OTA updates

Mobilnost, baterije, fotovoltaika
Uporabniški avatar
Vodokotlic
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 2166
Kraj: Ljubljana/Vipava
Avto: Model 3 LR AWD
1258
1045

Re: OTA updates

Odgovor Napisal/-a Vodokotlic »

dro18 napisal/-a:Go VLC!
Haha. Tesla dobil VLC player.
dro18
Live long and prosper TESLA popust koda: https://ts.la/dejan44094
Uporabniški avatar
prgrmr
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 825
Kraj: Dragomelj
Avto: i3, Y
607
568

Re: OTA updates

Odgovor Napisal/-a prgrmr »

Matej napisal/-a:Penzionist .
A ni to tisti doseg, ki ni odvisen od načina vožnje?
Uporabniški avatar
dro18
EV začetnik
EV začetnik
Prispevkov: 50
Kraj: Ljubljana
Avto: Tesla Model 3 LR AWD
69
33

Re: OTA updates

Odgovor Napisal/-a dro18 »

warpedone napisal/-a:Jih že - tiste preddefinirane v navigaciji.
Danes po zasavki med zagorjem in litijo omejitev 90, AP upočasnil pod 70. Na 'bobstezi' med litijo in hotičem držal 50.

@dro: vidim da ti kaže skor polno baterijo in 'le' 436 km dosega.
Kolk km maš ob 100% (magar preračunano)?
Men kaže cca 528 km.
Pri 90% mam približno 450km. Se pravi 500km pri polni. Mogoče imaš več, če imaš RWD?
Tesla referral link: https://ts.la/gregor66862
Uporabniški avatar
Vodokotlic
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 2166
Kraj: Ljubljana/Vipava
Avto: Model 3 LR AWD
1258
1045

Re: OTA updates

Odgovor Napisal/-a Vodokotlic »

Long range RWD definitivno ima več.
Live long and prosper TESLA popust koda: https://ts.la/dejan44094
Uporabniški avatar
warpedone
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 8338
Kraj: LJ
Avto: Tesla Model 3 LR 2019, 140k
5397
3530

Re: OTA updates

Odgovor Napisal/-a warpedone »

Ta pretvorba je glede na rated consumption in nima nobene zveze z mojim načinom vožnje.
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
crunchy
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 2320
Kraj: Cerklje na Gorenjskem
Avto: Nissan Leaf 2.zero 40 kWh, Tesla Y RWD
1693
2221

Re: OTA updates

Odgovor Napisal/-a crunchy »

warpedone napisal/-a:pri indukcijsem motorju je potrebno zbujat tok v rotorju
?!?
Uporabniški avatar
warpedone
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 8338
Kraj: LJ
Avto: Tesla Model 3 LR 2019, 140k
5397
3530

Re: OTA updates

Odgovor Napisal/-a warpedone »

Ja?
Indukcijski motor ima ime točno po tem dejstvu: v rotorju se inducira tok, ki povzroči "kontra" magnetno polje to pa povzroči vrtenje. Hitrost vrtenja je odvisna od frekvence zbujanja oz. induciranja. Če želiš počasnejše vrtenje, je potrebno znižat frekvenco vzbujanja. Še vedno pa ta povzroča toplotne izgube, ki lahko presežejo generirano energijo v statorju.
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
crunchy
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 2320
Kraj: Cerklje na Gorenjskem
Avto: Nissan Leaf 2.zero 40 kWh, Tesla Y RWD
1693
2221

Re: OTA updates

Odgovor Napisal/-a crunchy »

warpedone napisal/-a:Indukcijski motor ima ime točno po tem dejstvu: v rotorju se inducira tok, ki povzroči "kontra" magnetno polje to pa povzroči vrtenje. ...
Tisti "?!?" nisem napisal zato, ker ne bi razumel delovanje indukcijskega motorja (prav pred kakšnim tednom ali dvema sem s simulacijo preizkušal različne načine vodenja indukcijskega motorja). Napisano je zato, ker je bilo zelo dvomljivo napisano.Zbudiš sicer nekoga, ki spi, ne pa toka rotorja. Tvoj zgornji stavek pa je drugačen od tistega stavka, ki sem ga komentiral. Najbrž si mislil reči "vzbujat" tok rotorja, vendar tudi to je malce dvomljivo.

Še ena zadeva me je zmotila. V debati je šlo za rekuperacijo, če se ne motim? Tok v rotorju nastane samodejno, ko se rotor vrti hitreje od magnetnega polja statorja (podobno tudi nastane takrat, ko se rotor vrti počasneje od statorskega magnetnega polja). Odvisno od jakosti nastalega toka (še enkrat poudarjam: ni ga "potrebno zbujat", saj ne spi) pa je tudi obratni navor, ki zavira vozilo.
Tvoj zgornji komentar se sicer nanaša na navor, ki poganja vozilo.

Glede vzbujanja bi tako bilo bolj pravilno, če bi kar napisal, da pri indukcijskem motorju "vzbujaš" stator z izmenično napetostjo, ki povzroči tok v statorju in tako ustvariš rotirajoče magnetno polje, ki požene ali zavre rotor. Vsekakor pa ne "zbujaš" rotorja.
Uporabniški avatar
Vodokotlic
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 2166
Kraj: Ljubljana/Vipava
Avto: Model 3 LR AWD
1258
1045

Re: OTA updates

Odgovor Napisal/-a Vodokotlic »

Uf to bi bil en lep vedež kako delujejo takšne stvari. A je kje kaj za telebane kot sem jaz?
N75
Live long and prosper TESLA popust koda: https://ts.la/dejan44094
crunchy
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 2320
Kraj: Cerklje na Gorenjskem
Avto: Nissan Leaf 2.zero 40 kWh, Tesla Y RWD
1693
2221

Re: OTA updates

Odgovor Napisal/-a crunchy »

Tole bi bilo primerno za DC motorje:
[youtube]https://youtu.be/LAtPHANEfQo[/youtube]

tole pa za indukcijske:
[youtube]https://youtu.be/AQqyGNOP_3o[/youtube]
Vodokotlic
Uporabniški avatar
warpedone
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 8338
Kraj: LJ
Avto: Tesla Model 3 LR 2019, 140k
5397
3530

Re: OTA updates

Odgovor Napisal/-a warpedone »

>> . Napisano je zato, ker je bilo zelo dvomljivo napisano.

Da, se zavedam da nism izbral absolutno točnih besed.
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
Uporabniški avatar
dro18
EV začetnik
EV začetnik
Prispevkov: 50
Kraj: Ljubljana
Avto: Tesla Model 3 LR AWD
69
33

Re: OTA updates

Odgovor Napisal/-a dro18 »

Baje naj bi po novem updateu imela AWD long range varianta 3.86 s do 100. Quite gooood
However, the comparison to the original specs is still valid, as the M3P is listed on Tesla's website at 3.2s, and this is also with rollout included. It's apparently the only Model 3 variant listed on the website with rollout included. This is why the M3P is listed at 1.2s faster than the AWD non-P rather than 1.0s.

Motor Trend also uses rollout for all their times. That's why they list the AWD non-P at 4.0s, because the car is actually ~0.2s faster than Tesla's listed specs (4.4s), and then rollout shaves off another ~0.2s. Now, with the latest power increase, the AWD non-P is indeed capable of sub-4s 0-60 with the rollout. One YouTuber achieved 4.01s on a 77% battery, so 3.9s seems easily achievable. Further, one comment in that video suggests someone else managed a 3.86s with the rollout, which is incredible for a supposedly "non-performance" car.
Vodokotlic, Marko007, matija
Tesla referral link: https://ts.la/gregor66862
Uporabniški avatar
Vodokotlic
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 2166
Kraj: Ljubljana/Vipava
Avto: Model 3 LR AWD
1258
1045

Re: OTA updates

Odgovor Napisal/-a Vodokotlic »

Hudo
Marko007
Live long and prosper TESLA popust koda: https://ts.la/dejan44094
Uporabniški avatar
Matej
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1892
Avto: V vsakem primeru EV
1781
1661

Re: OTA updates

Odgovor Napisal/-a Matej »

To je res brutale. Mi je včeraj skor tilnik zlomil
Uporabniški avatar
matija
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 4582
Kraj: Slovenia
Avto: Tesla MY | VW eGolf
5861
7876

Re: OTA updates

Odgovor Napisal/-a matija »

Pa vceraj si se vozil v SR+, ki je dobro sekundo pocasnejsi

Te stevilke so nore, zelo v rangu raznih bmw M5 (prejsnji 3.9, trenutni 3.3). Tesla res spreminja industrijo, predispozicije, pojme...
Uporabniški avatar
warpedone
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 8338
Kraj: LJ
Avto: Tesla Model 3 LR 2019, 140k
5397
3530

Re: OTA updates

Odgovor Napisal/-a warpedone »

Zgleda sm se že mal navadu, men je odzivanje avta čist ... normalno, kot mora bit...
matija, Marko007, dro18
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
Uporabniški avatar
technic
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 2257
1186
398

Re: OTA updates

Odgovor Napisal/-a technic »

360.png
360.png (61.61 KiB) Pogledano 2795 krat
CRF
Odgovori

Vrni se na “Tesla”