ID3, KONA 64 KW in druga EV

e-Up, e-Golf
Uporabniški avatar
pirpy
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 3571
Kraj: Topolšica
Avto: Zoe,Leaf
3123
1626

Re: ID3, KONA 64 KW in druga EV

Odgovor Napisal/-a pirpy »

Jaz sem l 2015 kupil zoe za drugi avto, prvi pa naj bi ostal peugeot 407 sw, vendar je peugeot takoj postal drugi avto, nima niti vinjete, diski so zarjaveli... imam ga samo zaradi vlečne naprave
alfy, Dzun Tao, edi-b, Nemelk, Sebastijan, CRF, Tomtom
sandi3
EV začetnik
EV začetnik
Prispevkov: 93
Kraj: Petrovce
Avto: e golf, ID 4
148
58

Re: ID3, KONA 64 KW in druga EV

Odgovor Napisal/-a sandi3 »

Argo napisal/-a:Kaj prvi avto mora biti karavan? Pa nekajkrat na leto se z njim pelje na dopust? Tega pa še nisem slišal. Si je vredno zapomnit.

S katerim avtom boš šel zvečer v kino? V nedeljo k staršem na obisk? S katerim avtom boš popoldne peljal otroke na aktivnosti? Z dizlom?
Zame je prvi avto tisti, kateri je večji in namenjen daljšim potem.... če ti gledaš le po prevoženih km, imaš druga merila... sicer pa se ne bom več spuščal v nadaljnjo debato, saj ste nekateri očitno goreči zagovorniki EV in "vidite le drevesa, ne pa gozda".... dal sem vam v vpogled realen izračun, ki ne vsebuje čustev.... in sliko si naj vsak ustvari sam. Imel bom EV in ICE in torej ne favorizira nobenega.... vsak ima svoje prednosti in slabosti.... in te so odvisne predvsem od uporabe vozila, saj nič ni le črno - belo. KONČUJEM MOJO DEBATO Z EV FANATIKI
Uporabniški avatar
edi-b
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1250
Kraj: Laško
Avto: Hyundai kona EV 64
1245
1674

Re: ID3, KONA 64 KW in druga EV

Odgovor Napisal/-a edi-b »

Kako boš primerjal podoben BEV in ICE, pri koni diesel s polno opremo avt. ne moreš ker ni v ničemer primerjave, že v začetku ni denarja, ki bi plačalo razliko v opremi, udobju, tišini, disel menda niti nima 205KM in 400 Nm navora ter 8s do 100, ID3 primerjati s TDI, resno, če že z GTD in je cena že ista, zopet pa kot navedeno ni primerjave.
Da ne bom predolg, če nisi opazil, 90% nas z veliko baterijo dela vsaj 30 do 90t km letno in seveda tudi avtocestnih, veliko ima in bo imela MSE in še toplotno za ogrevanje hiše in vode, kjer pa se kalkulacije zelo hitro spremenijo.
Glavna razlika je tudi, da lahko pozimi naredimo 300km in izven zime 400km avtoceste po omejitvah, kar večini pomeni da ne rabimo vmes polniti. Konec leta bo 2000 BEV v SLO in počasi pozabi na zastonj proste polnilnice, kaj bo šele čez leta, če na hitro ne začnejo graditi mreže vsaj šuko polnilnic.
Da bi pa imeli raje ICE kot BEV, ni pravi forum, tega je dovolj pod vsako objavo o BEV in ostalih v medijih.
Da te potolažim, z malimi ste baje tehničarji
alfy, EV+PV entuziast, Simon
toplotna že 23 let + MSE 7 let in 2022 na 16 kW + BEV Kona 2019 in Corsa 2021
Argo
-
Prispevkov: 1566
Kraj: Slovenija
Avto: Kona EV 64
969
701

Re: ID3, KONA 64 KW in druga EV

Odgovor Napisal/-a Argo »

Jaz nisem noben EV fanatik. Sem postegel z okvirnim izračunom, ki je krepko v korist EV. Če je še narava nekaj manj zasvinjana zaradi tega, pa sploh ni debate.

Prvi avto pa je tisti ki ga več uporabljaš in ne tisti s katerim se dlje pelješ z enim polnjenjem.
Zadnjič spremenil Argo, dne 02 Mar 2020, 22:17, skupaj popravljeno 1 krat.
alfy, EV+PV entuziast, edi-b, Matej, Nemelk
Uporabniški avatar
edi-b
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1250
Kraj: Laško
Avto: Hyundai kona EV 64
1245
1674

Re: ID3, KONA 64 KW in druga EV

Odgovor Napisal/-a edi-b »

Za parkrat letno 500km rabiš tdi!?, jaz delam to skoraj vsak vikend, velikokrat dnevno. Kaj si sedaj jezen na nas, če nisi znal zračunati prihranka. Koliko boš dobil za tdi čez 5 ali 10 let
EV+PV entuziast, Nemelk
toplotna že 23 let + MSE 7 let in 2022 na 16 kW + BEV Kona 2019 in Corsa 2021
Uporabniški avatar
warpedone
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 8338
Kraj: LJ
Avto: Tesla Model 3 LR 2019, 140k
5397
3528

Re: ID3, KONA 64 KW in druga EV

Odgovor Napisal/-a warpedone »

Takih BS analiz je bilo že nebroj in jih bo še nebroj.
Kljub temu so od prve do zadnje čisti BS.
Žal še gorijo ne, da bi si lahk z njimi zakuril in pogrel ... skratka juzles.
edi-b, kavka, giotto
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
Uporabniški avatar
pirpy
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 3571
Kraj: Topolšica
Avto: Zoe,Leaf
3123
1626

Re: ID3, KONA 64 KW in druga EV

Odgovor Napisal/-a pirpy »

@sandi3
predlagam, da ne pametuješ dokler ne boš vozil svojega ev vsaj kakšen mesec... potem se tipkamo
timo, nakaza
Taragula
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 396
Avto: Hyundai Kona
331
107

Re: ID3, KONA 64 KW in druga EV

Odgovor Napisal/-a Taragula »

Z električno Kono sva z ženo v enem letu naredila skoraj 45000 kilometrov. Ker smo družina s tremi kričači smo za prvi avto vedno imeli kaj velikega, trenutno je to Ford Galaxy. V preteklem letu števec na Fordu kaže manj kot 10000 prevoženih kilometrov.
Spremeni se to...
SimonZed, edi-b
himi
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 170
110
1

Re: ID3, KONA 64 KW in druga EV

Odgovor Napisal/-a himi »

Saj ima Argo nekako prav, sploh če gledaš na avto samo iz finančnega vidika.

So pa tukaj krivi predvsem proizvajalci in njihova cenovna politika. Kot smo že ugotovili je npr. Kona EV na voljo skorajda samo s polno opremo, kar pomeni max možna cena.

Če bi bila Kona EV na voljo s čisto osnovno opremo, bi verjetno lahko bila cenejša za 5000 - 7000 eur. Skupaj s subvencijo, bi potem že lahko prišli bližje cenam ICE variante.

Drugače pa, pri EV-jih gre praktično za prvo generacijo avtomobilov in seveda so cenovno nekoliko dražji. Že čez 2 leti (če ne prej) bodo na trgu avtomobili, ki bodo cenovno bolj ugodni, v letu 2025 pa naj bi se cena EV-jev že izenačila s cenami ICE-jev.
Simon
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 2812
Kraj: Ljubljana
Avto: ZOE R135
1440
1270

Re: ID3, KONA 64 KW in druga EV

Odgovor Napisal/-a Simon »

himi napisal/-a:Saj ima Argo nekako prav, sploh če gledaš na avto samo iz finančnega vidika.

So pa tukaj krivi predvsem proizvajalci in njihova cenovna politika. Kot smo že ugotovili je npr. Kona EV na voljo skorajda samo s polno opremo, kar pomeni max možna cena.

Če bi bila Kona EV na voljo s čisto osnovno opremo, bi verjetno lahko bila cenejša za 5000 - 7000 eur. Skupaj s subvencijo, bi potem že lahko prišli bližje cenam ICE variante.

Drugače pa, pri EV-jih gre praktično za prvo generacijo avtomobilov in seveda so cenovno nekoliko dražji. Že čez 2 leti (če ne prej) bodo na trgu avtomobili, ki bodo cenovno bolj ugodni, v letu 2025 pa naj bi se cena EV-jev že izenačila s cenami ICE-jev.
Pa sej kaj misliš, da dela EV-je dražje od ICE? Predvsem baterija v EV, ki je ICE nima ter vsa dodatna oprema EV, katero je potrebno prišteti, če imamo v mislih osnovni ICE skoraj brez opreme... če že vse to upoštevaš, so cene že danes izenačene...
crunchy
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 2313
Kraj: Cerklje na Gorenjskem
Avto: Nissan Leaf 2.zero 40 kWh, Tesla Y RWD
1692
2218

Re: ID3, KONA 64 KW in druga EV

Odgovor Napisal/-a crunchy »

sandi3 napisal/-a:Sklepaš hudo pavšalno.... golf tdi bo ostal prvi avto, saj bo vsakodnevno na relaciji...
Dobro. Če boš s TDI naredil več km kot z elektriko, potem bo TDI res prvi avto. Imel sem občutek da bo TDI ostal "prvi avto" samo zato, ker omogoča večji doseg (in ker je dimenzijsko večji). Zame je "prvi avto" tisti katerega v večini primerov vzameš takrat, ko greš z doma. Pri nas je to v več kot 98% primerov električni in je tako postal prvi avto, čeprav imamo tudi TDI karavana.
Dzun Tao, EV+PV entuziast, Matej
Simon
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 2812
Kraj: Ljubljana
Avto: ZOE R135
1440
1270

Re: ID3, KONA 64 KW in druga EV

Odgovor Napisal/-a Simon »

Musk je naredil revolucijo in temu ne bo konca, dokler ne bomo vsi na EV...se pa temu upira avtomobilska in predvsem naftna industrija, ker gre za nove, drugačne vrste zaslužka.
Uporabniški avatar
warpedone
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 8338
Kraj: LJ
Avto: Tesla Model 3 LR 2019, 140k
5397
3528

Re: ID3, KONA 64 KW in druga EV

Odgovor Napisal/-a warpedone »

>> Saj ima Argo nekako prav, sploh če gledaš na avto samo iz finančnega vidika.

Iz finančnega vidika *noben* avto nima smisla - v izjemnih pogojih ima smisel narcenejši zadetek na avto.net i.e. neki kar še pelje za tromestno ceno.

Folk je mentalno pohabljen ker so dizle kupoval le ker je bla nafta cenej.
So se natreniral ignorirat vse druge razlike, ki jih nek pogon nudi/zahteva.
Ne vidijo niti tega, da se avto splača le če si taksist.

>> se pa temu upira avtomobilska in predvsem naftna industrija

Temu se upira tudi velik kup slovenceljnev (neglede na materni jezik), katerim se sesuje svet ko se med znane stvari primeša neki neznanega.
EV+PV entuziast
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
Uporabniški avatar
Franci
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1228
Kraj: LESCE
Avto: KONA EV & Renault Megane,
1180
418

Re: ID3, KONA 64 KW in druga EV

Odgovor Napisal/-a Franci »

O tem smo že veliko pisali, tudi tukaj: viewtopic.php?f=6&t=644&p=46608&hilit=% ... %2A#p46608
Lahko rečeš temu fanatičnost, a na koncu na dolgi rok je tudi ekonomsko upravičeno.
Uporabniški avatar
FV-EV
EVSVET donator
EVSVET donator
Prispevkov: 5306
Kraj: Slovenija
Avto: MY RWD in eKona 64 impression
6164
4035

Re: ID3, KONA 64 KW in druga EV

Odgovor Napisal/-a FV-EV »

sandi3 napisal/-a:pozdravljeni, odpiram novo temo, saj vedno znova opažam navedbe, kako so EV vozila namenjena predvsem varčevanju in da je poleg tega najpomembnejši se doseg. Z vsem navedenim se strinjam, vendar le do takrat, ko kupec za EV odšteje isto vsoto kot stane primerljiv ICE avto.
In zakaj mislim tako:
1. Če pogledamo npr. Kono 64 KW in dizelsko kono ali npr. ID3 55kw in golfa tdi.... EV vozilo je dražje za cca. 20. 000 eur, kar ob povprečni porabi pri dizelski različici, ki porabi cca. 5.5 do 6 l dizla na 100 km in pomeni strošek cca. 7-8 eur.... strošek pri EV je cca. 1.5 - 2 eur.... torej je prihranek na 100 km cca. 6 eur. In to pomeni, da moraš z EV opraviti vec kot 300.000 km, da si sploh na nuli nasproti klasični dizelski različici.. . to pa so že kilometri, ki jih opravi malokdo.

2. Težnje po ogromnih baterijah pri več kot 90% ljudeh nimajo smisla.... smisel imajo le pri tistih, ki bodo z avtom naredili več kot 300.000 km in imajo večinoma dnevne vožnje daljše od 200 km. Za vse ostale z malo prevozenimi km: bencinar ali EV z ugodno ceno in posledično malo baterijo(npr. e golf, citigo). Za tiste z veliko kilometri in daljsimi vožnjami pa definitivno dizel, kjer avtonomija ni tezava... dragi EV z vekimi baterijami pa izključno za ljudi, ki bodo delali več kot 200 km dnevno in z avtom skupno naredili 400.000, 500.000 km. To ni zgolj moje mnenje, to so preprosti izračuni.

3. Seveda pa obstaja možnost, da se za dragega EV z veliko baterijo odločijo tudi drugi ljudje, vendar potem naj ne govorijo, da so EV kupili, ker se izplača.... čista laž. Lahko rečejo le to, da so ga kupili, ker je EV "fancy", ker so morda ekološko usmerjeni, ker ljubijo nove tehnologije, tiho vožnjo ipd...... VENDAR NIKAKOR, DA BI SE JIM TO IZPLAČALO!!!
Sandi3, zdaj pa končno vzemi v roke cenike in preštudiraj tole kar si površno naštel tule gor.

V drugih temah smo že kdaj te primerjave delali in po cenikih ugotovili, da je razlika med primerljivimi bencin konami in EV konami po opremi okoli 11.000EUR (koliko je trenutno si sam poglej), zato ne zavajaj oz. na tem forumu bi rekel, da bolj dražiš bralce in nisi resen ekonomist. Po tej razliki se v življenski dobi avta (15 let) izplača imeti EV kono že, če delaš le 5.000km/leto

Zdaj, če ti ne znaš računati je pa to druga debata in boš pač ti na slabšem. Jaz nikogar več ne prepričujem, se običajno takim poenostavljenim izračunom le še smejim, ker se mi tošel veliko manj krči kot prej
Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 6390
Avto: Kona in Zoe
4910
5974

Re: ID3, KONA 64 KW in druga EV

Odgovor Napisal/-a CRF »

Res je bilo že prevečkrat napisano... Primerja se lahko "vsaj" podobne avtomobile med sabo, ne pa EV Kono z neko bencinsko varianto za 16.000€.

Jasno, cenejša varianta bo vedno rabljen avto, ali celo avtobus...
crunchy
Uporabniški avatar
edi-b
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1250
Kraj: Laško
Avto: Hyundai kona EV 64
1245
1674

Re: ID3, KONA 64 KW in druga EV

Odgovor Napisal/-a edi-b »

CRF napisal/-a:Res je bilo že prevečkrat napisano... Primerja se lahko "vsaj" podobne avtomobile med sabo, ne pa EV Kono z neko bencinsko varianto za 16.000€.

Jasno, cenejša varianta bo vedno rabljen avto, ali celo avtobus...
Prav to je zanimivo, da pri nas z veliko km letno tudi rabljen ni cenejši.
Ali če bi ostal na prejšnjem dislu, pri katerem je bilo samo gorivo 10€/100km, torej pri samo 3000 km mesečno ali 36t letno diesel 300€ mesečno, in sedaj obrok za novo kono manjši (moja z manj opreme po stari ceni prišla s subvencijo 33t €). Pustimo da bi imel takoj veliki servis, dpf stalno zabit, okvare, pričel je piti hladilno tekočino, nove letne in zimske gume...
Avto imam vsaj 10 let, kot sem imel zadnja dva, sem pa res čakal SUV ali enoprostorca in 64kWh baterijo, zaradi pogostih daljših voženj, pustimo ostale prednosti BEV. Kljub temu moraš imeti muda, da daš toliko denarja za avto in znati zračunati prihranke
context, Argo
toplotna že 23 let + MSE 7 let in 2022 na 16 kW + BEV Kona 2019 in Corsa 2021
Uporabniški avatar
FV-EV
EVSVET donator
EVSVET donator
Prispevkov: 5306
Kraj: Slovenija
Avto: MY RWD in eKona 64 impression
6164
4035

Re: ID3, KONA 64 KW in druga EV

Odgovor Napisal/-a FV-EV »

edi-b napisal/-a:
CRF napisal/-a:Res je bilo že prevečkrat napisano... Primerja se lahko "vsaj" podobne avtomobile med sabo, ne pa EV Kono z neko bencinsko varianto za 16.000€.

Jasno, cenejša varianta bo vedno rabljen avto, ali celo avtobus...
Prav to je zanimivo, da pri nas z veliko km letno tudi rabljen ni cenejši.
Ali če bi ostal na prejšnjem dislu, pri katerem je bilo samo gorivo 10€/100km, torej pri samo 3000 km mesečno ali 36t letno diesel 300€ mesečno, in sedaj obrok za novo kono manjši (moja z manj opreme po stari ceni prišla s subvencijo 33t €). Pustimo da bi imel takoj veliki servis, dpf stalno zabit, okvare, pričel je piti hladilno tekočino, nove letne in zimske gume...
Avto imam vsaj 10 let, kot sem imel zadnja dva, sem pa res čakal SUV ali enoprostorca in 64kWh baterijo, zaradi pogostih daljših voženj, pustimo ostale prednosti BEV. Kljub temu moraš imeti muda, da daš toliko denarja za avto in znati zračunati prihranke
Točno tako!

Zame (lani z EV 49.000km) ni opcija rabljen ICE tudi če mi ga nekdo podari ne. Mene trenutno vsi stroški EV (nakupna cena, energija,....) pridejo manj, kot bi me pri ICE prišel samo znesek goriva. Torej bi me vožnja v podarjenem ICE koštala več, kot sedaj vsi stroški skupaj. ICE vozila ne maram več videti, niti zastonj.
context, EV+PV entuziast, Argo, kavka, edi-b, warpedone, Tomtom, kt57, Dzun Tao
Tomtom
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 305
Kraj: Divača
Avto: renault zoe 50
169
479

Re: ID3, KONA 64 KW in druga EV

Odgovor Napisal/-a Tomtom »

ko se enkrat usedeš v ev je konc z vsem drugim..
Argo, edi-b, alfy, warpedone, Stromcek, kt57, Dzun Tao
talker2
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 480
Kraj: Ljubljana
741
1441

Re: ID3, KONA 64 KW in druga EV

Odgovor Napisal/-a talker2 »

Ni vse samo v denarju...
Tomtom, DGJ, Dzun Tao
Odgovori
  • Similar Topics
    Odgovori
    Ogledi
    Zadnji prispevek

Vrni se na “Volkswagen”