FW 2022.28

Mobilnost, baterije, fotovoltaika
mschrek
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 223
Kraj: Ljubljana
Avto: SR+
117
215

Re: FW 2022.28

Odgovor Napisal/-a mschrek »

Jaz nisem imel v 35 kkm nobenih težav (letnik 2021 - radar), skorajda sploh vedel nisem, kaj naj bi bilo fantomsko zaviranje, zdaj po prehodu na 2022.28, pa je AP/tempomat skoraj neuporaben, ker mi stalno po nepotrebnem zavira. Glede samodejnih dolgih luči: če uživaš v tem, da nasproti vozečim svetiš z dolgimi, je super, sicer pa neuporaben. Jaz ga vsakič takoj izklopim (hvalamusku za to ni treba na zaslon).
sluk, grnac94
Uporabniški avatar
warpedone
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 8338
Kraj: LJ
Avto: Tesla Model 3 LR 2019, 140k
5397
3530

Re: FW 2022.28

Odgovor Napisal/-a warpedone »

Noben se mi še ni prtožu da bi ga slepil.
Zakaj bi se js polzarad tega sekiral?

A me.mora motit to kar nasproti vozeče ne?


Dejansko te moti to da pogosteje preklaja kot ti ročno in maš občutek da je čist narobe. Prej ko si ročnobzadevo ignoriral i slepil brez da bi se tega zavedal pa je blo vse OK.

Uživaj raje še čas ko ti družba sploh še dovoli bit voznik.
bakki
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
mschrek
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 223
Kraj: Ljubljana
Avto: SR+
117
215

Re: FW 2022.28

Odgovor Napisal/-a mschrek »

warpedone napisal/-a: 04 Okt 2022, 15:09 Uživaj raje še čas ko ti družba sploh še dovoli bit voznik.
S tem delom se strinjam ...
Uporabniški avatar
davrog10
EVSVET donator
EVSVET donator
Prispevkov: 362
Kraj: Rečica ob Savinji
Avto: Tesla Model Y LR 22 | Tesla Model 3 RWD 23
427
537

Re: FW 2022.28

Odgovor Napisal/-a davrog10 »

warpedone napisal/-a: 04 Okt 2022, 15:09 Noben se mi še ni prtožu da bi ga slepil.
Zakaj bi se js polzarad tega sekiral?

A me.mora motit to kar nasproti vozeče ne?


Dejansko te moti to da pogosteje preklaja kot ti ročno in maš občutek da je čist narobe. Prej ko si ročnobzadevo ignoriral i slepil brez da bi se tega zavedal pa je blo vse OK.

Uživaj raje še čas ko ti družba sploh še dovoli bit voznik.
Mogoče je pri Y slabše za nasprotno vozeče, ker je višja. Men so že blendal in povečini sam izklapljam dolge. Včasih impresivno dobro izklopi dolge luči, npr ko avto vidi pešca pa ga jaz še ne, včasih pa se voziš za komu, ter mu blinka kratke, dolge, kratke, ... Ni najslabši sistem, ni pa primerljiv z matričnimi nemških znamk, vsaj ne še. Upam pa da bo nekoč.
ex Nissan Leaf N-Connecta 40kWh 2018-2023
Uporabniški avatar
warpedone
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 8338
Kraj: LJ
Avto: Tesla Model 3 LR 2019, 140k
5397
3530

Re: FW 2022.28

Odgovor Napisal/-a warpedone »

Mogoče je pri Y slabše za nasprotno vozeče, ker je višja.
Dvomim ... streha Y je od 3 višja za 18cm, luči mogoče pol tolk. Prej bi reku, da so žarometi slabo nastavljeni.

Js sm si zdrkal nastavitev, ko sm nekomu demonstriral meni in sprožil tudi nastavitev luči - to jih je resetiralo v centralno lego.
Ker tega nism opazu takoj sm bil naslednji teden al dva deležen konstantnega 'pozdravljanja'.

Dokler nism enkrat v garaži opazil zanimiv vzorec kratkih luči, ki se ni skladal z običajnimi slikami.
Par klikov po meniju, pa je spet OK.
andro3131
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
grnac94
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 252
Kraj: Savinjska
Avto: Tesla M3 LR AWD
134
749

Re: FW 2022.28

Odgovor Napisal/-a grnac94 »

warpedone napisal/-a: 04 Okt 2022, 15:09 Noben se mi še ni prtožu da bi ga slepil.
Zakaj bi se js polzarad tega sekiral?

A me.mora motit to kar nasproti vozeče ne?


Dejansko te moti to da pogosteje preklaja kot ti ročno in maš občutek da je čist narobe. Prej ko si ročnobzadevo ignoriral i slepil brez da bi se tega zavedal pa je blo vse OK.

Uživaj raje še čas ko ti družba sploh še dovoli bit voznik.
Meni se tudi ni še noben pritožil. Blendali so mi pa v 50+% ko sem imel omogočene avtomatske dolge luči. In zato imam avtomatske dolge luči onemogočene, po novem updatu pa mi jih vsak vklop avtopilota vklopi. Najprej tega sploh nisem opazil, potem pa sem zaradi blendanja nasproti vozečih začel opazovati kaj je narobe. Sedaj jih skoraj vedno takoj izključim, a ker tega nisem navajen se zgodi da bozabim...dokler mi nekdo spet ne poblenda :bang:

Mislim da bi morali avtomatsko prižiganje dolgih luči vsaj pri avtopilotu narediti bolj konzervativno ker trenutno je to bolj ali manj neuporabno. Ali pa vsaj opcijo, kjer avtopilotu omogočiš avtomatsko prižiganje dolgih luči, ne pa da je ta nastavitev default in jo moraš vsakič ročno overwrite-at.
jurgenwerk
EV začetnik
EV začetnik
Prispevkov: 50
Avto: Tesla Model 3 SR+
73
28

Re: FW 2022.28

Odgovor Napisal/-a jurgenwerk »

Trenutno stanje je še kar slabo. Zaradi nenadnih silnih zaviranj tu in tam je težko biti sproščen, ko se voziš z avtopilotom. Avtomatsko prižiganje luči me spravlja v sramoto, ker se ne zna odločit in jih v 500m petkrat prižge in ugasne. O brisalcih ste pa tudi že vse napisali. Pa ta odsekani urni display me tudi spravlja ob živce :D
Priponke
FT9dT4RWAAEtIBq.jpeg
sluk
Uporabniški avatar
DGJ
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 3015
Kraj: Kamnik
Avto: TESLA Y LR
3803
6420

Re: FW 2022.28

Odgovor Napisal/-a DGJ »

Kot kaže so na TESLI zamenjali glavnega programerja, ker do zdaj so bile, po odzivih lastnikov, izboljšave dejansko izboljšave zdaj pa...
Uporabniški avatar
warpedone
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 8338
Kraj: LJ
Avto: Tesla Model 3 LR 2019, 140k
5397
3530

Re: FW 2022.28

Odgovor Napisal/-a warpedone »

Ta "nenadna" zaviranja je prej "vetoiral radar". Ki pa je imel svoj nabor "nenadnih zaviranj".

Napačno zaviranje je dveh sort
- false postive: zaviranje, ko ni potrebno
- false negative: ne-zaviranje ko bi moral zavirat

Tipično o tem drugem preminuli ne jamra več. V trugi bo ostal zavedno tiho.
Če pa že preživi, o svoji nesposobnosti raje ne razpravlja več.

Tesla ne govori o povečanjem udobju ampak povečani varnosti.
Vision ima več false positivov in manj false negativov kot radar.
Se pravi večkrat zavira brezveze in manjkrat "spregleda" problem in maš karambol in smrt v družini.

Podaljševanje življenja je nehvaležno delo...

Če bi vision bil nevaren, nebi bil pred vsemi drugimi (radarskimi) sistemi.
Ker pa imajo snežinke nizko tališče, to neizbežno vodi v idiokracijo.
bakki
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
agerg2
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 469
Avto: Tesla 3 SR+ 2021
191
66

Re: FW 2022.28

Odgovor Napisal/-a agerg2 »

@warpedone
Samo naglas razmisljam in mislim, da prakticno vsem blendajo ki imamo ze nov tip luči. Tvoja 3-ka ima pomoje se star model luci. Nekje od 02/2021 so nove luci.

In ko sem imel na testni voznji se star model in kasneje dobil svojo z novimi lucmi je ta razlika kot noc in dan. Seveda glede svetilnosti v prid novemu modelu. Tut jest se ne sekiram prav prevec zaradi drugih, ker si mislim da je z mojim vse ok, ceprav kdaj pa kdaj kdo žmiga. Seveda predvsem zato, ker avtomatika dela nikakvo. Zlo podobno kot samozatemitvena ogledala. Se dobro da so omogocli izklop, ker zadeva ni uporabna.
johnnyjacko
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 134
Kraj: Slovenija
38
89

Re: FW 2022.28

Odgovor Napisal/-a johnnyjacko »

Zanimivo. Meni pa luči na avtomatiki delajo ok. Ni nič blendanja ali ročnega popravljanja.
Brisalci pa.. ja interval že dela ok... sam občutljivost je nastavljena previsoko. Kam na servis naj peljem?? Za senzivity? Še javijo, če kaj ugotovijo. Upam, da v novem updajtu to uredijo.

AnywaY, se ugotavlja, da vozniki električnih vozil prevozijo več km, ker je vožnja udobnejša. Pa je res :)
grnac94
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 252
Kraj: Savinjska
Avto: Tesla M3 LR AWD
134
749

Re: FW 2022.28

Odgovor Napisal/-a grnac94 »

warpedone napisal/-a: 05 Okt 2022, 19:34 Ta "nenadna" zaviranja je prej "vetoiral radar". Ki pa je imel svoj nabor "nenadnih zaviranj".

Napačno zaviranje je dveh sort
- false postive: zaviranje, ko ni potrebno
- false negative: ne-zaviranje ko bi moral zavirat

Tipično o tem drugem preminuli ne jamra več. V trugi bo ostal zavedno tiho.
Če pa že preživi, o svoji nesposobnosti raje ne razpravlja več.

Tesla ne govori o povečanjem udobju ampak povečani varnosti.
Vision ima več false positivov in manj false negativov kot radar.
Se pravi večkrat zavira brezveze in manjkrat "spregleda" problem in maš karambol in smrt v družini.

Podaljševanje življenja je nehvaležno delo...

Če bi vision bil nevaren, nebi bil pred vsemi drugimi (radarskimi) sistemi.
Ker pa imajo snežinke nizko tališče, to neizbežno vodi v idiokracijo.
Torej so prej imeli nevaren sistem in so ogrožali svoje voznike? Ker ni zaviral, ko je vision ocenil, da je potrebno? Če je več false positive tako dobro, bi bilo verjetno bolj pametno pustiti radar vključen in onemogočiti veto. Bilo bi še več nepotrebnega zaviranja kot sedaj, a očitno bili še bolj varni, ker false positive so ok... :think:
Uporabniški avatar
warpedone
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 8338
Kraj: LJ
Avto: Tesla Model 3 LR 2019, 140k
5397
3530

Re: FW 2022.28

Odgovor Napisal/-a warpedone »

Brez veta radarja boš fasal vsa false positive vižna in vsa false positive radarja.

Prodaj avto in srečno.
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
grnac94
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 252
Kraj: Savinjska
Avto: Tesla M3 LR AWD
134
749

Re: FW 2022.28

Odgovor Napisal/-a grnac94 »

warpedone napisal/-a: 05 Okt 2022, 23:05 Brez veta radarja boš fasal vsa false positive vižna in vsa false positive radarja.

Prodaj avto in srečno.
Drži. Ampak kot si ti navedel so false positive ok tako da ni panike. Bi si jih skoraj morali želeti....

Če pa primerjamo sistem radar+vision, s čistim vision sistemom je imel radar+vision manj false positive. Pri meni false negative ni imel, tako da to težko ocenim, ampak, če jih je imel in če jih reši čisti vision, bi bil bolj varen radar+vision brez veta.
Na splošno pa glede false negative tako mislim, da vsi lastniki vemo, da je kljub vključenemu APju potrebno biti pozoren in ročno preprečiti false negative, kar tudi piše v navodilih za AP. Vedno opazujem promet, ko je AP vključen in če situacija ni ''standardna'' sem pripravljen da posredujem, včasih pa ga tudi že vnaprej preventivno izključim, da ne naredi kakšne hujše napake. Je pa čudno ker se mi phantom brakingi pojavljajo v povsem ''standardnih'' situacijah, kjer se prej niso oz. so se zelo redko.

Glede prodaje pa se mi ne da komentirat.
Uporabniški avatar
warpedone
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 8338
Kraj: LJ
Avto: Tesla Model 3 LR 2019, 140k
5397
3530

Re: FW 2022.28

Odgovor Napisal/-a warpedone »

Reku sm da so OK?
Ne podtikaj izjav in stališč.

Wellcome on shitlist.
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
Uporabniški avatar
warpedone
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 8338
Kraj: LJ
Avto: Tesla Model 3 LR 2019, 140k
5397
3530

Re: FW 2022.28

Odgovor Napisal/-a warpedone »

Be less wrong...
.
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
grnac94
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 252
Kraj: Savinjska
Avto: Tesla M3 LR AWD
134
749

Re: FW 2022.28

Odgovor Napisal/-a grnac94 »

warpedone napisal/-a: 05 Okt 2022, 19:34 Tesla ne govori o povečanjem udobju ampak povečani varnosti.
Vision ima več false positivov in manj false negativov kot radar.
Se pravi večkrat zavira brezveze in manjkrat "spregleda" problem in maš karambol in smrt v družini.

Podaljševanje življenja je nehvaležno delo...
No iz tega sem razbral, povečano število false positive je ok, samo da je manj false negative. In seveda takoj na ekstremen primer s smrtjo v družini. ''Pojahan'' robnik ob false negative pač ne naredi enakega efekta. Potem pa če smo pri smrti v družini, ki si je nihče ne želi, pa so false positive ok, dokler to povečanje za vsaj 1 zmanjša false negative. In po tej logiki bi vendarle bilo pametno imeti več false positive zaviranj samo da je kakšnen false nagative manj. Torej bi bilo bolje da se ukine veto, prižge radar (ki zagotovo lahko prepreči kakšen false negative) in Tesla bi nam z nehvaležnim delom podaljševala življenja.

Shitlist? :D Sem mislil da tukaj ni ravno dosti pubertetnikov pa vidim da se kateri vseeno najde :giggle:
BL_EV
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 2934
Avto: 2019 Model S
1668
1126

Re: FW 2022.28

Odgovor Napisal/-a BL_EV »

agerg2 napisal/-a: 05 Okt 2022, 21:02 @warpedone
In ko sem imel na testni voznji se star model in kasneje dobil svojo z novimi lucmi je ta razlika kot noc in dan.
To drži, stare luči imajo proti novim nikakvo svetilnost, morda celo tako, da nasproti vozeči menijo, da se je avtomatika itak pravilno odločila za kratke. Meni sicer na stari 3 avtomatika ni delala zadovoljivo, tako da je bila na off. Nove pa svetijo tako močno, da je res treba pazit, da so pravilno nastavljene, mnogo Y ima iz tovarne previsoko nastavljene in a priori že s kratkimi slepiš ostale udeležence.
prgrmr
Uporabniški avatar
DeCoRawr
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 6670
Avto: Kona 64_2018
3562
606

Re: FW 2022.28

Odgovor Napisal/-a DeCoRawr »

Meni se bolj poraja vprašanje kako lahko iz tovarne pridejo luči narobe nastavljene in so le te lahko tako nastavljene 4 leta do prvega uradnega tehničnega. Pol pa ko pride kak star avto na tehnični ga pa martrajo okol te nastavitve luči. Svašta, nemore avto slepit vse okoli.
Uporabniški avatar
prgrmr
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 825
Kraj: Dragomelj
Avto: i3, Y
607
568

Re: FW 2022.28

Odgovor Napisal/-a prgrmr »

Meni je leva luč svetila previsoko (ali pa preveč levo). Sem šel takoj reklamirat na servis, so izmerili in ugotovili, da je menda vse, kot bi moralo biti. Potem sem jo sam nastavil, kot se mi je zdelo, da bo bolje. Brez kakšnih meritev. Mogoče bi enkrat vseeno moral nastaviti tako, kot mora biti ...
Odgovori
  • Similar Topics
    Odgovori
    Ogledi
    Zadnji prispevek

Vrni se na “Tesla”