BMW i3 - predstavitev
Re: BMW i3 - predstavitev
Bom za foro zdejle en dan izračunal še Dejansko kapaciteto baterije, pa vam povem, kaj pravi.
Trdim, da je edini način, kako izmeriš kapaciteto baterije ta, da jo s 100% spraviš čim bližje 0% in pogledaš, koliko energije si dobil ven. Imaš točno dva podatka - razdaljo in porabo. Zmnožiš in je. Najbližje temu prideš, ko čisto prazno baterijo do vrha napolniš in nekako odšteješ vse možne izgube ob polnjenju in balansiranju.
Samo je fora, da mene zanima, koliko energije da baterija ven iz sebe, ne koliko jo lahko notri spravim.
Razen če ne zaupate podatku o trenutni in povprečni porabi. Ampak tudi, če povprečna poraba laže za kak 0,1kWh/100km, je vseeno. Če jaz 200km naredim pri porabi 13,4kWh/100km pomeni, da imam 26,8kWh energije v polni bateriji. Tule imamo potem dve možnosti:
Baterija sprejme več kapacitete, kot sem izračunal, ker je bila dejanska poraba 13,5kWh/100km. Super.
Baterija sprejme manj kapacitete, kot sem izračunal. To potem pomeni, da je bila povprečna poraba še manjša ok 13,4kWh/100km. Spet super.
Meni je samo važno, da sem v danih pogojih naredil 200km.
Trdim, da je edini način, kako izmeriš kapaciteto baterije ta, da jo s 100% spraviš čim bližje 0% in pogledaš, koliko energije si dobil ven. Imaš točno dva podatka - razdaljo in porabo. Zmnožiš in je. Najbližje temu prideš, ko čisto prazno baterijo do vrha napolniš in nekako odšteješ vse možne izgube ob polnjenju in balansiranju.
Samo je fora, da mene zanima, koliko energije da baterija ven iz sebe, ne koliko jo lahko notri spravim.
Razen če ne zaupate podatku o trenutni in povprečni porabi. Ampak tudi, če povprečna poraba laže za kak 0,1kWh/100km, je vseeno. Če jaz 200km naredim pri porabi 13,4kWh/100km pomeni, da imam 26,8kWh energije v polni bateriji. Tule imamo potem dve možnosti:
Baterija sprejme več kapacitete, kot sem izračunal, ker je bila dejanska poraba 13,5kWh/100km. Super.
Baterija sprejme manj kapacitete, kot sem izračunal. To potem pomeni, da je bila povprečna poraba še manjša ok 13,4kWh/100km. Spet super.
Meni je samo važno, da sem v danih pogojih naredil 200km.
Re: BMW i3 - predstavitev
Pazi se. Ti bodo že razložili, da ni res.
Če ima kdo dobro nemščino se lahko prebije čez ta forum thread: https://www.goingelectric.de/forum/view ... fa6318021d
Zgleda še najbolj poglobljena debata o tem. Bi z veseljem kak konkreten zaključek iz tega dobil, pa se mi ne da uporabljat google translate.
Re: BMW i3 - predstavitev
En mali plus i3ja. Plastična streha (in ostalo). Edini avto v občini, ki zaradi današnje toče nima luknjihc v plehu.
Samo za šipe me je skrbelo.
Mi je pa zanimivo, da se je toliko listja "prijelo" nanj. Kar mal komično izgleda.
Samo za šipe me je skrbelo.
Mi je pa zanimivo, da se je toliko listja "prijelo" nanj. Kar mal komično izgleda.
Re: BMW i3 - predstavitev
Ne prvo ne drugo ampak oboje hkrati - Carbon Fiber Reinforced Plastic (CFRP) - BMWjev propadel poizkus čipšitizacije karbonskih vlaken.
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
Re: BMW i3 - predstavitev
Drži.
- roof : recycled carbon fiber
- body panels : Thermoplast (ABS)
- life module : a self supporting structure of several carbon fibre parts
- drive platform : a frame made from metal which contains the engine, the batteries and the suspension
- roof : recycled carbon fiber
- body panels : Thermoplast (ABS)
- life module : a self supporting structure of several carbon fibre parts
- drive platform : a frame made from metal which contains the engine, the batteries and the suspension
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
Re: BMW i3 - predstavitev
Ko smo razmisljali o rabljenem i3 za drugi avto je bil precejsen faktor v minus ravno CRFP. Ce se ne motim se ga ne da klepati, novi kosi pa niso ravno ugodni.
Alfy kako je v praksi ?
Alfy kako je v praksi ?
Re: BMW i3 - predstavitev
Do zdaj rabil samo okrasni pokrov na A stebričku, katerega mi je huda burja uspela odtgat na AC.
54€.
Klepat pa ni kaj, ker ni peha.
Kar se tiče alu nosilcev vsega kar je prišraufano na kletko pa je dokaj enostavno narejeno.
V kolikor je kletka kje močneje poškodovana, pravi BMW, da je za v smeti. Mojsti laminacij in raznih smol pa trdijo, da se vse zrihta, a prilike videt nisem imel.
Kot pri večini avtov, kasko ne škodi.
Re: BMW i3 - predstavitev
Kasko je kul ja, ampak nekako zgubi pomen na rabljenem avtu Potem pa se daje za zavarovanje desetino vrednosti avta.
Re: BMW i3 - predstavitev
Drugač so plastičnimi paneli res zanimivi drugač. Gledaš 5 let star avto in izgleda kot nov - nobenih pikic od kamenčkov, udrtin od toče in od vrat čudakov na parkiriščih. Po mojem bi morali te paneli biti tudi skoraj zastonj za proizvajat. Razen klepanja, ne vem kje je plus pleha. Malo večja rigidnost za malo večjo težo.
Nikoli se pa nisem pozanimal, kako bi ga bilo potrebno vzdrževat - je sploh smisleno dat spolirat enkrat na leto?
Jaz se samo skoz avtopralnico zapeljem, pa zaenkrat izgleda ok.
Edino streha je slabo narejena in zna na soncu razpasti. Epoksij odstopi. Tle je ena daljša debata o tem:
https://f80.bimmerpost.com/forums/showp ... tcount=103
Zaradi tega epoxija tudi odsvetujejo strešne nosilce na seske, ker ti lahko naredi mehurčke pod epoksijem.
Je kdo že tlačil kak nosilec na i3?
Nikoli se pa nisem pozanimal, kako bi ga bilo potrebno vzdrževat - je sploh smisleno dat spolirat enkrat na leto?
Jaz se samo skoz avtopralnico zapeljem, pa zaenkrat izgleda ok.
Edino streha je slabo narejena in zna na soncu razpasti. Epoksij odstopi. Tle je ena daljša debata o tem:
https://f80.bimmerpost.com/forums/showp ... tcount=103
Zaradi tega epoxija tudi odsvetujejo strešne nosilce na seske, ker ti lahko naredi mehurčke pod epoksijem.
Je kdo že tlačil kak nosilec na i3?
Re: BMW i3 - predstavitev
Jeklo je poceni reč in ga imaš povsod. Proizvajaš ga skoraj povsod. Tudi recikliraš ga povsod.
Če ga ne, ga pa narava razgradi v rjo tekom nekaj desetletij. Se vrne v svojo prvobitno lego v obliki oksidov.
BMW i3 super duper materijal se pa reciklira tako, da ga prepeljejo v Indijo in tam fuknejo v ocean. Tam ostane še par tisoč let in kroži po želodcih kitov. Je pa prednost, gnije ne, tudi ne-prevelika toča mu očitno ne more dosti.
Skratka, plusi in minusi. Sedaj pa odvisno kaj si želiš. Enako se odločajo inženirji.
Če ga ne, ga pa narava razgradi v rjo tekom nekaj desetletij. Se vrne v svojo prvobitno lego v obliki oksidov.
BMW i3 super duper materijal se pa reciklira tako, da ga prepeljejo v Indijo in tam fuknejo v ocean. Tam ostane še par tisoč let in kroži po želodcih kitov. Je pa prednost, gnije ne, tudi ne-prevelika toča mu očitno ne more dosti.
Skratka, plusi in minusi. Sedaj pa odvisno kaj si želiš. Enako se odločajo inženirji.
- Vodokotlic
- EV ambasador
- Prispevkov: 2163
- Kraj: Ljubljana/Vipava
- Avto: Model 3 LR AWD
-
12581045
Re: BMW i3 - predstavitev
Eto zdaj pa imaš Leafa.
Live long and prosper TESLA popust koda: https://ts.la/dejan44094
-
- Similar Topics
- Odgovori
- Ogledi
- Zadnji prispevek
-
- 3 Odgovori
- 493 Ogledi
-
Zadnji prispevek Napisal/-a Blacksmith
-
- 0 Odgovori
- 730 Ogledi
-
Zadnji prispevek Napisal/-a Damchy12
-
- 17 Odgovori
- 665 Ogledi
-
Zadnji prispevek Napisal/-a hojnikb