SR + realni doseg
SR + realni doseg
Pozdravljeni,
ker je na forumu kar nekaj lastnikov M3 SR+ me zanima podatek od lastnikov, kolikšen je realni doseg tega vozila v tem času ko je malo manj toplo (da ne napišem mrzlo). Neka normalna hitrost po AC med 100 do 130 km/h, na ostalih cestah več ali manj po omejitvah.
Hvala za odgovore. LP Leon
ker je na forumu kar nekaj lastnikov M3 SR+ me zanima podatek od lastnikov, kolikšen je realni doseg tega vozila v tem času ko je malo manj toplo (da ne napišem mrzlo). Neka normalna hitrost po AC med 100 do 130 km/h, na ostalih cestah več ali manj po omejitvah.
Hvala za odgovore. LP Leon
VARNOSTNI-PAS.si https://navijaski-komplet.si/
Re: SR + relani doseg
ravno v soboto sem šel Dunaj - Maribor, AC 110-130km/h 80% porabljene baterije (cca 38kWh) in 207km, poraba 181wh/km. S polno baterijo pri tej vožnji recimo 250km. Trije v avtu, 18" zimske gume, Aero pokrovi
Re: SR + relani doseg
Meni sedaj v zimskih razmerah in ac vožnji nikoli ne gre pod 200wh/km. Če pa je deževno, sneg pa računaj na 230wh/km. Če posplošim, 200km je dosegljivih neglede na razmere na cesti.
Free 1.500 Supercharger km _ https://ts.la/aneta55681
Re: SR + relani doseg
Torej lahko računamo po cca 10 letih ob 30% degradaciji baterije doseg v teh pogojih cca 140-150km. To izkazuje, da je potrebno kupiti avto ki ima po WLTP 3x večji domet kot ga potrebuješ ob nakupu, da bo čez nekaj let sploh uporaben.
- Vodokotlic
- EV ambasador
- Prispevkov: 2156
- Kraj: Ljubljana/Vipava
- Avto: Model 3 LR AWD
-
12561044
Re: SR + relani doseg
Starost toliko ne vpliva kot samo pretiravanje s superchargerji in pogosto polnenje do 100% in praznjenje do 0%. Pa tudi po garanciji lahko menjas posamezne baterije. Ni problem.
Live long and prosper TESLA popust koda: https://ts.la/dejan44094
Re: SR + relani doseg
Tole drzi za kaksnega Leafa, ki nima aktivnega hlajenja (ne zracnega, ne vodnega), obstaja namrec tudi Leaf s preko 70% degradacije na Tajskem.Argo napisal/-a:Torej lahko računamo po cca 10 letih ob 30% degradaciji baterije doseg v teh pogojih cca 140-150km. To izkazuje, da je potrebno kupiti avto ki ima po WLTP 3x večji domet kot ga potrebuješ ob nakupu, da bo čez nekaj let sploh uporaben.
Medtem ko za Teslo (Model S in Model X) ze imamo znane statisticne podatke degradacije, ki je precej insane. Baterije Model3 so naslednje generacije, kjer se pricakuje enaka ali manjsa degradacija, vemo pa ne 100%. Glej spodnji graf. Vozila ki imajo med 200.000 in 300.000 prevozenih kilometrov, imajo SoH na nekje 93%.
Na netu so tudi clanki, kjer lastniki po vec kot 500.000km porocajo o enormno majhni degradaciji. Trenutno se ni informacij, da bi kateri koli drug proizvajalec uspel imeti vozila s tako nizko izgubo kapacitete kot Tesla. V prihodnje pa sem preprican, da bodo tudi ostali pocasi na tem nivoju.
Re: SR + relani doseg
Kako pa to da po dobrem letu in stotinah tisočev avtomobilov in kilometrov ni podobnega grafa za Model 3?
Re: SR + relani doseg
Tule maš en tak graf za Model 3: https://threadreaderapp.com/thread/1189 ... 86368.html
Charging capacity declines less than 1% for every 10,000 miles of driving.
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
Re: SR + relani doseg
Recimo da tole tudi spada v temo "realen doseg SR+". Voznja s karakteristikami:
- 200nm vzpona
- voznja vecinoma 170-190km/h
- precej max pospesevanj in regeneracij (ko nekdo z 90km/h zapelje na prehitevalni pas)
- na spodnji sliki viden graf porabe za zadnjih 25km
V trenutku slike se je zacel bolj gost promet, zato smo znizali hitrosti in padec na grafu porabe. Avto prikazuje rated range pri danem SoC se 208km, glede na voznjo preteklih 25km pa napoveduje dometa se 100km, torej manj kot 50% rated range-a.
Ce bi hipoteticno torej vozili vedno tako, polnili avto do 90% ter ga praznili do 10%, bi imel avto 150km dometa. Je pa taksna voznja dalec od realnosti, ker ni sproscujoca. Vecinoma vozim z AutoPilotom, ki pa je omejen na 150km/h.
- 200nm vzpona
- voznja vecinoma 170-190km/h
- precej max pospesevanj in regeneracij (ko nekdo z 90km/h zapelje na prehitevalni pas)
- na spodnji sliki viden graf porabe za zadnjih 25km
V trenutku slike se je zacel bolj gost promet, zato smo znizali hitrosti in padec na grafu porabe. Avto prikazuje rated range pri danem SoC se 208km, glede na voznjo preteklih 25km pa napoveduje dometa se 100km, torej manj kot 50% rated range-a.
Ce bi hipoteticno torej vozili vedno tako, polnili avto do 90% ter ga praznili do 10%, bi imel avto 150km dometa. Je pa taksna voznja dalec od realnosti, ker ni sproscujoca. Vecinoma vozim z AutoPilotom, ki pa je omejen na 150km/h.
- Priponke
-
- voznja_170kmh.jpg (106.47 KiB) Pogledano 7511 krat
Re: SR + relani doseg
Hvala za podatke.
Prosim a lahko prilimaš slikco od porabe na relaciji cca 130 km/h oz 150 km/h kot praviš da voziš z avtopilotom.
Prosim a lahko prilimaš slikco od porabe na relaciji cca 130 km/h oz 150 km/h kot praviš da voziš z avtopilotom.
matija napisal/-a:Recimo da tole tudi spada v temo "realen doseg SR+". Voznja s karakteristikami:
- 200nm vzpona
- voznja vecinoma 170-190km/h
- precej max pospesevanj in regeneracij (ko nekdo z 90km/h zapelje na prehitevalni pas)
- na spodnji sliki viden graf porabe za zadnjih 25km
V trenutku slike se je zacel bolj gost promet, zato smo znizali hitrosti in padec na grafu porabe. Avto prikazuje rated range pri danem SoC se 208km, glede na voznjo preteklih 25km pa napoveduje dometa se 100km, torej manj kot 50% rated range-a.
Ce bi hipoteticno torej vozili vedno tako, polnili avto do 90% ter ga praznili do 10%, bi imel avto 150km dometa. Je pa taksna voznja dalec od realnosti, ker ni sproscujoca. Vecinoma vozim z AutoPilotom, ki pa je omejen na 150km/h.
VARNOSTNI-PAS.si https://navijaski-komplet.si/
Re: SR + relani doseg
Nimam, mogoce sem kaj postal v temo SR+. Je pa vecinoma dobrih 20kWh. Res ne spremljam porabe prevec redno.
Re: SR + relani doseg
Hvala
Koliko km bi naredil pa z lepo vožnjo ? 100 do 130 km/h?
Koliko km bi naredil pa z lepo vožnjo ? 100 do 130 km/h?
matija napisal/-a:Nimam, mogoce sem kaj postal v temo SR+. Je pa vecinoma dobrih 20kWh. Res ne spremljam porabe prevec redno.
VARNOSTNI-PAS.si https://navijaski-komplet.si/
Re: SR + relani doseg
>> Koliko km bi naredil pa z lepo vožnjo ? 100 do 130 km/h?
Se še kdo spomni dobrih starih časov, ko so porabo podajal za vožnjo s konstantno hitrostjo, mesto/AC/mešano?
Odkar se grejo te "cikle" je vse skup eno samo mutenje in preklanje "lažejo, js mam drugač".
Itak, vsak ma drugačn mešan cikl...
Za M3 velja:
Za 130 km/h nuca 22kW.
Brez zgornjih in spodnjih 10% SOC je v praksi SR+ dober za kakih 255 km po AC, LR pa kakih 350 km.
Za 90 km/h nuca ravno pol tega, 11 kW, ergo je SR+ dober za kakih 350 km po regionalki, LR pa kakih 480 km.
Za 50 km/h nuca okrog 5 kW, SR+ pride na 430 km kroženja po mestu, LR pa na 590 km.
Ob šponanju baterije (100%-0% SOC) pa so cifre za SR / LR:
-130: 319 / 437
- 90: 442 / 605
- 50: 540 / 704
Pospeševanja, klanci, dež, -20, felge, gume, radkape, ... stvari seveda spremenijo.
Se še kdo spomni dobrih starih časov, ko so porabo podajal za vožnjo s konstantno hitrostjo, mesto/AC/mešano?
Odkar se grejo te "cikle" je vse skup eno samo mutenje in preklanje "lažejo, js mam drugač".
Itak, vsak ma drugačn mešan cikl...
Za M3 velja:
Za 130 km/h nuca 22kW.
Brez zgornjih in spodnjih 10% SOC je v praksi SR+ dober za kakih 255 km po AC, LR pa kakih 350 km.
Za 90 km/h nuca ravno pol tega, 11 kW, ergo je SR+ dober za kakih 350 km po regionalki, LR pa kakih 480 km.
Za 50 km/h nuca okrog 5 kW, SR+ pride na 430 km kroženja po mestu, LR pa na 590 km.
Ob šponanju baterije (100%-0% SOC) pa so cifre za SR / LR:
-130: 319 / 437
- 90: 442 / 605
- 50: 540 / 704
Pospeševanja, klanci, dež, -20, felge, gume, radkape, ... stvari seveda spremenijo.
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
Re: SR + relani doseg
Med prazniki sem manj na cesti, en primer z nizjo porabo pa imam: 125km voznje, od tega slaba polovica avtoceste kjer smo se vzpeli cez Trojane. Voznja prvih par kilometrov 150km/h, potem do konca AC s 100km/h - smo zeleli cim bolj podaljsati pot, da se otroc naspijo. Po avtocesti pa voznja med 50 in 90, povprecje kaksnih 70.nakaza napisal/-a:Hvala
Koliko km bi naredil pa z lepo vožnjo ? 100 do 130 km/h?
matija napisal/-a:Nimam, mogoce sem kaj postal v temo SR+. Je pa vecinoma dobrih 20kWh. Res ne spremljam porabe prevec redno.
Na koncu poti poraba 16.5kWh/100km. Po vzponu na Pohorje pa kaksnih +500nm pa 17.5kWh/100km.
-
- EV ambasador
- Prispevkov: 2257
- Kraj: Cerklje na Gorenjskem
- Avto: Nissan Leaf 2.zero 40 kWh, Tesla Y RWD
-
16682197
Re: SR + relani doseg
To si odčital graf? Odčitaj še enkrat.warpedone napisal/-a:Za 130 km/h nuca 22kW.
Re: SR + relani doseg
Se en test danes, najprej spust iz Pohorja proti Mariboru (~500nm) po regionalki, nato avtocesta kjer je bil autopilot nastavljen na 150km/h, ko pa so prisli predori in omejitve znizano na 110km/h za cas omejitev.
Na koncu je bila poraba nekaj cez 21kWh/100km.
Startali smo s 330 dometa (se mi zdi, mislim da je bil avto na 88% ali 89%), na cilj po 155km pa prispeli z 90km ostanka dometa. Domet je rangiran po rated range. S taksno voznjo in v taksnih vremenskih pogojih bi naredil s polno baterijo slabih 250km.
@ADMIN: a se da temo preimenovat iz relani v realni, sem 3x vpisal v search in nic. Po rocnem iskanju teme sem videl typo v naslovu
Na koncu je bila poraba nekaj cez 21kWh/100km.
Startali smo s 330 dometa (se mi zdi, mislim da je bil avto na 88% ali 89%), na cilj po 155km pa prispeli z 90km ostanka dometa. Domet je rangiran po rated range. S taksno voznjo in v taksnih vremenskih pogojih bi naredil s polno baterijo slabih 250km.
@ADMIN: a se da temo preimenovat iz relani v realni, sem 3x vpisal v search in nic. Po rocnem iskanju teme sem videl typo v naslovu
Re: SR + relani doseg
Očitno sem se zatipkal . Hvala za poročilo.
VARNOSTNI-PAS.si https://navijaski-komplet.si/