
Polnilni kabli Type 1 in Type 2
Re: Polnilni kabli Type 1 in Type 2
mene zanima kabel za enofazni tok in za trofazni tok,imam varovalke 3x20,al 3x25moram električarje vprašat.rad bi napolniu 20kw vsaj v 5-6 urah, narboljše bi bilo pa, da se slišiva.lp
Re: Polnilni kabli Type 1 in Type 2
mene zanima kabel za enofazni tok in za trofazni tok,imam varovalke 3x20,al 3x25moram električarje vprašat.rad bi napolniu 20kw vsaj v 5-6 urah, narboljše bi bilo pa, da se slišiva.lp
Re: Polnilni kabli Type 1 in Type 2
20 kWh boš nafilal v 6ih urah tudi iz Šuko enofazno 16A. Skratka, ne rabiš nič strašnega.
Re: Polnilni kabli Type 1 in Type 2
Z rezervo jemljite nasvete v stilu “ne potrebujete nič strašnega”. Odvisno koliko imate obremenjeno z obstoječimi porabniki. Je treba vsak primer posebej pogledat na lokaciji sami. Ker če imate v ćasu polnjenja fazo zasedeno z obstoječimi porabniki potem priklop vozila lahko pomeni avtomatski odklop iz omrežja (v primeru preseganja toka) al pa skurjene glavne varovalke. Če polnite enofazno naj vam električar nameni eno fazo zgolj za polnjenje vozila, na ostale faze naj priklopi porabnike iz hiše. V tem primeru boste na šuko polnili z 10A /2,3kW in boste 20kW napolnili v cca 9h. Če polnite trofazno je vseeno kako imate porabnike vendar nabavite dinamično polnilnico. V slednjem primeru bo najhitreje napolnjeno.
Re: Polnilni kabli Type 1 in Type 2
Glede teoretičnega scenarija preobremenjene ene faze se strinjam.
Če avto podpira večfazno polnjenje, je potem bolje nastavit 3x6A, kot pa 1x16A in se gre v nabavo 3F kabla/polnilnice.
Ne rabi pa sedaj Ionitya domov priklapljat.
Je pa vse odvisno od tega kake porabnike v bajti ima. Lahko tudi 1F kabel 16A priklopi na najmanj obremenjeno fazo in bo špilalo čisto OK, še vedno ima 9A lufta, to je pa že kak kalorifer ali bojler.
Če avto podpira večfazno polnjenje, je potem bolje nastavit 3x6A, kot pa 1x16A in se gre v nabavo 3F kabla/polnilnice.
Ne rabi pa sedaj Ionitya domov priklapljat.

Je pa vse odvisno od tega kake porabnike v bajti ima. Lahko tudi 1F kabel 16A priklopi na najmanj obremenjeno fazo in bo špilalo čisto OK, še vedno ima 9A lufta, to je pa že kak kalorifer ali bojler.
- evpolnilnice
- EV entuziast
- Prispevkov: 347
- Avto: IONIQ 28 kWh, KIA eNiro 64kWh
-
194195
Re: Polnilni kabli Type 1 in Type 2
Če je e twingo potem sigurno 3f polnilnica, hitrejše polnjenje, razbremenjeno omrežje... Ali je potrebna dinamična ali ne pa je potrebno malo preučiti, na pamet ne gre...
Re: Polnilni kabli Type 1 in Type 2
A obstaja kakšna priročna stran. tabela kjer na hitro pokaže kater avto ima eno/dvo/tro fazno polnjenje in max moč? Sem že gledal pa na hitro nič kaj uporabnega našel. Vidim da bi bilo zelo koristno najprej tja pogledat včasih pred uprašanji in odgovori.
Re: Polnilni kabli Type 1 in Type 2
Ne da bi vedel, lahko pa za avte kateri te zanimajo pogledaš na: https://ev-database.org/
-
- Similar Topics
- Odgovori
- Ogledi
- Zadnji prispevek