ID.AERO

Uporabniški avatar
DeCoRawr
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 6661
Avto: Kona 64_2018
3557
605

ID.AERO

Odgovor Napisal/-a DeCoRawr »

https://www.volkswagen-newsroom.com/en/ ... -aero-8031



Kot zgleda ne bo sam SUV trend....končno
BL_EV
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 2932
Avto: 2019 Model S
1668
1126

Re: ID.AERO

Odgovor Napisal/-a BL_EV »

Je nekomu končno kapnilo, da mora biti BEV aerodinamičen? :)
DGJ
Uporabniški avatar
DeCoRawr
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 6661
Avto: Kona 64_2018
3557
605

Re: ID.AERO

Odgovor Napisal/-a DeCoRawr »

Ja več OEM hkrati kot zgleda ;)
Matej24
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 828
Kraj: Kuca/Posao/Kuca
Avto: Cupra Born
540
486

Re: ID.AERO

Odgovor Napisal/-a Matej24 »

Vrag je odnesel salo, nemci ukinjajo PHEV subvencije, EU pritiska z letnico 2035, Kitajci mecejo ven nove in nove modele kot po tekocem traku, nema vise izhoda. Pa se lahko avtomobilist na glavo postavijo...ali sprejmejo to, ali bo jih bo povozilo.
Apolon, BL_EV, nakaza, Robertos664
spaceONE
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 147
66
29

Re: ID.AERO

Odgovor Napisal/-a spaceONE »

Po drugi strani pa hyundai ukinja ioniqa (1)… Očitno jim ni kapnilo.
Uporabniški avatar
DeCoRawr
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 6661
Avto: Kona 64_2018
3557
605

Re: ID.AERO

Odgovor Napisal/-a DeCoRawr »

Ioniq -> Ioniq 6
Janez
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 724
Avto: Ioniq
364
362

Re: ID.AERO

Odgovor Napisal/-a Janez »

Tud vw je ukinjal modele golfov in prišel do koliko že? 7?8? Nekateri majo manj gat v predalu.
warpedone, Robertos664
FV 9 kw, ioniq 38, kmalu tudi deye z 10kwh hranilnik
Ogo
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 3374
Avto: Tesla Model 3 LR
1849
1937

Re: ID.AERO

Odgovor Napisal/-a Ogo »

Da se začne korenita de-kravizacija voznega parka, je treba imet nekaj zaporednih let dragih energentov.
spaceONE
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 147
66
29

Re: ID.AERO

Odgovor Napisal/-a spaceONE »

DeCoRawr napisal/-a: 29 Jun 2022, 12:48 Ioniq -> Ioniq 6
To je kot bi rekel e-up -> egolf ali pa golf-> aerton

Ioniq 6 bo (predvsem po ceni in seveda zmogljivostih) čisto en drug razred od enke.

Valjda so enko ukinili zaradi finančnih razlogov. Podobno kot e-upa. Zakaj pa ne, če se kupci malodane tepejo kdo bo dal več.
Uporabniški avatar
DeCoRawr
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 6661
Avto: Kona 64_2018
3557
605

Re: ID.AERO

Odgovor Napisal/-a DeCoRawr »

Ioniq EV 2016->
Length 4470 mm
Width 1820 mm
Height 1450 mm
Wheelbase 2700 mm

Hyundai Ioniq 6 Specifications
Length 4,855 mm
Wheelbase 2,950 mm
Width 1,880 mm
Height 1,495 mm

Spremembra je samo dolžina (celotna in med kolesi).
Cena je višja kej je pač večja baterija in ker smo leta 2022, zmoglivosti pa zato ker so prešaltali na novo platformo. Noben ti ne brani da kupiš še tastarega je pa ta zastarel. Če pač ne dojameš da baterija na ICE platformi ne more bit večja.

Glede primerjave med e-up in e-golf pa si konkretno falil kar dokazujejo podatki zgoraj. Še preseneča me da so ohranili tako nizek avto glede na to da ma rolkasto baterijo spodaj. Ja stvari se dražijo trenutno, imajo pa v planu ziher tudi manjši avto ampak seveda ko se bodo drugi zmigali tako kot to gre pri vseh OEM proizvajalcih.
Uporabniški avatar
DeCoRawr
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 6661
Avto: Kona 64_2018
3557
605

Re: ID.AERO

Odgovor Napisal/-a DeCoRawr »

Je pa to prava smer, tako kot bi se moral VW lotit to s pasatom in ne golfom zaradi aerodinamike. Prav tako bi morali v ID družini najprej predstavit ta ID.AERO in šele potem 3 4 .... Ampak si sami sebi delajo škodo s temi SUV-ji
Ogo
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 3374
Avto: Tesla Model 3 LR
1849
1937

Re: ID.AERO

Odgovor Napisal/-a Ogo »

Ne delajo si škode, noben ni hotel kupit areodinamičnih avtov. Vsi hočejo krave.
Tudi prodaja Priusa pri Toyoti je bila na psu, vi so hoteli kravetine kot je RAV4.

Kot sem napisal. Za de-kravizacijo voznega parka bo poskrbela samo energetska draginja. Proizvajalci pa gredo tam, kjer je povpraševanje. Ko je gorivo dlje časa drago, se tudi kupci preusmerijo na ekonomiko in aerodinamiko. Do takrat pa energetsko bolj požrte krave ...

Pri Hyundai-u je Classic Ioniq ugasnjen, ker je povpraševanje na psu. Noben noče ekonomike in aerodinamike ... Sedaj se mu 6 letni življenjski cikel izteka in novega ne bo. Pride pa nova Kona, ki pa je kravica, bo večja in daljša od trenutne. Skratka kravizacijski trend se trenutno še nadaljuje, zgornje limuzine so pa res pozitivna izjema, ki pa zgolj potrjuejo pravilo, ki je kravizacija ...
rgornik
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 992
Kraj: Dragomelj
Avto: pešhonda
712
275

Re: ID.AERO

Odgovor Napisal/-a rgornik »

Toyota tudi napoveduje sedana za 2023, tako da se počasi zavedajo, da bo treba iti bolj v učinkovitost. Ne verjamem pa, da je konec s SUV. Z limuzinami bodo naštudirali učinkovitost, potem bodo to prenesli nazaj na SUV in se bo kolo spet obrnilo. Pa seveda do konca desetletja pridejo ven nove, učinkovitejše in cenejše baterije.
OVE, OVE, OVE
spaceONE
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 147
66
29

Re: ID.AERO

Odgovor Napisal/-a spaceONE »

rgornik napisal/-a: 02 Jul 2022, 13:06 Pa seveda do konca desetletja pridejo ven nove, učinkovitejše in cenejše baterije.
Haha, sem isto zgodbico slišal že pred 10 leti. Pa da bi vsaj cene EVje od takrat ostale iste, ee jok brate, še gor so šle. Enkrat zarad covida, pa manjko čipov, drugič zarad enih kablov iz Ukrajine, zdaj bo ziher pomanjkanje plina krivo. Potem pa nesoglasja med Kitajsko in Tajvanom.
Ker imajo baterije baje največji delež v ceni električnih avtov, bi človek mislil, da se bodo pocenili že dolgo nazaj.
Apolon
Uporabniški avatar
warpedone
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 8338
Kraj: LJ
Avto: Tesla Model 3 LR 2019, 140k
5397
3528

Re: ID.AERO

Odgovor Napisal/-a warpedone »

Baterije bojo cenejše ampak ne v cifri in ne v toyotah.
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
Apolon
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 2293
Avto: Bicikl
784
793

Re: ID.AERO

Odgovor Napisal/-a Apolon »

Cene bodo šle gor. Nikoli dol. Pa kaj vam ni jasno? Pozabite vozila pod 50k €. Za ta denar se bo dobil samo šrot, ki ga boš peljal iz štacune v prešo. Velik problem je, da si vsak lahko kupi vozilo, pa četudi rabljeno za 200€. Vse kar ja slabše od euro 6d se ne bi smelo prodajat od tega trenutka dalje. Niti rabljeno. S klinčevim 2035, po možnosti pa vsaj 5 let prej fosilca ne bi več smeli dovoliti registrirat. Niti oldtimerja. Oldiji so samo za gledat. Ostalo vse v prešo. :D
SunnyDay
Apolon
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 2293
Avto: Bicikl
784
793

Re: ID.AERO

Odgovor Napisal/-a Apolon »

Evo to bo dodalo vsaj kakšnih 10k€ pribitka na danes poceni 30-40k€ avte. :D :D :D

https://www.zurnal24.si/avto/po-7-julij ... vte-388459
spaceONE
Uporabniški avatar
DeCoRawr
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 6661
Avto: Kona 64_2018
3557
605

Re: ID.AERO

Odgovor Napisal/-a DeCoRawr »

Višanje cen v neskončnost s takim tempom ni vzdržno. Prej ko slej bo počlo in bojo tudi nižali tud če zdej ne dosegajo povpraševanja.
Apolon
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 2293
Avto: Bicikl
784
793

Re: ID.AERO

Odgovor Napisal/-a Apolon »

DeCoRawr napisal/-a: 02 Jul 2022, 21:31 Višanje cen v neskončnost s takim tempom ni vzdržno. Prej ko slej bo počlo in bojo tudi nižali tud če zdej ne dosegajo povpraševanja.
Razmerje med povprečnimi prihodki in ceno vozila bo vsaj enako če ne večje. Kot pribito. Nobena recesija tega ne bo spravila dol. Vem, da je težko razumeti, ker je v človeški naravi, da sklepa na podlagi predhodnih izkušenj. Tokrat je tok dogodkov popolnoma drugačen, prav tako je zavest odločevalcev popolnoma na drugem nivoju in niti teorerično se ne more obrnit. To z balonom pa so neke brezvezne puhlice, ki jih ljudje, ki se jim ne sanja vlečejo na plano.
Uporabniški avatar
DeCoRawr
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 6661
Avto: Kona 64_2018
3557
605

Re: ID.AERO

Odgovor Napisal/-a DeCoRawr »

Nisem govoru o nobenem balonu. Trenutno ti na podlagi trenutnih situacij predvidevaš da bo šlo vedno enako. Pustimo se presenetit ;)
Odgovori

Vrni se na “ID.7”