Cenejši polnilec

Mennekes, Type2, CHaDeMo, EVplug, SAECombo
Uporabniški avatar
DeCoRawr
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 884
Avto: e-Golf 2020
378
22

Re: Cenejši polnilec

OdgovorNapisal/-a DeCoRawr » 30 Jan 2020, 07:48

Se strinjam, to je kabl samo za odrezat in dat ali moder vtikač gor ali pa direkt v dozo, če pa to kupuješ ker z avtom nisi dobil šuko polnilca pol si pa še šuko v modro narediš en pretvornik.
Uporabniški avatar
warpedone
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1542
Kraj: LJ
Avto: Tesla Model 3 LR
1235
888

Re: Cenejši polnilec

OdgovorNapisal/-a warpedone » 30 Jan 2020, 09:11

Teslin Mobile Charger je prek šuko omejen na 13A.
1500km free SuperCharging: Referrals - Tesla
Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 6151
Kraj: Tržič
Avto: Kona in Zoe
4675
5359

Re: Cenejši polnilec

OdgovorNapisal/-a CRF » 30 Jan 2020, 09:17

Renault je omejen na 14A z DOBRO vtičnico... To je pa tudi bistveno. Šuko vtičnice so po kvaliteti zelo različne in zato je 12A bolj na varni strani kot 14A.
warpedone, FV-EV
Admin @ EVSVET.eu
Uporabniški avatar
FV-EV
EVSVET donator
EVSVET donator
Prispevkov: 2105
Avto: EV Kona 64
2130
1716

Re: Cenejši polnilec

OdgovorNapisal/-a FV-EV » 30 Jan 2020, 13:12

Se popolnoma strinjam, šuko uporabljajte le ko ste kje na obisku, redno pa le do 10 ali 12A. Tudi kabel, če ga odrežete ni narejen za velike tokove in trajno obremenitev, čeprav je načeloma 2,5mm2 dovolj in se bo na 16A pričel greti. Priporočam 4mm2, jaz sem si zmontiral za domačo polnilnico kar 6mm2 vse do ročke.
darjan
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1620
Kraj: Maribor
Avto: Chevrolet Volt
380
281

Re: Cenejši polnilec

OdgovorNapisal/-a darjan » 30 Jan 2020, 14:14

Tudi javne polnilnice imajo šuko in 16A, tako da ni razloga, da doma ne bi mogel.
Robie
Uporabniški avatar
matija
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 3704
Kraj: Slovenia
Avto: Tesla Model 3 SR+ | BMW 225xe
4253
5613

Re: Cenejši polnilec

OdgovorNapisal/-a matija » 31 Jan 2020, 12:28

CRF je napisal/-a:Renault je omejen na 14A z DOBRO vtičnico... To je pa tudi bistveno. Šuko vtičnice so po kvaliteti zelo različne in zato je 12A bolj na varni strani kot 14A.


Se pridruzujem mnenju CRF. Ko smo leta 2015 kupili rabljenega C-Zero iz Francije, je prisel s koncnim schuko konektorjem, ki je bil zazgan in en pin malenkost postrani. C-Zeru je nato proizvajalec omejil schuko polnilec v EVSE elektroniki na 9A v letu 2012, nas pa je bil 2011. Medtem ko sam OBC v C-Zeru je 14.5A, cetudi na skatlici pise 16A.

Teh 14.5A preko Schuko je bilo ocitno dovolj, da je prejsnji lastnici v franciji prezgalo vse skupaj.

Jaz sem zelo kmalu vse skupaj odrezal ter namontiral gor CEE3 vtikac + taksno vticnico zmontiral tudi doma. Spoje pa naredil s cepki. Nato v 4 letih lastnistva ni bilo ene tezave.
warpedone
1500km free supercharging: https://ts.la/matija92788
Uporabniški avatar
DGJ
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1822
Kraj: Kamnik
Avto: IONIQ EV, C-ZERO
2304
4454

Re: Cenejši polnilec

OdgovorNapisal/-a DGJ » 31 Jan 2020, 13:23

Matija jaz imam še vedno tak original polnilec (govorim za C-Zero), brez predelav. Sicer ga uporabljamo občasno vendar do sedaj nisem nikoli opazil kakšne toplote ali kakšne druge nepravilnosti. Res pa je, da imam napeljavo zelo dobro urejeno.
Uporabniški avatar
Hitch-Hiker
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 325
Avto: Ioniq, Rav4
337
188

Re: Cenejši polnilec

OdgovorNapisal/-a Hitch-Hiker » 31 Jan 2020, 20:50

Pri Ioniqu, ce polnim 8 ur na najvisji stopnji, je schuko vtikac (pina) topel. Ni vroc. Pa kabel je tudi malenkost topel.
Ampak ni sile. Je pa res, da vlece max 12A, ce se prav spomnem.
Uporabniški avatar
matija
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 3704
Kraj: Slovenia
Avto: Tesla Model 3 SR+ | BMW 225xe
4253
5613

Re: Cenejši polnilec

OdgovorNapisal/-a matija » 31 Jan 2020, 22:11

DGJ je napisal/-a:Matija jaz imam še vedno tak original polnilec (govorim za C-Zero), brez predelav. Sicer ga uporabljamo občasno vendar do sedaj nisem nikoli opazil kakšne toplote ali kakšne druge nepravilnosti. Res pa je, da imam napeljavo zelo dobro urejeno.


Vecinoma je problem v vticnici - slabi spoji. Potem se pa zacne gret vse okoli.

Renault to dobro resuje s prilozeno vticnico GreenUp.
1500km free supercharging: https://ts.la/matija92788
Uporabniški avatar
evpolnilnice
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 187
Avto: IONIQ
109
82

Re: Cenejši polnilec

OdgovorNapisal/-a evpolnilnice » 01 Feb 2020, 08:33

Načeloma so vse vtičnice deklarirane s 16A, vendar niso ravno namenjene dolgotrajnemu toku (več ur), vendar če se ne varčuje in kupi kvalitetno vtičnico potem ne bi ravno smel biti problem. Seveda, pa je najbolje, če so vtičnice CEE ali pa direktno zvezano, samo tukaj je potem problem, če greš npr. h kolegu in želiš polniti ... Moje mnenje je, da se pri teh zadevah ne varčuje oz. se kupi kvalitetne zadeve, uredi kvalitetno napeljavo. Nekatere kar ne morem razumeti, ker dajo za vozilo 45k€, potem pa bi za polnilno infrastrukturo dali 100€ :bang:

NRGkick ima deklariran max. tok na šuko npr. 13A
20201-NRGkick-Adapter-CEE32-Schuko-a.png
Uporabniški avatar
FV-EV
EVSVET donator
EVSVET donator
Prispevkov: 2105
Avto: EV Kona 64
2130
1716

Re: Cenejši polnilec

OdgovorNapisal/-a FV-EV » 02 Feb 2020, 18:01

Ne se preveč zapletat okoli vtičnic, načeloma so vse certificirane in bi morale preživet. Ne vem koliko časa na testih jih obremenjujejo z max tokom, se pa bojim, da ne dovolj dolgo za polnjenje EV vozil in zato vsaka ne zdrži. Ampak te niso največji problem.

Večji problem kot vtičnice pa je izvedba. Tudi električar nima vsak občutka za naredit dober spoj, ta je pa najpomembnejši, da se zadeva ne greje. Spoje pa imaš tako v elektro omarici, kot v polnilnici in vtičnicah in le en je slab pa zagori. Pri elektriki 90% dobrih spojev ne pomeni 90% varnosti.

Če delate sami, potem dobro preštudirajte, kakšne spoje imate na celi dolžini, če pa to prepustite električaju, pa mu povejte, da gre za dolgotrajne visoke tokove in ne za običajno vtičnico.
prijazen, warpedone

  • Podobne Teme
    Odgovori
    Ogledi
    Zadnji prispevek

Vrni se na