VW rešuje svoje probleme

e-Up, e-Golf
Odgovori
Uporabniški avatar
warpedone
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 7518
Kraj: LJ
Avto: Tesla Model 3 LR
5004
3181

VW rešuje svoje probleme

Odgovor Napisal/-a warpedone »

... zbrcali so dosedanjega šefa razvoja softvera, očitno ni bil dorasel zahtevam in/ali okolju.

https://cleantechnica.com/2020/07/13/vo ... s-dropped/

Sedaj bo vse bolje!
I think a problem for those of us who don’t know software very well is that great software comes across as super simple and clean (easy, right?), whereas it is often insanely complex and painstaking work behind the scenes that makes it seem so simple.
yup
It turns out, instead, that the company is going to put Markus Duesmann, the CEO of Audi since April 1 who was an executive at BMW before that, into Senger’s position.
Po domače - razvoj softvera bo vodila oseba, ki ne zna programirat... uspeh zagarantiran!
matija
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
lovec1990
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 792
Kraj: Komenda
Avto: ID.3 City
215
305

Re: VW rešuje svoje probleme

Odgovor Napisal/-a lovec1990 »

Pa si prebral tudi naprej, ker novi nima izkušenj z razvojem software-a in pa še anti-EV je
Every lie we tell incurs a debt to the truth. Sooner or later, that debt is paid
Uporabniški avatar
warpedone
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 7518
Kraj: LJ
Avto: Tesla Model 3 LR
5004
3181

Re: VW rešuje svoje probleme

Odgovor Napisal/-a warpedone »

Sarkazm detektor maš na servisu?
DGJ
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
N75
EVSVET donator
EVSVET donator
Prispevkov: 821
Kraj: N.Gorica
Avto: ZOE Q90 41 kWh
484
266

Re: VW rešuje svoje probleme

Odgovor Napisal/-a N75 »

Premalo so investirali v softwer, nekaj le moraš ponudit, da pride programer delat k VW, ne vem kakšen ugled ima VW in kakšni delovni pogoji so pri njih.

Upam da jim uspe ID.3, ampak ta jajca z max opremo ni vredno 50k€.
Maybe
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 651
482
67

Re: VW rešuje svoje probleme

Odgovor Napisal/-a Maybe »

Ma noben pleh ni vreden 50k pa kakorkoli mu je ime.
Avrelij
Uporabniški avatar
warpedone
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 7518
Kraj: LJ
Avto: Tesla Model 3 LR
5004
3181

Re: VW rešuje svoje probleme

Odgovor Napisal/-a warpedone »

>> Premalo so investirali v softwer,

Hehe ... osnovna lekcija razvoja softvera je, da več denarja pomeni le večjo zamudo in nižjo kakovost.
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
Avrelij
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 859
Kraj: Zasavje
587
801

Re: VW rešuje svoje probleme

Odgovor Napisal/-a Avrelij »

Poleg težav z dobavo toplotnih črpalk https://siol.net/avtomoto/novice/tezave ... ela-597464

so nezadovoljni tudi z glavnim oblikovalcem https://siol.net/avtomoto/novice/prvi-o ... tih-597460
Uporabniški avatar
warpedone
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 7518
Kraj: LJ
Avto: Tesla Model 3 LR
5004
3181

Re: VW rešuje svoje probleme

Odgovor Napisal/-a warpedone »

Hmnja ...
Slika
Based on official VW Group and Tesla released data;
The chart includes the total and officially announced units sold by VW Group and Tesla;
Includes VW Group ICE units sold.
Kak bi bil kej profit BREZ dino-cars?
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
Rubb
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1020
Kraj: Kp
Avto: Vw
660
592

Re: VW rešuje svoje probleme

Odgovor Napisal/-a Rubb »

warpedone napisal/-a: 09 Feb 2023, 08:52 Hmnja ...
Slika
Based on official VW Group and Tesla released data;
The chart includes the total and officially announced units sold by VW Group and Tesla;
Includes VW Group ICE units sold.
Kak bi bil kej profit BREZ dino-cars?
Tako to zgleda ko skrbiš za stranke, priznavaš garancije in kulance (VW) vs. tretiraš stranko kot money-bag, gledaš kako ne priznat garancije in prodajaš pregrešno drage in zavajajoče dodatne opreme-avtopilote, v avte pa nehaš vgrajevat ultrazvočne (in druge) senzorje (Tesla). :giggle:
Zadnjič spremenil Rubb, dne 09 Feb 2023, 09:00, skupaj popravljeno 1 krat.
SiByte
Uporabniški avatar
DeCoRawr
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 5492
Avto: Kona 64_2018
2949
464

Re: VW rešuje svoje probleme

Odgovor Napisal/-a DeCoRawr »

Kaj ni šla cena za ene 10k dol pri T? Me zanima kak bo graf za 2023 ;)
Uporabniški avatar
warpedone
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 7518
Kraj: LJ
Avto: Tesla Model 3 LR
5004
3181

Re: VW rešuje svoje probleme

Odgovor Napisal/-a warpedone »

Me zanima kak bo graf pri 2018.
Me zanima kak bo graf pri 2019.
Me zanima kak bo graf pri 2020.
Me zanima kak bo graf pri 2021.
Me zanima kak bo graf pri 2022.
Me zanima kak bo graf pri 2023.
...
Cene so šle gor konec leta 2022.
Veljajo za avtomobile ki so dobavjeni v času ko je višja cena veljala ob naročili in dobavi.
Večina dobavljenih vozil je bila naročena po nižji ceni in takšna je bila tudi plačana.
Večina naročenih vozil ob višji ceni je bila dobavljena po znižanju in bo plačana nižja cena.

Graf za 2023 bo le še bol brutalen. V plus pred VW cifro nism prepričan.
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
technic
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1887
1092
347

Re: VW rešuje svoje probleme

Odgovor Napisal/-a technic »

jim.png
*Daimler & VW include engineering costs & dealership discounts in COGS
Rubb
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1020
Kraj: Kp
Avto: Vw
660
592

Re: VW rešuje svoje probleme

Odgovor Napisal/-a Rubb »

@technic hvala. :clap:
Torej warpi spet lepi neke prirejene grafe iz svojih verskih statistik? Color me surprised. :D
Ogo
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 3217
Avto: Tesla Model 3 LR
1775
1804

Re: VW rešuje svoje probleme

Odgovor Napisal/-a Ogo »

Vse je odvisno kako se meri profit in kaj se meče noter. Načeloma pa firme, ki ne želijo preveč impresionirat investitorje, profite skrivajo, oz. ga izkazujejo čim manj. Zato ker več kot izkazuješ profita, več ti ga čopne nekdo drug, ponavadi država.
Na papirju jih tako cel kup dela samo izgubo. V resnici pa direktorji imajo dvorce, corporate-jet-e, avtosaloni so fensi, sponzorirajo sto in en dogodek in športno moštvo ...
Če bi bila pri klasični avto industriji sama zguba, ne bi dobil svoje Kone EV 7 jurjev off list price. Ali pa Lexusa še niže. To so dejstva. Samo pristopi so pri klasični avto industriji maksimalizacija profita in ne zgolj tržnega deleža.
Seveda pa lahko to ogrozi nekdo, ki pa si želi tržni delež in posledično niža cene. Temu se pa reče tržna tekma.
SnakeEye, Kegelj
technic
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1887
1092
347

Re: VW rešuje svoje probleme

Odgovor Napisal/-a technic »

no1.jpg
no2.jpg
swe.jpg
#JejteJejteBomŠeNarezal
Ogo
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 3217
Avto: Tesla Model 3 LR
1775
1804

Re: VW rešuje svoje probleme

Odgovor Napisal/-a Ogo »

Zanimivo bi bilo videt primerjavo realiziriranih cen TSLA vs others na teh trgih.
Domnevam, da se talajo konkretni popusti na list price.
technic
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1887
1092
347

Re: VW rešuje svoje probleme

Odgovor Napisal/-a technic »

vw.jpg
vw.jpg (110.75 KiB) Pogledano 1621 krat
https://insideevs.com/news/651844/volks ... arket/amp/
technic
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1887
1092
347

Re: VW rešuje svoje probleme

Odgovor Napisal/-a technic »

vw.jpg
https://www.auto-motor-und-sport.de/bes ... leserwahl/
ams.jpg
ams.jpg (98.14 KiB) Pogledano 1374 krat
Uporabniški avatar
mlakar
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 894
Avto: Muskvič Model E
464
495

Re: VW rešuje svoje probleme

Odgovor Napisal/-a mlakar »

> Scheduled to go on sale in 2025 at a targeted base price of €22,500 ...

Sanja Svinja o koruzi. Realnost bo 42500 EUR z DDV za base model.
Tudi ID.3 so napovedovali za pod 30 jurjev, sedaj ga pa prodajajo za skoraj 50 jurjev.
Odgovori