Bom samo napisal, 100 ljudi 100 čudi, ker če bi pisal naprej, bi bil žaljiv.matija napisal/-a:Tesla je naredila ogromno, celo glavni povod za masovno sprejetje elektromobilnosti, ce je ne bi bilo bi imeli sedaj verjetno gen1 leaf s 15% vec dometa, i3, iMiev in podobne futuristicne skatlice za zanesenjake.
Sedaj panicno zaganjajo proizvodnje in razvoj tudi legacy automakerji. Kar pa je lahko slabo za nas je, ce bo prehud razkorak med teslo in ostalimi ter bo tesla uspela drzati kupce zase. S tem prihajamo v monopolni polozaj. Ce bodo nemci se nekaj casa rinili v slepo ulico (kot npr BMW z izjavo da bodo se 2030 imeli 85% vozil z ICE motorjem, cetudi v vlogi ReX), bi taksna stvar precej dramaticno lahko privedla do zaprtja nekaj tovarn po EU.
Sicer pa se vedno zgleda, k sreci, da so preveliki da bi zasli. Ce VAG skupina pljune skoraj 30 miljard za dieselgate ter se ne zgodi nic, ...
Tesla zapira prodajalne...je to smiselno??
Re: Tesla zapira prodajalne...je to smiselno??
Re: Tesla zapira prodajalne...je to smiselno??
Mogoče pa zato, ker zaradi zelo velike tedenske proizvodnje po taki ceni le ne more več prodajat tako hitro kot proizvaja? In dvorišče se hitro zapolni...CRF napisal/-a:Res se trudijo da bi poslovali z dobičkom in poskušajo vse živo.
Me pa bolj skrbi zadnje znižanje cen, ker pri velikem povpraševanju to ni logičen korak. Pa čeprav jim dobiček ni prvi cilj, jim po drugi strani vsaj trenutno je...
No, druga razlaga pa je morda, da se pri tako visokih cenah, ki se jih najbolj razveseli konkurenca, njegovo osnovno poslanstvo širitve EV-jev ne bo dovolj hitro odvijalo.
Re: Tesla zapira prodajalne...je to smiselno??
Naj še jaz dodam par vrstic razmišljanja...
Res gre za povsem drugačne branže, a ne morem si kaj, da ne bi spet (kot laik in opazovalec) povlekel vzporednic z industrijo mobilnih telefonov.
Tesla 2019 je Apple prejšnjega desetletja. Kar spomnimo se ga... Naredili so telefon, pa sploh iz branže niso bili... In ker "niso imeli pojma", so naredili telefon brez tipk... In ne samo to, še bistveno dražji je bil od Nokie, Ericssona, Siemensa... Pa polniti si ga moral vsak dan, polnilec ni bil standarden, ampak samo njihov in precej dražji od ravno takrat nastajajočega standardnega micro USB polnilca...
In še, če si ga hotel kupiti, ga precej dolgo nisi dobil na Mobitelu ali Simobilu na 24 obrokov; naredili so neke svoje trgovine; k nam je uradno prišel precej kasneje; veliko Slovencev pa jih je kupovalo preko spleta iz tujine in skoraj vsakdo, ki je kaj potoval čez lužo, je vsaj enega prinesel v kovčku na to stran (priznam, tudi jaz, upajoč, da po 10 letih carinski prekrški zastarajo )... Za vse takrat uveljavljene proizvajalce in prodajalce telefonov je bil to precejšen odklon od vsakdanjega načina poslovanja... Marsikdo se jim je čudil, še več jih v njem sploh ni videlo konkurenta
Mi, navadni smrtniki, pa smo se čudili Američanom, ki so že na predvečer prihoda novega modela kampirali na ulici pred njihovimi trgovinami... In večinoma smo takrat še živeli v prepričanju, kako bomo do konca svojih dni telefonirali na svojih Nokiah, Siemensih, Ericssonih,... To so bili časi, ko je bil Blackberry na srečanjih Združenja Manager bolj pogost kot danes ključ od Audija
In tako se čudimo danes Tesli, kako opušča standardne prodajne salone. Ja, res je, avto ni telefon. Ampak, ne pozabimo, za mlade generacije za nami avto tudi zdaleč ni več tako sredstvo doseganja svobode in dokazovanja uspeha, kot je bil za (m)obilnosti lačne generacije preteklih desetletij. In te nove generacije bodo tudi precej laže sprejele nove načine kupovanja, saj že zdaj tako kupujejo pravzaprav čisto vse, še "vasovat" hodijo na splet ... Obenem pa me skoraj ne skrbi, da Tesla ne bi iznašel še novih načinov, da bo svoje avtomobile in njihovo izkušnjo (sodobno povedano - UX - user experience ) pripeljal do zainteresiranih kupcev. Kar poglejmo za primer njihov uspešen "referral programme"
In še moje mnenje o spuščanju cen. Tesla je pač ugotovil, da si to lahko privošči in bo tako še bolj "zastrašil" konkurenco, ki mu s tehnologijo že skoraj ne zmore slediti, lahko si pa vsaj maže nekaj malega masla z visokimi cenami raznih I-Pacev, GLCjev, E-tronov, itd... ter na krilih elektromobilnosti reklamira svoje na ICE temelječe znamke.
Le nekaj dni pred nepričakovanim Teslovim znižanjem cen je Nissan objavil cene Leafa e+ za ZDA, pa se je zdaj izkazalo, da bo osnovna Tesla 3 cenejša. https://insideevs.com/nissan-u-s-pricing-leaf-e-plus/ Stavimo, da bodo tudi oni kmalu znižali cene?
Tesla je s to potezo "konkurentom" prostovoljno dvignil palico vsaj za en razred više in jih odkrito izzval.
Nekateri se pritožujejo, da so s tem znižali cene rabljenim vozilom in s tem zafrknili dosedanje lastnike... Morda nekaj malega res... Ampak; dvomim, da so s tem spravili kakega prodajalca rabljene Tesle v hude finančne škripce; na drugi strani pa so precej znižali mejno ceno za vstop v "Tesla svet", kar pa bo razširilo potencialni nabor kupcev njihovih vozil in s tem spet večji razmah elektromobilnosti.
Tesla je s tem vsem, tako potencialnim kupcem kot konkurentom (predvsem tudi tistim, ki še vedno mislijo, da to niso) pokazal, da misli zelo resno. In da na dolgi rok ne želi ostati zgolj nišni proizvajalec rahlo posebnih električnih vozil, ampak želi (p)ostati Apple avtoindustrije.
In zato mu lahko vsi, ki si želimo razmaha elektromobilnosti, samo zaploskamo
Jaz pa mu želim, da mu to tudi uspe, obenem pa si želim čimveč uspešnih Samsungov, Huaweiev, Xiaomijev in čimmanj bolečin ob prestrukturiranju za razne Nokie, Ericssone in Siemense...
Res gre za povsem drugačne branže, a ne morem si kaj, da ne bi spet (kot laik in opazovalec) povlekel vzporednic z industrijo mobilnih telefonov.
Tesla 2019 je Apple prejšnjega desetletja. Kar spomnimo se ga... Naredili so telefon, pa sploh iz branže niso bili... In ker "niso imeli pojma", so naredili telefon brez tipk... In ne samo to, še bistveno dražji je bil od Nokie, Ericssona, Siemensa... Pa polniti si ga moral vsak dan, polnilec ni bil standarden, ampak samo njihov in precej dražji od ravno takrat nastajajočega standardnega micro USB polnilca...
In še, če si ga hotel kupiti, ga precej dolgo nisi dobil na Mobitelu ali Simobilu na 24 obrokov; naredili so neke svoje trgovine; k nam je uradno prišel precej kasneje; veliko Slovencev pa jih je kupovalo preko spleta iz tujine in skoraj vsakdo, ki je kaj potoval čez lužo, je vsaj enega prinesel v kovčku na to stran (priznam, tudi jaz, upajoč, da po 10 letih carinski prekrški zastarajo )... Za vse takrat uveljavljene proizvajalce in prodajalce telefonov je bil to precejšen odklon od vsakdanjega načina poslovanja... Marsikdo se jim je čudil, še več jih v njem sploh ni videlo konkurenta
Mi, navadni smrtniki, pa smo se čudili Američanom, ki so že na predvečer prihoda novega modela kampirali na ulici pred njihovimi trgovinami... In večinoma smo takrat še živeli v prepričanju, kako bomo do konca svojih dni telefonirali na svojih Nokiah, Siemensih, Ericssonih,... To so bili časi, ko je bil Blackberry na srečanjih Združenja Manager bolj pogost kot danes ključ od Audija
In tako se čudimo danes Tesli, kako opušča standardne prodajne salone. Ja, res je, avto ni telefon. Ampak, ne pozabimo, za mlade generacije za nami avto tudi zdaleč ni več tako sredstvo doseganja svobode in dokazovanja uspeha, kot je bil za (m)obilnosti lačne generacije preteklih desetletij. In te nove generacije bodo tudi precej laže sprejele nove načine kupovanja, saj že zdaj tako kupujejo pravzaprav čisto vse, še "vasovat" hodijo na splet ... Obenem pa me skoraj ne skrbi, da Tesla ne bi iznašel še novih načinov, da bo svoje avtomobile in njihovo izkušnjo (sodobno povedano - UX - user experience ) pripeljal do zainteresiranih kupcev. Kar poglejmo za primer njihov uspešen "referral programme"
In še moje mnenje o spuščanju cen. Tesla je pač ugotovil, da si to lahko privošči in bo tako še bolj "zastrašil" konkurenco, ki mu s tehnologijo že skoraj ne zmore slediti, lahko si pa vsaj maže nekaj malega masla z visokimi cenami raznih I-Pacev, GLCjev, E-tronov, itd... ter na krilih elektromobilnosti reklamira svoje na ICE temelječe znamke.
Le nekaj dni pred nepričakovanim Teslovim znižanjem cen je Nissan objavil cene Leafa e+ za ZDA, pa se je zdaj izkazalo, da bo osnovna Tesla 3 cenejša. https://insideevs.com/nissan-u-s-pricing-leaf-e-plus/ Stavimo, da bodo tudi oni kmalu znižali cene?
Tesla je s to potezo "konkurentom" prostovoljno dvignil palico vsaj za en razred više in jih odkrito izzval.
Nekateri se pritožujejo, da so s tem znižali cene rabljenim vozilom in s tem zafrknili dosedanje lastnike... Morda nekaj malega res... Ampak; dvomim, da so s tem spravili kakega prodajalca rabljene Tesle v hude finančne škripce; na drugi strani pa so precej znižali mejno ceno za vstop v "Tesla svet", kar pa bo razširilo potencialni nabor kupcev njihovih vozil in s tem spet večji razmah elektromobilnosti.
Tesla je s tem vsem, tako potencialnim kupcem kot konkurentom (predvsem tudi tistim, ki še vedno mislijo, da to niso) pokazal, da misli zelo resno. In da na dolgi rok ne želi ostati zgolj nišni proizvajalec rahlo posebnih električnih vozil, ampak želi (p)ostati Apple avtoindustrije.
In zato mu lahko vsi, ki si želimo razmaha elektromobilnosti, samo zaploskamo
Jaz pa mu želim, da mu to tudi uspe, obenem pa si želim čimveč uspešnih Samsungov, Huaweiev, Xiaomijev in čimmanj bolečin ob prestrukturiranju za razne Nokie, Ericssone in Siemense...
- gregimarko
- EV entuziast
- Prispevkov: 321
- Kraj: Ljubljana
-
310154
Re: Tesla zapira prodajalne...je to smiselno??
Se bodo razstavljalci v Ženevi vsaj imeli kaj za pogovarjat... Tesle itak ne bo, zguba cajta, je treba delat...
Re: Tesla zapira prodajalne...je to smiselno??
Novi poslovni modeli, ki delajo disrupcijo, sicer za sabo puščajo opustošenje, ampak iz tega naredijo povsem nove priložnosti. Over the air posodobitve, ki jih dela Tesla, so za vse ostale znanstvena fantastika (pa tudi če kdo to omogoča, govorim o večini). Da ne rečem, da je android v avtomobilih šele nekaj let. Na telefonu lahko delaš praktično vse, medtem ko na ICE avtomobilu starem 4 leta ne moraš tudi navigacije več posodobit, ker pač nimajo podpore. Kaj šele o izboljšanju izdelka s posodobitvijo ali celo novimi funkcijami. No, razen če je kakšen množičen vpoklic
OVE, OVE, OVE
- Vodokotlic
- EV ambasador
- Prispevkov: 2163
- Kraj: Ljubljana/Vipava
- Avto: Model 3 LR AWD
-
12581045
Re: Tesla zapira prodajalne...je to smiselno??
Kot vidim bo to možno zdaj že z novim KIA eSoulom.
Live long and prosper TESLA popust koda: https://ts.la/dejan44094
Re: Tesla zapira prodajalne...je to smiselno??
Pa standard verzijo z ugodno cenoaob01 napisal/-a:Samo še model 3 naj dajo v prodajo v celi EU ...
OVE, OVE, OVE
Re: Tesla zapira prodajalne...je to smiselno??
Zakaj pa bi morali po celi EU? Naredijo centralno prodajo nekje v DE, pa pač dobiš avto "po pošti", če se že grejo tega modela.
- Vodokotlic
- EV ambasador
- Prispevkov: 2163
- Kraj: Ljubljana/Vipava
- Avto: Model 3 LR AWD
-
12581045
Re: Tesla zapira prodajalne...je to smiselno??
Nekako tako, pa več servisnih delavnic. Pri ans bi bila ena dovolj.darjan napisal/-a:Zakaj pa bi morali po celi EU? Naredijo centralno prodajo nekje v DE, pa pač dobiš avto "po pošti", če se že grejo tega modela.
Live long and prosper TESLA popust koda: https://ts.la/dejan44094
-
- Similar Topics
- Odgovori
- Ogledi
- Zadnji prispevek