Rabljena tesla S velik BAV BAV

Roadster, model S
sashs
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 140
Kraj: maribor
Avto: tesla s85 2014 , volvoxc90 2017,kona electric 2019
272
20

Rabljena tesla S velik BAV BAV

OdgovorNapisal/-a sashs » 16 Sep 2019, 19:53

Pozdravljeni, mislim da si moj nakup zasluži svojo temo...

Torej Kot že naslov pove se bo v tej temi pisalo o izkušnjah z rabljeno TESLO S iz nizozemske, o problemih, o rešitvah, popravilih, stroških, ter kalvarijami z TESLA.COM in kontaktov z tem podjetjem

Naj najprej povem da sem se elektrificiral od svoje žene kateri sem v začetku leta privoščil novo Hyundai Kono 64

Po izkušnji z hyundajem sem začel raziskovati električna vozila ki so na tržišču in prišel do spoznanja da je zame primerna samo Tesla
Kot voznik volva xc 90 sem navajen višjega sedenja in velikega avta, zato sem najprej gledal Tesle X , ker pa mi je 80 jurjev malo preveč da bi kupil avto ki mi morda kasneje nebo všeč sem se odločil da za test kupim Teslo S in morda kasneje zamenjam za Teslo x če mi bo le ta všeč!

Avto sem kupil preko Leasing portala iz nizozemske, avto je S85 z zadnjim motorjem, beš notranjostjo, panoramskim steklom in SUPERCHARGER FREE , no tukaj se spisek dodatne opreme konča:)

Avto ima 249 tisoč prevoženih kilometrov in je ne glede na relativno visoke kilometre odlično ohranjen, praktično nepopraskan, notranjost ne kaže nobenih znakov obrabe...

sedeži udobni, niso zasedeni, nikjer nič raztrgano, nikjer nič uničeno, še tepihi ki so originalni so v odličnem stanju
Dometa po polnjenju kaže v tipical range 368 kilometrov in v ful rated range 451 kilometrov

Kupil sem si tudi Obd 2 priključek in software za prebrati akumulatorje ter ostale parametre
avto je bil polnjen 1073 kwh v DC načinu in 37407 kwh v AC načinu

Nominalna vrednost akumulatorja je pri s85 79 kwh, ko je akumulator nov, minus minimalna kapaciteta ki znaša 4 kwh pri tesli, to pomeni da je pri novi s85 bilo na voljo 74 kwh ki si jih lahko uporabljal

Po 249 tisoč km ima akumulator še vedno 72 kwh minus 4 kwh minimalne kapacitete, to pomeni da je na voljo še vedno 68 kwh ki jih lahko uporabljam ,

kar dalje pomeni da je degradacija akumulatojev pri tem avtomobilu od novega do zdaj okoli 10 % kar je več kot dober rezulat

Razlika napetosti v celicah je 0,005 , kar pomeni da je akumulator zdrav, vse vrednosti do 0,01 so po izjavah tujih Tesla strokovnjakov odlične

Prav tako dejstvo da je bil ogromno polnjen v načinu DC je izredno dobra novica za nakup ki sem ga naredil!
Kontaktiral sem tudi Ove Kroeger iz T/t tesla , ki je pokomentiral številke in pravi da so več kot odlične in da sem lahko zaqdovoljen z nakupom!

Počekirali smo podvozje , ki je dobro ohranjeno, avto je stabilen, dobil sem informacijo da je bil na 230 tisoč menjan motor pod garancijo

Do tukaj vse v superlqativih, avto več kot odličen, jas vesel kot novo letna jelka, gre kot sneta sekira, vsakič ko pohodim gas en velik nasmešek na obrazu itd...

Zdaj pa k malo manj prijetnim stvarem ...
Avto ima nastavljen profil v katerem je blokirana navigacija, ne gre menjati jezika iz nizozemščine, očitno sta avto vozila dva voznika, oče in sin, ker je avto zaklenjen v SINOV mode... kjer je večina funkcij zaklenjena... nikakor da zadevo odklenem ,

Kalvarija z TESLO - suport ... kaj je to... ga ni..., kličeš v SEC graz kjer je servis in ti prijazen gospod - telefonska tajnica pove da lahko termine sklepaš le preko aplikacije in da se po domače povedano jebi... nakar ti avtomatsko prekinejo zvezo .... haaaa????? spim ali sem buden ...

Kako pri hudiču naj sklenem termin na servisu če nimam dostopa v aplikacijo, prvi mejl z prošnjo da pod moj account dodelijo moj avto je šel na teslo pred 2 tednoma, vsak dan pošljem mail z KIND REMIND da naj me prosim lepo vpišejo da bi lahko dostopal do avta... reakcija od tesle do zdaj... NIČ... tud odgovora naj se jebem ne in da bom verjetno mogel na ta vpis čakati še dodatna dva tedna... v bistvu za zjokat...

Naslednji problem, pri homologaciji avtomobila so zahtevali COC dokument... kje pr hudiču ga naj dobim če ga iztavljajo samo z novimi avtomobili... baje zato ker naše homologacije nimajo podatkov o teh vozilih... ker so tako hudo redka... :bang: :bang: :bang: :bang:

no ta part mislim da smo nekako rešli sedaj čakam da mi davčna iztavi dokumente. Iz fursa so me kontaktirali in vprašali kok izpustov ima avto... in da nismo navedli tega podatka... o mojem odgovoru ne rabimo govorit sploh :bang: :bang: :bang: :bang: :bang: :bang:

zavarovanje... ok vedel sem da bo drago , da pa mi pribijejo 10 % zaradi eksotičnosti vozila pa nisem pričakoval.... :bang: :bang: :bang:

Po vsem zgoraj napisanem globoko zadiham... in se potolažim da bom jutri spet z preizkusnimi tablicami naredil nadaljnih 240 kilometrov do ljubljane in nazaj če ne druga z zastonj elektriko ki jo bom počrpal na bližnjem superchargerju, užival v Nizozemsko govorečih menijih, na spotifiju bom užival v nizozemski narodnozabavni glasbi, ter v nizozemskem tehnu ki je prednaložen ... ter se tolažil da nekega lepega sončnega dne pa morda le bo....

v prilogi slikce iz testerja.... če kdo še kaj drugega razbere iz vsega tega bom vesel če mi raztolmači...

če pa kdo potrebuje nasvet okoli rabljene tesle ki resnično je BAV BAV , ali morda koga zanima kakšen je njegov akumulator mu ga za protivrednost enega piva pridem odčitat:)

ja... tesla kupi teslo.... :giggle: :giggle:

:giggle:
Priponke
IMG_20190916_195255.jpg
IMG_20190910_204453.jpg
SimonZed, timo, context, Nejccc, instrukcije, drejc12, ixi, DGJ, pirpy, Kaktus, CRF, Matej, kt57, Robie, talker2, FV-EV, DCT, Dzun Tao, hribovc0601, energija, Desty, mkonci, warpedone
warpedone
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 755
Kraj: LJ
Avto: Tesla Model 3 LR
645
427

Re: Rabljena tesla S velik BAV BAV

OdgovorNapisal/-a warpedone » 16 Sep 2019, 22:07

40% regen? A je tole bil mestni taksi?

Glede servisa mi po glavi hodi ideja, da spokaj vse papirje in se odpelji v Graz ter zaparkiraj izhod iz servisa.
Bojo hitr najdl človeka, ki bo žrtvoval 5 minut za 3 klike.
Kaktus
1500km free SuperCharging: Referrals - Tesla
sashs
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 140
Kraj: maribor
Avto: tesla s85 2014 , volvoxc90 2017,kona electric 2019
272
20

Re: Rabljena tesla S velik BAV BAV

OdgovorNapisal/-a sashs » 17 Sep 2019, 08:07

Ne tole ni bil taxi...

bil je službeno vozilo ene računalniške firme

taxiji imajo vul več kilometrov, so 80% polnjeni na SUPERCHARGERJU tale je večinoma polnjen doma... prav tako so taxiji zlizani... potrgani.. zasedeni... tale ni...

je pa tvoj komentar tipično slovenski... čim ma avto prek 200 jurjev je že taxi...

če logično pogledaš

249569 kilometrov

avto je star 57 mesecev, premikal se je povprečno 25 dni na mesec kar znese 1425 dni vožnje, dnevni prevoženi kilometri so potem takem v povprečju 175 kilometrov na dan... ker je povsem normalna kilometrina za tujino kjer se v službo peljejo malo dlje kot pri nas...

kar se pa taxijev tiče... priložene slike kako zgledajo tesle taxiji ... čist konkretno... avto je enak letnik kot moj... običajno so taxiji na 99% beli , sedeži so zasedeni... kar se jasno vidi...vsega tega moj avto nima... je odlično ohranjen... slike sledijo ko pride od ličarja... sem dal eno prasko na sprednjem dobijaču popravit:)

ta tema ni namenjena butastim komentarjem v stilu kupil si si taxi... ampak predvsem zato da poročam svoje izkušnje z avtomobilom ki je eksotika in ima za tipičnega slovenceljna preveč kilometrov in je po mnenju takšnih osebkov že vsaj 2 x preživet...
Priponke
Screenshot_20190917_075816_com.carsontheweb.jpg
Screenshot_20190917_075825_com.carsontheweb.jpg
Screenshot_20190917_075754_com.carsontheweb.jpg
Screenshot_20190917_075909_com.carsontheweb.jpg
Screenshot_20190917_075828_com.carsontheweb.jpg
Screenshot_20190917_075822_com.carsontheweb.jpg
Screenshot_20190917_075837_com.carsontheweb.jpg
Screenshot_20190917_075750_com.carsontheweb.jpg
Screenshot_20190917_075741_com.carsontheweb.jpg
Nejccc, SimonZed, GM, DGJ, energija
warpedone
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 755
Kraj: LJ
Avto: Tesla Model 3 LR
645
427

Re: Rabljena tesla S velik BAV BAV

OdgovorNapisal/-a warpedone » 17 Sep 2019, 08:14

Hvala za prijaznost... taksi je letel na absurdno velik delež regenetirane energije kar si lahl razlagam samo s skoraj konstantnim pospeševanjem in zaviranjem po semaforjih. 175km na dan takega režina vožnje nočem doživet.

Glede neumnosti pa maš kar si plačal...
1500km free SuperCharging: Referrals - Tesla
Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 5419
Kraj: Tržič
Avto: Kona in Zoe
3938
4259

Re: Rabljena tesla S velik BAV BAV

OdgovorNapisal/-a CRF » 17 Sep 2019, 08:30

Sashs, korektno in realno si napisal odlične informacije za nekoga ki ima podobno željo uvozit Teslo.
Warpedone, pa je le vprašal če je bil taxi. Nobene potrebe po še enem prepiru.

Seveda se priporočamo za kakšno slikco.
pirpy
Admin @ EVSVET.eu
Uporabniški avatar
Franci
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 380
Kraj: LESCE
Avto: KONA EV & Renault Megane,
455
82

Re: Rabljena tesla S velik BAV BAV

OdgovorNapisal/-a Franci » 17 Sep 2019, 08:45

Tak % regeneracije si je res težko predstavljati, sploh za nizozemsko, ki kolikor vem je bolj ravninska - lahko, da pomeni to kaj drugega, Tako regeneracijo si predstavljam za čuvaja na Grossglockner passu, ali pa enega Norvežana, ki se veliko vozi preko prelazov.

Morda pa to pomeni le to, da ni veliko jadral, kot če bi pri KONI stalno vozil z najmočnejšo stopnjo regeneracije in ti že takoj ko malo popustiš stopalko za plin močno regenerira.

To bi najlažje ugotovil s testom še kakšne druge tesle, kjer ti bo lastnik za svoje vozilo lahko povedal kako vozi.
Uporabniški avatar
matija
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 3089
Kraj: Slovenia
Avto: Tesla Model 3 SR+ | BMW 225xe
3281
4407

Re: Rabljena tesla S velik BAV BAV

OdgovorNapisal/-a matija » 17 Sep 2019, 08:49

Cestitke sashs, naj ti dobro sluzi.

Prenos aplikacije na tvoj account gre hitro, nekaj dni. Pisat pa more na teslo trenutni lastnik oz ta ki ima tudi app. Ker ti za njih nisi lastnik avtomobila.

Sam prenos lastnistva pa sprozis s scanom prometnega dovoljenja ter racunom, kar pa traja ~2 meseca po izkusnjah znanca. Meni to ureja prejsnji lastnik, ne vem pa ali je to pogoj. Le za prenos aplikacije pa ni potrebno da si pri tesli ze lastnik tega vozila.
sashs
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 140
Kraj: maribor
Avto: tesla s85 2014 , volvoxc90 2017,kona electric 2019
272
20

Re: Rabljena tesla S velik BAV BAV

OdgovorNapisal/-a sashs » 17 Sep 2019, 09:00

matija je napisal/-a:Cestitke sashs, naj ti dobro sluzi.

Prenos aplikacije na tvoj account gre hitro, nekaj dni. Pisat pa more na teslo trenutni lastnik oz ta ki ima tudi app. Ker ti za njih nisi lastnik avtomobila.

Sam prenos lastnistva pa sprozis s scanom prometnega dovoljenja ter racunom, kar pa traja ~2 meseca po izkusnjah znanca. Meni to ureja prejsnji lastnik, ne vem pa ali je to pogoj. Le za prenos aplikacije pa ni potrebno da si pri tesli ze lastnik tega vozila.


hja prejšnjega lastnika ne poznam.. niti nimam kontakta... samo vem na koga je avto bil pisan to se je videlo iz prometne...

kot 3 ji avto pri hiši verjetno nebo neki velik problem da nebi služil saj je rezerve dovolj...

bolj sem radoveden nad samim sabo da vidim če mi bo zadeva sedla... ker če mi bo si drug let za svoj 40 kupim x:)

Ne netim prepira... ampak ko omeniš povprečnemu slovencu kilometre ki so nad 200 tisoč je reakcija nekako takšna kot je je imel kolega...

če sem ga užalil se opravičujem, in glede na to da je zdaj tesel že kar nekaj se zna zgodit tud kak EV MEET kjer mu plačam pivo:) :beer:

glede na to da vozi teslo 3 ni povprečen slovenc:)
CRF
sashs
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 140
Kraj: maribor
Avto: tesla s85 2014 , volvoxc90 2017,kona electric 2019
272
20

Re: Rabljena tesla S velik BAV BAV

OdgovorNapisal/-a sashs » 17 Sep 2019, 09:03

Franci je napisal/-a:Tak % regeneracije si je res težko predstavljati, sploh za nizozemsko, ki kolikor vem je bolj ravninska - lahko, da pomeni to kaj drugega, Tako regeneracijo si predstavljam za čuvaja na Grossglockner passu, ali pa enega Norvežana, ki se veliko vozi preko prelazov.

Morda pa to pomeni le to, da ni veliko jadral, kot če bi pri KONI stalno vozil z najmočnejšo stopnjo regeneracije in ti že takoj ko malo popustiš stopalko za plin močno regenerira.

To bi najlažje ugotovil s testom še kakšne druge tesle, kjer ti bo lastnik za svoje vozilo lahko povedal kako vozi.


tudi sam sem mnenja da ta vrednost ne pomeni to kar je napisal kolega... čakam da mi dobavitelj programčka odgovori na mejl... nato bom vedel več..

v kratkem bom dal na tester še eno teslo ki je bila uvožena iz usa... pa da vidimo kaj bo tam pokazalo.. avto ima tudi okol 200 tisoč-... morda malo več .. ne vem točno...
warpedone
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 755
Kraj: LJ
Avto: Tesla Model 3 LR
645
427

Re: Rabljena tesla S velik BAV BAV

OdgovorNapisal/-a warpedone » 17 Sep 2019, 09:17

>> Ne netim prepira... ampak ko omeniš povprečnemu slovencu kilometre ki so nad 200 tisoč je reakcija nekako takšna kot je je imel kolega...

Mogoče maš slabe izkušnje... jasno sm napisal iz česa izhajam: iz absurdnega deleža regenerirane energije: 40%, kar je še potrjeno z Regenerated: 24044 kWh.

Učinkovitost regena je nekje max 80%, kar pomeni da je avto praktično vse kilometre naredil med pospeševanjem ali zaviranjem, zanemarljivo malo 'konstantne' vožnje. Takšen režim si lahko predstavljam samo kot vožnja od semaforja do semaforja (al pa od rondoja do rondoja), zato vprašanje ali je bil taksi. Ok, ni bil.
Kar pa nad glavo nariše še večji vprašaj, +150 km dnevno takšnega skakanja?
In prva asociacija nato je 'nič čudnega, da so moral menjat pogon'...

Glede jezika v avtomobilu in zaklenjenega profila: to je napaka pri nakupu, te zadeve lahko in mora uredit prodajalec avtomobila. Vsi ostali potem kvečjemu rešujejo napake drugih. Na odziv tesle na svoje mejle se boš žal načakal, zato nasvet da jih v živo obiščeš. Al pa izvoliš še naprej čakat...
1500km free SuperCharging: Referrals - Tesla
sashs
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 140
Kraj: maribor
Avto: tesla s85 2014 , volvoxc90 2017,kona electric 2019
272
20

Re: Rabljena tesla S velik BAV BAV

OdgovorNapisal/-a sashs » 17 Sep 2019, 09:36

warpedone je napisal/-a:>> Ne netim prepira... ampak ko omeniš povprečnemu slovencu kilometre ki so nad 200 tisoč je reakcija nekako takšna kot je je imel kolega...

Mogoče maš slabe izkušnje... jasno sm napisal iz česa izhajam: iz absurdnega deleža regenerirane energije: 40%, kar je še potrjeno z Regenerated: 24044 kWh.

Učinkovitost regena je nekje max 80%, kar pomeni da je avto praktično vse kilometre naredil med pospeševanjem ali zaviranjem, zanemarljivo malo 'konstantne' vožnje. Takšen režim si lahko predstavljam samo kot vožnja od semaforja do semaforja (al pa od rondoja do rondoja), zato vprašanje ali je bil taksi. Ok, ni bil.
Kar pa nad glavo nariše še večji vprašaj, +150 km dnevno takšnega skakanja?
In prva asociacija nato je 'nič čudnega, da so moral menjat pogon'...

Glede jezika v avtomobilu in zaklenjenega profila: to je napaka pri nakupu, te zadeve lahko in mora uredit prodajalec avtomobila. Vsi ostali potem kvečjemu rešujejo napake drugih. Na odziv tesle na svoje mejle se boš žal načakal, zato nasvet da jih v živo obiščeš. Al pa izvoliš še naprej čakat...



Kilometrina je izračunanan povprečno... ne veva ali je avto bil vožen dnevno 360 km ali pa morda 170... kar pomeni pri 170 km povprečno da se je človek vozil v eno stran vsaj 50 kilometrov od doma do službe.. enkrat ali dvakrat na teden na teren obiskat stranke pa so takšni kilometri hitro skupaj...

sedaj ali je tista vrednost dejansko regenerativna energija ne vem bom dobil odgovor od izdajatelja aplikacije...

zelo zanimiv bo rezultat testerja iz kakšne druge tesle...

Kar se tiče menjave motorja... če bi malo poznal problematiko tesle s zgodnjih letnikov bi vedel da je ta menjava motorja odlična novica za drugega lastnika

kot verjetno veš imajo motorji na tesli 8 let garancije, Tesle s pred FL so imele bolezen na motorjih - lagerji.. ki so jih menjavali na 50 do 80 tisoč..., zelo pomeben podatek je to da je motor na teh avtomobilih zamenjan saj so od 2017 izboljšali legerje v motorjih in sedaj posledično držijo dlje... Nikakor pa menjava motorja ni pogojena z skakanjem na kratkih relacijah...

če si pogledaš kakšen video od TT TESLA OVE KROEGER boš zasledil da dotični gospod vedno posluša zvok motorja... in če dobi informacijo da je bil motor menjan da je to več kot odlična novica za avto ki ga njegova stranka kupuje...
če kdo gleda Rich rebuilts je morda zasledil da američani te lagerje v motorjih menjavajo sami in da je materjalni strošek 80 usd...

zakaj imam filing da si zadeve obrazlagaš na splošno brez predznanj... in samo na podlagi lastništva novega avtomobila pametuješ?
Uporabniški avatar
DGJ
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1534
Kraj: Kamnik
Avto: IONIQ EV, C-ZERO
1925
3704

Re: Rabljena tesla S velik BAV BAV

OdgovorNapisal/-a DGJ » 17 Sep 2019, 09:42

Kdo in kako ga je prej vozil, ali je stalno regeneriral ali jadral, kje ga je vozil, s kom se je vozil, koliko kilometrov ima... to so vse pretekliki na katere ni vpliva in s temi zadevami se obremenjevati je brez pomena.

Najbolj pomembno je, da je avto lep, odlično ohranjen, vzdrževan in da je novi lastnik super zadovoljen. To šteje. 8-)
CRF, Robie, Nejccc, instrukcije, Sebastijan, Stromcek, LowBattery
warpedone
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 755
Kraj: LJ
Avto: Tesla Model 3 LR
645
427

Re: Rabljena tesla S velik BAV BAV

OdgovorNapisal/-a warpedone » 17 Sep 2019, 10:41

>> zakaj imam filing da si zadeve obrazlagaš na splošno brez predznanj...

Verjetno zato, ker ne veš česa ne veš in sodiš po sebi, reagiraš pa na lastne predstave kaj sm hotu povedat.

Če sumiš, da ti aplikacija laže, potem raje ne kazat okrog kaj ti kaže.
Ker to kar ti app razlaga al je totalno narobe in boš na boljšem, da je ne gledaš, al pa je bil avto vožen v hudimano čudnem voznem ritmu. Prostora za kakšne dolge vožnje v teh številkah ni. Običajen delež regena je okrog 5%.

Menjan motor v splošnem ne pomeni veliko. Pozabi na FL, neki novega je prinesu le v sklopu AP sistema, motorje razvijajo praktično nonstop. Revizija, ki je "končno delala mal dlje" je nosila oznako Q, začeli so pa z A ...

Če ma tako počasi vožen avto čez 250k prevoženih, pomeni da ima narejeno veliko delovnih ur in znam bit vgrajen eMMC že blizu konca življenske dobe. Zato bi bil nasvet, da ga preventivno zamenjaš al pa kasneje servisu plačaš nekaj jurjev za nov kompjuter.
1500km free SuperCharging: Referrals - Tesla
sashs
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 140
Kraj: maribor
Avto: tesla s85 2014 , volvoxc90 2017,kona electric 2019
272
20

Re: Rabljena tesla S velik BAV BAV

OdgovorNapisal/-a sashs » 17 Sep 2019, 11:47

warpedone je napisal/-a:>> zakaj imam filing da si zadeve obrazlagaš na splošno brez predznanj...

Verjetno zato, ker ne veš česa ne veš in sodiš po sebi, reagiraš pa na lastne predstave kaj sm hotu povedat.

Če sumiš, da ti aplikacija laže, potem raje ne kazat okrog kaj ti kaže.
Ker to kar ti app razlaga al je totalno narobe in boš na boljšem, da je ne gledaš, al pa je bil avto vožen v hudimano čudnem voznem ritmu. Prostora za kakšne dolge vožnje v teh številkah ni. Običajen delež regena je okrog 5%.

Menjan motor v splošnem ne pomeni veliko. Pozabi na FL, neki novega je prinesu le v sklopu AP sistema, motorje razvijajo praktično nonstop. Revizija, ki je "končno delala mal dlje" je nosila oznako Q, začeli so pa z A ...

Če ma tako počasi vožen avto čez 250k prevoženih, pomeni da ima narejeno veliko delovnih ur in znam bit vgrajen eMMC že blizu konca življenske dobe. Zato bi bil nasvet, da ga preventivno zamenjaš al pa kasneje servisu plačaš nekaj jurjev za nov kompjuter.


Menjan motor pomeni več kot ti tukaj opisuješ... pri modelih S iz leta 2014... to je dejstvo... ne gre tukaj za nadrgadnje motorjev ampak za vzdržljivost nekaterih komponent... ki so bile v teh letnikih vgrajene...

Predstave so odraz tega kar si napisal... in načina ki si ga za svoje pisanje izbral...

Kar se tiče emmc ja ja imaš prav življenska doba je okoli 6 let..ali več odvisno od emmc ja samega... ni recepta crkujejo tudi na avtomobilih ki imajo samo 100 tisoč km... nov na Sec stane 3000 do 3500 eur, popravilo v De pa 1500 eur... če se zadeve polotiš sam z lokalnim elektronikom... je materjalni strošek 80 eur zahteva pa nekaj malega znanja linuxa da stari čip prebereš in poflešaš novega...
warpedone
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 755
Kraj: LJ
Avto: Tesla Model 3 LR
645
427

Re: Rabljena tesla S velik BAV BAV

OdgovorNapisal/-a warpedone » 17 Sep 2019, 12:01

>> Menjan motor pomeni več kot ti tukaj opisuješ.
Mogoče bi začel brat z mal širšimi ograjami, pa bi razumel da je napisano mal več kot se ti zdi...

>> ni recepta crkujejo tudi na avtomobilih ki imajo samo 100 tisoč km.

Recepta ne vidiš, ker gledaš kilometre ... po eMMCju piše nonstop, ko je avto zbujen, življenska doba se zato ne meri v letih al pa kilometrih ampak prepisovalnih ciklih oz. času, ko je avto zbujen. Če je dost visoka povprečna hitrost, je lahko to 500k km, če je dost nizka pa samo 50k in par let.

>> ki so bile v teh letnikih vgrajene...
Tesla se ne gre letnike ... nadgradnje komponent se dogajajo nonstop.
Sumim, da te čaka globoka frustracija z avtom. Preveč "veš".
1500km free SuperCharging: Referrals - Tesla
Uporabniški avatar
Vodokotlic
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 688
Kraj: Ljubljana
Avto: Prius
408
370

Re: Rabljena tesla S velik BAV BAV

OdgovorNapisal/-a Vodokotlic » 17 Sep 2019, 12:01

Mi lahko kdo zrihta ta čip? Imam orodje za branje/pisanje BIOSa in FWjev na različnih zadevah. Me zanima, če dela na emmcju. :)
Uporabniški avatar
Nejccc
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 718
Kraj: Horjul
Avto: Hyundai Ioniq EV
829
1679

Re: Rabljena tesla S velik BAV BAV

OdgovorNapisal/-a Nejccc » 17 Sep 2019, 12:03

Dober pomislek, warpedone. eMMC se lahko pošlje tudi v ZDA, je nek dečko, ki zadeve za dokaj solidno ceno popravlja. Lahko poiščem kontakt (Rich Rebuilds je bil pri njem, od tam to poznam)
Ne vem pa, ali je ta avto še v garanciji ali ne.

vodokotlic: eMMC je na vezje prilotana SD kartica
warpedone
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 755
Kraj: LJ
Avto: Tesla Model 3 LR
645
427

Re: Rabljena tesla S velik BAV BAV

OdgovorNapisal/-a warpedone » 17 Sep 2019, 12:13

>> Mi lahko kdo zrihta ta čip?
Čip ni nič posebnega, problem je da je prilotan na plato in ga ni simpl stran dobit i.e. oseba ki to počne, "je fajn" da tega ne dela prvič.
Bolečina je, da stvar crkne praktično za brezveze ... v linuxu jedru so pustili vklopljen nek brezvezen datalogger, ki nonstop piše nebistvene stvari po tistem eMCCju in pokuri življensko dobo čipa.

Na njem so tudi razni cetrifikati in gesla, ki so potrebna za normalno delovanje avtomobila znotraj omrežja. Zato je 'pametno' stvar zamenjat še predno crkne (takrat iz čipa še lahko prebereš vsebino in jo posnameš na nov čip). Ko enkrat crkne, bo treba servisu plačat za nov kompjuter (in vsa gesla itd).

Več branja: Preventive eMMC replacement on MCU1 - Tesla Motors Club
1500km free SuperCharging: Referrals - Tesla
sashs
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 140
Kraj: maribor
Avto: tesla s85 2014 , volvoxc90 2017,kona electric 2019
272
20

Re: Rabljena tesla S velik BAV BAV

OdgovorNapisal/-a sashs » 17 Sep 2019, 12:15

warpedone je napisal/-a:>> Menjan motor pomeni več kot ti tukaj opisuješ.
Mogoče bi začel brat z mal širšimi ograjami, pa bi razumel da je napisano mal več kot se ti zdi...

>> ni recepta crkujejo tudi na avtomobilih ki imajo samo 100 tisoč km.

Recepta ne vidiš, ker gledaš kilometre ... po eMMCju piše nonstop, ko je avto zbujen, življenska doba se zato ne meri v letih al pa kilometrih ampak prepisovalnih ciklih oz. času, ko je avto zbujen. Če je dost visoka povprečna hitrost, je lahko to 500k km, če je dost nizka pa samo 50k in par let.

>> ki so bile v teh letnikih vgrajene...
Tesla se ne gre letnike ... nadgradnje komponent se dogajajo nonstop.
Sumim, da te čaka globoka frustracija z avtom. Preveč "veš".



Mislim da si ti malo zafrustriran v življenju kolega...

prosim te da samo nemo opazuješ tole temo .... če mi bo crknilo bom plačal iz svojega žepa ne iz tvojega...

če bi vsi tako gledali potem bi bli zamotani v 4 povštre da ko padeš da se ne poškoduješ...
Zadnjič spremenil sashs, dne 17 Sep 2019, 12:17, skupaj popravljeno 1 krat.
Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 5419
Kraj: Tržič
Avto: Kona in Zoe
3938
4259

Re: Rabljena tesla S velik BAV BAV

OdgovorNapisal/-a CRF » 17 Sep 2019, 12:16

Če je stvar tako trivialna, potem bi pričakoval da je Tesla ta datalogger v novejših SW že izklopila? Ali pa imajo nek zelo dober razlog da tega ne naredijo. Če je to res tak hud bug, bo to v kratkem treba menjat na VSEH Teslah...
Admin @ EVSVET.eu

  • Podobne Teme
    Odgovori
    Ogledi
    Zadnji prispevek

Vrni se na