FSP napisal/-a:Količnik zračnega upora bo pod 32...
Pa to je kot škatla za čevlje?
Kolikor vem, imajo Leaf 0.28, Ioniq in Tesla S - 0,24, Tesla 3 - 0,23...
FSP napisal/-a:Količnik zračnega upora bo pod 32...
Tole bi bil ekstrem še posebej, če bi bila razdalja 500km, ni pa nemogoče.Stromcek napisal/-a: A je kdo tukaj, ki z Leafom ali Ioniqom naredi 500 km po mestu? Oziroma ima neto porabo po mestu 7-8 kWh?
S Kono se res težko pride pod 10kWh/100km, moraš res vozit lepo in ne več kot 70km/h.SimonZed napisal/-a:Meni s Kono praktično nikoli ne uspe priti pod 10 kWh/100 km v mestu (krožna vožnja, ne samo navzdol). Poraba v mestu je nekje okrog 11,5 kWh/100 km.Stromcek napisal/-a: A je kdo tukaj, ki z Leafom ali Ioniqom naredi 500 km po mestu? Oziroma ima neto porabo po mestu 7-8 kWh?
Je pa treba gledat zmnožek s čelno površino. Npr. Tesla S je isto visoka kot Ioniq, ampak celih 8 % širša.Stromcek napisal/-a:Kolikor vem, imajo Leaf 0.28, Ioniq in Tesla S - 0,24, Tesla 3 - 0,23...