Kia Niro EV

Kia Soul EV
Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 3036
Kraj: Tržič
Avto: Zoe R240
1577
1879

Re: Kia Niro EV

OdgovorNapisal/-a CRF » 20 Sep 2018, 13:09

Ta debata je že enkrat bila. Moj predlog je bil da bi podajali samo minimalni doseg :)
DGJ
The big boss @ EVSVET.eu & CEO at Smart&Simple
Goran
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 398
Kraj: Ljubljana
Avto: i3
225
13

Re: Kia Niro EV

OdgovorNapisal/-a Goran » 20 Sep 2018, 13:12

Ja to bi bilo najbolje in se noben ne bi nategnil. Koliko naredi v najslabših pogojih in če je cifra v dosegu tvojih vsakdanjih potreb potem brez skrbi kupiš.
DCT
EV začetnik
EV začetnik
Prispevkov: 73
Kraj: Ljubljana
Avto: (zaenkrat še) Mondeo
51
12

Re: Kia Niro EV

OdgovorNapisal/-a DCT » 20 Sep 2018, 14:49

BoBa je napisal/-a:Absurdno pa je, da maksimalni doseg zanima le tiste, ki se vozijo na kratkih relacijah v bližini doma. Vsakega, ki pa EV uporablja za daljše relacije in potovanja, bolj zanima uporabni doseg, ki pa je bistveno manjši...


No zdaj pa prosim točno definiraj pojem "uporabni doseg"? Ali pa "realni doseg"?
Druga stvar: mogoče pa nekoga,ki se večinoma vozi na kratkih relacijah v bližini doma zanima maksimalen doseg zato,ker ima poleg vsakodnevnih kratkih relacij večkrat na leto tudi nekaj zelo dolgih relacij...pomisli tudi na to...

Za nekoga je uporabni doseg vožnja pri normalnih temperaturah in povpečno hitrostjo 70 km/h,zame recimo je uporabni doseg vožnja po AC pri vsaj 140 km/h. Kaj mi pomaga podatek,da poleti naredim 300 km pri 70 km/h,če pa potem pozimi lahko naredim samo 130 km po AC?
Pa smo tam...
Nujno bi morali standardizirati podajanje dosega pri določeni hitrosti in ostalih pogojih,še najbolje ima to izvedeno Renault:

https://www.renault.si/vozila/elektricna-vozila/zoe/doseg-voznje.html
Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 3036
Kraj: Tržič
Avto: Zoe R240
1577
1879

Re: Kia Niro EV

OdgovorNapisal/-a CRF » 20 Sep 2018, 14:54

Saj to je WLTP - Doseg pri točno določenem ciklu vožnje. Vsi pri enakem.
instrukcije, magic
The big boss @ EVSVET.eu & CEO at Smart&Simple
DCT
EV začetnik
EV začetnik
Prispevkov: 73
Kraj: Ljubljana
Avto: (zaenkrat še) Mondeo
51
12

Re: Kia Niro EV

OdgovorNapisal/-a DCT » 20 Sep 2018, 15:01

Ja,vsi pri enakem,ampak pri mešanem..to je problem! Veliko večino bi prej zanimalo,koliko prevozijo pri 70,pri 100 in pri 130 km/h konstantne hitrosti.
Da točno veš,ok,do morja imam 500 kilometrov in če hočem priti z enim polnjenjem,moram voziti celo pot malo pod 90 km/h (praktični primer vožnje Byorna z Nirom EV)
Uporabniški avatar
instrukcije
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 111
Kraj: Ladja
Avto: KIA Soul EV
148
182

Re: Kia Niro EV

OdgovorNapisal/-a instrukcije » 20 Sep 2018, 15:04

No, čist tko ni z vsemi. Pri mojih potovanjih s Soulom je poleti doseg 150km, pozimi pa 120km. To je AC 110km/h na tempomatu. Cca. 20% manjši doseg pozimi pa je realno, kar bi moral slišat kupec.
Znanje je denar :geek:
Pier
EV začetnik
EV začetnik
Prispevkov: 38
Kraj: Okolica Ljubljane
26
1

Re: Kia Niro EV

OdgovorNapisal/-a Pier » 20 Sep 2018, 16:31

BoBa je napisal/-a:......Noben prodajalec EV ne bo povedal, da moraš pozimi, v hladnem vremenu, z zimskimi gumami, normalno avtocestno vožnjo, pa z nekaj rezerve polniti na vsakih 80 - 100 km. Vsi raje zavajajo s podatkom, da je maksimalni doseg 260 km.


No, za take razlike, da poleti narediš 260km, pozimi pa samo 100km, jaz še nisem slišal in tudi ne vem, če ima kdo take izkušnje. Lahko bolj konkretno od kod ta podatek?
Dzun Tao
DCT
EV začetnik
EV začetnik
Prispevkov: 73
Kraj: Ljubljana
Avto: (zaenkrat še) Mondeo
51
12

Re: Kia Niro EV

OdgovorNapisal/-a DCT » 20 Sep 2018, 16:40

Beri podrobno med vrsticami,kar je napisal...torej max.oglaševani doseg 260 km (torej 40 km/h),doseg pozimi pri normalni avtocestni vožnji (130 km/h) 80-100 km. Bo kar držalo tole!
Primerjaj recimo z Zoe prve generacije,skoraj niti teoretično ne glede na vožnjo nisi mogel doseči tovarniško oglaševanega max.dosega,na AC pa nisi naredil niti 100 km pri vožnji 130 km/h
Uporabniški avatar
matija
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1635
Kraj: Slovenia
Avto: BMW 225xe | Citroën C-Zero
1166
2077

Re: Kia Niro EV

OdgovorNapisal/-a matija » 20 Sep 2018, 20:32

Pier je napisal/-a:
BoBa je napisal/-a:......Noben prodajalec EV ne bo povedal, da moraš pozimi, v hladnem vremenu, z zimskimi gumami, normalno avtocestno vožnjo, pa z nekaj rezerve polniti na vsakih 80 - 100 km. Vsi raje zavajajo s podatkom, da je maksimalni doseg 260 km.


No, za take razlike, da poleti narediš 260km, pozimi pa samo 100km, jaz še nisem slišal in tudi ne vem, če ima kdo take izkušnje. Lahko bolj konkretno od kod ta podatek?


Ne vem ali je Boba pisal na podlagi kaksnega primera, ali hipoteticno, se pa te stevilke da razlozit:
- teoreticni domet 260km z nekim nacinom voznje spomladi/jeseni
- pozimi ko so temperature v minusu se lahko odbije brez pretiravanja tudii 1/3 ze samo ko se avto starta, ne glede na izolacijo, nekoc se bo baterija shladila do te mere, ce npr avto stoji. Pa smo na 170km dometa
- vklopis gretje ter ce nimas toplotne crpalke, ta v startu kuri 4-6kW, cez 10min to ponavadi upade na 1-2kW, kar je se dodatnih 10-15% oz domet upade na 145km
- razmere na cesti (dež, sneg) dodatno znizajo domet tudi do 10%, smo na 130km.
- potem je tu polnjenje, kjer se nad 80% ponavadi ne gre, ker ni smotrno, pa smo na 105km dometa oz razdalje po kateri gres pozimi polnit, z avtom ki ima oglasevan EPA domet 260km. To je v WLTP (Evropski standard) okoli 300km. Po NEDC ki je stari evropski standard pa ~350km.

Zal tega vecina prodajalcev EVjev niti ne ve.
Vse alineje govorijo o enakem tipu voznje. Ce bi dodali se hitrejso voznjo, lahko takoj te stevilke tudi razpolovimo.

Na mojem primeru lahko povem da sem s CZerom en soncen prijeten jesenski dan prevozil okoli 135 ali 140km. Umirjena voznja in lepe temperature ter nic avtoceste. Rekord v drugo smer je nek zimski dan, temperature nizke, 20cm snega na avtocesti in precej hitra voznja. Vozil sem po celem mokrem snegu, ker nihce ni sel na prehitevalni pas. Nato se malo driftanja, ima zadnji pogon in kratko medosno razdaljo, je zelo zabaven. Ves cas je bilo gretje na MAX.

Domet je bil mislim da 39 ali 40 km, po 38km sem ga dal polnit in je bil tik pred zelvo.
talker2, DCT
Uporabniški avatar
Dzun Tao
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 245
Kraj: GO
Avto: VOLVO XC90
109
923

Re: Kia Niro EV

OdgovorNapisal/-a Dzun Tao » 20 Sep 2018, 22:24

Mal več glejte Byorna pa vam bojo tile podatki porabe pri enakomernih vožnjah in različnih klimatskih pogojih jasni. Če kakega testa še nima, počakajte zimo ali naslednje poletje. Še bolje pa če si tak avto poskušate izposodit in stestirate kar sami. Če je komu doseg kul, naj ga kupi. Če komu doseg ni kul, naj počaka kako leto. Nima smisla preveč polemizirat okol tega ker res vsakemu kaj drugega paše. In nenazadnje, dejansko najpomembnejša lastnost nakupa EV ni doseg ali prihranek, ampak ekologija. Sam to je tuja briga, ne naša...
CRF, kt57
Uporabniški avatar
robert
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 599
Kraj: Kranj
Avto: Soul EV
789
428

Re: Kia Niro EV

OdgovorNapisal/-a robert » 21 Sep 2018, 10:47

Na daljših potovanjih je baterija večinoma uporabna med 20 in 80% ...
zakaj ne pod 20% ... ker ne veš ali bo polnilnica delala in si vzameš malo rezerve .... več ko bo pljačljivih, bolj bo zanesljivo
zakaj samo 80% ker se vse baterije nekako konstatno polnejo do te številke, na dolgih potovanjih je vsako znižanje polnenja kr mala žalost..
na koncu ostane dobre 60% uporabne baterije za potovanja... to pa pri avtu z dometom 260km, ki je bil omenjen, nanese res okoli 150km ... in odbijemo še zimo pa smo na 120km ...
So pa neke razlike .... spomnite se Španskega testa ... nekateri proizvajalci prenapihnejo domet, nekateri pa ne....
Jaz preverjeno med dvema DC polnilnicama pozimi naredim 150km z Soulom, ki ima oglaševanih cca 180km ranga, tempomat nastavljam na 115 kmh, počasneje se mi ne gre.

Idelani EVji, ko ljudje ne bodo imeli težav, ravno prihajao ..
ZOE44kW, i3-40kW, Kona, 39 in 64kW, Niro 39 in 64kW, Tesla 3 ??kW, Leaf ?40kW in 60kW...
Po mojem občutku je za ljudi, ki jih tehnika ne zanima 40kW minimum za EV, ostalo je infrastruktura, ki pa je že OK.
Dzun Tao, kt57, DGJ
DCT
EV začetnik
EV začetnik
Prispevkov: 73
Kraj: Ljubljana
Avto: (zaenkrat še) Mondeo
51
12

Re: Kia Niro EV

OdgovorNapisal/-a DCT » 21 Sep 2018, 10:52

matija je napisal/-a:
Zal tega vecina prodajalcev EVjev niti ne ve.
Vse alineje govorijo o enakem tipu voznje. Ce bi dodali se hitrejso voznjo, lahko takoj te stevilke tudi razpolovimo.

Na mojem primeru lahko povem da sem s CZerom en soncen prijeten jesenski dan prevozil okoli 135 ali 140km. Umirjena voznja in lepe temperature ter nic avtoceste. Rekord v drugo smer je nek zimski dan, temperature nizke, 20cm snega na avtocesti in precej hitra voznja. Vozil sem po celem mokrem snegu, ker nihce ni sel na prehitevalni pas. Nato se malo driftanja, ima zadnji pogon in kratko medosno razdaljo, je zelo zabaven. Ves cas je bilo gretje na MAX.

Domet je bil mislim da 39 ali 40 km, po 38km sem ga dal polnit in je bil tik pred zelvo.


Dobro si to napisal,ampak žal povprečen voznik tega ni sposobe razumet,kot še marsičesa preprostega.Moja recimo vedno znova in znova ni sposobna razumet,kako da ji potovalni računalnik po nekaj kilmetrih pokaže precej manjši ali večji domet,kot takrat ko spelje iz garaže. Bolj ko ji dopovedujem,da računalnik računa domet glede na stil vožnje v zadnjih kilometrih,in da ima v rezervoarju še vedno praktično enako količino bencina kot par km nazaj,bolj zganja paniko,ko se domet spreminja :D

Najboljše scene so bile,ko so američani kupovali prvo generacijo Leafa in se zakalkulirali pri dometu do službe...pri vožnji poleti je še za silo šlo,pozimi pa niti do službe več niso mogli in so bili prisiljeni iti z bencinarjem. Da ne govorim,da čez leto ali dve zaradi "slavne" Leafove baterije,niso več mogli niti poleti več priti do službe,ali pa voziti skrajno počasi...
Klas77
Prispevkov: 3
3
2

Re: Kia Niro EV

OdgovorNapisal/-a Klas77 » 04 Okt 2018, 09:10

Navdušen nad obliko in podatki o avtu, sem se oglasil pri lokalnem Kia prodajalcu. In bil takoj razočaran.

1. Ko sem omenil elektriko, so mi nekaj na dolgo in široko razlagali in po kakih 10ih minutah sem skužil, da mi skušajo prodat navadega, niti ne priključnega, hibrida. Za polno električnega sploh niso vedeli, da obstaja.

2. Glede na nezanimanje Slovencev za crossoverje, imajo za celo Slovenijo trenutno enega testnega Nirota, tako da si nisem mogel ogledat kakšna je kaj velikost.

3. Glede na nezanimanje Slovencev za crossoverje in električne avtomobile, ne pričakujejo, da bo polno električen dejansko na voljo pri nas.

Držim pesti, da se motijo glede 3. :)
Dzun Tao
venuciae30
EV začetnik
EV začetnik
Prispevkov: 78
Avto: Leaf Z.E. 40kWh
65
26

Re: Kia Niro EV

OdgovorNapisal/-a venuciae30 » 04 Okt 2018, 09:35

Glede 3...na voljo bo, ker nas je kar precej v vrsti za Niro EV, realno pa verjetno res ne pred 2020 :(
Dzun Tao
Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 3036
Kraj: Tržič
Avto: Zoe R240
1577
1879

Re: Kia Niro EV

OdgovorNapisal/-a CRF » 04 Okt 2018, 09:36

Kruta realnost! :nope: Mogoče si naletel na takega prodajalca. Verjetno je v Sloveniji tudi kakšen ki bolje podpira EV.
The big boss @ EVSVET.eu & CEO at Smart&Simple
Vodokotlic
EV začetnik
EV začetnik
Prispevkov: 42
Kraj: Ljubljana
Avto: Prius
15
6

Re: Kia Niro EV

OdgovorNapisal/-a Vodokotlic » 04 Okt 2018, 09:46

Slika
matija
Uporabniški avatar
matija
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1635
Kraj: Slovenia
Avto: BMW 225xe | Citroën C-Zero
1166
2077

Re: Kia Niro EV

OdgovorNapisal/-a matija » 04 Okt 2018, 09:55

Taksna oprema 38.5k ? Kona s 64kWh in opremo Desire pa 38k (hrvaski cenik). To je pa zelo zelo mali prirastek k ceni, sploh ker gre za 1 razred vecji avto.
Vodokotlic
EV začetnik
EV začetnik
Prispevkov: 42
Kraj: Ljubljana
Avto: Prius
15
6

Re: Kia Niro EV

OdgovorNapisal/-a Vodokotlic » 04 Okt 2018, 10:06

Jaz mislim ,da je cena bolj 46.500EUR. Tisto je verjetno cena s subvencijo v Franciji.

Motorisation Batterie e-ACTIVE e-DESIGN e-PREMIUM
100 kW / 136 ch 39 kWh 38 500 € 40 500 € –
150 kW / 204 ch 64 kWh 42 500 € 44 500 € 46 500 €
Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 3036
Kraj: Tržič
Avto: Zoe R240
1577
1879

Re: Kia Niro EV

OdgovorNapisal/-a CRF » 04 Okt 2018, 10:25

Reklamirajo Stop&Go, v resnici je pa Stop&Stay! Cena je pa visoka, upam da bo Kona občutno nižje.
The big boss @ EVSVET.eu & CEO at Smart&Simple
Uporabniški avatar
matija
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1635
Kraj: Slovenia
Avto: BMW 225xe | Citroën C-Zero
1166
2077

Re: Kia Niro EV

OdgovorNapisal/-a matija » 04 Okt 2018, 12:07

Vodokotlic je napisal/-a:Jaz mislim ,da je cena bolj 46.500EUR. Tisto je verjetno cena s subvencijo v Franciji.

Koda: Izberi vse

Motorisation Batterie   e-ACTIVE   e-DESIGN   e-PREMIUM
100 kW / 136 ch   39 kWh   38 500 €   40 500 €   –
150 kW / 204 ch   64 kWh   42 500 €   44 500 €   46 500 €


Te cene so pa dosti bolj realne. Zgornja cena je pa "available from", kar ocitno pomeni vstopni najcenejsi model.
CRF

  • Podobne Teme
    Odgovori
    Ogledi
    Zadnji prispevek

Vrni se na