Nov model 3 ali rabljen S ??
Nov model 3 ali rabljen S ??
Ker je velikonočni zajček name bolj ali manj pozabil, enako pa predvidevam tudi za Božička, davkarija pa še ni vsega pobrala, mi gre vse bolj po glavi, da bi se kar sam malo obdaril...
Vse pogosteje mi misli uhajajo k Tesli. Pustimo razloge, so za kako drugo debato, postavlja pa se mi prava dilema, na katero si sam še ne znam odgovoriti. Zato prosim vse forumaše za konstruktivno debato
Sicer... Saj vemo, big boys, big toys... In odločitev nekje v podzavesti je verjetno že znana, ampak za njeno potrditev je pa fajn dobiti čimveč argumentov
Torej: Nova trojka, LR AWD, in kar nekaj opreme, pa pridemo na 65+ jurčkov.
Alternativa: model S, npr. P85 AWD, l. 2014 - 15, 100-150 tkm, relativno bogato opremljen, vključno z "Lifetime Free SuperCharger", itd... Cene se pričnejo nekje od 50 jurčkov navzgor... In če jih rezerviramo še ene par za kako popravilo, nov set gum, itd... Smo pa tam - tam...
Kaj menite? Kaj priporočate, kaj so prednosti enega ali drugega? Kake so pomanjkljivosti...?
Aha, raba skoraj vsakodnevna, predvidevam cca 75 tkm letno. Vsakodnevno polnjenje možno na firmi (3x64A efacec) ali doma (hiša s priklopom 3x25A), pa še ta je le par minutk oddaljena od ljubljanskega polja Superchargerjev pri Monsu Cca 25-30% pa predvidevam polnjenja na poteh po Evropi.
Računam na ogromno tehničnega znanja in izkušenj ter pronicljivega razmišljanja vseh vas... Jaz pa obljubim, da bom delil informacije o odločitvi in izkušnje, za karkoli se bom že odločil
Vse pogosteje mi misli uhajajo k Tesli. Pustimo razloge, so za kako drugo debato, postavlja pa se mi prava dilema, na katero si sam še ne znam odgovoriti. Zato prosim vse forumaše za konstruktivno debato
Sicer... Saj vemo, big boys, big toys... In odločitev nekje v podzavesti je verjetno že znana, ampak za njeno potrditev je pa fajn dobiti čimveč argumentov
Torej: Nova trojka, LR AWD, in kar nekaj opreme, pa pridemo na 65+ jurčkov.
Alternativa: model S, npr. P85 AWD, l. 2014 - 15, 100-150 tkm, relativno bogato opremljen, vključno z "Lifetime Free SuperCharger", itd... Cene se pričnejo nekje od 50 jurčkov navzgor... In če jih rezerviramo še ene par za kako popravilo, nov set gum, itd... Smo pa tam - tam...
Kaj menite? Kaj priporočate, kaj so prednosti enega ali drugega? Kake so pomanjkljivosti...?
Aha, raba skoraj vsakodnevna, predvidevam cca 75 tkm letno. Vsakodnevno polnjenje možno na firmi (3x64A efacec) ali doma (hiša s priklopom 3x25A), pa še ta je le par minutk oddaljena od ljubljanskega polja Superchargerjev pri Monsu Cca 25-30% pa predvidevam polnjenja na poteh po Evropi.
Računam na ogromno tehničnega znanja in izkušenj ter pronicljivega razmišljanja vseh vas... Jaz pa obljubim, da bom delil informacije o odločitvi in izkušnje, za karkoli se bom že odločil
Re: Nov model 3 ali rabljen S ??
Če potrebuješ več prostora in 5 vrat potem S, drugače absolutno 3 (garancija, hitrejše polnjenje, manjša poraba...)
Re: Nov model 3 ali rabljen S ??
S je tudi dimenzijsko večji. Preveri, če ti gre v garažo, da ne bo potrebno summon-a delat vsak dan. Drugače pa, kot je @technic napisal. 3 ima tudi novejšo, aktualno tehnologijo.
Re: Nov model 3 ali rabljen S ??
Jaz sem odločen, da bo naslednji Ev Tesla. T3 mi je ok, vendar za moje podvige malce ne praktična. Tako po vsej verjetnosti kupim S, ker je velik in lahko tudi po potrebi kak hladilnik noter vržeš. Jih gledam praktično vsak dan na mobilne. de. Ako jo kupim grem v Nemčijo ali Nizozemsko ponjo.
Re: Nov model 3 ali rabljen S ??
Matej, baje da se “po novem” da kupit CPO tudi kot other europe, so mi razlozili v Grazu decembra. Sem se sam zanimal za CPO pred par leti pa ni bilo varjante. Dobis namrec eno od dveh garancij glede na kilometre avta, kar na mobile.de ... ne
Ce poznas ne vem, vir imas pa tule odlicen: ev-cpo.com/hunter
Ce poznas ne vem, vir imas pa tule odlicen: ev-cpo.com/hunter
Re: Nov model 3 ali rabljen S ??
Saj CPO so rabljene, z dvema razlicnima garancijama ki jih da Tesla. Poglej zgornji link, browsa po teslinem CPO inventory.
Re: Nov model 3 ali rabljen S ??
Enako sem se tudi jaz že spraševal... hipotetično sem bolj na strani 3-ke kot S-a iz podobnih razlogov kot jih navaja @technic. Ni pa to čisto nič realna ocena iz preprostega razloga, nisem testiral ne S in ne 3 modela.
Ko bo nakup enega ali drugega realna možnost zame, bom tudi testiral in ocenil bolj realno.
Ko bo nakup enega ali drugega realna možnost zame, bom tudi testiral in ocenil bolj realno.
Re: Nov model 3 ali rabljen S ??
Ja, testiraj prej. S 85D si lahko že sedaj najameš v LJ preko "avto doživetij", za 3 so pa govorice, da jih namereva ponuditi znano car sharing podjetje. Spremljam Bjorna na Youtubu, pri 3 ni glih navdušen nad zvočno zaščito (namerava nekaj dodatno zaščititi) in sama vožnja je nekoliko bolj športna oz. tršja. Ampak ne pozabiti, da je pred tem naredil 200k km v X-u in so te primerjave bolj subjektivne...
Re: Nov model 3 ali rabljen S ??
Ali nakup rabljene Tesle z Norveške pomeni, da je potrebno v Sloveniji plačati carino, DDV, DMV?
Soul EV believer
Re: Nov model 3 ali rabljen S ??
"free supercharging" se sliši res dobro, ampak v praksi je pa precej težko finančno upravičljivo. Mogoče če bi se res dnevno ustavljal na SC, ampak potem bi tudi zelo hitro dobil blokado na 90kW, kar skupaj z večjo porabo modela S praktično prepolovi hitrost polnjenja napram modelu 3.
Re: Nov model 3 ali rabljen S ??
In še to: SuperChargerje se uporablja NA POTOVANJIH. Niso namenjeni lokalnemu vsakodnevnemu polnjenju. Vsakodnevno se polni doma ponoči - saj to pa že vsi tukaj vemo...
Re: Nov model 3 ali rabljen S ??
Yup. Na FB linčajo enega z rabljeno S iz USA, ki jo polni v MB Lidlu, ki je ena redkih polnilnic kjer lahko polni enofazno 63A - dokler si ne uredi polnjenja v firmi. Ampak zsnimivo s kaksnimi argumenti, npr “saj ima cisto zraven superchargerje”. Ljudje zal ne vedo da so to tranzitne polnilnice in ne daily.talker2 napisal/-a:In še to: SuperChargerje se uporablja NA POTOVANJIH. Niso namenjeni lokalnemu vsakodnevnemu polnjenju. Vsakodnevno se polni doma ponoči - saj to pa že vsi tukaj vemo...
Re: Nov model 3 ali rabljen S ??
Restriction prejmejo le 90kWh packi, starejsi 85kWh in novejsi 100kWh ne.CRF napisal/-a:"free supercharging" se sliši res dobro, ampak v praksi je pa precej težko finančno upravičljivo. Mogoče če bi se res dnevno ustavljal na SC, ampak potem bi tudi zelo hitro dobil blokado na 90kW, kar skupaj z večjo porabo modela S praktično prepolovi hitrost polnjenja napram modelu 3.
Sicer pa se ze pred restrikcijo S polni bistveno pocasnejse od 3, zaradi porabe. Recimo starejsi S85 ali P85 se bo tezko peljal z manj kot 20kWh/100km tudi mirnejse voznje, ti motorji so manj efektivni od danasnjih v S. V prihodu pa je ze tretja generacija motorjev v S.
Zame je free supercharging cisto nerelevanten, za vecino ljudi verjetno tudi. Sploh ker se to uporablja v tranzitu. Bolj bi financno prisel do izraza “free diesel”.
-
- EV ambasador
- Prispevkov: 2320
- Kraj: Cerklje na Gorenjskem
- Avto: Nissan Leaf 2.zero 40 kWh, Tesla Y RWD
-
16932221
Re: Nov model 3 ali rabljen S ??
Kaj? Teslo S ne smeš polniti, če ni tranzit? Kako pa ločijo med dnevnim tranzitom in drugimi vrstami tranzita?matija napisal/-a: Ljudje zal ne vedo da so to tranzitne polnilnice in ne daily.
Re: Nov model 3 ali rabljen S ??
Lahko polniš kadar hočeš in kolikor hočeš, dokler je v zasebne namene. Ni pa zaželjeno.
Re: Nov model 3 ali rabljen S ??
Hvala za dosedanje nasvete. Nisem vedel za ev-cpo.com/hunter, kot tudi ne za restrikcije na SC...
Model S sem že večkrat vozil, trojke še nisem imel prilike. Sem jih pa v preteklih dneh videl nekaj na polnjenju pri Monsu, ko sem se peljal mimo po avtocesti. Se bom kaj ustavil in upam, da naletim na kakega prijaznega avstrijca.
Sicer pa mi je precej pomembna hitrost polnjenja na poti! Bolj od ljubljanskega SC, ki bi mi koristil le kdaj v nuji, mi je pomemben recimo najbolj vzhodni v Slavonskem brodu. Ali se kaj ve, kdaj bo Tesla kaj širil mrežo bolj na vzhod? Srbija, Bolgarija?
Doma pod nadstreškom pa bo delo super opravljala CRF-jeva polnilnica
Kaj pa tehnika... Kaj menite na zračno vzmetenje pri S? In kaj glede Autopilota? Koliko so stare "eske" future-proof? Pa morebitne okvare in stroški?
In še povsem konkretno vprašanje. Kaj menite na to ponudbo:
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id ... ERFORMANCE
Model S sem že večkrat vozil, trojke še nisem imel prilike. Sem jih pa v preteklih dneh videl nekaj na polnjenju pri Monsu, ko sem se peljal mimo po avtocesti. Se bom kaj ustavil in upam, da naletim na kakega prijaznega avstrijca.
Sicer pa mi je precej pomembna hitrost polnjenja na poti! Bolj od ljubljanskega SC, ki bi mi koristil le kdaj v nuji, mi je pomemben recimo najbolj vzhodni v Slavonskem brodu. Ali se kaj ve, kdaj bo Tesla kaj širil mrežo bolj na vzhod? Srbija, Bolgarija?
Doma pod nadstreškom pa bo delo super opravljala CRF-jeva polnilnica
Kaj pa tehnika... Kaj menite na zračno vzmetenje pri S? In kaj glede Autopilota? Koliko so stare "eske" future-proof? Pa morebitne okvare in stroški?
In še povsem konkretno vprašanje. Kaj menite na to ponudbo:
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id ... ERFORMANCE
Re: Nov model 3 ali rabljen S ??
Razni taxiji, ki so imeli free SC in so hoggali lokalni SC, so prejeli prijazno obvestilo, naj tega ne pocno. Ne vem kaksne so nato sankcije, ugibam lahko pa le enocrunchy napisal/-a:Kaj? Teslo S ne smeš polniti, če ni tranzit? Kako pa ločijo med dnevnim tranzitom in drugimi vrstami tranzita?matija napisal/-a: Ljudje zal ne vedo da so to tranzitne polnilnice in ne daily.
Lociti pa sploh ni tezko, ce algoritem za en avto opazi da ima lokacijo vecino casa London ter da se redno polni na nekem SC ki je 6 milj stran, je jasno da tip ne potuje.
Re: Nov model 3 ali rabljen S ??
MalenkostStromcek napisal/-a:Hvala za dosedanje nasvete. Nisem vedel za ev-cpo.com/hunter, kot tudi ne za restrikcije na SC...
Seveda, letos naj bi pokrili 99% evrope. Verjetno bodo zamudili kot ponavadi, kar pa pomeni da bodo se vedno svetlobna leta pred konkurenco. Plan vidis tu:Stromcek napisal/-a: Model S sem že večkrat vozil, trojke še nisem imel prilike. Sem jih pa v preteklih dneh videl nekaj na polnjenju pri Monsu, ko sem se peljal mimo po avtocesti. Se bom kaj ustavil in upam, da naletim na kakega prijaznega avstrijca.
Sicer pa mi je precej pomembna hitrost polnjenja na poti! Bolj od ljubljanskega SC, ki bi mi koristil le kdaj v nuji, mi je pomemben recimo najbolj vzhodni v Slavonskem brodu. Ali se kaj ve, kdaj bo Tesla kaj širil mrežo bolj na vzhod? Srbija, Bolgarija?
https://www.tesla.com/en_EU/findus#/bou ... ame=Europe
Je pa v planu nekaj tudi pri NEXT-E: http://next-e.eu/map.html
autopilot v1 ima se Mobileeye chip, manj funkcij (ni navigate on autopilot, enhanced summon) a deluje zelo dovrseno. Za dolge relacije po avtocesti baje izjemen, ce ne celo boljsi kot v2 ali v2.5 - se pa te stvari spreminjajo v prid v2/v2.5/v4 na mesecni bazi.Stromcek napisal/-a: Doma pod nadstreškom pa bo delo super opravljala CRF-jeva polnilnica
Kaj pa tehnika... Kaj menite na zračno vzmetenje pri S? In kaj glede Autopilota? Koliko so stare "eske" future-proof? Pa morebitne okvare in stroški?
Tudi prve Ske iz 2012/2013 imajo namescen zadnji software. Si ne predstavljam imet 8. generacija iDrive na BMWju iz leta 2012 Tako da future proof precej, vendar starejsi kot je avto bolj mu zmanjkuje sape ter funkcije za katere mu manjka HW jasno ne pridejo na tak avto.
420HP na zadnjih kolesih, pogon ima eno izmed visjih porab ter v kombinaciji z 21" platisci je opazno. Sicer pa od opreme ima vse bistvene stvari. Dlje pa ne znam komentirat avta.Stromcek napisal/-a: In še povsem konkretno vprašanje. Kaj menite na to ponudbo:
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id ... ERFORMANCE
-
- Similar Topics
- Odgovori
- Ogledi
- Zadnji prispevek
-
- 0 Odgovori
- 90 Ogledi
-
Zadnji prispevek Napisal/-a rg67
-
- 55 Odgovori
- 4864 Ogledi
-
Zadnji prispevek Napisal/-a mikrohard
-
- 11 Odgovori
- 2118 Ogledi
-
Zadnji prispevek Napisal/-a Hanzi
-
- 1 Odgovori
- 143 Ogledi
-
Zadnji prispevek Napisal/-a Vodokotlic
-
- 1933 Odgovori
- 68787 Ogledi
-
Zadnji prispevek Napisal/-a Hanzi