ID3, KONA 64 KW in druga EV
Re: ID3, KONA 64 KW in druga EV
Jaz sem l 2015 kupil zoe za drugi avto, prvi pa naj bi ostal peugeot 407 sw, vendar je peugeot takoj postal drugi avto, nima niti vinjete, diski so zarjaveli... imam ga samo zaradi vlečne naprave
Re: ID3, KONA 64 KW in druga EV
Zame je prvi avto tisti, kateri je večji in namenjen daljšim potem.... če ti gledaš le po prevoženih km, imaš druga merila... sicer pa se ne bom več spuščal v nadaljnjo debato, saj ste nekateri očitno goreči zagovorniki EV in "vidite le drevesa, ne pa gozda".... dal sem vam v vpogled realen izračun, ki ne vsebuje čustev.... in sliko si naj vsak ustvari sam. Imel bom EV in ICE in torej ne favorizira nobenega.... vsak ima svoje prednosti in slabosti.... in te so odvisne predvsem od uporabe vozila, saj nič ni le črno - belo. KONČUJEM MOJO DEBATO Z EV FANATIKIArgo napisal/-a:Kaj prvi avto mora biti karavan? Pa nekajkrat na leto se z njim pelje na dopust? Tega pa še nisem slišal. Si je vredno zapomnit.
S katerim avtom boš šel zvečer v kino? V nedeljo k staršem na obisk? S katerim avtom boš popoldne peljal otroke na aktivnosti? Z dizlom?
Re: ID3, KONA 64 KW in druga EV
Kako boš primerjal podoben BEV in ICE, pri koni diesel s polno opremo avt. ne moreš ker ni v ničemer primerjave, že v začetku ni denarja, ki bi plačalo razliko v opremi, udobju, tišini, disel menda niti nima 205KM in 400 Nm navora ter 8s do 100, ID3 primerjati s TDI, resno, če že z GTD in je cena že ista, zopet pa kot navedeno ni primerjave.
Da ne bom predolg, če nisi opazil, 90% nas z veliko baterijo dela vsaj 30 do 90t km letno in seveda tudi avtocestnih, veliko ima in bo imela MSE in še toplotno za ogrevanje hiše in vode, kjer pa se kalkulacije zelo hitro spremenijo.
Glavna razlika je tudi, da lahko pozimi naredimo 300km in izven zime 400km avtoceste po omejitvah, kar večini pomeni da ne rabimo vmes polniti. Konec leta bo 2000 BEV v SLO in počasi pozabi na zastonj proste polnilnice, kaj bo šele čez leta, če na hitro ne začnejo graditi mreže vsaj šuko polnilnic.
Da bi pa imeli raje ICE kot BEV, ni pravi forum, tega je dovolj pod vsako objavo o BEV in ostalih v medijih.
Da te potolažim, z malimi ste baje tehničarji
Da ne bom predolg, če nisi opazil, 90% nas z veliko baterijo dela vsaj 30 do 90t km letno in seveda tudi avtocestnih, veliko ima in bo imela MSE in še toplotno za ogrevanje hiše in vode, kjer pa se kalkulacije zelo hitro spremenijo.
Glavna razlika je tudi, da lahko pozimi naredimo 300km in izven zime 400km avtoceste po omejitvah, kar večini pomeni da ne rabimo vmes polniti. Konec leta bo 2000 BEV v SLO in počasi pozabi na zastonj proste polnilnice, kaj bo šele čez leta, če na hitro ne začnejo graditi mreže vsaj šuko polnilnic.
Da bi pa imeli raje ICE kot BEV, ni pravi forum, tega je dovolj pod vsako objavo o BEV in ostalih v medijih.
Da te potolažim, z malimi ste baje tehničarji
toplotna že 23 let + MSE 7 let in 2022 na 16 kW + BEV Kona 2019 in Corsa 2021
Re: ID3, KONA 64 KW in druga EV
Jaz nisem noben EV fanatik. Sem postegel z okvirnim izračunom, ki je krepko v korist EV. Če je še narava nekaj manj zasvinjana zaradi tega, pa sploh ni debate.
Prvi avto pa je tisti ki ga več uporabljaš in ne tisti s katerim se dlje pelješ z enim polnjenjem.
Prvi avto pa je tisti ki ga več uporabljaš in ne tisti s katerim se dlje pelješ z enim polnjenjem.
Zadnjič spremenil Argo, dne 02 Mar 2020, 22:17, skupaj popravljeno 1 krat.
Re: ID3, KONA 64 KW in druga EV
Za parkrat letno 500km rabiš tdi!?, jaz delam to skoraj vsak vikend, velikokrat dnevno. Kaj si sedaj jezen na nas, če nisi znal zračunati prihranka. Koliko boš dobil za tdi čez 5 ali 10 let
toplotna že 23 let + MSE 7 let in 2022 na 16 kW + BEV Kona 2019 in Corsa 2021
Re: ID3, KONA 64 KW in druga EV
Takih BS analiz je bilo že nebroj in jih bo še nebroj.
Kljub temu so od prve do zadnje čisti BS.
Žal še gorijo ne, da bi si lahk z njimi zakuril in pogrel ... skratka juzles.
Kljub temu so od prve do zadnje čisti BS.
Žal še gorijo ne, da bi si lahk z njimi zakuril in pogrel ... skratka juzles.
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
Re: ID3, KONA 64 KW in druga EV
@sandi3
predlagam, da ne pametuješ dokler ne boš vozil svojega ev vsaj kakšen mesec... potem se tipkamo
predlagam, da ne pametuješ dokler ne boš vozil svojega ev vsaj kakšen mesec... potem se tipkamo
Re: ID3, KONA 64 KW in druga EV
Z električno Kono sva z ženo v enem letu naredila skoraj 45000 kilometrov. Ker smo družina s tremi kričači smo za prvi avto vedno imeli kaj velikega, trenutno je to Ford Galaxy. V preteklem letu števec na Fordu kaže manj kot 10000 prevoženih kilometrov.
Spremeni se to...
Spremeni se to...
Re: ID3, KONA 64 KW in druga EV
Saj ima Argo nekako prav, sploh če gledaš na avto samo iz finančnega vidika.
So pa tukaj krivi predvsem proizvajalci in njihova cenovna politika. Kot smo že ugotovili je npr. Kona EV na voljo skorajda samo s polno opremo, kar pomeni max možna cena.
Če bi bila Kona EV na voljo s čisto osnovno opremo, bi verjetno lahko bila cenejša za 5000 - 7000 eur. Skupaj s subvencijo, bi potem že lahko prišli bližje cenam ICE variante.
Drugače pa, pri EV-jih gre praktično za prvo generacijo avtomobilov in seveda so cenovno nekoliko dražji. Že čez 2 leti (če ne prej) bodo na trgu avtomobili, ki bodo cenovno bolj ugodni, v letu 2025 pa naj bi se cena EV-jev že izenačila s cenami ICE-jev.
So pa tukaj krivi predvsem proizvajalci in njihova cenovna politika. Kot smo že ugotovili je npr. Kona EV na voljo skorajda samo s polno opremo, kar pomeni max možna cena.
Če bi bila Kona EV na voljo s čisto osnovno opremo, bi verjetno lahko bila cenejša za 5000 - 7000 eur. Skupaj s subvencijo, bi potem že lahko prišli bližje cenam ICE variante.
Drugače pa, pri EV-jih gre praktično za prvo generacijo avtomobilov in seveda so cenovno nekoliko dražji. Že čez 2 leti (če ne prej) bodo na trgu avtomobili, ki bodo cenovno bolj ugodni, v letu 2025 pa naj bi se cena EV-jev že izenačila s cenami ICE-jev.
Re: ID3, KONA 64 KW in druga EV
Pa sej kaj misliš, da dela EV-je dražje od ICE? Predvsem baterija v EV, ki je ICE nima ter vsa dodatna oprema EV, katero je potrebno prišteti, če imamo v mislih osnovni ICE skoraj brez opreme... če že vse to upoštevaš, so cene že danes izenačene...himi napisal/-a:Saj ima Argo nekako prav, sploh če gledaš na avto samo iz finančnega vidika.
So pa tukaj krivi predvsem proizvajalci in njihova cenovna politika. Kot smo že ugotovili je npr. Kona EV na voljo skorajda samo s polno opremo, kar pomeni max možna cena.
Če bi bila Kona EV na voljo s čisto osnovno opremo, bi verjetno lahko bila cenejša za 5000 - 7000 eur. Skupaj s subvencijo, bi potem že lahko prišli bližje cenam ICE variante.
Drugače pa, pri EV-jih gre praktično za prvo generacijo avtomobilov in seveda so cenovno nekoliko dražji. Že čez 2 leti (če ne prej) bodo na trgu avtomobili, ki bodo cenovno bolj ugodni, v letu 2025 pa naj bi se cena EV-jev že izenačila s cenami ICE-jev.
-
- EV ambasador
- Prispevkov: 2313
- Kraj: Cerklje na Gorenjskem
- Avto: Nissan Leaf 2.zero 40 kWh, Tesla Y RWD
-
16922218
Re: ID3, KONA 64 KW in druga EV
Dobro. Če boš s TDI naredil več km kot z elektriko, potem bo TDI res prvi avto. Imel sem občutek da bo TDI ostal "prvi avto" samo zato, ker omogoča večji doseg (in ker je dimenzijsko večji). Zame je "prvi avto" tisti katerega v večini primerov vzameš takrat, ko greš z doma. Pri nas je to v več kot 98% primerov električni in je tako postal prvi avto, čeprav imamo tudi TDI karavana.sandi3 napisal/-a:Sklepaš hudo pavšalno.... golf tdi bo ostal prvi avto, saj bo vsakodnevno na relaciji...
Re: ID3, KONA 64 KW in druga EV
Musk je naredil revolucijo in temu ne bo konca, dokler ne bomo vsi na EV...se pa temu upira avtomobilska in predvsem naftna industrija, ker gre za nove, drugačne vrste zaslužka.
Re: ID3, KONA 64 KW in druga EV
>> Saj ima Argo nekako prav, sploh če gledaš na avto samo iz finančnega vidika.
Iz finančnega vidika *noben* avto nima smisla - v izjemnih pogojih ima smisel narcenejši zadetek na avto.net i.e. neki kar še pelje za tromestno ceno.
Folk je mentalno pohabljen ker so dizle kupoval le ker je bla nafta cenej.
So se natreniral ignorirat vse druge razlike, ki jih nek pogon nudi/zahteva.
Ne vidijo niti tega, da se avto splača le če si taksist.
>> se pa temu upira avtomobilska in predvsem naftna industrija
Temu se upira tudi velik kup slovenceljnev (neglede na materni jezik), katerim se sesuje svet ko se med znane stvari primeša neki neznanega.
Iz finančnega vidika *noben* avto nima smisla - v izjemnih pogojih ima smisel narcenejši zadetek na avto.net i.e. neki kar še pelje za tromestno ceno.
Folk je mentalno pohabljen ker so dizle kupoval le ker je bla nafta cenej.
So se natreniral ignorirat vse druge razlike, ki jih nek pogon nudi/zahteva.
Ne vidijo niti tega, da se avto splača le če si taksist.
>> se pa temu upira avtomobilska in predvsem naftna industrija
Temu se upira tudi velik kup slovenceljnev (neglede na materni jezik), katerim se sesuje svet ko se med znane stvari primeša neki neznanega.
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
Re: ID3, KONA 64 KW in druga EV
O tem smo že veliko pisali, tudi tukaj: viewtopic.php?f=6&t=644&p=46608&hilit=% ... %2A#p46608
Lahko rečeš temu fanatičnost, a na koncu na dolgi rok je tudi ekonomsko upravičeno.
Lahko rečeš temu fanatičnost, a na koncu na dolgi rok je tudi ekonomsko upravičeno.
Re: ID3, KONA 64 KW in druga EV
Sandi3, zdaj pa končno vzemi v roke cenike in preštudiraj tole kar si površno naštel tule gor.sandi3 napisal/-a:pozdravljeni, odpiram novo temo, saj vedno znova opažam navedbe, kako so EV vozila namenjena predvsem varčevanju in da je poleg tega najpomembnejši se doseg. Z vsem navedenim se strinjam, vendar le do takrat, ko kupec za EV odšteje isto vsoto kot stane primerljiv ICE avto.
In zakaj mislim tako:
1. Če pogledamo npr. Kono 64 KW in dizelsko kono ali npr. ID3 55kw in golfa tdi.... EV vozilo je dražje za cca. 20. 000 eur, kar ob povprečni porabi pri dizelski različici, ki porabi cca. 5.5 do 6 l dizla na 100 km in pomeni strošek cca. 7-8 eur.... strošek pri EV je cca. 1.5 - 2 eur.... torej je prihranek na 100 km cca. 6 eur. In to pomeni, da moraš z EV opraviti vec kot 300.000 km, da si sploh na nuli nasproti klasični dizelski različici.. . to pa so že kilometri, ki jih opravi malokdo.
2. Težnje po ogromnih baterijah pri več kot 90% ljudeh nimajo smisla.... smisel imajo le pri tistih, ki bodo z avtom naredili več kot 300.000 km in imajo večinoma dnevne vožnje daljše od 200 km. Za vse ostale z malo prevozenimi km: bencinar ali EV z ugodno ceno in posledično malo baterijo(npr. e golf, citigo). Za tiste z veliko kilometri in daljsimi vožnjami pa definitivno dizel, kjer avtonomija ni tezava... dragi EV z vekimi baterijami pa izključno za ljudi, ki bodo delali več kot 200 km dnevno in z avtom skupno naredili 400.000, 500.000 km. To ni zgolj moje mnenje, to so preprosti izračuni.
3. Seveda pa obstaja možnost, da se za dragega EV z veliko baterijo odločijo tudi drugi ljudje, vendar potem naj ne govorijo, da so EV kupili, ker se izplača.... čista laž. Lahko rečejo le to, da so ga kupili, ker je EV "fancy", ker so morda ekološko usmerjeni, ker ljubijo nove tehnologije, tiho vožnjo ipd...... VENDAR NIKAKOR, DA BI SE JIM TO IZPLAČALO!!!
V drugih temah smo že kdaj te primerjave delali in po cenikih ugotovili, da je razlika med primerljivimi bencin konami in EV konami po opremi okoli 11.000EUR (koliko je trenutno si sam poglej), zato ne zavajaj oz. na tem forumu bi rekel, da bolj dražiš bralce in nisi resen ekonomist. Po tej razliki se v življenski dobi avta (15 let) izplača imeti EV kono že, če delaš le 5.000km/leto
Zdaj, če ti ne znaš računati je pa to druga debata in boš pač ti na slabšem. Jaz nikogar več ne prepričujem, se običajno takim poenostavljenim izračunom le še smejim, ker se mi tošel veliko manj krči kot prej
Re: ID3, KONA 64 KW in druga EV
Res je bilo že prevečkrat napisano... Primerja se lahko "vsaj" podobne avtomobile med sabo, ne pa EV Kono z neko bencinsko varianto za 16.000€.
Jasno, cenejša varianta bo vedno rabljen avto, ali celo avtobus...
Jasno, cenejša varianta bo vedno rabljen avto, ali celo avtobus...
Re: ID3, KONA 64 KW in druga EV
Prav to je zanimivo, da pri nas z veliko km letno tudi rabljen ni cenejši.CRF napisal/-a:Res je bilo že prevečkrat napisano... Primerja se lahko "vsaj" podobne avtomobile med sabo, ne pa EV Kono z neko bencinsko varianto za 16.000€.
Jasno, cenejša varianta bo vedno rabljen avto, ali celo avtobus...
Ali če bi ostal na prejšnjem dislu, pri katerem je bilo samo gorivo 10€/100km, torej pri samo 3000 km mesečno ali 36t letno diesel 300€ mesečno, in sedaj obrok za novo kono manjši (moja z manj opreme po stari ceni prišla s subvencijo 33t €). Pustimo da bi imel takoj veliki servis, dpf stalno zabit, okvare, pričel je piti hladilno tekočino, nove letne in zimske gume...
Avto imam vsaj 10 let, kot sem imel zadnja dva, sem pa res čakal SUV ali enoprostorca in 64kWh baterijo, zaradi pogostih daljših voženj, pustimo ostale prednosti BEV. Kljub temu moraš imeti muda, da daš toliko denarja za avto in znati zračunati prihranke
toplotna že 23 let + MSE 7 let in 2022 na 16 kW + BEV Kona 2019 in Corsa 2021
Re: ID3, KONA 64 KW in druga EV
Točno tako!edi-b napisal/-a:Prav to je zanimivo, da pri nas z veliko km letno tudi rabljen ni cenejši.CRF napisal/-a:Res je bilo že prevečkrat napisano... Primerja se lahko "vsaj" podobne avtomobile med sabo, ne pa EV Kono z neko bencinsko varianto za 16.000€.
Jasno, cenejša varianta bo vedno rabljen avto, ali celo avtobus...
Ali če bi ostal na prejšnjem dislu, pri katerem je bilo samo gorivo 10€/100km, torej pri samo 3000 km mesečno ali 36t letno diesel 300€ mesečno, in sedaj obrok za novo kono manjši (moja z manj opreme po stari ceni prišla s subvencijo 33t €). Pustimo da bi imel takoj veliki servis, dpf stalno zabit, okvare, pričel je piti hladilno tekočino, nove letne in zimske gume...
Avto imam vsaj 10 let, kot sem imel zadnja dva, sem pa res čakal SUV ali enoprostorca in 64kWh baterijo, zaradi pogostih daljših voženj, pustimo ostale prednosti BEV. Kljub temu moraš imeti muda, da daš toliko denarja za avto in znati zračunati prihranke
Zame (lani z EV 49.000km) ni opcija rabljen ICE tudi če mi ga nekdo podari ne. Mene trenutno vsi stroški EV (nakupna cena, energija,....) pridejo manj, kot bi me pri ICE prišel samo znesek goriva. Torej bi me vožnja v podarjenem ICE koštala več, kot sedaj vsi stroški skupaj. ICE vozila ne maram več videti, niti zastonj.
Re: ID3, KONA 64 KW in druga EV
ko se enkrat usedeš v ev je konc z vsem drugim..
-
- Similar Topics
- Odgovori
- Ogledi
- Zadnji prispevek