225xe

i3, i8
Maybe
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 751
542
78

Re: 225xe

Odgovor Napisal/-a Maybe »

Med te dražje dobrine pleh gotovo ne sodi. Drgač pa Matija pač kuri. Jaz oglase brez cene preskočim za ziher. Bom nekoč, nekje prodal, me sploh ne zanima. Vsi nekoč, nekje prodamo. Daj oglas, ko zares prodajaš, veš ceno, ne pa pol leta prej.
Uporabniški avatar
Franci
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1228
Kraj: LESCE
Avto: KONA EV & Renault Megane,
1180
418

Re: 225xe

Odgovor Napisal/-a Franci »

Matija je pač napovedal, da se bo omenjeno vozilo prodajalu julija - torej čas je definiral.
Se strinjam s tabo Maybe, da z oglasom nagovarja potencialne kupce in prav je tako.
Tudi sam raje kupim vozilo preverjenega porekla - o njegovem avtu obstaja forumsko sledenje od začetka.
Tudi potencialni kupci njegovega vozila se do julija lahko pripravljajo z argumenti kje in za kak dener dobijo primerljivo vozilo.
Rezultat prodaje bo na koncu tudi odvisen od tega koliko forumašev oz. potencialnih kupcev bo zakuril k nakupu vozila.
Vodokotlic
Uporabniški avatar
matija
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 4582
Kraj: Slovenia
Avto: Tesla MY | VW eGolf
5861
7876

Re: 225xe

Odgovor Napisal/-a matija »

Tema naceloma ni namenjena bidanju v stilu drazbe. Ko bo kdo dejanski interesent, me bo ze znal kontaktirat in verjetno tega ne bo pocel javno. Tako da vsi ostali komentarji tipa: dam 16k, dam 26k, dam 36k, v nemciji je pa ceneje, zelo so ti avti ugodni v Zimbabwe, ... so z vrednostjo "preberi in ignoriraj"

Sicer pa: ti avtomobili so sedaj drazji ze po listprice 2-3k ter subvencije ni vec, kar efektivno pomeni da je nov avto drazji za kar nekaj tisocakov, ali to dvigne ceno staremu je nesmisel debatirat, kdo bi pritrdil, kdo bi ostro nasprotoval. Realnost pa je povprasevanje/ponudba in stanje trga. Rabljeni BEV-i se zadnje case ze drazijo, ker je nove tezko dobiti, stare pa tudi. Kako je s PHEVi ne spremljam, bom pa okoli julija.

Kar se cene tice je edino do sedaj relevantno tole:
matija napisal/-a: Cena? Se prehitro, kar bo julija trzna vrednost...
*edit*: enako kot pravi Maybe, jaz osebno oglasov brez cene niti ne pogledam, zakaj bi klicaril zato da zvem ceno? Waste of time. Tisti ki jo ne objavi nekaj skriva... Takrat bo tako ali tako na avtonet-u (s ceno), sem sem objavil le zato, da kdo ki je interesent cez cas ve da se bo prodajalo.
Argo
-
Prispevkov: 1566
Kraj: Slovenija
Avto: Kona EV 64
969
701

Re: 225xe

Odgovor Napisal/-a Argo »

Boš sam še najbolj videl kakšen sveženj vijoličnih boš dobil. Sploh v krizi ki se riše..... Seveda ti želim čimveč, da ne bo pomote. Jaz pa sem resno omenil 16k€.
Uporabniški avatar
matija
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 4582
Kraj: Slovenia
Avto: Tesla MY | VW eGolf
5861
7876

Re: 225xe

Odgovor Napisal/-a matija »

Argo
-
Prispevkov: 1566
Kraj: Slovenija
Avto: Kona EV 64
969
701

Re: 225xe

Odgovor Napisal/-a Argo »

Moja ponudba še velja. Vem, da za tebe nerealna pa vendar, samo da se ve.
Argo
-
Prispevkov: 1566
Kraj: Slovenija
Avto: Kona EV 64
969
701

Re: 225xe

Odgovor Napisal/-a Argo »

Za koliko si ga uspel prodati?
Uporabniški avatar
matija
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 4582
Kraj: Slovenia
Avto: Tesla MY | VW eGolf
5861
7876

Re: 225xe

Odgovor Napisal/-a matija »

Dal v komisijsko prodajo, ker smo ze dobili Zoe. Se se prodaja. Vecina klicev ne razume kaj je to plugin hibrid, edini ki je poznal taksno vozilo je bil razocaran, da ni samopolnilni kot Toyota.
CRF, pirpy
Argo
-
Prispevkov: 1566
Kraj: Slovenija
Avto: Kona EV 64
969
701

Re: 225xe

Odgovor Napisal/-a Argo »

matija napisal/-a:Dal v komisijsko prodajo, ker smo ze dobili Zoe. Se se prodaja. Vecina klicev ne razume kaj je to plugin hibrid, edini ki je poznal taksno vozilo je bil razocaran, da ni samopolnilni kot Toyota.
Moj fotr se zanima za nakup plugina. Ni pa še nič odločen kaj. Je to ta? Si lepo delal z njim in koliko km realno lahko narediš pozimi in koliko poleti? Si imel kake težave oz kakšne? Ker nekaj je vedno pa čeprav malenkosti.

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id ... Line%20Avt.
Gasper
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1417
Kraj: Slovenija
Avto: Prius
695
139

Re: 225xe

Odgovor Napisal/-a Gasper »

Cenovno zanimiv plug-in je Ford Kuga, ima manj kompleksen pogon, nižjo porabo v hibridnem načinu, pa več EV dosega (BMW ima na voljo zgolj 5,8 kWh). Nima pa 4 kolesnega pogona, pa nov Ford bo še vedno dražji od rabljenega BMW.
Uporabniški avatar
prgrmr
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 825
Kraj: Dragomelj
Avto: i3, Y
607
568

Re: 225xe

Odgovor Napisal/-a prgrmr »

Gasper napisal/-a:Cenovno zanimiv plug-in je Ford Kuga
Samo mogoče ta trenutek ravno ne: https://www.autocar.co.uk/car-news/new- ... tery-fires
Gasper
Uporabniški avatar
matija
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 4582
Kraj: Slovenia
Avto: Tesla MY | VW eGolf
5861
7876

Re: 225xe

Odgovor Napisal/-a matija »

Argo napisal/-a:
matija napisal/-a:Dal v komisijsko prodajo, ker smo ze dobili Zoe. Se se prodaja. Vecina klicev ne razume kaj je to plugin hibrid, edini ki je poznal taksno vozilo je bil razocaran, da ni samopolnilni kot Toyota.
Moj fotr se zanima za nakup plugina. Ni pa še nič odločen kaj. Je to ta? Si lepo delal z njim in koliko km realno lahko narediš pozimi in koliko poleti? Si imel kake težave oz kakšne? Ker nekaj je vedno pa čeprav malenkosti.

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id ... Line%20Avt.
To je ta ja, so ravno popravili konje v oglasu po opozorilu iz 136HP na pravilnih 224HP. Dejansko je zraven se tretji 20HP motor ob menjalniku, ki skrbi za neopazen prehod med pogoni in tudi pomaga bencinarju, da ima avto skupnih 150HP pri visjih hitrostih, ko se glavni 88HP elektromotor izklopi.

Dajo tudi 24m garancijo na premium selection, omogocijo financiranje ipd kar nudijo dealerji.

Z avtom se je delalo kot da bo pri hisi dolgo, se celo olje sem menjal na lastno pest pri 1500km (bencinskih) po utekanju. Nikoli tiscan mrzel, nikoli ugasnjen pregret, servisi redni ali predcasni, pod nadstreskom, ...

Avto je v perfektnem stanju, par prask na feltnah in ena mini bunka na zadnjem levem boku (goveda @ shopping centrih). Oprema je konkretna (mislim da za dodatnih 9k).

Ko sem prodajal trojko je bil nov lastnik presrecen, rekel da tako ohranjene se ni videl pa jih je sel pogledat 15+, ko sem dal petico v racun tudi videl ni avtoneta, sel takoj naprej interno. Avto bil v top stanju.

Enako je z dvojko, celotno zgodovino se da preverit pri PSC Molk, edini bmw servis kamor sem zaupal svoje avte po prvih kiksih z aCosmos/Malgaj/AvtoAktiv/Podlesnik. Pri Molku sem BMWje servisiral 12 let. Poklici ga in vprasaj, nimam nic za skrit.

Lahko pa tudi mene Cifro dobis na ZS.

Tezave sem pomojem sproti zapisal tudi v tole temo, drugace pa:
- odpovedal EVSE skatlica na polnilnem kablu, redno crkujejo. Sedaj ima tretjo generacijo ki je od proizvajalca Delphi. Od garancijske menjave deluje. Slo za serijsko napako.
- se ena serijska napaka so baterije za SOS gumb, je tudi druga not.
- kdaj je hecal sprednji senzor za parkiranje, z enim od updatov na servisu se je nehalo
- mozno da sem se kaj pozabil, vecjih problemov nic, razen enormne izgube vrednosti ...

Zadnji servis sem naredil julija 2020, zavorno olje in pregled.

Domet pozimi je 20km. Sem pa vozil primestno & mestno. Poleti je neko zlato povprecje 30km, lahko tudi 35km. Najboljse pa jesen/zima ko niti klime ne rabis. Sicer pa poznas, kot vsak stromar. Rekord je en jesenski dan naredila zena, prevozila 39km ter ostalo se 2km (vrhnika-domzale). Mi pa ni jasno kako

Avto ima do 90km/h normalno porabo na elektriko, ce vozis 130km/h jo spije ko keks.

Je edini bmw poleg i8 ki ima xDrive fizicno locen - ena os na bencin, druga os na elektriko. Recimo petica ima oboje cez menjalnik in posledicno visjo porabo na elektriko. Avto gre fenomenalno po snegu, v Svicarskih alpah sem testiral, grabi odlicno. Reagira hitreje kot navaden xDrive ker ni kardana & nima pribitka na porabi.

Drugace pa lahko fotru tudi kaj razlozim v zivo, slik/videov imam nesteto, racuni vseh servisov in ostalega so, za pokazat avto pa bo treba v Novo Mesto.

Baterija je kot prvi dan, ni opazit sprememb, tudi zdaj stoji na 70% SoC. Bmw je pa vgradil konkretno rezervo (25%). Je tudi tekocinsko hlajena.
Argo, prgrmr, context, Nemelk, backslash
Uporabniški avatar
matija
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 4582
Kraj: Slovenia
Avto: Tesla MY | VW eGolf
5861
7876

Re: 225xe

Odgovor Napisal/-a matija »

Danes je bil prodan, narejen prepis & prejeta kupnina.
@admins: Tema se lahko zaklene, hvala.
backslash, DGJ
Lentus
Prispevkov: 3
Kraj: SV Slo
Avto: VW
0
2

Re: 225xe

Odgovor Napisal/-a Lentus »

Pozdravljeni,
sem nov na forumu. Iskal sem informacije o BMW 225xe in mi iskalnik ven vrže ta forum, za katerega sploh nisem vedel, da obstaja. Tako od prve, se mi zdi ta forum res enkraten.

Sedaj pa k bistvu. Nagledanega imam namreč dobri dve leti starega BMW-ja 225xe, z prevoženimi 20k km. Avto je uvožen iz Nemčije. Sicer mi je čudno, da avto ima prevoženih tako malo kilometrov, ampak prodajalec garantira, da so realni.

Ker vidim, da vas je kar nekaj tu gor, ki ste lastniki omenjenega avtomobila, me zanima splošna zanesljivost avtomobila in zanesljivost hibridnega pogonskega sklopa.
Glede porabe mi je jasno, da bolj priden si in baterijo redno polniš, manjša bo poraba bencina. Kako pa je, če se recimo čez čas naveličaš vsakodnevnega polnjenja in voziš samo na bencin? Kakšna bo takrat približna poraba bencina ob normalni vožnji v hibridnem načinu?

Do službe imam 7 km in če recimo želim celo pot prevoziti samo na elektriko, kako je pozimi potem rešeno ogrevanje kabine? Ali se prižge ICE, ali pa je ogrevanje rešeno preko el. grelca?

Na začetku te teme sem prebral, da pri novem avtomobilu ni možno naročiti vlečne kljuke. Ali je kljub temu, možna naknadna vgradnja vlečne kljuke? Nimam namena vlačit kamp prikolice, ampak bi ga imel za prevoz koles in ker imamo doma tudi avtoprikolico, občasno bil priklop dobrodošel.
SasoK
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 186
Kraj: Trbovlje
Avto: MYLR
101
8

Re: 225xe

Odgovor Napisal/-a SasoK »

Ali je kljub temu, možna naknadna vgradnja vlečne kljuke? Nimam namena vlačit kamp prikolice, ampak bi ga imel za prevoz koles in ker imamo doma tudi avtoprikolico, občasno bil priklop dobrodošel.
Naknadno je možno zmontirati vlečno kljuko. Jaz sem dobil ponudbo okoli 400 eur s homologacijo (odvisno od izvedbe) tukaj: http://www.vlecna-kljuka.si/domov.html

Možakar mi je montiral kljuko že na prejšnjem avtomobilu, sem zadovoljen.

Kar se tiče kilometrov, opažam, da so tole bolj mestni avtomobili. Moj je star skoraj 3 leta pa ima prevoženih 34k. Tudi ostali, ki sem jih gledal so bili relativno malo voženi. Očitno so ljudje kupovali tole kot 2. avto pri hiši ali za krajše poti do službe.

Kar se tiče ogrevanja. Grelec dela na elektriko. Če imaš BMW Connected Drive lahko na daljavo nastaviš ogrevanje/hlajenje kabine, tako, da prideš v lepo pogret avto. 7km v eno smer ne bi smelo biti problem niti po največjem mrazu in z vklopljenim gretjem kabine in sedežev. Jaz sem te dni, ko je bilo -5 delal cca. 20 kilometrov na elektriko, s tem, da imamo tukaj veliko klancev pa gretje sem imel navito do konca.
jasmin
EV začetnik
EV začetnik
Prispevkov: 57
Kraj: Ljubljana
Avto: Smart ForFour ED, BMW 225xe
20
23

Re: 225xe

Odgovor Napisal/-a jasmin »

Nas je 09/2016 in smo ga kupili pri cca 30k km.. tudi iz uvoza ampak kupljen v bmw avto hisi v lj. V enem letu je sla edino lambda sonda, ki so jo menjali pod garancijo. Mislim da ima avto cca 42000 km sedaj.
Pozimi ne pridem iz lj v grosuplje samo z baterijo ce vozim po omejitvah. Poleti gre za las. Vecji servis( svecke, filtri... ) bi kostal cca 500 eur a je bil vkljucen v kupnino. Xdrive super dela. Sprobal tudi na klancu in poledeneli cesti. Poraba na avtocesti ce vozis dinamicno gre hitro na 9 l.. vrrjetno bi se dalo se vec ;)
Odgovori

Vrni se na “BMW”