
https://www.tesla.com/blog/opening-nort ... g-standard
Žal je Evropa zopet pušnila v svojem stilu...
Dobrih 10 let prepozno.warpedone napisal/-a: ↑11 Nov 2022, 19:34
https://www.tesla.com/blog/opening-nort ... g-standard
Žal je Evropa zopet pušnila v svojem stilu...
White House officials announced that Tesla will open up 7,500 of its charging stations by the end of 2024 to non-Tesla EV drivers.
https://www.cnbc.com/2023/02/15/tesla-c ... r-evs.htmlAll new chargers built with federal funds must support the Combined Charging System (CCS) plug standard. The CCS standard is used by most automakers other than Tesla.
Future Ford EVs Will Be Equipped With Tesla Charging Port
Starting next year, Ford EV buyers will get to use Tesla's 12,000-plus Superchargers in the US and Canada.
"Starting early next year Mustang Mach-E, F-150 Lightning and E-Transit customers will be able to access the Superchargers via an adapter."
"In 2025, Ford will offer next-generation electric vehicles with the North American Charging Standard (NACS) connector built-in, eliminating the need for an adapter to access Tesla Superchargers."
Tesla:“The Tesla Supercharger network has excellent reliability and the NACS plug is smaller and lighter. Overall, this provides a superior experience for customers.”
Ford postaja tesla za anti-teslaše:“We’re excited to deliver on our mission to accelerate the world’s transition to sustainable energy by welcoming Ford owners, and other electric vehicles who adopt NACS, to our thousands of Superchargers across North America.”
Farley has made it more than clear for the last two yrs that the future is Ford Model e. He has placed Ford’s future hitched to all of Tesla’s recipe (battery chemistries, no dealers, frunk, dog mode, etc.) and now are literally hitched to the Tesla charging network and connector.
A pa se mora končni uporabnik s tem ukvarjat? To, kar imamo s polnilnicami na splošno še avtomobilski novinarji ne znajo razložit, kaj šele, da bo raja to razumela... Kable bi morali pobarvat na rumeno, modro, zeleno in rdečo barvo in jasno označit barve na polnilnicah... Nemogoče bo, da se poskuša folku razložit, kaj je DC polnilnica in zakaj je razlika med 1, 2 ali 3 fazami pri AC polnilnici... Pač priključiš kabel in polniš - če je kabel rdeče barve, bo najdražje, a bo šlo najhitreje...
Jaz govorim o priključnem kablu za polnjenje, ta Tesla priključek je v Evropi neuporaben, javne AC polnilnice pa so tako ali tako pri nas v glavnem trifazne. Tako, da ne vem zakaj bi se kdo s tem ukvarjal??? Če pa uporabnik ne razume dveh osnovnih pojmov (tip polnjenja in moč polnjenja) je pa tako kot, da ne bi vedel zakaj je zavora ali pa sklopka pri avtomobilu. Tudi na krožne so se nekateri pač morali navaditi, druge izbire niso imeli ali pa pač ne voziš, saj imaš na voljo kolo, avtobus, taksi,...Matevz22 napisal/-a: ↑26 Maj 2023, 11:52A pa se mora končni uporabnik s tem ukvarjat? To, kar imamo s polnilnicami na splošno še avtomobilski novinarji ne znajo razložit, kaj šele, da bo raja to razumela... Kable bi morali pobarvat na rumeno, modro, zeleno in rdečo barvo in jasno označit barve na polnilnicah... Nemogoče bo, da se poskuša folku razložit, kaj je DC polnilnica in zakaj je razlika med 1, 2 ali 3 fazami pri AC polnilnici... Pač priključiš kabel in polniš - če je kabel rdeče barve, bo najdražje, a bo šlo najhitreje...
Vsaj v EU je sedaj standard CCS, ki podpira DC ali AC - enostavnopriključiš, pa se avto in polnilnica zmenita kako hitro gre.Matevz22 napisal/-a: ↑26 Maj 2023, 11:52A pa se mora končni uporabnik s tem ukvarjat? To, kar imamo s polnilnicami na splošno še avtomobilski novinarji ne znajo razložit, kaj šele, da bo raja to razumela... Kable bi morali pobarvat na rumeno, modro, zeleno in rdečo barvo in jasno označit barve na polnilnicah... Nemogoče bo, da se poskuša folku razložit, kaj je DC polnilnica in zakaj je razlika med 1, 2 ali 3 fazami pri AC polnilnici... Pač priključiš kabel in polniš - če je kabel rdeče barve, bo najdražje, a bo šlo najhitreje...