Toyota Prius ali BEV?

Razprave o vsem, kar se tiče električnih vozil, pa ne sodi v nobeno drdugo kategorijo
noucamp90
EV začetnik
EV začetnik
Prispevkov: 20
5
2

Toyota Prius ali BEV?

OdgovorNapisal/-a noucamp90 » 26 Mar 2020, 16:19

Kolebam med PHEV in BEV vozilom.

Delam 190km dnevno, od tega 180km po AC. Vozim umirjeno med 100 in 120km/h. Zjutraj je vedno "guzva" ter prav tako omejitev 100km/h (Avstrija od Sentilja proti Grazu). Po moji kalkulaciji bi za voznjo okoli 100km/h in nizje uporabil baterijo. Optimisticno bi naredil 40-50km na elektriko.
Imam prav tako moznost polnjenja v sluzbi. Tako bi v idealnih pogojih naredil od 80-100km dnevno na elektriko.
Preostale kilometre pa v hibridnem nacinu, pri cca. 3l/100km. Mesecna racunica torej 20€ za polnjenje doma vsako noc na od 0-100%.
Ter cca. 100€ za bencin. Mesecno delam cca. 4500km.

Prepricajte v katerokoli smer :)

Prius mi je malo "odbit" in zato bolj zanimiv. + vsaj v mojih krajih ga se sploh nisem videl v "zivo".
hribovc0601
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 249
Kraj: Ljubljana
Avto: Kia Soul EV
182
183

Re: Toyota Prius Plug-in - predstavitev

OdgovorNapisal/-a hribovc0601 » 26 Mar 2020, 16:52

Če lahko polniš v službi imaš v eno smer cca 100 km. To zmore praktičen vsak tudi rabljen BEV. Če ni drugih želja (dolgi izleti brez prilagajanja, prikolica,...) je zame BEV edina logična in ekonomična izbira
DGJ, Dzun Tao
Uporabniški avatar
FV-EV
EVSVET donator
EVSVET donator
Prispevkov: 1953
Avto: EV Kona 64
1944
1585

Re: Toyota Prius Plug-in - predstavitev

OdgovorNapisal/-a FV-EV » 26 Mar 2020, 17:10

noucamp90 je napisal/-a:Kolebam med PHEV in BEV vozilom.

Delam 190km dnevno, od tega 180km po AC. Vozim umirjeno med 100 in 120km/h. Zjutraj je vedno "guzva" ter prav tako omejitev 100km/h (Avstrija od Sentilja proti Grazu). Po moji kalkulaciji bi za voznjo okoli 100km/h in nizje uporabil baterijo. Optimisticno bi naredil 40-50km na elektriko.
Imam prav tako moznost polnjenja v sluzbi. Tako bi v idealnih pogojih naredil od 80-100km dnevno na elektriko.
Preostale kilometre pa v hibridnem nacinu, pri cca. 3l/100km. Mesecna racunica torej 20€ za polnjenje doma vsako noc na od 0-100%.
Ter cca. 100€ za bencin. Mesecno delam cca. 4500km.

Prepricajte v katerokoli smer :)

Prius mi je malo "odbit" in zato bolj zanimiv. + vsaj v mojih krajih ga se sploh nisem videl v "zivo".


Tu ni kaj za razmišljat BEV absolutno. Ko boš prebral poste na tem forumu boš vedel zakaj BEV. Z vsakim BEV narediš to razdaljo, z veliko tudi v obe smeri brez polnjenja. Trenutno je optimalna cena e-golfa, če ti je pa pomembna oblika pa poglej še druge modele.
noucamp90
EV začetnik
EV začetnik
Prispevkov: 20
5
2

Re: Toyota Prius Plug-in - predstavitev

OdgovorNapisal/-a noucamp90 » 26 Mar 2020, 17:47

Hvala za hitre odgovore.
Pozabil sem omenit da Toyoto bi kupil rabljeno s cca. 30.000km.
Pri BEV vozilih mora biti doseg tudi pozimi na AC 250km+. Po mojih ocenah eGolf tega dometa pozimi ne doseze.
V obzir morem vzeti predvsem “kaj pa ce ne bom mogel napolniti v sluzbi”...
Trenutno gledam tudi e-208 in pa ZOE R135. Cena cca. 32500€, med tem ko rabljen Prius Plug-in je cca 26.000€ in v kolikor odstejem subvencijo je isti smorn...

Iz tega razloga sem bolj na strani e208/ZOE... ampak Prius pa je ze preverjena zadeva :) Skratka prevec cajta imam v “izolaciji” :)
Uporabniški avatar
FV-EV
EVSVET donator
EVSVET donator
Prispevkov: 1953
Avto: EV Kona 64
1944
1585

Re: Toyota Prius Plug-in - predstavitev

OdgovorNapisal/-a FV-EV » 26 Mar 2020, 18:07

noucamp90 je napisal/-a:Hvala za hitre odgovore.
Pozabil sem omenit da Toyoto bi kupil rabljeno s cca. 30.000km.
Pri BEV vozilih mora biti doseg tudi pozimi na AC 250km+. Po mojih ocenah eGolf tega dometa pozimi ne doseze.
V obzir morem vzeti predvsem “kaj pa ce ne bom mogel napolniti v sluzbi”...
Trenutno gledam tudi e-208 in pa ZOE R135. Cena cca. 32500€, med tem ko rabljen Prius Plug-in je cca 26.000€ in v kolikor odstejem subvencijo je isti smorn...

Iz tega razloga sem bolj na strani e208/ZOE... ampak Prius pa je ze preverjena zadeva :) Skratka prevec cajta imam v “izolaciji” :)


Zgoraj si tako napisal, da je bilo razumeyi, da potrebuješ le 100km, sedaj pa 250km pozimi :roll:

Na avtocestah imaš povsod hitre polnilnice in avta se ne kupuje z dometom za vse najhujše primere, pač pa vsakodnevne. Sedaj, če se ti kdaj zgodi, da ne boš mogel polnit v službi boš pa takrat dopolnil na hitri polnilnici v desetih ali dvajsetih minutah tisti manjko in dal par evrov. Važno, da ti to ne bo treba delat vsak dan ampak le občasno in tu privarčuješ kar precej denarja proti večji bateriji (npr Tesla ali Kona,....).
noucamp90
EV začetnik
EV začetnik
Prispevkov: 20
5
2

Re: Toyota Prius Plug-in - predstavitev

OdgovorNapisal/-a noucamp90 » 26 Mar 2020, 19:30

Se opravicujem za dvomljiv “post”.
Dnevno se vozim “vsaj” 2h (obe smeri skupaj), potem sem v sluzbi v povprecju 10h. Zato mi 20min predstavlja izgubljen cas, ki bo ga raje prezivel z druzino...

In to je razlog za zeljo po 250km dosegu pozimi na avtocesti. V kolikor je 200km bi potem vsak dan “dihal na skrge”...
Uporabniški avatar
FV-EV
EVSVET donator
EVSVET donator
Prispevkov: 1953
Avto: EV Kona 64
1944
1585

Re: Toyota Prius Plug-in - predstavitev

OdgovorNapisal/-a FV-EV » 26 Mar 2020, 21:07

noucamp90 je napisal/-a:Kolebam med PHEV in BEV vozilom.
Delam 190km dnevno, od tega 180km po AC. Vozim umirjeno med 100 in 120km/h. Zjutraj je vedno "guzva" ter prav tako omejitev 100km/h (Avstrija od Sentilja proti Grazu).
Imam prav tako moznost polnjenja v sluzbi.


noucamp90 je napisal/-a:Se opravicujem za dvomljiv “post”.
Dnevno se vozim “vsaj” 2h (obe smeri skupaj), potem sem v sluzbi v povprecju 10h. Zato mi 20min predstavlja izgubljen cas, ki bo ga raje prezivel z druzino...

In to je razlog za zeljo po 250km dosegu pozimi na avtocesti. V kolikor je 200km bi potem vsak dan “dihal na skrge”...


Torej, si se premislil in ne nameravaš polniti v službi ampak le doma? Če boš polnil le doma, potem glej EV z baterijami nad 50kWh.

Če pa ostaneš pri prvem, da boš polnil tudi v službi pa velja tisto kar sem napisal in če se ti kdaj pa kdaj zgodi, da ne boš tam polnil boš takrat porabil nekaj minut na poti za dopolnitev do doma. Odločiti se boš moral sam, kako nameravaš izkoristiti svoj vložek v katerikoli avto.
Uporabniški avatar
DGJ
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1768
Kraj: Kamnik
Avto: IONIQ EV, C-ZERO
2239
4266

Re: Toyota Prius Plug-in - predstavitev

OdgovorNapisal/-a DGJ » 26 Mar 2020, 21:09

Odločitev med PHEV in BEV je povsem tvoja. Poznaš prednosti in slabosti enih ter drugih.
Zadržkov za povsem BEV jaz nikjer ne vidim, tudi 250km+ v kakršnih koli razmerah danes ni več problem. Obstaja že kar nekaj modelov, ki to omogočajo.
Dzun Tao
Argo
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 651
Kraj: Slovenija
Avto: Kona EV 64
482
289

Re: Toyota Prius Plug-in - predstavitev

OdgovorNapisal/-a Argo » 26 Mar 2020, 21:32

noucamp90 je napisal/-a:Hvala za hitre odgovore.
Pozabil sem omenit da Toyoto bi kupil rabljeno s cca. 30.000km.
Pri BEV vozilih mora biti doseg tudi pozimi na AC 250km+. Po mojih ocenah eGolf tega dometa pozimi ne doseze.
V obzir morem vzeti predvsem “kaj pa ce ne bom mogel napolniti v sluzbi”...
Trenutno gledam tudi e-208 in pa ZOE R135. Cena cca. 32500€, med tem ko rabljen Prius Plug-in je cca 26.000€ in v kolikor odstejem subvencijo je isti smorn...

Iz tega razloga sem bolj na strani e208/ZOE... ampak Prius pa je ze preverjena zadeva :) Skratka prevec cajta imam v “izolaciji” :)


Če gledaš BEV in mora imeti pozimi 250km dometa, glej vozila ki imajo oglaševane domete vsaj 400km. Ker bo čez leta degradacija... pozimi cca 20% manjši domet. meni je Kona 64 na knap. Zagotovo bo naslednji BEV imel vsaj 100 kWh baterijo
Zadnjič spremenil Argo, dne 26 Mar 2020, 21:34, skupaj popravljeno 1 krat.
Uporabniški avatar
FV-EV
EVSVET donator
EVSVET donator
Prispevkov: 1953
Avto: EV Kona 64
1944
1585

Re: Toyota Prius Plug-in - predstavitev

OdgovorNapisal/-a FV-EV » 26 Mar 2020, 21:34

Argo je napisal/-a:
noucamp90 je napisal/-a:Hvala za hitre odgovore.
Pozabil sem omenit da Toyoto bi kupil rabljeno s cca. 30.000km.
Pri BEV vozilih mora biti doseg tudi pozimi na AC 250km+. Po mojih ocenah eGolf tega dometa pozimi ne doseze.
V obzir morem vzeti predvsem “kaj pa ce ne bom mogel napolniti v sluzbi”...
Trenutno gledam tudi e-208 in pa ZOE R135. Cena cca. 32500€, med tem ko rabljen Prius Plug-in je cca 26.000€ in v kolikor odstejem subvencijo je isti smorn...

Iz tega razloga sem bolj na strani e208/ZOE... ampak Prius pa je ze preverjena zadeva :) Skratka prevec cajta imam v “izolaciji” :)


Če gledaš BEV in mora imeti pozimi 250km dometa, glej vozila ki imajo oglaševane domete vsaj 400km. Ker bo čez leta degradacija... meni je Kona 64 na knap.


JA, pozimi na avtocesti na polno je res na knap ;)
Argo
noucamp90
EV začetnik
EV začetnik
Prispevkov: 20
5
2

Re: Toyota Prius Plug-in - predstavitev

OdgovorNapisal/-a noucamp90 » 27 Mar 2020, 07:37

FV-EV je napisal/-a:Torej, si se premislil in ne nameravaš polniti v službi ampak le doma? Če boš polnil le doma, potem glej EV z baterijami nad 50kWh.

Če pa ostaneš pri prvem, da boš polnil tudi v službi pa velja tisto kar sem napisal in če se ti kdaj pa kdaj zgodi, da ne boš tam polnil boš takrat porabil nekaj minut na poti za dopolnitev do doma. Odločiti se boš moral sam, kako nameravaš izkoristiti svoj vložek v katerikoli avto.

Ne obracaj mojih besed. Nikjer nisem napisal, da "ne bom polnil v sluzbi"... ampak, da obstaja moznost, da mi ne bo uspelo vedno polnit v sluzbi. Zaposlenih nas je 1500+ in imamo cca. 30 polnilnic, od tega je BEV avtov sigurno 50+, vecina ki zivi v blizini je "fer" in ne polnijo oziroma polnijo par ur in potem prestavijo avto.
Ponavadi sem dovolj zgoden, da bi dobil prosto polnilnico, ampak v kolikor pridem ob 9.00 v sluzbo, potem te opcije ni vec...

V kalkulacijo sem si tudi dodal, da BEV vozilo ni najbolj "ugodno" polniti vedno do 100% in vedno izprazniti do 0%. Torej ce se gibljem v obmocju 90-10%, potem izgubim 20% kapacitete, kar je pri e208 iz 340km na 270km po WLTP (test verjetno ni relevanten na voznjo po AC pri temperaturah okoli 0 stopinj oziroma je ta doseg nekaj manjsi).

DGJ je napisal/-a:Odločitev med PHEV in BEV je povsem tvoja. Poznaš prednosti in slabosti enih ter drugih.
Zadržkov za povsem BEV jaz nikjer ne vidim, tudi 250km+ v kakršnih koli razmerah danes ni več problem. Obstaja že kar nekaj modelov, ki to omogočajo.

Seveda vem, da je odlocitev moja... ampak rad vidim, da mi nekdo pove osebne izkusnje, zakaj JA oziroma zakaj NE.
V kolikor bi gledal za BEV vozili v vrednosti 50-60k€ (Tesla Model 3), potem sploh ni vprasanja. Vzamem Teslo in cao...
Pri teh mali "kafe mlinckih" s cca. 50kWh pa ni "ziher" 200km dosega po AC v zimskih razmerah se posebej ce ne polnis 100% vsak dan.

Tukaj verjetno mislis Hyundai Kono 64kWh? Zal je cena malo visoka... 44k€

Argo je napisal/-a:Če gledaš BEV in mora imeti pozimi 250km dometa, glej vozila ki imajo oglaševane domete vsaj 400km. Ker bo čez leta degradacija... pozimi cca 20% manjši domet. meni je Kona 64 na knap. Zagotovo bo naslednji BEV imel vsaj 100 kWh baterijo

Hvala za mnjenje/namig. + verjetno ni priporocljivo jo vedno napolnit na 100% in izpraznit do 0%...

FV-EV je napisal/-a:JA, pozimi na avtocesti na polno je res na knap ;)

Sicer ne vozim na "polno", ampak nekje med 100 in 120km/h.
Uporabniški avatar
Vodokotlic
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 958
Kraj: Ljubljana
Avto: Prius
572
531

Re: Toyota Prius ali BEV?

OdgovorNapisal/-a Vodokotlic » 27 Mar 2020, 11:21

Jaz sem kolebal med Teslo in Prius PHEV. Oz je bilo tako prvo Tesla, če mi rata, če ne pa Prius PHEV in še mi nekaj denarja ostane. Odpadel pa je KIA eNero, ker jih itak ni. Zakaj dve različni stvari? Tesla AWD LR mi je bil všeč zaradi velike baterije in superchargerjev in še kaj bi se našlo. Npr da ima super pospeške. Pač Poršej asi ne morem privoščit. Priusa imamže zdaj 3jo generacijo n se ultra zadovoljen. Naslednja generacija mi je bila noro dobra, glede vožnje. Precej bolj lahkoten občutek kot pri tretji generaciji. Tudi lahko dosežeš zelo malo porabo. Pa res zanesljiv avto. Edino pač tista trda piano plastika me malo moti.
DCT
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 471
Kraj: Ljubljana
Avto: (zaenkrat še) Mondeo
442
173

Re: Toyota Prius ali BEV?

OdgovorNapisal/-a DCT » 27 Mar 2020, 11:53

noucamp90 je napisal/-a:Kolebam med PHEV in BEV vozilom.



Če hočeš biti ziher,vzami PHEV...še vedo se boš precej vozil na elektriko,hkrati pa se boš vozil povsem brez skrbi in ne boš suženj svojemu avtomobilu,ko boš moral v zimskem času prevoziti nujno 300-kilometrsko pot...
Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 6043
Kraj: Tržič
Avto: Kona in Zoe
4559
5141

Re: Toyota Prius ali BEV?

OdgovorNapisal/-a CRF » 27 Mar 2020, 12:30

@noucamp90, za tvoj primer je 50kWh baterija kar OK. Z lepo vožnjo ne boš nikoli prošel blizu porabe 25kWh/100km.
In, seveda, ni treba polnit na 100%. Lahko na 90%. Pač ko je napovedano -15C napolniš na 100. Ne bo nobene škode.

Vedno je pa opcija PHEV. Imam občutek da se večina ki koleba med BEV in PHEV rajši nagiba. Strah pač, čisto razumljivo.
In tudi jaz podpiram PHEV, priporočam ga pa le tistim ki si ga lahko privoščijo.
Admin @ EVSVET.eu
Uporabniški avatar
FV-EV
EVSVET donator
EVSVET donator
Prispevkov: 1953
Avto: EV Kona 64
1944
1585

Re: Toyota Prius ali BEV?

OdgovorNapisal/-a FV-EV » 27 Mar 2020, 13:11

Če voziš med 100-120km/h je zate dovolj 50kWh, kot pravi CRF, sploh če boš večinoma polnil še vmes v službi. Jaz bi na tvojem mestu upal vzeti tudi manjšega ampak to je moje osebno tveganje, ki zate verjetno ni sprejemljivo.
noucamp90
EV začetnik
EV začetnik
Prispevkov: 20
5
2

Re: Toyota Prius ali BEV?

OdgovorNapisal/-a noucamp90 » 27 Mar 2020, 13:30

Vodokotlic je napisal/-a:Jaz sem kolebal med Teslo in Prius PHEV. Oz je bilo tako prvo Tesla, če mi rata, če ne pa Prius PHEV in še mi nekaj denarja ostane. Odpadel pa je KIA eNero, ker jih itak ni. Zakaj dve različni stvari? Tesla AWD LR mi je bil všeč zaradi velike baterije in superchargerjev in še kaj bi se našlo. Npr da ima super pospeške. Pač Poršej asi ne morem privoščit. Priusa imamže zdaj 3jo generacijo n se ultra zadovoljen. Naslednja generacija mi je bila noro dobra, glede vožnje. Precej bolj lahkoten občutek kot pri tretji generaciji. Tudi lahko dosežeš zelo malo porabo. Pa res zanesljiv avto. Edino pač tista trda piano plastika me malo moti.

In katerega si/bos vzel?

Tudi sam obcasno "vrzem oko" na teslin spletni konfigurator in se malo poigram. Ima kdo izkusnje z DEMS? Sem jih kontaktiral glede Tesle M3, LR, AWD informativno za ceno. In mi pravijo cca. 64.000,00€. Preko konfiguratorja je cena cca. 60.000,00€. Potem me je oseba iz DEMS opozorila, da nisem uposteval DMVja, homologacije in prevoza. DMV je 0,5% cca. 245€, homologacija 100€, torej je velika vecina teh 4.000,00€ razlike prevoz... Potem nisem vec dobil odgovora. Sedaj pa si "ne upam" vec pisat, v kolikor je kdo na bolniski oziroma ima kakrsnokoli tezavo s tem virusom. ...in se zavedam, da moje vprasanje ni "top urgent" zadeva.
Bi bil cisto zadovoljen z odgovorom, 1000€ je prevoz, 3000€ pa je nasa provizija.

CRF je napisal/-a:@noucamp90, za tvoj primer je 50kWh baterija kar OK. Z lepo vožnjo ne boš nikoli prošel blizu porabe 25kWh/100km.
In, seveda, ni treba polnit na 100%. Lahko na 90%. Pač ko je napovedano -15C napolniš na 100. Ne bo nobene škode.

Vedno je pa opcija PHEV. Imam občutek da se večina ki koleba med BEV in PHEV rajši nagiba. Strah pač, čisto razumljivo.
In tudi jaz podpiram PHEV, priporočam ga pa le tistim ki si ga lahko privoščijo.

Verjetno res... se strinjam s tvojim predlogom. V kolikor je napovedan extrem, pac napolnim do "ful" in to je to.

Sem resnicno v precejsnji dilemi. e208 mi je vizualno zelo vsec, ceprav je tudi Prius Plug-in "poseben" in zanimive oblike. Peugeot bo sigurno nov, med tem ko Prius "malo" rabljen. Cena bo priblizno enaka. Prius je nekako manj "stresen", saj ne rabis bit previden z razdaljami oziroma planiranjem poti. Med tem ko bo voznja s Peugeotom cenejsa.

Vprsanje za poznavalce: Ali sem potem s Priusom "priklenjen" na pooblascen servis, glede na to da ima 10 let garancije na baterijo?

DCT je napisal/-a:Če hočeš biti ziher,vzami PHEV...še vedo se boš precej vozil na elektriko,hkrati pa se boš vozil povsem brez skrbi in ne boš suženj svojemu avtomobilu,ko boš moral v zimskem času prevoziti nujno 300-kilometrsko pot...

V idealnih pogojih bi moral prevoziti 50% svoje poti na elektriko. Kar pomeni (v mojem primeru) cca. 90km na dan v Hybridnem nacinu in cca. 3l/100km. Torej za gorivo nekje 80-90€ + elektrika cca. 20-25€ na mesec. 50% od 50% voznje z elektriko pa je zastojn zaradi polnjenja v sluzbi.
Uporabniški avatar
context
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 366
Kraj: Maribor
Avto: TM3 SR+
824
251

Re: Toyota Prius ali BEV?

OdgovorNapisal/-a context » 27 Mar 2020, 13:43

Na teslini strani je upoštevana subvencija in DDV je nizji v AT in DE. Ce greš sam po avto prištej še cca 500€ za stroške da ga pripelješ v slo.

Cca jurja si pa vzamejo za svoje delo
https://ts.la/renato14029 - :sun: 1500km free supercharging :sun:
Uporabniški avatar
edi-b
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 472
Kraj: Laško
Avto: Hyundai kona EV 64
586
1117

Re: Toyota Prius ali BEV?

OdgovorNapisal/-a edi-b » 27 Mar 2020, 13:45

če že vprašaš, sploh ni dileme, seveda BEV
toplotna že 19 let + MSE že 3 leti + Kona EV maj 2019
Uporabniški avatar
Vodokotlic
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 958
Kraj: Ljubljana
Avto: Prius
572
531

Re: Toyota Prius ali BEV?

OdgovorNapisal/-a Vodokotlic » 27 Mar 2020, 13:46

Vzel sem T3 AWD LR preko DEMS. Prišlo me je vse skupaj malo manj od 60k. Ja cena se spreminja. Od več dejavnikov. Razmerje valuta USD/EUR itd, Tesla non stop spreminja cene... Tudi jaz bi prišel 1k eur ceneje, če bi en teden prej naročil. Pač uspelo mi je zbrati za Teslo.
warpedone, matija
Simon
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 437
Kraj: Ljubljana
Avto: Volvo XC60
271
239

Re: Toyota Prius ali BEV?

OdgovorNapisal/-a Simon » 27 Mar 2020, 14:44

noucamp90 je napisal/-a:
Vodokotlic je napisal/-a:Jaz sem kolebal med Teslo in Prius PHEV. Oz je bilo tako prvo Tesla, če mi rata, če ne pa Prius PHEV in še mi nekaj denarja ostane. Odpadel pa je KIA eNero, ker jih itak ni. Zakaj dve različni stvari? Tesla AWD LR mi je bil všeč zaradi velike baterije in superchargerjev in še kaj bi se našlo. Npr da ima super pospeške. Pač Poršej asi ne morem privoščit. Priusa imamže zdaj 3jo generacijo n se ultra zadovoljen. Naslednja generacija mi je bila noro dobra, glede vožnje. Precej bolj lahkoten občutek kot pri tretji generaciji. Tudi lahko dosežeš zelo malo porabo. Pa res zanesljiv avto. Edino pač tista trda piano plastika me malo moti.

In katerega si/bos vzel?

Tudi sam obcasno "vrzem oko" na teslin spletni konfigurator in se malo poigram. Ima kdo izkusnje z DEMS? Sem jih kontaktiral glede Tesle M3, LR, AWD informativno za ceno. In mi pravijo cca. 64.000,00€. Preko konfiguratorja je cena cca. 60.000,00€. Potem me je oseba iz DEMS opozorila, da nisem uposteval DMVja, homologacije in prevoza. DMV je 0,5% cca. 245€, homologacija 100€, torej je velika vecina teh 4.000,00€ razlike prevoz... Potem nisem vec dobil odgovora. Sedaj pa si "ne upam" vec pisat, v kolikor je kdo na bolniski oziroma ima kakrsnokoli tezavo s tem virusom. ...in se zavedam, da moje vprasanje ni "top urgent" zadeva.
Bi bil cisto zadovoljen z odgovorom, 1000€ je prevoz, 3000€ pa je nasa provizija.

CRF je napisal/-a:@noucamp90, za tvoj primer je 50kWh baterija kar OK. Z lepo vožnjo ne boš nikoli prošel blizu porabe 25kWh/100km.
In, seveda, ni treba polnit na 100%. Lahko na 90%. Pač ko je napovedano -15C napolniš na 100. Ne bo nobene škode.

Vedno je pa opcija PHEV. Imam občutek da se večina ki koleba med BEV in PHEV rajši nagiba. Strah pač, čisto razumljivo.
In tudi jaz podpiram PHEV, priporočam ga pa le tistim ki si ga lahko privoščijo.

Verjetno res... se strinjam s tvojim predlogom. V kolikor je napovedan extrem, pac napolnim do "ful" in to je to.

Sem resnicno v precejsnji dilemi. e208 mi je vizualno zelo vsec, ceprav je tudi Prius Plug-in "poseben" in zanimive oblike. Peugeot bo sigurno nov, med tem ko Prius "malo" rabljen. Cena bo priblizno enaka. Prius je nekako manj "stresen", saj ne rabis bit previden z razdaljami oziroma planiranjem poti. Med tem ko bo voznja s Peugeotom cenejsa.

Vprsanje za poznavalce: Ali sem potem s Priusom "priklenjen" na pooblascen servis, glede na to da ima 10 let garancije na baterijo?

DCT je napisal/-a:Če hočeš biti ziher,vzami PHEV...še vedo se boš precej vozil na elektriko,hkrati pa se boš vozil povsem brez skrbi in ne boš suženj svojemu avtomobilu,ko boš moral v zimskem času prevoziti nujno 300-kilometrsko pot...

V idealnih pogojih bi moral prevoziti 50% svoje poti na elektriko. Kar pomeni (v mojem primeru) cca. 90km na dan v Hybridnem nacinu in cca. 3l/100km. Torej za gorivo nekje 80-90€ + elektrika cca. 20-25€ na mesec. 50% od 50% voznje z elektriko pa je zastojn zaradi polnjenja v sluzbi.

Ampak 3l/100km je povprečna poraba (elektrika+bencin). Dejansko, ko se boš vozil samo na bencin, bo poraba sigurno več, kot samo 3l/100km...

  • Podobne Teme
    Odgovori
    Ogledi
    Zadnji prispevek

Vrni se na