
Volkswagen ID. 2all Concept
Re: Volkswagen ID. 2all Concept
Saj jih nič ne obvezuje, pa 3 leta prej napovedujejo avto... Res bodo kupci čakali 3 leta s trenutnimi ropotuljami, samo zato da bodo kupili "poceni" VW
Re: Volkswagen ID. 2all Concept
Re: Volkswagen ID. 2all Concept
Ima zaslon na sredini (tko kot vsi), ima sredinsko konzolo nazaj(tko kot vsi), ima mali zaslon v vidnem polju pod volanom(kot vsi razen T), ima ambient led(tko kot vsi razen T), res se moraš potrudit da ne pomisliš na vsak drug ev 

Re: Volkswagen ID. 2all Concept
A nimaš ti kao Model S Plaid? Te nepotreben ekran nad volanom nič ne moti?
Sicer pa... če so koga kopirali pri notranjem dizajnu, je to prej MG4 EV.
Re: Volkswagen ID. 2all Concept
Je nepotreben, vendar vsaj vkomponiran v armaturko kot se spodobi.
Re: Volkswagen ID. 2all Concept
Ne vidim razloga zakaj ta avto ne bi mogel met cene 25k €.
Seveda ne top oprema, ampak drugače pa izvedljivo po moje.
Seveda ne top oprema, ampak drugače pa izvedljivo po moje.
Re: Volkswagen ID. 2all Concept
nepotreben display pred volanom? Dej odjava je zgoraj desno, ker te sprane teslaške neumnosti res ne mislim brat.
Drugače 25K bo cena osnovnega avta brez dodatnih opcij. Dobro opremljen bo verjetno tam 36-38k.
Re: Volkswagen ID. 2all Concept
25k je neka meta vseh proizvajalcev, obljuba pa, vsaj do sedaj, še ni obveljala. Govorimo o normalno uporabnem avtu za 2 odrasla + 2 otroka z nekim vsaj približno uporabnim rangom tudi izven mesta. Glede na trenutne cene vsega bo tole nekje 30-35k€ osnovna cena. Torej bo tistih 25k€ "dosegljivih" z raznimi nakupi na podjetje ali višjimi subvencijami (kot jih imajo v okoliških državah) v najboljšem primetu. Seveda osnova verzija brez bombončkov. No, upam da se motim.
Re: Volkswagen ID. 2all Concept
Dve velikosti baterij
38 kwh (LFP)
56 kwh (NMC)
AC polnjenje 11 kw
DC 125 kw
Solidno opremljena z veliko baterijo 37000 eur
Seveda v osnovni opremi skoraj nič kot je to politika VW vse doplačaj
tako da 25 tisoč eur samo v katalogu. Kaj je pa najhuje prihod za 3 leta in glede na karakteristike bo leta 2026 to slaba šala.
Spet ena od nemških počakajte še malo mi vam bomo ponudili avto za 25 tisoč ampak za 3 leta.
npr. MG MG4, 51 kwh baterija za ceno 25000 eur se voziš že letos in ne za 3 leta.
38 kwh (LFP)
56 kwh (NMC)
AC polnjenje 11 kw
DC 125 kw
Solidno opremljena z veliko baterijo 37000 eur
Seveda v osnovni opremi skoraj nič kot je to politika VW vse doplačaj
tako da 25 tisoč eur samo v katalogu. Kaj je pa najhuje prihod za 3 leta in glede na karakteristike bo leta 2026 to slaba šala.
Spet ena od nemških počakajte še malo mi vam bomo ponudili avto za 25 tisoč ampak za 3 leta.
npr. MG MG4, 51 kwh baterija za ceno 25000 eur se voziš že letos in ne za 3 leta.
Re: Volkswagen ID. 2all Concept
Točno tako. Čeprav tudi za MG4, če želiš 11KW polnjenje, ne neuporabno enofazno 3.2kw in ogrevane sedeže je potem 34000€ in ne več 25000€. Torej s to "dodatno" opremo nas lupijo vsi ne samo VW.
Re: Volkswagen ID. 2all Concept
čisto posteno; MG4 se začne pr kakih 29,3k€ v nemčiji (pred subvencijo) za osnovni model. 4 jurje več (torej nekaj čez 33k) ti kupi ze comfort model z hitrejsim polnjenjem, večjo 64kwh baterijo in V2L. Seprav imo dost bolsi deal in če upostevas naso subvencijo, bi te prsu pod 30k€.
Re: Volkswagen ID. 2all Concept
Predvidevam, da je to cena po odbiti subvenciji, do katere pa, če nisi Italijan, nisi upravičen.
Re: Volkswagen ID. 2all Concept
Ja, cena velja ob uničenju starega ICE, piše spodaj "con rottamazione".
Re: Volkswagen ID. 2all Concept
Pa kja zdej mesate hruske pa jabolka.
Mg ice stane 17.500 eur pa se noben ne dere kako dober nakup je to in kako je clio predrag za svojo velikost. Al pa kako je kona predraga...
Cel hudic je, ko predstavijo avto 3 leta prej, tesla je predstavila cibertruck leta 2019, pa se se noben nikjer ne vozi..., 2 je napovedana za leto 2025 je pa ok?
Kar se velikosti tice- po eni strani se na forumu derete kaksen nonsence so suvi s svojo potratnostjo, po drugi strani bi pa morali biti samo suvi z najman 5m dolzine -lepo bi bilo, da vsak pri sebi ugotovi, kaj zeli. Sam nimam evja, ker ga se niso naredili pravega-za 1 avto potrebujem turneota ev z realnik 500 km dosega in normalni ceno - torej malce nad dizlom, z drugi avto pa za 10.000 km ni ekonomsko upravicen noben ev (da bi menjal 6let star super ohranjen in popolnoma opremljen avto, za katerega sem dal 4 leta nazaj 14k)
Avto zgleda cist konkretno in je logicno nadaljevanje polota oz golfa, ce mislijo resno vse modele na ev
Mg ice stane 17.500 eur pa se noben ne dere kako dober nakup je to in kako je clio predrag za svojo velikost. Al pa kako je kona predraga...
Cel hudic je, ko predstavijo avto 3 leta prej, tesla je predstavila cibertruck leta 2019, pa se se noben nikjer ne vozi..., 2 je napovedana za leto 2025 je pa ok?
Kar se velikosti tice- po eni strani se na forumu derete kaksen nonsence so suvi s svojo potratnostjo, po drugi strani bi pa morali biti samo suvi z najman 5m dolzine -lepo bi bilo, da vsak pri sebi ugotovi, kaj zeli. Sam nimam evja, ker ga se niso naredili pravega-za 1 avto potrebujem turneota ev z realnik 500 km dosega in normalni ceno - torej malce nad dizlom, z drugi avto pa za 10.000 km ni ekonomsko upravicen noben ev (da bi menjal 6let star super ohranjen in popolnoma opremljen avto, za katerega sem dal 4 leta nazaj 14k)
Avto zgleda cist konkretno in je logicno nadaljevanje polota oz golfa, ce mislijo resno vse modele na ev
Re: Volkswagen ID. 2all Concept
Na forumu za EV-je vidim , da je veliko ICE lastnikov ,ki vztrajno prepričujejo (sebe) ,kako EV ni pravi izbor.
Predlagam dodaten forum ICEsvet za te specialiste
Predlagam dodaten forum ICEsvet za te specialiste