e-Golf za dnevno 160km
Re: e-Golf za dnevno 160km
e-Golf dnevno za 160km? Brez prilagajanja in sklepanja kompromisov ob ekstremnem vremenu zagotovo ne.
Jaz bi ga vseeno vzel ker mi prilagajanje in kompromisi ne delajo težav oziroma so mi v izziv.
Stvar izbire posameznika in karakterja.
Jaz bi ga vseeno vzel ker mi prilagajanje in kompromisi ne delajo težav oziroma so mi v izziv.
Stvar izbire posameznika in karakterja.
Re: e-Golf za dnevno 160km
Jst delam 140km dnevno pa ni panike. In vozim ga ze 2 leti in pol tko da imam tud precej izkusen, ubistvu moj je prvi registriran egolf z vecjo baterijo. Po skoraj 100.000 prevozenih km nimam pripomb, res pa je da bi si zelel vecji doseg.
Tudi 160 km bi verjetno se slo, kaj vec pa ne s tem da bi ga v primeru 160km dnevno moral polniti na 100% in bi brez polnenja po koncani voznji bil nekje na 10% ali malo vec (mesana voznja, hitrost max130).
Je pa ta cena zdej za 20k ugodna jaz sem dal z odsteto subvencijo 13.500€ vec z malo vec opreme.
Tudi 160 km bi verjetno se slo, kaj vec pa ne s tem da bi ga v primeru 160km dnevno moral polniti na 100% in bi brez polnenja po koncani voznji bil nekje na 10% ali malo vec (mesana voznja, hitrost max130).
Je pa ta cena zdej za 20k ugodna jaz sem dal z odsteto subvencijo 13.500€ vec z malo vec opreme.
Re: e-Golf za dnevno 160km
Se ti zdi da je baterija že kaj degradirala? Se da to sploh preveriti?mkonci napisal/-a:Jst delam 140km dnevno pa ni panike. In vozim ga ze 2 leti in pol tko da imam tud precej izkusen, ubistvu moj je prvi registriran egolf z vecjo baterijo. Po skoraj 100.000 prevozenih km nimam pripomb, res pa je da bi si zelel vecji doseg.
Tudi 160 km bi verjetno se slo, kaj vec pa ne s tem da bi ga v primeru 160km dnevno moral polniti na 100% in bi brez polnenja po koncani voznji bil nekje na 10% ali malo vec (mesana voznja, hitrost max130).
Je pa ta cena zdej za 20k ugodna jaz sem dal z odsteto subvencijo 13.500€ vec z malo vec opreme.
Kakšno imaš v povprečju porabo pozimi in kakšno poleti?
Re: e-Golf za dnevno 160km
Lahko na nastaviš po korakih po 10%; od 20% do 100% in kdaj naj bo na izbranih procentih, na katero temperaturo naj bo ogret in da ti lahko polni le v času nizke tarife.
Re: e-Golf za dnevno 160km
Nisem meril, vendar nimam nekega občutka da bi bila baterija kaj slabša, še vedno ko jo napolne kaže 99%, 100 vidim bolj redko oz že nekaj časa ni kazalec poravnan na 100.giotto napisal/-a:Se ti zdi da je baterija že kaj degradirala? Se da to sploh preveriti?mkonci napisal/-a:Jst delam 140km dnevno pa ni panike. In vozim ga ze 2 leti in pol tko da imam tud precej izkusen, ubistvu moj je prvi registriran egolf z vecjo baterijo. Po skoraj 100.000 prevozenih km nimam pripomb, res pa je da bi si zelel vecji doseg.
Tudi 160 km bi verjetno se slo, kaj vec pa ne s tem da bi ga v primeru 160km dnevno moral polniti na 100% in bi brez polnenja po koncani voznji bil nekje na 10% ali malo vec (mesana voznja, hitrost max130).
Je pa ta cena zdej za 20k ugodna jaz sem dal z odsteto subvencijo 13.500€ vec z malo vec opreme.
Kakšno imaš v povprečju porabo pozimi in kakšno poleti?
Re: e-Golf za dnevno 160km
Kaj kaže avto je najbrž precej BV. Men še vedno kaže 100%. Ampak to je simpl sprogramirat. Važen je občutek ali po x letih narediš približno enako ali manj. Ampak občutki so ..... Jest mam občutek da po dobrih 3 letih ni sprememb.
Re: e-Golf za dnevno 160km
isto sem hotel povedat, da po filingu je tam tam, kaj večjih odstopanj ni.Goran napisal/-a:Kaj kaže avto je najbrž precej BV. Men še vedno kaže 100%. Ampak to je simpl sprogramirat. Važen je občutek ali po x letih narediš približno enako ali manj. Ampak občutki so ..... Jest mam občutek da po dobrih 3 letih ni sprememb.
Re: e-Golf za dnevno 160km
Kakšno imaš pa kaj porabo na avtocesti? Lahko napišeš? Ter še ob kakšni hitrosti? Imaš tudi toplotno črpalko?
Re: e-Golf za dnevno 160km
Avto ni moj. Dobil sem ga na test za vikend od avtohiše kjer sem naročil svojega. Če ima tč ne vem, če ima kdo info kje se da na avtu pogledat ali je s tč ali brez pogledam in sporočim. Dolgoročna poraba je na tem testnem vozilu.Kegelj napisal/-a:Kakšno imaš pa kaj porabo na avtocesti? Lahko napišeš? Ter še ob kakšni hitrosti? Imaš tudi toplotno črpalko?
V petek po dežju sem imel porabo med 18 in 19, 150km od tega ac 60, na ac samo hitrosti do 120, več ni šlo zaradi vremena.
Včeraj relacija Tržič, Radovljica, Kranj, Celovec čez Ljubelj, Kranj, Tržič. Cca 170 km, na ac kar jo je na tej relaciji 120km/h poraba 16,2, s tem da sem čez Ljubelj kar se da izkoriščal rekuperacijo. Vmes filal na AC v Ikeji
Danes bom testiral mojo vsakodnevno vožnjo Tržič center Ljubljane. Regionalka 6km, AC 31km kjer bom konstantno poskušal držati hitrost 130 km/h, Celovška center 6km. Sporočim porabo. Z golfom mk 7.5 gti performance 245 bencinskih konjičev prevozom relacijo z min 6,3 l/100km.
Še to, avto je na železnih platiščih, gume zimske Semperit 205/55/16 (jajca od gum)
Re: e-Golf za dnevno 160km
Odpri havbo in poglej:
Brez TČ: S TČ:
Brez TČ: S TČ:
Re: e-Golf za dnevno 160km
Hvala za nasvet. Avto je brez TČ.lovroh napisal/-a:Odpri havbo in poglej:
Brez TČ: S TČ:
Re: e-Golf za dnevno 160km
Današnji test porabe. Avto je brez TČ, jeklena platišča z zimskimi gumami Semperit 205/55/16, v vozilu tri osebe, AC vključena na 22st.C, normal mode.
Start Bistrica pri Tržiču (543 mnv, temp 10.5 st.C), baterija 100%, doseg po BC 220 km, vreme delno oblačno cesta na pol suha vožnja proti Ljubljani: 7km regionalna cesta konstantna 90 km/h, 31 km AC ves čas 130 km/h (brez prometa zato 100% na relaciji 130 km/h). Poraba na ravnini pri konstanti 130 km/h, 404 mnv je bila 21,1 kWh. Na Celovši ob izvozu iz AC podatki op BC: 38km od zagona, povprečna hitrost 96 km/h, čas 24 min, povprečna poraba 18,4 kWh, 324 mnv. Na cilju v centru Ljubljane, po BC: 45km, povprečna hitrost 75 km/h, čas vožnje 36 min, povprečna poraba 17,3 kWh, 300 mnv Center Ljubljane - Domžale, po Dunajski čez Črnuče in mimo Trzina, v Domžalah: BC: 60 km, povprečna hitrost 60 km/h, čas vožnje 1h, povprečna poraba 16 kWh, 300 mnv Domžale - Bistrica pri Tržiču, mimo Brnika, pri Šenčurju na AC (cca 20km, 110 km/h), dež na polno: BC: 101km, povprečna hitrost 60km/h, čas vožnje 1h42min, povprečna poraba 17,8 kWh, še za 65 km Še porabe ob vključenem gretju na 22 st.C in stoječem vozilu: ob zagonu zunaj 10.5, 0,3 kWh/h, Celovška zunaj 14.5 0,9kWh/h, ob dežju v Domžalah 9 zunaj 2.1 kWh/h.
Start Bistrica pri Tržiču (543 mnv, temp 10.5 st.C), baterija 100%, doseg po BC 220 km, vreme delno oblačno cesta na pol suha vožnja proti Ljubljani: 7km regionalna cesta konstantna 90 km/h, 31 km AC ves čas 130 km/h (brez prometa zato 100% na relaciji 130 km/h). Poraba na ravnini pri konstanti 130 km/h, 404 mnv je bila 21,1 kWh. Na Celovši ob izvozu iz AC podatki op BC: 38km od zagona, povprečna hitrost 96 km/h, čas 24 min, povprečna poraba 18,4 kWh, 324 mnv. Na cilju v centru Ljubljane, po BC: 45km, povprečna hitrost 75 km/h, čas vožnje 36 min, povprečna poraba 17,3 kWh, 300 mnv Center Ljubljane - Domžale, po Dunajski čez Črnuče in mimo Trzina, v Domžalah: BC: 60 km, povprečna hitrost 60 km/h, čas vožnje 1h, povprečna poraba 16 kWh, 300 mnv Domžale - Bistrica pri Tržiču, mimo Brnika, pri Šenčurju na AC (cca 20km, 110 km/h), dež na polno: BC: 101km, povprečna hitrost 60km/h, čas vožnje 1h42min, povprečna poraba 17,8 kWh, še za 65 km Še porabe ob vključenem gretju na 22 st.C in stoječem vozilu: ob zagonu zunaj 10.5, 0,3 kWh/h, Celovška zunaj 14.5 0,9kWh/h, ob dežju v Domžalah 9 zunaj 2.1 kWh/h.
Re: e-Golf za dnevno 160km
Pohvalno, da sta instrumentna plošča in potovalni računalnik v slovenščini.
Re: e-Golf za dnevno 160km
Tole je tudi brez TČ kar obetavno. Zanimivo bi bilo čisto enako ponovit, ko bo enkrat 5 stopinj, 0 in -5.
Re: e-Golf za dnevno 160km
Ne moreš. Hitrosti so druge, veter je drug, vlaga je drugačna... Vse vpliva, in to močno.
Re: e-Golf za dnevno 160km
Zdravo,
E-golf bi imeli za drugi avto pri hiši, pod nadstreškom kjer je tudi el. vtičnica(lahko tudi pripeljem 3fazni tok). Na dan delam max 60 do 80 km (če grem še kaj okrog), realno pa imam do službe v eno smer med 15 (čez gužvo) ali 23km (daljša pot a skoraj ni gužve - to preferiram), in ker to ni veliko resno razmišljam, da bi vzel novega golfa brez priporočljive toplotne črpalke, saj se mi 1k EUR še kako pozna. Ali razmišljam pravilno, da za kratke max cca 30min vožnje pozimi ne potrebujem nujno tč, sploh ker je 5 mesecev na leto temp. dovolj visoka da gretje in s tem tč ni potrebna, in da ima tudi TČ omejitve glede temp. na dol (da je izkoristek oz. COP še OK) ? Se pa zavedam, da bo s tem cena rabljenega nižja, ampak avto kupujem za, upam, vsaj 7 let in tako me ne zanima vrednost pri prodaji, itak pa bo glavni dejavnik po cca 7letih baterija?
Glede na to, da mi je vseeno če ga doma polnim dnevno ali na dva, tri dni bi denar za TČ raje vložil v domačo polnilnico, kaj mislite?
hvala vnaprej in lp
E-golf bi imeli za drugi avto pri hiši, pod nadstreškom kjer je tudi el. vtičnica(lahko tudi pripeljem 3fazni tok). Na dan delam max 60 do 80 km (če grem še kaj okrog), realno pa imam do službe v eno smer med 15 (čez gužvo) ali 23km (daljša pot a skoraj ni gužve - to preferiram), in ker to ni veliko resno razmišljam, da bi vzel novega golfa brez priporočljive toplotne črpalke, saj se mi 1k EUR še kako pozna. Ali razmišljam pravilno, da za kratke max cca 30min vožnje pozimi ne potrebujem nujno tč, sploh ker je 5 mesecev na leto temp. dovolj visoka da gretje in s tem tč ni potrebna, in da ima tudi TČ omejitve glede temp. na dol (da je izkoristek oz. COP še OK) ? Se pa zavedam, da bo s tem cena rabljenega nižja, ampak avto kupujem za, upam, vsaj 7 let in tako me ne zanima vrednost pri prodaji, itak pa bo glavni dejavnik po cca 7letih baterija?
Glede na to, da mi je vseeno če ga doma polnim dnevno ali na dva, tri dni bi denar za TČ raje vložil v domačo polnilnico, kaj mislite?
hvala vnaprej in lp
-
- Similar Topics
- Odgovori
- Ogledi
- Zadnji prispevek