Toyota Prius Plug-in - predstavitev
Re: Toyota Prius Plug-in - predstavitev
Izgleda, da bo šla tudi Toyota končno bolj resno v BEV segment https://insideevs.com/news/353600/toyot ... obal-bevs/
OVE, OVE, OVE
Re: Toyota Prius Plug-in - predstavitev
No ja... za leto 2050 (!) še vedno načrtujejo nekajkrat več "samopolnilnih" hibridov kot BEVov, pa še gorivne celice se bodo kao prej uveljavile kot BEV-i.
Toyota bi morala čimprej ponuditi tehnologijo iz plug-in priusa v kakem bolj praktičnem avtu (pet sedežev, normalno velik prtljažnik, normalna dovoljena obtežitev). Recimo plug-in auris karavan. Manjka cenovno dostopnih plug-in hibridov, ki so tudi s prazno baterijo varčni in ne preveč umazani.
Toyota bi morala čimprej ponuditi tehnologijo iz plug-in priusa v kakem bolj praktičnem avtu (pet sedežev, normalno velik prtljažnik, normalna dovoljena obtežitev). Recimo plug-in auris karavan. Manjka cenovno dostopnih plug-in hibridov, ki so tudi s prazno baterijo varčni in ne preveč umazani.
Re: Toyota Prius Plug-in - predstavitev
Toyota Prius Plug-in - 30000 km / 2 leti (skoraj istočasno)
Servis na 30000 km / 2 leti = 240,65 € (sem si izboril 66 € popusta - Toyota Center Lj, Vič)
Opravljeno delo:
Zavarovanje - obvezno, kasko, vse dodatne opcije, max. bonus, max. komercialni popust = 742,00 € (Toyota zavarovanje = malo bolj ugoden Generali)
Podaljšanje registracije = 105,41 €
Povprečna poraba goriva na 30000 km = 1,6 l/100 km
Povprečna poraba elektrike na 30000 km = 13,7 kWh/100 km
Povprečna poraba elektrike za polnjenje avta doma na 30000 km = 65 kWh/mesec =5,5 €/mesec - ostalo je bilo brezplačno priložnostno polnjenje. Napolnim lahko max. 6 kWh.
Če primerjam stroške goriva s prejšnjim avtom (Fiat Stilo 1.9 JTD) je pri enakih letnih kilometrih prihranek na energentih (elektrika in bencin) cca. 1000 € na leto. V 10 letih, ko bo avto amortiziran bo kar lep prihranek. S čistim EVjem bi bil prihranek seveda še večji. Ampak to je že druga zgodba. Kakor je tudi druga zgodba, da bi bilo še ceneje z rabljenim Cliotom.
V glavnem za moje pojme odličen kompromis med ceno avta, tehnologijo v avtu, udobjem vožnje, prostornostjo kabine in ne stresnim potovanjem (neodvisnost od električne polnilne infrastrukture) na daljše razdalje z rekordno nizko porabo bencina (je edini družinski avto). Gremo dalje
Servis na 30000 km / 2 leti = 240,65 € (sem si izboril 66 € popusta - Toyota Center Lj, Vič)
Opravljeno delo:
Zavarovanje - obvezno, kasko, vse dodatne opcije, max. bonus, max. komercialni popust = 742,00 € (Toyota zavarovanje = malo bolj ugoden Generali)
Podaljšanje registracije = 105,41 €
Povprečna poraba goriva na 30000 km = 1,6 l/100 km
Povprečna poraba elektrike na 30000 km = 13,7 kWh/100 km
Povprečna poraba elektrike za polnjenje avta doma na 30000 km = 65 kWh/mesec =5,5 €/mesec - ostalo je bilo brezplačno priložnostno polnjenje. Napolnim lahko max. 6 kWh.
Če primerjam stroške goriva s prejšnjim avtom (Fiat Stilo 1.9 JTD) je pri enakih letnih kilometrih prihranek na energentih (elektrika in bencin) cca. 1000 € na leto. V 10 letih, ko bo avto amortiziran bo kar lep prihranek. S čistim EVjem bi bil prihranek seveda še večji. Ampak to je že druga zgodba. Kakor je tudi druga zgodba, da bi bilo še ceneje z rabljenim Cliotom.
V glavnem za moje pojme odličen kompromis med ceno avta, tehnologijo v avtu, udobjem vožnje, prostornostjo kabine in ne stresnim potovanjem (neodvisnost od električne polnilne infrastrukture) na daljše razdalje z rekordno nizko porabo bencina (je edini družinski avto). Gremo dalje
Re: Toyota Prius Plug-in - predstavitev
Hvala za izčrpno poročilo. So slučajno kaj omenili, kakšen je bil rezultat testa hibridne baterije? Se kje shranjuje v avtu, koliko je komplet narejenih kilometrov samo na EV?
Re: Toyota Prius Plug-in - predstavitev
Primer potrdila o opravljenem servisnem pregledu hibridnega sistema je v prilogi.Kaktus napisal/-a:Hvala za izčrpno poročilo. So slučajno kaj omenili, kakšen je bil rezultat testa hibridne baterije? Se kje shranjuje v avtu, koliko je komplet narejenih kilometrov samo na EV?
Če še nisi resetiral porabe, ki ti jo kaže glavni ODO števec (za vse narejene kilometre) lahko pogledaš koliko odstotkov teh kilometrov je bilo narejeno v EV načinu (glej sliko spodaj). Če si pa že kdaj resetiral je pa od takrat naprej.
- Priponke
-
- Potrdilo o servisnem pregledu hibridnega sistema.pdf
- (1.14 MiB) Prenešeno 186 krat
Re: Toyota Prius Plug-in - predstavitev
Super, najlepša hvala. Sem mislil, da navedejo še procent degradacije baterije, ampak najbrž Prius softversko sprva malo uravna izgubo s povečanjem “bufferja” spodaj in zgoraj, predvidevam. Ali pa ne. Vsekakor super rezultat, jaz sem trenutno vse skupaj s prevoženimi na slabih 10.000 in imam zadnjih 6000km 0,9l/km (sem pomotoma resetiral enkrat vmes). Pomislil sem samo, če so v tovarni predvideli tudi primer, če se najde kakšen entuziast, ki bi res večino procenta voženj imel v EV in če je v tem primeru še vedno garancija na 200.000km z najmanj 70% kapacitete baterije še. Trenutno sem že skoraj med njimi tudi jaz, bom pa kmalu z vožnjo na morje procent spet malo uravnal.talker2 napisal/-a:Primer potrdila o opravljenem servisnem pregledu hibridnega sistema je v prilogi.Kaktus napisal/-a:Hvala za izčrpno poročilo. So slučajno kaj omenili, kakšen je bil rezultat testa hibridne baterije? Se kje shranjuje v avtu, koliko je komplet narejenih kilometrov samo na EV?
Če še nisi resetiral porabe, ki ti jo kaže glavni ODO števec (za vse narejene kilometre) lahko pogledaš koliko odstotkov teh kilometrov je bilo narejeno v EV načinu (glej sliko spodaj). Če si pa že kdaj resetiral je pa od takrat naprej.
Re: Toyota Prius Plug-in - predstavitev
Drugih detajlov kot to kar piše v poročilu nisem dobil. Drugače me pa baterija še najmanj skrbi, ker ima 10 let garancije. Prazni in polni se pa realno od 12% do 84% kar je zelo zdravo območje. Toyota uradno pravi, da mora baterija korektno delovati v celi življenjski dobi avtomobila.
Jaz mislim, da so inženirji predvideli vse vrste uporabe. Se pravi nekdo, ki se vedno vozi v EV načinu in nikoli na bencin pa do nasprotnega ekstrema nekoga, ki nikoli na napolni baterije - takrat je pač stalno na 12%. Garancija je enaka. In po moje je ne bi dali, če ne bi bili dokaj sigurni v to.
Jaz mislim, da so inženirji predvideli vse vrste uporabe. Se pravi nekdo, ki se vedno vozi v EV načinu in nikoli na bencin pa do nasprotnega ekstrema nekoga, ki nikoli na napolni baterije - takrat je pač stalno na 12%. Garancija je enaka. In po moje je ne bi dali, če ne bi bili dokaj sigurni v to.
Re: Toyota Prius Plug-in - predstavitev
Če nikoli ne napolniš baterije,je stalno na 12%? Ne moreš določiti,da bi jo motor napolnil na 40 ali 50% in jo vzdrževal na takih %?talker2 napisal/-a: Jaz mislim, da so inženirji predvideli vse vrste uporabe. Se pravi nekdo, ki se vedno vozi v EV načinu in nikoli na bencin pa do nasprotnega ekstrema nekoga, ki nikoli na napolni baterije - takrat je pač stalno na 12%. Garancija je enaka. In po moje je ne bi dali, če ne bi bili dokaj sigurni v to.
Re: Toyota Prius Plug-in - predstavitev
Seveda jo lahko. In tako bi bilo idealno. Vendar to žal ni za pričakovati od nekoga, ki baterije ne bi nikoli napolnil. Ali pa le nekajkrat morda. Garancija je pa vseeno...Če nikoli ne napolniš baterije,je stalno na 12%? Ne moreš določiti,da bi jo motor napolnil na 40 ali 50% in jo vzdrževal na takih %?
Re: Toyota Prius Plug-in - predstavitev
Našel en test Priusa PHV v Žurnal24:
https://www.zurnal24.si/avto/testi/bi-i ... rid-328619
https://www.zurnal24.si/avto/testi/bi-i ... rid-328619
Re: Toyota Prius Plug-in - predstavitev
O, tole je pa skoraj moj sosed (vmes je le nekaj travnikov in ena hiša)
Ga pa nisem v celem mesecu srečal na cesti. (očitno, ker na žalost podzavestno "voham" EVje in PHEVje)
Ga pa nisem v celem mesecu srečal na cesti. (očitno, ker na žalost podzavestno "voham" EVje in PHEVje)
Re: Toyota Prius Plug-in - predstavitev
Ima še kdo občutek, da senzor za zunanjo temperaturo rabi res obupno dolgo časa, da reagira? Odkar so zunaj bolj poletne temperature, opažam da rabi vsaj 15-20 minut, da zleze iz garažnih 20 stopinj na recimo 26.. Sem prebral že temo na priuschat:
https://priuschat.com/threads/outside-t ... st-2559873
in sumil celo, da je krivo avtopranje z voskom, sem šel še enkrat v pralnico čez čas z navadnim pranjem in se mi ne zdi kaj boljše. Recimo zdaj pišem tole v garaži, kjer je avto že 15min na 20 stopinjah in še kar kaže 26, enako kot je prej zunaj.
Pišejo, da naj bi bilo to normalno, ampak recimo na nobenem avtu prej nisem imel podobnih težav. Še kdo s podobnimi opažanji?
https://priuschat.com/threads/outside-t ... st-2559873
in sumil celo, da je krivo avtopranje z voskom, sem šel še enkrat v pralnico čez čas z navadnim pranjem in se mi ne zdi kaj boljše. Recimo zdaj pišem tole v garaži, kjer je avto že 15min na 20 stopinjah in še kar kaže 26, enako kot je prej zunaj.
Pišejo, da naj bi bilo to normalno, ampak recimo na nobenem avtu prej nisem imel podobnih težav. Še kdo s podobnimi opažanji?
Re: Toyota Prius Plug-in - predstavitev
Jaz se v bistvu res še nisem poglabljal v ta temperaturni senzor. Je pa po občutku verjetno res, da je malo bolj len. Se pravi potrebuje kar nekaj časa po spremembi, da pokaže pravo temperaturo. Mene osebno ne moti.
Re: Toyota Prius Plug-in - predstavitev
Malo mi je hecno, ker pozimi je delalo vse BP, zdaj pa ko da je “zmrznil” na eni številki in traja in traja, da se kaj spremeni. Sploh je čudno, ko je bilo zunaj 30+ stopinj, noter pa kaže še po končani vožnji kar 21... Mogoče je pa riknil, bom ob priliki povprašal na servisu.
Re: Toyota Prius Plug-in - predstavitev
Na mojem Ioniqu iz garaže, ki ima 21C v roku 3,4 min pride na 33C koliko je bila najvišja izmerjena vrednost.
Re: Toyota Prius Plug-in - menjava vetrobranskega stekla
Se peljem po AC okoli Maribora in naenkrat zaslišim zvok, kot bi kamenček priletel v šipo. Nič posebnega si mislim saj sem to že mnogokrat slišal. Nato pa čez nekaj časa opazim »zvezdico« na levem robu vetrobranskega stekla Moram pa še v Mursko Soboto in nazaj v Ljubljano. Vem, da je v takih primerih najbolje takoj dati popraviti steklo, da razpoka ne gre naprej vendar sem moral najprej dokončati tudi službeno pot. Upam, da bo »zvezdica« zdržala si mislim ter že med potjo pokličem zavarovalnico kjer ugotovijo, da imam dodatno zavarovana stekla in da bo popravilo krila zavarovalnica. Priporočajo podjetje Carglass. Preden sem jih uspel poklicati se je razpoka iz zvezdice že podaljšala na 20 cm. Tako, da popravilo stekla ne pride več v poštev ampak zamenjava. V klicnem centru Carglass-a je uslužbenka zelo prijazna ji povem vse zahtevane podatke ter me kasneje pokliče nazaj in pove, da je moje novo vetrobransko steklo že naročeno in da me iz Carglass Ljubljana pokličejo, ko prispe, da se dogovorimo za termin zamenjave. Ko sem prišel nazaj domov je bila razpoka že čez ¾ vetrobranskega stekla.
Novo, originalno Toyota steklo je prispelo v nekaj dneh kot tudi dogovorjen termin zamenjave. Moja zadnja menjava vetrobranskega stekla je bila pred približno 30 leti, ko sem ga menjal na katrci, ki je imela kot eden redkih avtov ravno steklo in zato zelo poceni ter enostavno za zamenjati. No tukaj pri Toyoti je zgodba bolj zapletena. Na vetrobransko steklo je montiran senzor za dež, kamera, GPS, antena in poseben polariziran del stekla kjer podatke prikazuje HUD. Tako, da ni samo steklo za zamenjati ampak je potrebno prestaviti tudi kamero in jo na koncu kalibrirati. Saj je podobno na vseh modernih avtomobilih s tako opremo.
Ekipa na Carglassu je vse opravila zelo profesionalno. Papirje za zavarovalnico vse uredijo sami, zamenjajo steklo, kalibrirajo kamero in nalepijo novo vinjeto
Na spodnjih dveh slikah je vidno staro steklo in del, kjer so bili montirani senzor za dež, kamera in GPS, antena.
Naj ne izpade kot reklama ampak moram poudariti, da že dolgo časa nisem delal z nobenim podjetjem, ki bi imelo tako profesionalen odnos do stranke in do svoje storitve, kot je Carglass. Zelo sem zadovoljen s celim procesom od prvega klica, do končanja storitve. Dajo tudi neomejeno garancijo na svoje delo. Ko bi le tak odnos imeli vsi
Novo, originalno Toyota steklo je prispelo v nekaj dneh kot tudi dogovorjen termin zamenjave. Moja zadnja menjava vetrobranskega stekla je bila pred približno 30 leti, ko sem ga menjal na katrci, ki je imela kot eden redkih avtov ravno steklo in zato zelo poceni ter enostavno za zamenjati. No tukaj pri Toyoti je zgodba bolj zapletena. Na vetrobransko steklo je montiran senzor za dež, kamera, GPS, antena in poseben polariziran del stekla kjer podatke prikazuje HUD. Tako, da ni samo steklo za zamenjati ampak je potrebno prestaviti tudi kamero in jo na koncu kalibrirati. Saj je podobno na vseh modernih avtomobilih s tako opremo.
Ekipa na Carglassu je vse opravila zelo profesionalno. Papirje za zavarovalnico vse uredijo sami, zamenjajo steklo, kalibrirajo kamero in nalepijo novo vinjeto
Na spodnjih dveh slikah je vidno staro steklo in del, kjer so bili montirani senzor za dež, kamera in GPS, antena.
Naj ne izpade kot reklama ampak moram poudariti, da že dolgo časa nisem delal z nobenim podjetjem, ki bi imelo tako profesionalen odnos do stranke in do svoje storitve, kot je Carglass. Zelo sem zadovoljen s celim procesom od prvega klica, do končanja storitve. Dajo tudi neomejeno garancijo na svoje delo. Ko bi le tak odnos imeli vsi
- Vodokotlic
- EV ambasador
- Prispevkov: 2159
- Kraj: Ljubljana/Vipava
- Avto: Model 3 LR AWD
-
12571044
Re: Toyota Prius Plug-in - predstavitev
Jza ima mtudi malo razpoko na spodnji strani na mojem Priusu. Na srečo že apr let je tako in se ni razširila.
Live long and prosper TESLA popust koda: https://ts.la/dejan44094
Re: Toyota Prius Plug-in - predstavitev
Upam, da ti razpoka zdržiVodokotlic napisal/-a:Jza ima mtudi malo razpoko na spodnji strani na mojem Priusu. Na srečo že apr let je tako in se ni razširila.
Jaz, če ne bi imel dodatno zavarovana stekla kot opcija pri kasku bi me zgoraj opisana izkušnja stala cca. 1000 €
Re: Toyota Prius Plug-in - predstavitev
Še sreča, da se ti je vse tako elegantno izteklo. Z njimi sem pred leti tudi jaz imel eno srečanje, ko so uspeli popraviti luknjico od kamenčka in se ni razširila še v razpoko. Mislim, da je bilo cca 100eur, sem bil pa tudi kar pozitivno presenečen nad komplet postopkom, izvedbo in odnosom zaposlenih.
Naj ti zdaj ta šipa zdrži kar se da dolgo.
No, moj senzor zunanje temperature se je pa tudi zgleda malo “spucal”, danes smo se dlje časa vozili v nalivu in zgleda ga je uspešno “splaknilo” in spet reagira normalno hitro. Mogoče pa mu res ni bil najbolj všeč vosek v avtopralnici...
Naj ti zdaj ta šipa zdrži kar se da dolgo.
No, moj senzor zunanje temperature se je pa tudi zgleda malo “spucal”, danes smo se dlje časa vozili v nalivu in zgleda ga je uspešno “splaknilo” in spet reagira normalno hitro. Mogoče pa mu res ni bil najbolj všeč vosek v avtopralnici...