BMW i3 ni edini električni avto, ki ga je mogoče voziti na ta način. So pa pri BMWju pripravili kratek video o tem načinu vožnje.
Poanta je v tem, da pri nekem vmesnem položaju stopalke za plin avto ne porablja energije in hkrati ne zavira z motorjem. To i3 tudi pokaže z opozorilom na armaturni plošči. Pri spuščenem stopalu za plin pa avto vklopi zavorne luči in z vedno močnejšo rekuperacijo popolnoma ustavi vozilo.
[youtube]https://youtu.be/577GaCWVpj0[/youtube]
Vožnja z le eno stopalko
-
- EV začetnik
- Prispevkov: 29
- Kraj: Telegram: Contact -pump-upp
- Avto: Mazda MX3 MAGLEV
-
210
Re: Vožnja z le eno stopalko
Ja jaz tudi uporabljam to zadevo. Za dolge poti je odlično, ker lahko drsiš z minimalcem pa še vedno gre 100km/h po klancu dol. Če daš regen pa brzina hitro pade pod 90km/h.
Edino pripombo imam le nad šaltanjem ... navajeni smo spustit gas ko menjaš. Tu pa ti RPM pade v trenutku ko odklopiš sklopko in daš nogo z gasa. Pravzaprav bi moral menjat prestave z cca 30% gasa če bi hotel imet obrate v nevtrali...
Proizvajalci so zadevo rešili z avtomatskim menjalnikom, za nas predelovalce pa ni druge kot da se navadimo.
A
Edino pripombo imam le nad šaltanjem ... navajeni smo spustit gas ko menjaš. Tu pa ti RPM pade v trenutku ko odklopiš sklopko in daš nogo z gasa. Pravzaprav bi moral menjat prestave z cca 30% gasa če bi hotel imet obrate v nevtrali...
Proizvajalci so zadevo rešili z avtomatskim menjalnikom, za nas predelovalce pa ni druge kot da se navadimo.
A
Re: Vožnja z le eno stopalko
Kako pa to da se pri prederlavah obdrži menjalnik, serijski EVji pa so vsi brez?
Re: Vožnja z le eno stopalko
Nekje sem prebral da ima ev z menjalnikom do 18% daljši domet, ker lahko el motor teče v idealnih obratih ??CrazyFish napisal/-a:Kako pa to da se pri prederlavah obdrži menjalnik, serijski EVji pa so vsi brez?
Kako je z tem ?
Re: Vožnja z le eno stopalko
Definitivno to drži. Sem vprašal našega največjega mojstra v predelavah Pečjaka, če je pri predelavi dobro "zaklent" elektromotor na drugo prestavo, pa je rekel, da je absolutno bolje obdržat delujoč menjalnik, saj tudi elektromotor deluje v različnih režimih z različnimi izkoristki. Verjetno pa tudi, če imaš pri višjih hitrostih 10.000 obratov in več, potem po moje tudi adijo tišina.pirpy napisal/-a:Nekje sem prebral da ima ev z menjalnikom do 18% daljši domet, ker lahko el motor teče v idealnih obratih ??CrazyFish napisal/-a:Kako pa to da se pri prederlavah obdrži menjalnik, serijski EVji pa so vsi brez?
Kako je z tem ?
Po moje ma večina električnih avtomobilov avtomatske menjalnike. Ali se motim?
Re: Vožnja z le eno stopalko
Kolikor vem noben serisjki EV nima menjalnika... samo reduktor oziroma neke prenose...Dzun Tao napisal/-a:Definitivno to drži. Sem vprašal našega največjega mojstra v predelavah Pečjaka, če je pri predelavi dobro "zaklent" elektromotor na drugo prestavo, pa je rekel, da je absolutno bolje obdržat delujoč menjalnik, saj tudi elektromotor deluje v različnih režimih z različnimi izkoristki. Verjetno pa tudi, če imaš pri višjih hitrostih 10.000 obratov in več, potem po moje tudi adijo tišina.pirpy napisal/-a:Nekje sem prebral da ima ev z menjalnikom do 18% daljši domet, ker lahko el motor teče v idealnih obratih ??CrazyFish napisal/-a:Kako pa to da se pri prederlavah obdrži menjalnik, serijski EVji pa so vsi brez?
Kako je z tem ?
Po moje ma večina električnih avtomobilov avtomatske menjalnike. Ali se motim?
Možno da je poceni motor + menjalnik cenejša varianta kot "namenski"/"boljši" motor ki ne potrebuje menjalnika?
-
- Similar Topics
- Odgovori
- Ogledi
- Zadnji prispevek
-
- 1 Odgovori
- 207 Ogledi
-
Zadnji prispevek Napisal/-a Andy