BMW i3 - predstavitev

i3, i8
Odgovori
Ogo
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 879
Avto: Hyundai Kona EV
531
488

Re: BMW i3 - predstavitev

Odgovor Napisal/-a Ogo »

Sekira se ne, samo omeji max moč.
Sekira se šofer, ki pričakuje enake performanse tudi pri -10 C in skoraj prazni bateriji.
Gasper
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 335
Kraj: Slovenija
Avto: Prius
214
20

Re: BMW i3 - predstavitev

Odgovor Napisal/-a Gasper »

Seveda se sekira, tako kot vsak EV. Res pa je, da tega ne boš opazil, če imaš pred štartom vedno avto na kablu in je "preconditioned". Sicer lahko dobiš takole sliko
Slika
https://www.bmwblog.com/2020/02/11/test ... he-winter/

Zasiveni del na "power meter" pomeni, da max moči enostavno ne boš dobil. Če sem prav razume Hanzija, je on testiral če res gre do 100 km pod 8s, pa ni prišel do tega rezultata ampak do nekje 10s. Sklepam da baterija ni bila prav mrzla, je bila pa ravno dovolj da ni dobil ven vseh konjev. Pri normalni vožnji v prometu tega verjetno sploh nebi opazil.
Uporabniški avatar
prgrmr
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 378
Kraj: Dragomelj
Avto: i3
212
273

Re: BMW i3 - predstavitev

Odgovor Napisal/-a prgrmr »

OK, pri –10°C, kot je na tej sliki, res še nisem testiral, ampak v mrzlem vremenu nisem še nikoli dobil nobene omejitve. Samo enkrat poleti, ko sem ga do konca gnal na avtocesti, je izginilo par oznak – ko sem malo upočasnil, so prišle nazaj.
Uporabniški avatar
prgrmr
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 378
Kraj: Dragomelj
Avto: i3
212
273

Re: BMW i3 - predstavitev

Odgovor Napisal/-a prgrmr »

Aja, še to ... Da so na sliki na levi vse oznake, da je torej možna maksimalna regeneracija, tudi kaže na BMW-jev odnos do mrzle baterije.
alfy
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1049
Kraj: Koper
Avto: i3 94 rex
568
514

Re: BMW i3 - predstavitev

Odgovor Napisal/-a alfy »

prgrmr napisal/-a:OK, pri –10°C, kot je na tej sliki, res še nisem testiral, ampak v mrzlem vremenu nisem še nikoli dobil nobene omejitve. Samo enkrat poleti, ko sem ga do konca gnal na avtocesti, je izginilo par oznak – ko sem malo upočasnil, so prišle nazaj.

Pri - 3 so zginle prvih 5km 2 črtice moči.
Pri našem sem opazil, da poletno preganjanje po AC mu ni zmanjšalo moči, mu je pa preganjanje ko je že bilo hladneje. Kot prgrmr pravi, popustis malo in pride vse nazaj.
Regeneracije pa verjetno ni na full, sem pa opazil, da si zna pomagat z zavorami ko ni full regena.
Uporabniški avatar
prgrmr
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 378
Kraj: Dragomelj
Avto: i3
212
273

Re: BMW i3 - predstavitev

Odgovor Napisal/-a prgrmr »

Z zavorami si zna pomagati samo, če imaš vključen tempomat. (Ali če zavira v sili, ker bi se v koga zaletel.) Če samo spustiš »plin«, bo regeneriral, za zavore bo treba zavorni pedal pritisniti.
alfy
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1049
Kraj: Koper
Avto: i3 94 rex
568
514

Re: BMW i3 - predstavitev

Odgovor Napisal/-a alfy »

prgrmr napisal/-a:Z zavorami si zna pomagati samo, če imaš vključen tempomat. (Ali če zavira v sili, ker bi se v koga zaletel.) Če samo spustiš »plin«, bo regeneriral, za zavore bo treba zavorni pedal pritisniti.
Ne ne, z baterijo na 100% in hladno zavirta tudi z zavorami. Me je presenetu malo s tem a ker so bili diski ze malo rustani se je lepo slišalo ko sem pri nizki hitrosti spustil pedalko.
Uporabniški avatar
prgrmr
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 378
Kraj: Dragomelj
Avto: i3
212
273

Re: BMW i3 - predstavitev

Odgovor Napisal/-a prgrmr »

Res zanimivo, jaz tega še nisem doživel.
backslash
EV začetnik
EV začetnik
Prispevkov: 60
Avto: BMW i3 REx
66
174

Re: BMW i3 - predstavitev

Odgovor Napisal/-a backslash »

Jaz sem tudi včeraj to doživel. Avto 80% nafilan in baterija mrzla. Zvok zarustanih diskov pri "regeneraciji" enih 5 minut, pol je bilo pa OK.

Kar je pa Hanzi komentiral se pa meni bolj sliši, kot da je imel nastavljeno omejitev max hitrosti. Tam ti avto vzame moč, ko se pribljižaš omejitvi in moraš pohodit, da gre naprej.
Hanzi
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 137
26
77

Re: BMW i3 - predstavitev

Odgovor Napisal/-a Hanzi »

Hmm, je spomnim se da bi imel kaj namenoma vklopljeno. Je pa res,da nisem bil pozoren na desno.polovico ekrana, koliko je osvetljenega.
Poleg tega je bila tudi baterija že naokoli 20%. Peljal sem se v nek klanec (nekaj serpentin), vlekel tam od 30 do 100, pa mi je potem po kakšnem km klanca na eni "strmi" ravnini "počakal" na hitrosti ki jo nisem.pricakoval, oziroma je bilo pri cca 70 konec pospeška
Iz serpentin ven razumem da je ESP posegel v pospeške, na "ravnini" pa.... Da bi se to zgodilo med prehitevanjem, ti lahko postane vroče. Sploh zato.ker ima res lahko solidne "skoke" samo s pedalom za gas....
Dvakrat sem ga nehecal na pospeške pod 8, ene 2x je pa res "mečkal" z 9+ pa ne vem razloga.
aru12
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 155
Kraj: Gozd nad Kamnikom
Avto: BMW225XE, i3 120Ah
101
10

Re: BMW i3 - predstavitev

Odgovor Napisal/-a aru12 »

V letu in pol sem z i3 naredil 70.000 km.
In takih problemov kot jih navajate nisem imel nikoli.
Avto vedno pospešuje kot je treba in med regnom nisem nikoli opazil, da delujejo zavore
in posledično škripanje zavor.
Ne vem kje ste dobili i3, ki ima na displeju prikaz v miljah???
alfy
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1049
Kraj: Koper
Avto: i3 94 rex
568
514

Re: BMW i3 - predstavitev

Odgovor Napisal/-a alfy »

aru12 napisal/-a:V letu in pol sem z i3 naredil 70.000 km.
In takih problemov kot jih navajate nisem imel nikoli.
Avto vedno pospešuje kot je treba in med regnom nisem nikoli opazil, da delujejo zavore
in posledično škripanje zavor.
Ne vem kje ste dobili i3, ki ima na displeju prikaz v miljah???
i3 ima tako elegantno to narejeno, da se težko opazi.
Sem tudi sam ostal presenečen po 1 letu šele opazu, pa sem iz tega poklica
aru12
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 155
Kraj: Gozd nad Kamnikom
Avto: BMW225XE, i3 120Ah
101
10

Re: BMW i3 - predstavitev

Odgovor Napisal/-a aru12 »

Moj i3- letnik april 2019 je imel prvi servis na 74000 km.
Dosedaj nisem imel še nobenega problema, samo filaš in voziš.
Plačal sem samo 7,05 EUR za nalivanje tekočine za pranje stekel.
Menjava zavorne tekočine, menjava mikrofiltra, menjava baterije na daljincu, posodobljena navigacija, pregled vozila -
NISEM PLAČAL NIČ.
Sprednje zavorne ploščice so na pol zadnje na 3/4.
Povprečno porabo od novega imam 16.7 KW/100km, pa ne vozim počasi.
Vsak dan imam do doma cca 450m višinske razlike.
Všeč mi je, da je avto spredaj nadpovprečno prostoren, enostaven za uporabo in je idealen za 2 potnika.
Tudi z kapaciteto baterije 37,9 kw neto shajam brez problemov. Dokupil sem tudi prenosni 3fazni polnilec od METRONa in nimam nobenih problemov z polnjenjem.
Imam tudi sport paket z športnim podvozjem in gumami 195 zadaj in 175 spredaj- vožnja in stabilnost je bistveno boljša.
Edini problem je obraba gum zadaj, posebej zimskih 155, ki zdržijo max 20000 km.
Degradacija baterije je trenutno 7%.
darjan, FV-EV, alfy, context
Uporabniški avatar
FV-EV
EVSVET donator
EVSVET donator
Prispevkov: 2893
Avto: Konca na štrom
3024
2352

Re: BMW i3 - predstavitev

Odgovor Napisal/-a FV-EV »

I3 me je privlačil, čeprav je mal poseben po obliki, je bilo meni ravno to všeč. Poznam par lastnikov in vsi so zelo zadovoljni z njim, da je kvaliteten in uporaben. Kupil pa ga nisem predvsem iz dveh razlogov: cena in samo štirje sedeži. no sedaj opažam, da bi bila tudi baterija problem, pogosto mi namreč nebi zadostovala.
BL_EV
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 180
Avto: 2017 Model S - sold, 2020 Model 3P
100
86

Re: BMW i3 - predstavitev

Odgovor Napisal/-a BL_EV »

Za drugi avto pri hiši je super.
1500 km brezplačnega SC polnjenja za Tesla S 3 X Y: http://ts.la/luka64795
alfy
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1049
Kraj: Koper
Avto: i3 94 rex
568
514

Re: BMW i3 - predstavitev

Odgovor Napisal/-a alfy »

BL_EV napisal/-a: 06 Apr 2021, 13:56 Za drugi avto pri hiši je super.
Ja, za drugi avto, kateri pol naredi večino hišnih km je super.
FV-EV
backslash
EV začetnik
EV začetnik
Prispevkov: 60
Avto: BMW i3 REx
66
174

Re: BMW i3 - predstavitev

Odgovor Napisal/-a backslash »

Jaz sem ga tudi kupil za drugi avto.
Prvi je zdaj že pol leta na odpadu. :) Je bila pa tudi korona mal odgovorna za to - manj vožnje.
alfy
darjan
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1888
Kraj: Maribor
Avto: Chevrolet Volt
443
461

Re: BMW i3 - predstavitev

Odgovor Napisal/-a darjan »

The 2014 BMW i3 REx is rated at 117 MPGe on electric power (29 kWh/100 miles), with a 72-mile all-electric range.

A to velja? To je potem 18.02 kWh/100km.

Kar dosti bi rekel, če primerjamo s ioniqom recimo. Niso ti i3 pretirano varčni?
Uporabniški avatar
DeCoRawr
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1958
Avto: e-Golf 2020
884
91

Re: BMW i3 - predstavitev

Odgovor Napisal/-a DeCoRawr »

Vprašaj lastnike ti bodo povedali s prve roke. Drugače pa avto je varčen kolikor je varčna noga ;)
alfy
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1049
Kraj: Koper
Avto: i3 94 rex
568
514

Re: BMW i3 - predstavitev

Odgovor Napisal/-a alfy »

darjan napisal/-a: 13 Apr 2021, 10:39 The 2014 BMW i3 REx is rated at 117 MPGe on electric power (29 kWh/100 miles), with a 72-mile all-electric range.

A to velja? To je potem 18.02 kWh/100km.

Kar dosti bi rekel, če primerjamo s ioniqom recimo. Niso ti i3 pretirano varčni?
Jaz imam zadnje čase AC obala - Lj povprečna hitrost ~100km/h 15.3 do 16.2kWh.
Ob mrazu pa... Bo 18kWh sigurno.
darjan
Odgovori
  • Similar Topics
    Odgovori
    Ogledi
    Zadnji prispevek