Soul EV Type2 -> Type1
Soul EV Type2 -> Type1
Razlepljeno iz druge teme, da bo lažje najti, če bo še koga zanimala podobna tematika.
S tem AC priključkom "bomo" morali še kaj naštudirat. Ker najševilčnejši avti ne podpirajo Type2. Leaf in Soul.
Bomo moral kak vmesnik najdet oz. naštudirat.
Če se motim jo podpira samo Zoe in Tesla (trofazno), i3, eGolf, eUp pa enofazno..
S tem AC priključkom "bomo" morali še kaj naštudirat. Ker najševilčnejši avti ne podpirajo Type2. Leaf in Soul.
Bomo moral kak vmesnik najdet oz. naštudirat.
Če se motim jo podpira samo Zoe in Tesla (trofazno), i3, eGolf, eUp pa enofazno..
-
- EV entuziast
- Prispevkov: 286
- Kraj: marost
- Avto: generator
-
6115
Re: Lokacije novih hitrih polnilnih postaj
Pa saj imaš CHAdeMO. Typ2 pa je navaden Mennekes priklop, ki ga uporabljaš na navadnih polnilnih postajah.robert napisal/-a:S tem AC priključkom "bomo" morali še kaj naštudirat. Ker najševilčnejši avti ne podpirajo Type2. Leaf in Soul.
Bomo moral kak vmesnik najdet oz. naštudirat.
Če se motim jo podpira samo Zoe in Tesla (trofazno), i3, eGolf, eUp pa enofazno..
Re: Lokacije novih hitrih polnilnih postaj
To ja, imam CHAdeMO. Samo ta je lahko zaseden, se lahko zgodi, takrat bi se teoretično lahko priklopil na AC.elektromobilni napisal/-a:Pa saj imaš CHAdeMO. Typ2 pa je navaden Mennekes priklop, ki ga uporabljaš na navadnih polnilnih postajah.robert napisal/-a:S tem AC priključkom "bomo" morali še kaj naštudirat. Ker najševilčnejši avti ne podpirajo Type2. Leaf in Soul.
Bomo moral kak vmesnik najdet oz. naštudirat.
Če se motim jo podpira samo Zoe in Tesla (trofazno), i3, eGolf, eUp pa enofazno..
Samo praktično, je brez veze in težko.
Kia in Nissan imajo Type1 vtič, z kablom Type2/Type1, brez vmesnika ne gre.
Pa tudi če ta vmesnik nabavim, je polnjenje 6,6 kW, kar pa tudi nima nekega smisla.
Še bolj bo nesmiselno, če se bo res plačevalo po polnjenju in ne po kW urah.
-
- EV entuziast
- Prispevkov: 286
- Kraj: marost
- Avto: generator
-
6115
Re: Lokacije novih hitrih polnilnih postaj
Saj imaš kabel Mennekes IEC 62196-J1772 in ga enostavno priklopiš na kabel polnilne postaje drugi konec pa v avto. Ne vem kakšen drug adapter bi rabil? Mislim, da je to enostavno kot vsak podaljšek, ženski na moški konektor IEC 62196. Bom poizkusil, če moja teza drži.robert napisal/-a:To ja, imam CHAdeMO. Samo ta je lahko zaseden, se lahko zgodi, takrat bi se teoretično lahko priklopil na AC.elektromobilni napisal/-a:Pa saj imaš CHAdeMO. Typ2 pa je navaden Mennekes priklop, ki ga uporabljaš na navadnih polnilnih postajah.robert napisal/-a:S tem AC priključkom "bomo" morali še kaj naštudirat. Ker najševilčnejši avti ne podpirajo Type2. Leaf in Soul.
Bomo moral kak vmesnik najdet oz. naštudirat.
Če se motim jo podpira samo Zoe in Tesla (trofazno), i3, eGolf, eUp pa enofazno..
Samo praktično, je brez veze in težko.
Kia in Nissan imajo Type1 vtič, z kablom Type2/Type1, brez vmesnika ne gre.
Pa tudi če ta vmesnik nabavim, je polnjenje 6,6 kW, kar pa tudi nima nekega smisla.
Še bolj bo nesmiselno, če se bo res plačevalo po polnjenju in ne po kW urah.
Re: Lokacije novih hitrih polnilnih postaj
Problemček je v tem, da samo en pin ne paše--- kontrolni pin, je prekratek.
Smo poizkusili pa ni šlo.
Smo poizkusili pa ni šlo.
-
- EV entuziast
- Prispevkov: 286
- Kraj: marost
- Avto: generator
-
6115
Re: Lokacije novih hitrih polnilnih postaj
Ali ni pri vseh moških konektrorjih en pilotski (control) pin krajši? Ali se potem dobi konektor z daljšim pinom? Ali ni to standard? Mislim, da je en pin krajši, da se naprej izklopi control in kasneje proxy kontakt. Še nisem slišal, da bi obstajali dve vrsti konektorjev z daljšim pinomrobert napisal/-a:Problemček je v tem, da samo en pin ne paše--- kontrolni pin, je prekratek.
Smo poizkusili pa ni šlo.
- Priponke
-
- mennekes connector.jpg (13.27 KiB) Pogledano 8403 krat
Re: Lokacije novih hitrih polnilnih postaj
Na tole se ne spoznam ravno najbolje. Nekaj sem brskal po netu, samo se očitno nobeden s tem ne ukvarja.elektromobilni napisal/-a:Ali ni pri vseh moških konektrorjih en pilotski (control) pin krajši? Ali se potem dobi konektor z daljšim pinom? Ali ni to standard? Mislim, da je en pin krajši, da se naprej izklopi control in kasneje proxy kontakt. Še nisem slišal, da bi obstajali dve vrsti konektorjev z daljšim pinomrobert napisal/-a:Problemček je v tem, da samo en pin ne paše--- kontrolni pin, je prekratek.
Smo poizkusili pa ni šlo.
Zaenkrat so mi bile predtavljene dve rešitvi:
- dražja - vzame se vtičnica Type2 in jo montira v škatlo, in na drugo stran še ena.
samo to bo potem neka okorna škatla pa še ocena stroškov je nad 300 EUR -po Pečjaku
- cenejša - nekdo ti naredi (ključavničar) mali podaljšek, v pravih merah in ročno vstaviš v pištolo
stane nekaj evrov - baje ni nevarno, ker v tem pinu ni velike napetosti -
Nobena mi ni prav všeč!
Zaenkrat ugotavljam, da sicer obstaja možnost se polnit na QC na AC, samo je trenutno bolje počakati, da se sprazni DC.
Aktualno bo postalo, ko bom oz. če bom kdaj nadgradil 1 fazni polnilec na 3 faze
Re: Lokacije novih hitrih polnilnih postaj
Po stadardu se kable ne sme podaljševat, zato je tako narejeno:robert napisal/-a:Na tole se ne spoznam ravno najbolje. Nekaj sem brskal po netu, samo se očitno nobeden s tem ne ukvarja.elektromobilni napisal/-a:Ali ni pri vseh moških konektrorjih en pilotski (control) pin krajši? Ali se potem dobi konektor z daljšim pinom? Ali ni to standard? Mislim, da je en pin krajši, da se naprej izklopi control in kasneje proxy kontakt. Še nisem slišal, da bi obstajali dve vrsti konektorjev z daljšim pinomrobert napisal/-a:Problemček je v tem, da samo en pin ne paše--- kontrolni pin, je prekratek.
Smo poizkusili pa ni šlo.
Zaenkrat so mi bile predtavljene dve rešitvi:
- dražja - vzame se vtičnica Type2 in jo montira v škatlo, in na drugo stran še ena.
samo to bo potem neka okorna škatla pa še ocena stroškov je nad 300 EUR -po Pečjaku
- cenejša - nekdo ti naredi (ključavničar) mali podaljšek, v pravih merah in ročno vstaviš v pištolo
stane nekaj evrov - baje ni nevarno, ker v tem pinu ni velike napetosti -
Nobena mi ni prav všeč!
Zaenkrat ugotavljam, da sicer obstaja možnost se polnit na QC na AC, samo je trenutno bolje počakati, da se sprazni DC.
Aktualno bo postalo, ko bom oz. če bom kdaj nadgradil 1 fazni polnilec na 3 faze
1. Spoji ležijo na tleh in niso vodotesni
2. Če npr spojiš 32A --- 20A --- 32A kabel se polni 32A tudi če je en kabel 20A
Dve rešitvi si opisal tretja je da na tvojem avtomobilu zamenjaš vtičnico s Type2
Četrta rešitev je da SODO zraven hitrih polnilnic postavi poceni 22kW polnilnice,
in če je hitra zasedena malo počasneje polniš
Re: Lokacije novih hitrih polnilnih postaj
N75 napisal/-a:
Po stadardu se kable ne sme podaljševat, zato je tako narejeno:
1. Spoji ležijo na tleh in niso vodotesni
2. Če npr spojiš 32A --- 20A --- 32A kabel se polni 32A tudi če je en kabel 20A
Dve rešitvi si opisal tretja je da na tvojem avtomobilu zamenjaš vtičnico s Type2
Četrta rešitev je da SODO zraven hitrih polnilnic postavi poceni 22kW polnilnice,
in če je hitra zasedena malo počasneje polniš
Ta z zamenjavo vtičnice na avtu mi je najbolj všeč.
In še nekako uredit (dodat) dva polnilca, da se bo filalo iz treh faz... Projekt za prihajajoče leto
Re: Soul EV Type2 -> Type1
Glede na prihodnost EU zakonodaje (2017) se zna zgoditi, da bosta prisiljena tako Nissan kot Kia Type1 (SAE J1772-2009 poznan tudi kot "Yazaki" ) zamenjati s Type2.
In s tem se bo povečala možnost, da bodo dodali tudi trifazni polnilec, kot ga že imata Tesla S in Renault Zoe
In s tem se bo povečala možnost, da bodo dodali tudi trifazni polnilec, kot ga že imata Tesla S in Renault Zoe
Soul EV believer
Re: Soul EV Type2 -> Type1
Prisiliti bi jih morali, da namesto Chademo in type 1 konektorja vgrajujejo v vozila za evropsko tržišče, CCS Combo Type 2 konektor.
S tem bi odpadlo kup težav z raznimi prevezavami in predelavami. Poleg tega Chademo je omejen na max. 60kW polnenje, CCS bo pa v končni izvedbi dosegel 350kW. Mislim pa, da se bodo kupci začeli izogibati Chademu, ko se bodo pojavile prve 150kW CCS postaje.
S tem bi odpadlo kup težav z raznimi prevezavami in predelavami. Poleg tega Chademo je omejen na max. 60kW polnenje, CCS bo pa v končni izvedbi dosegel 350kW. Mislim pa, da se bodo kupci začeli izogibati Chademu, ko se bodo pojavile prve 150kW CCS postaje.
Re: Soul EV Type2 -> Type1
Trenutno je tako, da se avto ne kupuje na osnovi priključka, ampak če ti je sploh všeč.
Sploh ni nobene izbire v razredu.
Po moji oceni so vsi EVji tako različni, da nobeden nima konkurence od drugega modela.
Sploh ni nobene izbire v razredu.
Po moji oceni so vsi EVji tako različni, da nobeden nima konkurence od drugega modela.
Re: Soul EV Type2 -> Type1
Kia Soul EV ima že vgrajeno podporo za 100kW CHAdeMO (namesto 33 je napolnjen v 25 minutah),evf napisal/-a:Prisiliti bi jih morali, da namesto Chademo in type 1 konektorja vgrajujejo v vozila za evropsko tržišče, CCS Combo Type 2 konektor.
S tem bi odpadlo kup težav z raznimi prevezavami in predelavami. Poleg tega Chademo je omejen na max. 60kW polnenje, CCS bo pa v končni izvedbi dosegel 350kW. Mislim pa, da se bodo kupci začeli izogibati Chademu, ko se bodo pojavile prve 150kW CCS postaje.
težava je samo v tem, da je zelo malo nadgrajenih postaj (v EU - z izjemo Slovenije) naj bi bile pri prodajalcih Kia vozil
http://insideevs.com/kia-installs-first ... rs-europe/
Soul EV believer
Re: Soul EV Type2 -> Type1
Danes sem opazil, da je adapter za priklop Type1 na Type 2 kabel (npr. na FC postajah) že na prodaj: http://eauto.si/metron-shop/?product=ch ... e-2-type-1
Čeprav ne vem, kako bi te gledali čakajoči v vrsti, ko se polniš z 6,6kW (ali celo 3,6kW v primeru starega Nissan Leaf-a) na 43kW postaji...
Čeprav ne vem, kako bi te gledali čakajoči v vrsti, ko se polniš z 6,6kW (ali celo 3,6kW v primeru starega Nissan Leaf-a) na 43kW postaji...
- Priponke
-
- Screen Shot 2016-03-22 at 06.18.23.png (206.62 KiB) Pogledano 8176 krat
Soul EV believer
Re: Soul EV Type2 -> Type1
Kaj pa vem. To se mi zdi res zadnji izhod v sili. Tako ali tako je uporaba podaljškov in adapterjev prepovedana, potem pa še počasno polnjenje.
Re: Soul EV Type2 -> Type1
Nekaj podobnega, oziroma malo daljšega bi mi včeraj prau prišlo.
Do praznega parkirišča mi je na mojem 5m kablu Type2/Type1 zmanjkalo cca. 1m
Do praznega parkirišča mi je na mojem 5m kablu Type2/Type1 zmanjkalo cca. 1m
Re: Soul EV Type2 -> Type1
To stvar zelo lepo resujejo po evropskih QC tako, da ne zaracunavajo na kW ampak na minuto. Sprva se je uporabnikom to zdel napacen pristop, kasneje so spoznali da je odlicen. Pri meni recimo krivulja zacne precej padati, ze pod 80% se polnjenje kar upocasni. Takrat bi seveda izklopil ce je zaracunavanje na minuto, ce je na kW pa morda ne bi.
In efekt je ravno to kar zelijo dejansko uporabniki, tudi ce se ne zavedajo — kar se da visoka razpolozljivost polnilnic oz. manjsa zasedenost. Tako da sistem je dejansko odlicen. Sam skrbi za prostost polnilnic.
To zgornjo idejo popolnoma zradira.
In efekt je ravno to kar zelijo dejansko uporabniki, tudi ce se ne zavedajo — kar se da visoka razpolozljivost polnilnic oz. manjsa zasedenost. Tako da sistem je dejansko odlicen. Sam skrbi za prostost polnilnic.
To zgornjo idejo popolnoma zradira.
Re: Soul EV Type2 -> Type1
matija napisal/-a:To stvar zelo lepo resujejo po evropskih QC tako, da ne zaracunavajo na kW ampak na minuto. Sprva se je uporabnikom to zdel napacen pristop, kasneje so spoznali da je odlicen. Pri meni recimo krivulja zacne precej padati, ze pod 80% se polnjenje kar upocasni. Takrat bi seveda izklopil ce je zaracunavanje na minuto, ce je na kW pa morda ne bi.
In efekt je ravno to kar zelijo dejansko uporabniki, tudi ce se ne zavedajo — kar se da visoka razpolozljivost polnilnic oz. manjsa zasedenost. Tako da sistem je dejansko odlicen. Sam skrbi za prostost polnilnic.
To zgornjo idejo popolnoma zradira.
Verjetno je to najbolj preprost in učinkovit način zaračunavanja.
Vsi natančno vemo, kje se začne počasnejše polnenje, pri meni pri 78%.
Sem pa malo prebral članek od začetka.
To so bile ideje začetnika!
Na začetku, so tako ali tako prisotni neki strahovi in ta ideja je probala to izničit. Sedaj pa vem, da je tole nima smisla.
Edini kabel, ki bi mogoče lahko bil uporaben in ga še nimam, je 5m podaljšek za Type2. Ki bi prišel prau, če se nekdo parkira na polnilno mesto. Ampak spet .. to menda ni dovoljeno in pa tole se mi je zgodilo prvič.
Re: Soul EV Type2 -> Type1
Tudi meni se zdi veliko bolj enostavno ob zasedenem DC počakati, v skrajni sili (nedelovanje hitre polnilne) prositi na bencinskem servisu za Šuko...
Na Petrolu smo dali sugestijo, da vseeno dodajo zraven FC kakšno navadno (CEE 16A) vtičnico, namenjeno kamperjem, s katerim bi rešili problem EV popotnikov brez DC samo s Type1 (npr. Ampera).
Na Petrolu smo dali sugestijo, da vseeno dodajo zraven FC kakšno navadno (CEE 16A) vtičnico, namenjeno kamperjem, s katerim bi rešili problem EV popotnikov brez DC samo s Type1 (npr. Ampera).
Soul EV believer
Re: Soul EV Type2 -> Type1
@robert
Kaj pa če bi avto parkiral pred fiata in potegnil kabel? ali bi šlo?
Na okno bi dal svojo telefonsko da če bi tip hotel odpeljati, bi te poklical ,ti bi prišel in odmaknil avto.
S tem bi ubil 2 muhe na en mah,Ti bi polnil ,ICE voznik pa bi si dobro zapolnil incident, ko je parkiral na nepravem mestu.
Kaj pa če bi avto parkiral pred fiata in potegnil kabel? ali bi šlo?
Na okno bi dal svojo telefonsko da če bi tip hotel odpeljati, bi te poklical ,ti bi prišel in odmaknil avto.
S tem bi ubil 2 muhe na en mah,Ti bi polnil ,ICE voznik pa bi si dobro zapolnil incident, ko je parkiral na nepravem mestu.
-
- Similar Topics
- Odgovori
- Ogledi
- Zadnji prispevek