Nekako ne najdem, da sem kaj o odličnosti govoril. Sem pa bral, da je jaguar za en drek.matija napisal/-a:Pri nizkih hitrostih kjer se tudi vzpenjajo porabi manj kot ostali 200-400kg tezji avti. Kje je tu presezek ?
Pri 120km/h pije vec kot za razred vecji in tezji X. Kaj je tu odlicnega ?
Jaguar i-Pace
Re: Jaguar i-Pace
Re: Jaguar i-Pace
Porabo ima čisto spodobno. Kvaliteta izdelave pa pravijo, da je precej nad X. Bomo videli čez kakšen teden, ko pride v Slo.
Re: Jaguar i-Pace
V Jaguarju sem sedel, v Tesli pa le S, ne pa v X. Osebno mi je Jaguar mnoooogo bolj všeč kot Tesla. Če bi se trenutno odločal za premium vozilo, bi tako Audi kot Jaguar bila na spisku pred vsemi Teslami. Morda si bom premislil, ko bom naročal EV za +100000€ , na dan Sv.Nikole!
Re: Jaguar i-Pace
I-Pace je v salonu v Trzinu. Kvalitetno narejeno vse skupaj na prvi pogled.
Re: Jaguar i-Pace
Razlog, zakaj naj bi se na leto prodalo malo Jaguarjev (in nekaj o zadnjem vpoklicu):
They have a contract with Magna Steyr factory to make 20,000 I-Paces per year. At launch, Jaguar stated that it was a very difficult decision to come up with a number. With no EV experience they had literally no idea whether they would sell 1,000 or 50,000. They settled on 20,000 but after launch they realised they could have sold a lot more. But by then, factory contracts and battery contracts were already in place. 1,600 cars a month globally is in line with that production figure.
As for the recall, you need to actually try some research. The only brake issue related to the fact that there is a design feature in the car which applies the mechanical brakes in the event of a complete failure of the regenerative brakes. The Jaguar system takes 1.5 seconds to do this. The regulations say it has to be done in 1 second. It's a very quick fix, and only applies in the event of a failure of the regenerative braking. And the only difference is half a second delay to apply the mechanical brakes. Really not a "major issue".
OVE, OVE, OVE
Re: Jaguar i-Pace
Pol sekunde pri 100km/h je lahko tudi razlika do ekonomske totalke. Model3 so vlacili po medijih zaradi zavor do onemoglosti lani, urejeno z OTA update v nekaj dneh. Jaguar bo pa avte vlacil po servisih, a ga se vedno zasuvajo z nagradami za inovacije ... narobe svet ?
Re: Jaguar i-Pace
Mislim, da če bi bilo možno (finančno), bi nas precej več tule imelo Tesle.Goran napisal/-a:Zakaj še nisi kupil tesle, če je tako superjorna?
Ne vem pa zakaj takšno napadanje?
Re: Jaguar i-Pace
Kje pa ti vidiš kakšno napadanje? Res me zanima zakaj ga ne kupi.
Glede na to kar berem da pride tesla 3 dobrih 40 jurjev ni glih neke grozne razlike od ene kone.
Jest tesle ne kupim tudi če zadanem na jackpotu. Prvič je ful prenizka in ne mislim vsakič ko se vsedem v avto počepnit, drugič berem, da so šlampasto narejene, tretjič se ne mislim vozit v graz na servis, četrtič nočem vsakič ko bi rad spremenil jakost klime nataknit očal in zadnjič, mi je oblika zunaj in znotraj bolj kot ne dolgočasna.
Ampak 100 ljudi, 100 čudi. Ne pljuvam pa v vsakem postu čez teslo kot to počnejo nekateri po vseh drugih, če ni tesla al pa vsaj kona.
Glede na to kar berem da pride tesla 3 dobrih 40 jurjev ni glih neke grozne razlike od ene kone.
Jest tesle ne kupim tudi če zadanem na jackpotu. Prvič je ful prenizka in ne mislim vsakič ko se vsedem v avto počepnit, drugič berem, da so šlampasto narejene, tretjič se ne mislim vozit v graz na servis, četrtič nočem vsakič ko bi rad spremenil jakost klime nataknit očal in zadnjič, mi je oblika zunaj in znotraj bolj kot ne dolgočasna.
Ampak 100 ljudi, 100 čudi. Ne pljuvam pa v vsakem postu čez teslo kot to počnejo nekateri po vseh drugih, če ni tesla al pa vsaj kona.
Re: Jaguar i-Pace
Goran je fajn dec, s komentarji me vedno nasmeje
Re: Jaguar i-Pace
Pa oba sta fajn dedca, no
In jaz sprejemam mnenje obeh... In še najbolj tisto, "sto ljudi, sto čudi" . Jaz sam sem bil v mladosti tudi pravi avtomobilski germanofil
Pa sem spremenil mnenje, ko so mi na ponosu nemške avtoindustrije in mokrih sanjah vsakega drugega slovenca na štirivaljnem tdiju 6 šob zamenjali... k sreči vse v garanciji, a ob tem še vedno trdili, da je vse ok... Ob tem, da se je ročaj vrat in krom na prestavni ročici v tej premium notranjosti v 3 letih prav grdo zluščil
V tistih časih sem imel na prvem mestu v telefonu serviserja, ženo in ljubice pa šele kasneje Oči so se mi odprle, ko sem začel voziti nenemške znamke. Kar preko milijon kilometrov se jih je nabralo v teh letih, asistenco pa sem odtlej potreboval le še zaradi stolčenih gum po balkanskih cestah
No, z dieselgatom in njihovo reakcijo nanj ter drugorazrednim obravnavanjem Evropejcev napram Amerom pa so si vsaj pri meni zabili še zadnji žebelj v krsto.
Zato lahko za mene Audi naredi še tako zlato in ohinsploh notranjost, ter je izdelan še tako "kvalitetno", pa ga niti pogledat ne grem. In prav smešno mi je, ko taista znamka po radiu oglašuje svojo asistenco .
Uh, smo zašli s teme Če je treba, naj admin tole prestavi v kako temo osebnih izpovedi - "100 ljudi, 100 čudi in fajn dedci" naprimer
In jaz sprejemam mnenje obeh... In še najbolj tisto, "sto ljudi, sto čudi" . Jaz sam sem bil v mladosti tudi pravi avtomobilski germanofil
Pa sem spremenil mnenje, ko so mi na ponosu nemške avtoindustrije in mokrih sanjah vsakega drugega slovenca na štirivaljnem tdiju 6 šob zamenjali... k sreči vse v garanciji, a ob tem še vedno trdili, da je vse ok... Ob tem, da se je ročaj vrat in krom na prestavni ročici v tej premium notranjosti v 3 letih prav grdo zluščil
V tistih časih sem imel na prvem mestu v telefonu serviserja, ženo in ljubice pa šele kasneje Oči so se mi odprle, ko sem začel voziti nenemške znamke. Kar preko milijon kilometrov se jih je nabralo v teh letih, asistenco pa sem odtlej potreboval le še zaradi stolčenih gum po balkanskih cestah
No, z dieselgatom in njihovo reakcijo nanj ter drugorazrednim obravnavanjem Evropejcev napram Amerom pa so si vsaj pri meni zabili še zadnji žebelj v krsto.
Zato lahko za mene Audi naredi še tako zlato in ohinsploh notranjost, ter je izdelan še tako "kvalitetno", pa ga niti pogledat ne grem. In prav smešno mi je, ko taista znamka po radiu oglašuje svojo asistenco .
Uh, smo zašli s teme Če je treba, naj admin tole prestavi v kako temo osebnih izpovedi - "100 ljudi, 100 čudi in fajn dedci" naprimer
-
- EV ambasador
- Prispevkov: 2316
- Kraj: Cerklje na Gorenjskem
- Avto: Nissan Leaf 2.zero 40 kWh, Tesla Y RWD
-
16922218
Re: Jaguar i-Pace
Za trenutne Tesle M3, ki jih lahko naročimo v SLO, mislim, da sta obe vozili res okrog 40 kEUR, vendar je pri M3 takšna cena PO odbiti subvenciji (za razliko od Kone). Če se ne motim je razlika v ceni tam blizu ali malce manj od 10 kEUR. Imam prav?Goran napisal/-a:Glede na to kar berem da pride tesla 3 dobrih 40 jurjev ni glih neke grozne razlike od ene kone.
Re: Jaguar i-Pace
Cene Model3 v SI na tak ali drugacen nacin so sedaj okvirno:
~50k+ SR+
~56k+ LR
~60k+ LR AWD
~70k+ LR Performance
~50k+ SR+
~56k+ LR
~60k+ LR AWD
~70k+ LR Performance
Re: Jaguar i-Pace
Morda komu prav pride, me je zanimalo kak izdelek so spravili skupaj pri Jaguarju. Vtisi iz 24h testa:
- zelo dobro pospesuje, po obcutku bolje kot e-tron. Je precej lazji ker ni plehnat kot e-tron
- podvozje razocara, v primerjavi z bmw. Celoten avto se nagne nazaj kb pospesku, kot coln. V ovinkih se konkretno nagiba.
- fake zvok motorja iz zvocnikov ko pospesujes; ne vem kaj so s tem zeleli, je pa identicno kot skoraj vsi BMWji dandanes, zato imajo ze 3 & 4 cilindrasi in tudi dizli presenetljivo dober zvok - dokler ne iztaknes varovalke za radio
- voznja na relaciji domzale-novoMesto pri 80km poti porabim 145 GoMa. Zelo na palec izracun pove da je domet vozila torej 200km, tankat pa se gre pri kaksnih 160-170km. Enako kot e-tron. Tempomat je bil nastavljen na 150, vsi tuneli 90 ali 110. Zelo dolgo delo na cesti pa 65 in 85. Povprecna hitrost se na koncu ustali pri 117km/h poraba pa pri 32kWh/100km.
- pri 97% se vedno polni z impresivnimi 20kW (Delta 50kW, Petrol)
- za test poskusim polnit v mirni peci @ bunta bunta DC. Jaguarja to kar prebunta, DC polnjenje povzroci napako ki jo omenjajo na tem forumu ze nekateri (mislim da Ioniqi)
- avto je SUV, a nizji od 225xe?
- v NM sem polnil na AC eno uro s 7.4kW, nabral sem 25km po GoMu, kar pomeni 15km avtoceste. Polnilec je za ta avto definitivno presibak.
- se 2-3 leta pa bodo verjetno tole fajn BEVi
- notranjost razocara, sploh v primerjavi z e-tron, ni dorasla niti novim bmwjem. Doloceni gumbki in stikala so kot iz aliexpressa. Motijo tudi razlicni koti naklona vseh treh LCDjev, ki so precej razlicni.
Toliko na hitro, definitivno ni vreden svoje cene (v mojih oceh). Sigurno pa korak v pravo smer, naslednji ze prihajajo: XF, XJ, ...
- zelo dobro pospesuje, po obcutku bolje kot e-tron. Je precej lazji ker ni plehnat kot e-tron
- podvozje razocara, v primerjavi z bmw. Celoten avto se nagne nazaj kb pospesku, kot coln. V ovinkih se konkretno nagiba.
- fake zvok motorja iz zvocnikov ko pospesujes; ne vem kaj so s tem zeleli, je pa identicno kot skoraj vsi BMWji dandanes, zato imajo ze 3 & 4 cilindrasi in tudi dizli presenetljivo dober zvok - dokler ne iztaknes varovalke za radio
- voznja na relaciji domzale-novoMesto pri 80km poti porabim 145 GoMa. Zelo na palec izracun pove da je domet vozila torej 200km, tankat pa se gre pri kaksnih 160-170km. Enako kot e-tron. Tempomat je bil nastavljen na 150, vsi tuneli 90 ali 110. Zelo dolgo delo na cesti pa 65 in 85. Povprecna hitrost se na koncu ustali pri 117km/h poraba pa pri 32kWh/100km.
- pri 97% se vedno polni z impresivnimi 20kW (Delta 50kW, Petrol)
- za test poskusim polnit v mirni peci @ bunta bunta DC. Jaguarja to kar prebunta, DC polnjenje povzroci napako ki jo omenjajo na tem forumu ze nekateri (mislim da Ioniqi)
- avto je SUV, a nizji od 225xe?
- v NM sem polnil na AC eno uro s 7.4kW, nabral sem 25km po GoMu, kar pomeni 15km avtoceste. Polnilec je za ta avto definitivno presibak.
- se 2-3 leta pa bodo verjetno tole fajn BEVi
- notranjost razocara, sploh v primerjavi z e-tron, ni dorasla niti novim bmwjem. Doloceni gumbki in stikala so kot iz aliexpressa. Motijo tudi razlicni koti naklona vseh treh LCDjev, ki so precej razlicni.
Toliko na hitro, definitivno ni vreden svoje cene (v mojih oceh). Sigurno pa korak v pravo smer, naslednji ze prihajajo: XF, XJ, ...
Re: Jaguar i-Pace
Kot je že Bjorn rekel: "Dober avto, ampak ne najboljši EV-i"
Meni sta oba, e-tron in i-Pace, bolj konkurenca svojim fosilnim bratom...
Meni sta oba, e-tron in i-Pace, bolj konkurenca svojim fosilnim bratom...
-
- EV ambasador
- Prispevkov: 2316
- Kraj: Cerklje na Gorenjskem
- Avto: Nissan Leaf 2.zero 40 kWh, Tesla Y RWD
-
16922218
Re: Jaguar i-Pace
Zanimivo, kako hvalijo doseg v tem prispevku (glej okrog 6:20), kjer pravijo da je doseg daljši od Tesle S in X:matija napisal/-a:- voznja na relaciji domzale-novoMesto pri 80km poti porabim 145 GoMa. Zelo na palec izracun pove da je domet vozila torej 200km, tankat pa se gre pri kaksnih 160-170km. Enako kot e-tron. Tempomat je bil nastavljen na 150, vsi tuneli 90 ali 110. Zelo dolgo delo na cesti pa 65 in 85. Povprecna hitrost se na koncu ustali pri 117km/h poraba pa pri 32kWh/100km.
[youtube]https://youtu.be/M06FKnMqn2E[/youtube]
Zdi se mi malce pristransko.