BMW iX3
Re: BMW iX3
Hitro bo še dodatne opreme za 3,4 jure...pa sem še malo rekel, najbrž.DGJ napisal/-a:Sem mislil, da bo še več... tam 80k€+Matej napisal/-a:Nemške cene od 68 k€ dalje.
Re: BMW iX3
Napram basic X3 je ta že dobro opremljen. S tem lahko vsaj malo opravičijo visoko ceno, ki je občutno previsoka za rwd avto s takin dosegom.
Re: BMW iX3
Malo si rekel ja Na dvojki sem imel za 9.000€ dodatne opreme, na petici jo je bio za 17.000€. Visji kot je model, hitreje gre tole. Nic posebnega ni dodati 30.000€ opreme. Spodnje meje so, zgornjih niMatej napisal/-a:Hitro bo še dodatne opreme za 3,4 jure...pa sem še malo rekel, najbrž.DGJ napisal/-a:Sem mislil, da bo še več... tam 80k€+Matej napisal/-a:Nemške cene od 68 k€ dalje.
Re: BMW iX3
No, prej sem videl, da je osnovna v Nemčiji 69.800 € in ne 68 kot sem napisal pred dnevi.
- Vodokotlic
- EV ambasador
- Prispevkov: 2159
- Kraj: Ljubljana/Vipava
- Avto: Model 3 LR AWD
-
12571044
Re: BMW iX3
Me ne prepriča. Cena pa še manj.
Live long and prosper TESLA popust koda: https://ts.la/dejan44094
Re: BMW iX3
Ima kdo ix3 doma? bi me zanimala izkušinja iz prve roke. Se odločam za večji, družinski avto in mi je ta od sprobanih (id4, enyaq, q4) definitivno najbolj všeč
Re: BMW iX3
Jaz sem si ga včeraj na hitro ogledal in peljal en krog. iX3 Impressive, torej all-in oprema. Ni še bil LCI, ki se sicer že dobavlja. Na hitro nekaj plusov in minusov v primerjavi z Model Y.
+ udobno podvozje - zaradi el. adaptivnih blažnikov, pa tudi v sport načinu je avto bistveno udobnejši od MY, tam se čuti vsaj kamenček na cesti in potresavanje šasije ob vsaki najmanjši nepravilnosti na cesti do ca 60 km/h
+ materiali in končna obdelava notranjosti
+ strešno okno se odpira in zastira
+ tišja notranjost, tudi pri stanju na mestu ni nobenih odmevov. MY ima bistveno več stekla
+ fizični gumbi > tablica, vedno bo tako. Jebeš glasovne ukaze...
+ HUD
+ pravi 360 stopinjski pogled okrog avta
+ platišča, ki so ožja od pnevmatik in ne obratno
+ boljši sedeži, predvsem več bočnega oprijema in več nastavljivosti (iX3 je imel športne)
+ adaptivni led žarometi svetijo bistveno bolje, snop je v nasprotju z MY homogen in sledijo gibanju volana
- ni frunka
- samo kot RWD
- sredinski tunel zadaj
- Harman Kardon audio je malenkost slabši kot pri MY
Hecna malenkost, ki je ne bom omenjal med minusi: ker je platforma deljena z benz/dizel, ima avto digitalen števec brez funkcije, ki sicer prikazuje temperaturo hladilne tekočine. Zakaj ni skala števca enostavno ugasnjena?
Polnilne infrastukture in krtačnega motorja namenoma nisem omenjal - ups, sem ju že! Pol leta stari se v AT prodajajo s skoraj 20k popusta, saj je LCI je zunaj po manj kot pol leta prodaje v EU.
V nasprotju s pričakovanji me je avto pod črto zelo navdušil, kljub temu da ne gre za namensko BEV platformo. Pogonski sklop je sicer šibkejši, ampak za vsak dan čez glavo, za na dirkališče itak ni noben. Predvsem podvozje je odlično v primerjavi z MY, ki je za 53k EUR + za vsak dan glede udobja na meji sprejemljivega. Najkasneje s prihodom 4680 baterij bo Tesla tu sicer s precejšnjo gotovostjo naredila spremembo, avto bo namreč lažji za ca. 200 kg in s tem potencial za izboljšanje na dlani.
+ udobno podvozje - zaradi el. adaptivnih blažnikov, pa tudi v sport načinu je avto bistveno udobnejši od MY, tam se čuti vsaj kamenček na cesti in potresavanje šasije ob vsaki najmanjši nepravilnosti na cesti do ca 60 km/h
+ materiali in končna obdelava notranjosti
+ strešno okno se odpira in zastira
+ tišja notranjost, tudi pri stanju na mestu ni nobenih odmevov. MY ima bistveno več stekla
+ fizični gumbi > tablica, vedno bo tako. Jebeš glasovne ukaze...
+ HUD
+ pravi 360 stopinjski pogled okrog avta
+ platišča, ki so ožja od pnevmatik in ne obratno
+ boljši sedeži, predvsem več bočnega oprijema in več nastavljivosti (iX3 je imel športne)
+ adaptivni led žarometi svetijo bistveno bolje, snop je v nasprotju z MY homogen in sledijo gibanju volana
- ni frunka
- samo kot RWD
- sredinski tunel zadaj
- Harman Kardon audio je malenkost slabši kot pri MY
Hecna malenkost, ki je ne bom omenjal med minusi: ker je platforma deljena z benz/dizel, ima avto digitalen števec brez funkcije, ki sicer prikazuje temperaturo hladilne tekočine. Zakaj ni skala števca enostavno ugasnjena?
Polnilne infrastukture in krtačnega motorja namenoma nisem omenjal - ups, sem ju že! Pol leta stari se v AT prodajajo s skoraj 20k popusta, saj je LCI je zunaj po manj kot pol leta prodaje v EU.
V nasprotju s pričakovanji me je avto pod črto zelo navdušil, kljub temu da ne gre za namensko BEV platformo. Pogonski sklop je sicer šibkejši, ampak za vsak dan čez glavo, za na dirkališče itak ni noben. Predvsem podvozje je odlično v primerjavi z MY, ki je za 53k EUR + za vsak dan glede udobja na meji sprejemljivega. Najkasneje s prihodom 4680 baterij bo Tesla tu sicer s precejšnjo gotovostjo naredila spremembo, avto bo namreč lažji za ca. 200 kg in s tem potencial za izboljšanje na dlani.
Re: BMW iX3
BEV namenska vozila OEM proizvajalcev so načeloma slabša od kompromisnih. Ne vem kako jim rata ampak jim.
Lep povzetek
Lep povzetek
Re: BMW iX3
Ni trema ampak kompleksnost - spomnite se pljuvanja, kako "spremenijo mal plastike in je nov model, drugač pa vse isto." Nova platforma pomeni bistveno več novega kot je bilo novega v eGolfu, ki bazira na golf 7, ki bazira na golf 6,ki bazira na golf 5, ki bazirana golf 4, ... In tudi z vsakim novih golfom so bili problemi.
Ampak brez nove platforme so posledice še hujše ...
Ampak brez nove platforme so posledice še hujše ...
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
Re: BMW iX3
Popolnoma vsi proizvajalci so eno in isto sranje. Ni nobene svetle izjeme. So neke male nianse, ki pa niso vredne besed. Kako je že pisalo v enem članku? Vsi se grejo banana razvoj. Fuknejo na trg pol pa popravljajo tako kot banane dobiš domov nezrele pol pa ti doma dozorijo. Eni popravljajo software OTA eni pa fizično. Mehanske dele pa eni popravljajo drugi se delajo francoze. Vse je pa en in isti kurac.warpedone napisal/-a: ↑10 Feb 2022, 13:09 Ni trema ampak kompleksnost - spomnite se pljuvanja, kako "spremenijo mal plastike in je nov model, drugač pa vse isto." Nova platforma pomeni bistveno več novega kot je bilo novega v eGolfu, ki bazira na golf 7, ki bazira na golf 6,ki bazira na golf 5, ki bazirana golf 4, ... In tudi z vsakim novih golfom so bili problemi.
Ampak brez nove platforme so posledice še hujše ...
Re: BMW iX3
Zato pa imajo neke države limona zakone - evo ti avto nazaj, pa mi vrni denar nazaj. Pa se igraj banane še naprej.
-
- Similar Topics
- Odgovori
- Ogledi
- Zadnji prispevek
-
- 3 Odgovori
- 485 Ogledi
-
Zadnji prispevek Napisal/-a Blacksmith
-
- 0 Odgovori
- 729 Ogledi
-
Zadnji prispevek Napisal/-a Damchy12
-
- 17 Odgovori
- 648 Ogledi
-
Zadnji prispevek Napisal/-a hojnikb