Tekma proizvajalcev baterij

Baterije bodo tako pomembne da si zaslužijo svoj forum
Uporabniški avatar
Stromcek
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 961
Kraj: Ljubljana
Avto: Tesla S 100D
2695
1173

Re: Tekma proizvajalcev baterij

Odgovor Napisal/-a Stromcek »

"Večina današnjih raziskav na področju litij-ionskih AKOMULATORJEV gre v postopno zmanjševanje vsebnosti kobalta."

In to naj bi bil naš vodilni dnevni časopis, pa še za spodobne lektorje nimajo...
rgornik
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 992
Kraj: Dragomelj
Avto: pešhonda
712
275

Re: Tekma proizvajalcev baterij

Odgovor Napisal/-a rgornik »

24M napoveduje 350Wh na kilogram
The new concept utilizes two compositionally distinct electrolytes – anolytes and catholytes – for two electrodes, “expanding the universe of potential electrolytes, including water and other materials that to-date have not been compatible with both the anode and cathode simultaneously”. According to 24M, having two electrolytes enables it to use next-generation chemistries to increase energy density to 350 Wh/kg and improve cycle life, safety and cost.
Vir: https://insideevs.com/24m-dual-electrolyte-batteries/

Koliko ima npr. Tesla gostoto na kilogram?
OVE, OVE, OVE
elbic
EV začetnik
EV začetnik
Prispevkov: 91
Kraj: Ljubljana
Avto: e-kolo
115
157

Re: Tekma proizvajalcev baterij

Odgovor Napisal/-a elbic »

rgornik napisal/-a:24M napoveduje 350Wh na kilogram
The new concept utilizes two compositionally distinct electrolytes – anolytes and catholytes – for two electrodes, “expanding the universe of potential electrolytes, including water and other materials that to-date have not been compatible with both the anode and cathode simultaneously”. According to 24M, having two electrolytes enables it to use next-generation chemistries to increase energy density to 350 Wh/kg and improve cycle life, safety and cost.
Vir: https://insideevs.com/24m-dual-electrolyte-batteries/

Koliko ima npr. Tesla gostoto na kilogram?
250 Wh/kg
elbic
rgornik
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 992
Kraj: Dragomelj
Avto: pešhonda
712
275

Re: Tekma proizvajalcev baterij

Odgovor Napisal/-a rgornik »

elbic napisal/-a:
rgornik napisal/-a:24M napoveduje 350Wh na kilogram
The new concept utilizes two compositionally distinct electrolytes – anolytes and catholytes – for two electrodes, “expanding the universe of potential electrolytes, including water and other materials that to-date have not been compatible with both the anode and cathode simultaneously”. According to 24M, having two electrolytes enables it to use next-generation chemistries to increase energy density to 350 Wh/kg and improve cycle life, safety and cost.
Vir: https://insideevs.com/24m-dual-electrolyte-batteries/

Koliko ima npr. Tesla gostoto na kilogram?
250 Wh/kg
Hvala. Kaj pa ostali?

Pa še nekaj. Če pravilno računam, je teža baterije v Tesla S 100D 400kg, razlika bi potem bila dobrih 100kg. Torej trenutno predstavlja baterija nekje četrtino teže vozila?
OVE, OVE, OVE
elbic
EV začetnik
EV začetnik
Prispevkov: 91
Kraj: Ljubljana
Avto: e-kolo
115
157

Re: Tekma proizvajalcev baterij

Odgovor Napisal/-a elbic »

Vsi proizvajalci imajo baterijske celice s približno enako specifično energijo. Česa drugega niti ni mogoče pričakovati, ker so v osnovnih raziskavah vsi povezani. Kdor sam ne zmore, pač kupi na prostem trgu. Pri primerjavah je vedno treba upoštevati ali gre za najvišjo možno kapaciteto ali za uporabno kapaciteto, ki zagotavlja dolgotrajno uporabo. Razlike se pokažejo pri zgradbi baterije (sklopa celic). Proizvajalci EV na različne načine rešujejo težave s hitrostjo polnjenja, s hlajenjem ali ogrevanjem baterij. Tu nastaja največ razlik v masi celotnega sklopa.
Iz podatkov za 24M ni razvidno ali gre za uporabno ali možno energijo, pa še vse skupaj je le napoved. Na prodajnih policah celic s 350 Wh/kg še ni. Golobov na strehi je bilo pa v zadnjih letih že za celo jato, v avtomobilih so pa vrabci.
Podatki za uporabno energijo so naslednji:
Tesla model 3, celica Panasonic 2170 – 246 Wh/kg
Tesla P100D, celica tipa 18650 – 250 Wh/kg
Bolt EV – 237 Wh/kg
ZOE ZE 40 – 245 Wh/kg
Podatke sem našel na
https://pushevs.com/2019/02/10/renault- ... ery-specs/
https://insideevs.com/tesla-model-3-217 ... olt-p100d/
amaterB, crunchy, Vremenko, rgornik, DCT, timo
elbic
Uporabniški avatar
matija
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 4582
Kraj: Slovenia
Avto: Tesla MY | VW eGolf
5861
7876

Re: Tekma proizvajalcev baterij

Odgovor Napisal/-a matija »

Recimo audi je naredil e-trona izkljucno iz pleha, tako da bi bilo logicno sklepati da baterija predstavlja manjsi delez, glede na celotno maso vozila 2.6 tone. A temu ni tako, baterija ima skoraj 700kg ter ima torej 136Wh/kg na battery-pack nivoju. Ce gledam uporabno energijo pa smo na <120Wh/kg.
DCT
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 540
Kraj: Ljubljana
Avto: (zaenkrat še) Mondeo
496
214

Re: Tekma proizvajalcev baterij

Odgovor Napisal/-a DCT »

elbic napisal/-a:Na prodajnih policah celic s 350 Wh/kg še ni. Golobov na strehi je bilo pa v zadnjih letih že za celo jato, v avtomobilih so pa vrabci.
Haha,dobra in realna!
rgornik
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 992
Kraj: Dragomelj
Avto: pešhonda
712
275

Re: Tekma proizvajalcev baterij

Odgovor Napisal/-a rgornik »

Chinese EV battery manufacturer Contemporary Amperex Technology Co (CATL) announced that its new lithium-ion cell sample achieved energy density of 304 Wh/kg.

The value was unofficially known from at least mid-2018 when confidential data leaked with a planned result of 300 Wh/kg and 700 Wh/L using a Ni-rich cathode and a Graphite/Si anode.

We believe that currently, no battery manufacturer has yet to reach 300 Wh/kg for lithium-ion batteries for electric cars in volume production as the state-of-the-art cells are at around 250 Wh/kg.

Let’s calculate the weight benefit of higher energy dense batteries for example packs:

50 kWh at 250 Wh/kg: 200 kg
50 kWh at 300 Wh/kg: 166 kg (down 34 kg or 17%)
OVE, OVE, OVE
Avrelij
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1001
Kraj: Zasavje
630
909

Re: Tekma proizvajalcev baterij

Odgovor Napisal/-a Avrelij »

Pri Tesli so povedali, da pričakujejo pomanjkanje niklja, bakra in drugih materialov za proizvodnjo baterij.

http://avtomanija.com/default.asp?rb=18&id=42

https://www.reuters.com/article/usa-lit ... SKCN1S81QI
CRF
Uporabniški avatar
FV-EV
EVSVET donator
EVSVET donator
Prispevkov: 5309
Kraj: Slovenija
Avto: MY RWD in eKona 64 impression
6170
4038

Re: Tekma proizvajalcev baterij

Odgovor Napisal/-a FV-EV »

Tole bo postalo še zanimivo prav kmalu in ne šele čez dve tri leta, ko se pričakuje večja konkurenca EV
Uporabniški avatar
Vodokotlic
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 2166
Kraj: Ljubljana/Vipava
Avto: Model 3 LR AWD
1258
1045

Re: Tekma proizvajalcev baterij

Odgovor Napisal/-a Vodokotlic »

Zanimivo.

[youtube]http://youtu.be/v8EBI-N0KTk[/youtube]
Live long and prosper TESLA popust koda: https://ts.la/dejan44094
Odgovori
  • Similar Topics
    Odgovori
    Ogledi
    Zadnji prispevek

Vrni se na “Baterije”