi avta ne bi smel biti problem s preveliko degredacijo, je pa potrebno upoštevati tudi da bo z leti in km manjša regeneracija in s tem tudi doseg, saj pri leafih 1 je bilo tako, če se prav spomnim je pri 400k km takorekoč ni bilo več.
Verjetno pa pri novejših baterijah in ostalem verjetno to ne bo tako izrazito
Verjetno pa pri novejših baterijah in ostalem verjetno to ne bo tako izrazito
toplotna že 23 let + MSE 7 let in 2022 na 16 kW + BEV Kona 2019 in Corsa 2021
Re: Življenjska doba
Še to mi manjka. Nič regeneracije.edi-b napisal/-a:Kona ima velik zgornji buffer baterije in v življenski dobi avta ne bi smel biti problem s preveliko degredacijo, je pa potrebno upoštevati tudi da bo z leti in km manjša regeneracija in s tem tudi doseg, saj pri leafih 1 je bilo tako, če se prav spomnim je pri 400k km takorekoč ni bilo več.
Verjetno pa pri novejših baterijah in ostalem verjetno to ne bo tako izrazito
Re: Življenjska doba
Zakaj pa bi bila regeneracija toliko manjša?edi-b napisal/-a:Kona ima velik zgornji buffer baterije in v življenski dobi avta ne bi smel biti problem s preveliko degredacijo, je pa potrebno upoštevati tudi da bo z leti in km manjša regeneracija in s tem tudi doseg, saj pri leafih 1 je bilo tako, če se prav spomnim je pri 400k km takorekoč ni bilo več.
Verjetno pa pri novejših baterijah in ostalem verjetno to ne bo tako izrazito
Re: Življenjska doba
Tedaj je bilo kot sem napisal, samo tedanje male baterije in ostalo ni primerljivo s sedanjimi, sigurno pa bo z leti nekaj manjša regeneracija kot pri novih
toplotna že 23 let + MSE 7 let in 2022 na 16 kW + BEV Kona 2019 in Corsa 2021
-
- EV ambasador
- Prispevkov: 2313
- Kraj: Cerklje na Gorenjskem
- Avto: Nissan Leaf 2.zero 40 kWh, Tesla Y RWD
-
16922218
Re: Mazda MX-30
Nekaj mi vseeno ni jasno. Zakaj skoraj nihče ni sposoben, ob zelo slabih voznih razmerah za EV, nekoliko upočasniti hitrost vožnje? Ali je takšna težava, tiste dni, ko je zelo mrzlo, zmanjšati hitrost vožnje na npr. 110 km/h (ali celo manj) zato, da prideš do službe in nazaj tudi v najslabših razmerah z zmatrano baterijo? Ali se splača, zaradi tistih mesec ali dva zelo hladnih dni, raje kupiti drugo, veliko dražje vozilo, samo zato, da ohraniš hitrost na avtocesti na katero si navajen? ... in da prideš na cilj 4 minute prej kot običajno? Ali se je res tako težko, tistih nekaj (10) dni na leto, za 10 minut ustaviti na hitri polnilnici in "dotankati", če je zmanjšanje hitrosti največji greh? Ali imate vsi tako našponane dni, da ne morete iz postelje 5 minut prej, če je neugodna vremenska napoved?Argo napisal/-a:Ni nobenega gasa CRF. Po omejitvah 130km/h in 110km/h, v vsako smer po cca 1h vožnje. Ljudje morajo vedet realne izkušnje in takšna je moja.
Ne mi, prosim, zameriti. Na tem forumu sem prebral že toliko podobnih sporočil, da sem se enkrat le moral oglasiti.
Re: Življenjska doba
Obljubljeno poročilo. Za morebitne glavobole pri ogledu prispevka ne odgovarjam .
https://youtu.be/_biho-3BKxc
https://youtu.be/_biho-3BKxc
Re: Življenjska doba
Bravo matej, lepo predstavljeno.
Iz tvojega videa sklepam, da bi moja Kona64 imela pri 100.000 manj kot 4% degradacije, ker ima več kot dvakratnik tvoje kapacitete in pri 500kkm kakšnih 15%, kar se mi zdi super rezultat. Ne vem pa če je ista tehnologija baterije v obeh avtih?
Iz tvojega videa sklepam, da bi moja Kona64 imela pri 100.000 manj kot 4% degradacije, ker ima več kot dvakratnik tvoje kapacitete in pri 500kkm kakšnih 15%, kar se mi zdi super rezultat. Ne vem pa če je ista tehnologija baterije v obeh avtih?
Re: Življenjska doba
Jutri zjutraj pogledam SOC BMS pri mojem ioniqu.
Danes iz Turjaka, Grosuplje, Otočec, Gabrje (na Trdinov vrh) in nazaj, skupaj 152 km, štirje odrasli, po AC 96km/h, poraba 14,2kwh, ostalo še 15% baterije. Ne vem kaj naj si mislim. Dobro, slabo?
Danes iz Turjaka, Grosuplje, Otočec, Gabrje (na Trdinov vrh) in nazaj, skupaj 152 km, štirje odrasli, po AC 96km/h, poraba 14,2kwh, ostalo še 15% baterije. Ne vem kaj naj si mislim. Dobro, slabo?
Re: Mazda MX-30
Glej. Po 12 urnem šihtu in 2 uri vožnje mi res ni viset na polnilnici. In ja tudi ob 14 urni odsotnosti od familije je tudi dodatnih 10min vredno. In ja, zato rajši kupim dražje vozilo.crunchy napisal/-a:Nekaj mi vseeno ni jasno. Zakaj skoraj nihče ni sposoben, ob zelo slabih voznih razmerah za EV, nekoliko upočasniti hitrost vožnje? Ali je takšna težava, tiste dni, ko je zelo mrzlo, zmanjšati hitrost vožnje na npr. 110 km/h (ali celo manj) zato, da prideš do službe in nazaj tudi v najslabših razmerah z zmatrano baterijo? Ali se splača, zaradi tistih mesec ali dva zelo hladnih dni, raje kupiti drugo, veliko dražje vozilo, samo zato, da ohraniš hitrost na avtocesti na katero si navajen? ... in da prideš na cilj 4 minute prej kot običajno? Ali se je res tako težko, tistih nekaj (10) dni na leto, za 10 minut ustaviti na hitri polnilnici in "dotankati", če je zmanjšanje hitrosti največji greh? Ali imate vsi tako našponane dni, da ne morete iz postelje 5 minut prej, če je neugodna vremenska napoved?Argo napisal/-a:Ni nobenega gasa CRF. Po omejitvah 130km/h in 110km/h, v vsako smer po cca 1h vožnje. Ljudje morajo vedet realne izkušnje in takšna je moja.
Ne mi, prosim, zameriti. Na tem forumu sem prebral že toliko podobnih sporočil, da sem se enkrat le moral oglasiti.
Re: Življenjska doba
Če ti je 10min vredno si dobi šiht bolj blizu Drugače pa o vsem tem pregrevanju ko govorite. Manjša baterija kot je bila večji stres je bil za njo ob normalni vožni, vse kar je več kot 1C (kW/kWh) porabe pripomore kr večjemu gretju večji kot je C bolj se bo grela. Tako da prvi leafi so res meli probleme ampak je to posledica manjše baterije + število ciklov.
Vsi ki mate nad 50 kWh se nimate kaj sekirat sploh.
Vsi ki mate nad 50 kWh se nimate kaj sekirat sploh.
Re: Življenjska doba
Šiht je tako dobro plačan, da je menjava no go. Pa saj zaenkrat je tudi avto super. Ne vem kaj sploh jamram.
-
- Similar Topics
- Odgovori
- Ogledi
- Zadnji prispevek
-
- 33 Odgovori
- 1073 Ogledi
-
Zadnji prispevek Napisal/-a TribesMan