Vgrajeni enofazni kabel

Mennekes, Type2, CHaDeMo, EVplug, SAECombo
ericsson
EVSVET donator
EVSVET donator
Prispevkov: 39
43
8

Vgrajeni enofazni kabel

OdgovorNapisal/-a ericsson » 28 Feb 2020, 14:37

Ve kdo, zakaj ni v nobenem električnem avtomobilu že vgrajenega enofaznega kabla, tako kot je naprimer na vsakem hišnem sesalcu? Je kateri samograditelj to že izvedel? Glede varnosti, mislim da je isto, če je 3m 220v kablado prenosne polnilnice in nato 2m kabla do type2 ročke in v avto, ali pa 5m 220 direktno iz avta.

Sesalci imajo moči okrog 2kw. Se pravi je potreben nekoliko debelejši kabel, to je pa tudi vse. Od Tesle naprej vsi tlačijo charging priključek na mesto, kjer se je točilo v avto gorivo, ki je tam predvsem zaradi tega, ker mora biti direktno nad rezervoarjem za gorivo. Elektro priključek je lahko kjerkoli. Najmanj praktično mesto je tam, kjer se toči gorivo. Mislim da ima samo KIA vtičnico spredaj.

Zakaj je temu tako?
Uporabniški avatar
warpedone
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1688
Kraj: LJ
Avto: Tesla Model 3 LR
1383
1009

Re: Vgrajeni enofazni kabel

OdgovorNapisal/-a warpedone » 28 Feb 2020, 14:39

1. Ker noben kabel ni nujno dovolj dolg.
2. Ker želiš minimizirat št. vtičnic skozi katere se pretakajo kilovati.
3. Nevaren ni kabl ampak stik kablov
First deserve then desire
ericsson
EVSVET donator
EVSVET donator
Prispevkov: 39
43
8

Re: Vgrajeni enofazni kabel

OdgovorNapisal/-a ericsson » 28 Feb 2020, 14:51

warpedone je napisal/-a:1. Ker noben kabel ni nujno dovolj dolg.
2. Ker želiš minimizirat št. vtičnic skozi katere se pretakajo kilovati.
3. Nevaren ni kabl ampak stik kablov


1. OK, enak problem je sedaj. Nekako je postal 5m default.
2. V primeru, da na obstoječ avto dodaš to zadevo in polniš preko nje, dejansko zmanjšaš število kontaktov. V primeru prenosne polnilne postaje imaš kontakte: schuko-> polnilnica -> type2. Tukaj bi imel dejansko en konektorski kontakt manj, ker bi bila prenosna polnilnica direktno zvezana v avtu (type 2 vtičnica zadaj lahko še vedno ostane)
3. Res je, zato tudi type2 ne pusti podaljškov, oz kabli, ki niso za podaljševanje ne pašejo skupaj, ker bi lahko pristala stična točka ravno v luži. Ampak pri prenosni polnilni postaji je to že možno. Od schuko naprej lahko uporabniki napletejo karkoli. Tako, da ta argument nekako ne drži vode.
Uporabniški avatar
SimonZed
EVSVET donator
EVSVET donator
Prispevkov: 2247
Avto: Kona EV 64 kWh
1707
2603

Re: Vgrajeni enofazni kabel

OdgovorNapisal/-a SimonZed » 28 Feb 2020, 15:13

ericsson je napisal/-a: Mislim da ima samo KIA vtičnico spredaj.

Tudi Hyundai kona ima spredaj vtičnico.
bvs
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 204
69
95

Re: Vgrajeni enofazni kabel

OdgovorNapisal/-a bvs » 28 Feb 2020, 15:25

VW EV pa na TDI strani :).
Uporabniški avatar
gregimarko
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 180
Kraj: Ljubljana
195
98

Re: Vgrajeni enofazni kabel

OdgovorNapisal/-a gregimarko » 28 Feb 2020, 15:59

Med drugim tudi zato, ker bi del kabla ostal navit na klutu v avtu in bi se pregreval.
Pri sesalcu pomavadi izvlečeš celoten kabel iz sesalca in nikoli ne sesaš 8 ur.
Pa za proizvajalca je ceneje, če kabel vrže v prtljažnik, kot dela mehanizem za zlaganje.
ericsson
Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 6206
Kraj: Tržič
Avto: Kona in Zoe
4702
5494

Re: Vgrajeni enofazni kabel

OdgovorNapisal/-a CRF » 28 Feb 2020, 17:31

Twizy mislim da ima "sesalc" princip kabla... Za ostale pa kot je bilo že napisano. Bi povzročilo več težav kot prednosti.
ericsson
Admin @ EVSVET.eu
Uporabniški avatar
robertto
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1112
Kraj: Gornji Grad
Avto: KIA Soul EV+ZOE Z.E. 50 LIFE
1094
929

Re: Vgrajeni enofazni kabel

OdgovorNapisal/-a robertto » 28 Feb 2020, 18:55

@ericsson
Sprednja polnilna vratca imajo Kona, Zoe, Soul, Leaf, Niro in se bi se nasel kaksen.

@CRF
Twizy ima v prednjem predalu 3m zlozenega kabla. Se ne navije kot pri sesalcu.
CRF
ericsson
EVSVET donator
EVSVET donator
Prispevkov: 39
43
8

Re: Vgrajeni enofazni kabel

OdgovorNapisal/-a ericsson » 28 Feb 2020, 19:28

gregimarko je napisal/-a:Med drugim tudi zato, ker bi del kabla ostal navit na klutu v avtu in bi se pregreval.
Pa za proizvajalca je ceneje, če kabel vrže v prtljažnik, kot dela mehanizem za zlaganje.


Ok recimo da je pregrevanje legitimen pomislek. Glede cene pa bi raje doplačal za tak kabel kot naprimer neko ambientno osvetlitev ali šibedah. Zaenkrat tega ne ponuja še nihče.
Uporabniški avatar
Vodokotlic
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1129
Kraj: Ljubljana/Vipava
Avto: Model 3 LR AWD
722
617

Re: Nov uporabnik in vprašanja

OdgovorNapisal/-a Vodokotlic » 11 Mar 2020, 11:46

Eno vprašanje, da ne odpiram nove teme. Zakaj EV vozila nimajo vgrajenega AC polnilca in kabel kot sesalec? 7m bi ga valjda lahko zvili v prostor za rezervno gumo npr. :)

Admin: vedno odpri novo temo :) no, prej preveri če obstaja stara
alfy
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 537
Kraj: Koper
Avto: i3 94 rex
284
206

Re: Nov uporabnik in vprašanja

OdgovorNapisal/-a alfy » 11 Mar 2020, 20:12

Vodokotlic je napisal/-a:Eno vprašanje, da ne odpiram nove teme. Zakaj EV vozila nimajo vgrajenega AC polnilca in kabel kot sesalec? 7m bi ga valjda lahko zvili v prostor za rezervno gumo npr. :)

Admin: vedno odpri novo temo :) no, prej preveri če obstaja stara


Verjetno zato, ker ga vsak nebi po odvijal do konca in bi pustu zvitega pa bi mel pol še gretje dodatno v prtljažniku :D
Uporabniški avatar
Stromcek
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 633
Kraj: Ljubljana
Avto: Tesla S 100D
1862
741

Re: Vgrajeni enofazni kabel

OdgovorNapisal/-a Stromcek » 11 Mar 2020, 20:31

Po mojem pa delno tudi zato, ker sesalca brez tistega kabla sploh ne moreš uporabiti... Jaz pa se pri avtu tega kabla včasih po cel mesec ne dotaknem, ker imam v službi in doma polnilnico s kablom.
warpedone, FV-EV

  • Podobne Teme
    Odgovori
    Ogledi
    Zadnji prispevek

Vrni se na