Haha. Tesla dobil VLC player.dro18 napisal/-a:Go VLC!
OTA updates
- Vodokotlic
- EV ambasador
- Prispevkov: 2166
- Kraj: Ljubljana/Vipava
- Avto: Model 3 LR AWD
-
12581045
Re: OTA updates
Live long and prosper TESLA popust koda: https://ts.la/dejan44094
Re: OTA updates
Pri 90% mam približno 450km. Se pravi 500km pri polni. Mogoče imaš več, če imaš RWD?warpedone napisal/-a:Jih že - tiste preddefinirane v navigaciji.
Danes po zasavki med zagorjem in litijo omejitev 90, AP upočasnil pod 70. Na 'bobstezi' med litijo in hotičem držal 50.
@dro: vidim da ti kaže skor polno baterijo in 'le' 436 km dosega.
Kolk km maš ob 100% (magar preračunano)?
Men kaže cca 528 km.
Tesla referral link: https://ts.la/gregor66862
- Vodokotlic
- EV ambasador
- Prispevkov: 2166
- Kraj: Ljubljana/Vipava
- Avto: Model 3 LR AWD
-
12581045
Re: OTA updates
Long range RWD definitivno ima več.
Live long and prosper TESLA popust koda: https://ts.la/dejan44094
Re: OTA updates
Ta pretvorba je glede na rated consumption in nima nobene zveze z mojim načinom vožnje.
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
Re: OTA updates
Ja?
Indukcijski motor ima ime točno po tem dejstvu: v rotorju se inducira tok, ki povzroči "kontra" magnetno polje to pa povzroči vrtenje. Hitrost vrtenja je odvisna od frekvence zbujanja oz. induciranja. Če želiš počasnejše vrtenje, je potrebno znižat frekvenco vzbujanja. Še vedno pa ta povzroča toplotne izgube, ki lahko presežejo generirano energijo v statorju.
Indukcijski motor ima ime točno po tem dejstvu: v rotorju se inducira tok, ki povzroči "kontra" magnetno polje to pa povzroči vrtenje. Hitrost vrtenja je odvisna od frekvence zbujanja oz. induciranja. Če želiš počasnejše vrtenje, je potrebno znižat frekvenco vzbujanja. Še vedno pa ta povzroča toplotne izgube, ki lahko presežejo generirano energijo v statorju.
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
-
- EV ambasador
- Prispevkov: 2320
- Kraj: Cerklje na Gorenjskem
- Avto: Nissan Leaf 2.zero 40 kWh, Tesla Y RWD
-
16932221
Re: OTA updates
Tisti "?!?" nisem napisal zato, ker ne bi razumel delovanje indukcijskega motorja (prav pred kakšnim tednom ali dvema sem s simulacijo preizkušal različne načine vodenja indukcijskega motorja). Napisano je zato, ker je bilo zelo dvomljivo napisano.Zbudiš sicer nekoga, ki spi, ne pa toka rotorja. Tvoj zgornji stavek pa je drugačen od tistega stavka, ki sem ga komentiral. Najbrž si mislil reči "vzbujat" tok rotorja, vendar tudi to je malce dvomljivo.warpedone napisal/-a:Indukcijski motor ima ime točno po tem dejstvu: v rotorju se inducira tok, ki povzroči "kontra" magnetno polje to pa povzroči vrtenje. ...
Še ena zadeva me je zmotila. V debati je šlo za rekuperacijo, če se ne motim? Tok v rotorju nastane samodejno, ko se rotor vrti hitreje od magnetnega polja statorja (podobno tudi nastane takrat, ko se rotor vrti počasneje od statorskega magnetnega polja). Odvisno od jakosti nastalega toka (še enkrat poudarjam: ni ga "potrebno zbujat", saj ne spi) pa je tudi obratni navor, ki zavira vozilo.
Tvoj zgornji komentar se sicer nanaša na navor, ki poganja vozilo.
Glede vzbujanja bi tako bilo bolj pravilno, če bi kar napisal, da pri indukcijskem motorju "vzbujaš" stator z izmenično napetostjo, ki povzroči tok v statorju in tako ustvariš rotirajoče magnetno polje, ki požene ali zavre rotor. Vsekakor pa ne "zbujaš" rotorja.
- Vodokotlic
- EV ambasador
- Prispevkov: 2166
- Kraj: Ljubljana/Vipava
- Avto: Model 3 LR AWD
-
12581045
Re: OTA updates
Uf to bi bil en lep vedež kako delujejo takšne stvari. A je kje kaj za telebane kot sem jaz?
Live long and prosper TESLA popust koda: https://ts.la/dejan44094
-
- EV ambasador
- Prispevkov: 2320
- Kraj: Cerklje na Gorenjskem
- Avto: Nissan Leaf 2.zero 40 kWh, Tesla Y RWD
-
16932221
Re: OTA updates
Tole bi bilo primerno za DC motorje:
[youtube]https://youtu.be/LAtPHANEfQo[/youtube]
tole pa za indukcijske:
[youtube]https://youtu.be/AQqyGNOP_3o[/youtube]
[youtube]https://youtu.be/LAtPHANEfQo[/youtube]
tole pa za indukcijske:
[youtube]https://youtu.be/AQqyGNOP_3o[/youtube]
Re: OTA updates
>> . Napisano je zato, ker je bilo zelo dvomljivo napisano.
Da, se zavedam da nism izbral absolutno točnih besed.
Da, se zavedam da nism izbral absolutno točnih besed.
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
Re: OTA updates
Baje naj bi po novem updateu imela AWD long range varianta 3.86 s do 100. Quite gooood
However, the comparison to the original specs is still valid, as the M3P is listed on Tesla's website at 3.2s, and this is also with rollout included. It's apparently the only Model 3 variant listed on the website with rollout included. This is why the M3P is listed at 1.2s faster than the AWD non-P rather than 1.0s.
Motor Trend also uses rollout for all their times. That's why they list the AWD non-P at 4.0s, because the car is actually ~0.2s faster than Tesla's listed specs (4.4s), and then rollout shaves off another ~0.2s. Now, with the latest power increase, the AWD non-P is indeed capable of sub-4s 0-60 with the rollout. One YouTuber achieved 4.01s on a 77% battery, so 3.9s seems easily achievable. Further, one comment in that video suggests someone else managed a 3.86s with the rollout, which is incredible for a supposedly "non-performance" car.
Tesla referral link: https://ts.la/gregor66862
- Vodokotlic
- EV ambasador
- Prispevkov: 2166
- Kraj: Ljubljana/Vipava
- Avto: Model 3 LR AWD
-
12581045
Re: OTA updates
Pa vceraj si se vozil v SR+, ki je dobro sekundo pocasnejsi
Te stevilke so nore, zelo v rangu raznih bmw M5 (prejsnji 3.9, trenutni 3.3). Tesla res spreminja industrijo, predispozicije, pojme...
Te stevilke so nore, zelo v rangu raznih bmw M5 (prejsnji 3.9, trenutni 3.3). Tesla res spreminja industrijo, predispozicije, pojme...
Re: OTA updates
Zgleda sm se že mal navadu, men je odzivanje avta čist ... normalno, kot mora bit...
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi