Vrednost znamke Tesla
Re: Vrednost znamke Tesla
Bomo videli... v DE konfiguratorju ob naročilu sicer res piše "predvidoma konec 2021". Za naročila Y iz 2020 nemci dobivajo klice od tesle "ali bi morda naročili model 3, vaš Y bo predvidoma dobavljen spomladi 2022".
Re: Vrednost znamke Tesla
"We are not quite yet at the point where we think the cells are reliable enough to be shipped in cars, but we are getting close to that point. And then we have already ordered most of the equipment for battery production in Berlin and then electric for Austin, as well. So we are really down to the nitty-gritty on this. But overall, I think, we are still quite optimistic about achieving volume production of the 4680 next year."warpedone napisal/-a: ↑09 Jun 2021, 13:44 Berlinski Y pride letos jeseni z 4860 celicami izdelanimi v Fremontu.
https://www.teslarati.com/tesla-giga-be ... roduction/
https://www.torquenews.com/5474/tesla-a ... -crossover
https://www.tesmanian.com/blogs/tesmani ... iga-berlin
https://www.tesmanian.com/blogs/tesmani ... -next-year
Re: Vrednost znamke Tesla
Volkswagen se je že sprijaznil, da v USA ne bodo vodilni EV:
https://twitter.com/i/web/status/1416303359078936576Sales are 30% above previous year in the US – best result since the 70s, when Americans were in love with VW, Beetle & Bulli. We will use that opportunity to ride the new electric wave, and are aiming for a long-term position 2 for electric vehicles in the US! @VW
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
Re: Vrednost znamke Tesla
26.7.2021, Tesla Q2 Earnings Call:
Prijazna nemška birokracija jim zagotavlja dodaten čas ...“We have successfully validated performance and lifetime of our 4680 cells produced at our Kato facility in California. We are nearing the end of manufacturing validation at Kato: field quality and yield are at viable levels, and our focus is now on improving the 10% of manufacturing processes that currently bottleneck production output. While substantial progress has been made, we still have work ahead of us before we can achieve volume production.”
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
Re: Vrednost znamke Tesla
manjka zelo kljucna vloga, in sicer "electricity provider". Sicer sta kljucna elementa baterije & solar. V Mehiki in Californiji ze zacenjajo; se par let in bo to vecji biznis kot prodaja vozil in ponudniki elektrike to ze zaznavajo.
eden izmed N virov: https://electrek.co/2021/08/25/tesla-en ... s-nervous/
Re: Vrednost znamke Tesla
Ni vprašanje, kako je Tesli uspelo v treh mesecih (2021 q2) prodati 205 tisoč EVjev, vprašanje je, zakaj nikomur drugemu to ne rata ...
P.S.
P.S.
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
Re: Vrednost znamke Tesla
Odgovor je zelo enostaven... ker nočejo.
In se ne zavedajo kakšno napako delajo. To bodo videli šele, ko bo prišel manjši (beri: cenejši) Teslin model na trg. To se bo pa zgodilo, ko bo to potrebno in nič prej.
In se ne zavedajo kakšno napako delajo. To bodo videli šele, ko bo prišel manjši (beri: cenejši) Teslin model na trg. To se bo pa zgodilo, ko bo to potrebno in nič prej.
Re: Vrednost znamke Tesla
>> To se bo pa zgodilo, ko bo to potrebno in nič prej.
Recept je že sestavljen, potrebno je le zmontirat X šporhetov v Y novih kuhenj.
Osnovni pogoj za cenješi EV je cenejša baterija. Šporhete zanje že monitrajo kurijo v vzorčni kuhinji.
Letos bosta sfiniširani dve novi fabriki, kar pomeni da ne bo več nobena v delu... which cannot be tolerated zato je za pričakovati najavo parih novih, ki bodo sfiniširane v par letih, tja do konca 2023. Naivno je pričakovat, da bo tudi X novih fabrik delalo to kar že delajo kitajci, nemci in američani. Kaže da se bo zgodila Indija in kaka brazilija. Pa še kaka evropa ali indonezija.
20M letno se bodo zgodili pred 2030. IN to ne bo 20M trojk in ipsilonov ampak bo vsaj polovica tega nekaj cenejšega in še bol massmarket. Ni pa nujno, da bo še opremljeno z volanom.
Recept je že sestavljen, potrebno je le zmontirat X šporhetov v Y novih kuhenj.
Osnovni pogoj za cenješi EV je cenejša baterija. Šporhete zanje že monitrajo kurijo v vzorčni kuhinji.
Letos bosta sfiniširani dve novi fabriki, kar pomeni da ne bo več nobena v delu... which cannot be tolerated zato je za pričakovati najavo parih novih, ki bodo sfiniširane v par letih, tja do konca 2023. Naivno je pričakovat, da bo tudi X novih fabrik delalo to kar že delajo kitajci, nemci in američani. Kaže da se bo zgodila Indija in kaka brazilija. Pa še kaka evropa ali indonezija.
20M letno se bodo zgodili pred 2030. IN to ne bo 20M trojk in ipsilonov ampak bo vsaj polovica tega nekaj cenejšega in še bol massmarket. Ni pa nujno, da bo še opremljeno z volanom.
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
Re: Vrednost znamke Tesla
Haha. Tesla bo naredila nekaj, ko bo pravi trenutek ostali pa nočejo ali pa ne znajo. Ne me basat, haha. Pa vam res ni jasno, da EV scena pri ljudeh še vedno ni toliko razvita oz. ponotranjena, da bi se splačalo res masovno proizvajat EVje? To kar se proda EVjev je ta trenutek še vedno pljunec v morje. Brez skrbi, ko bo res pravi trenutek bo v enem letu nebroj EVjev na razpolago tudi od proizvajalcev, ki ta trenutek po večini proizvajajo ICE.
Re: Vrednost znamke Tesla
Like I have said before, quoting Linus Torvalds:
Those who don’t understand Teslas are condemned to reimplement Teslas poorly
Which we again see here. If you don’t understand exactly why Tesla did x many years ago, you will find out in the future… Now they see why Tesla did the hard thing and went cylindrical cells rather than pouch. Like they saw with Autopilot hardware and OTA on every car, with supercharging network, with inhouse batteries… Which they will see with Radar, 4D labeling, gigacasting etc.
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
-
- EV entuziast
- Prispevkov: 163
- Avto: Tesla Model 3 SR + 2021
-
17099
Re: Vrednost znamke Tesla
Obljuba bo 25 k USD, avto bo pa zunaj 2 leti kasneje za 30 k USD. Vmes bodo ICEaši že štancali električarje za manj. V principu jih že sedaj, skratka, neke strašne revolucije ni. Bolj boj Tesle, da ohrani prodajne cifre, ker konkurence je vsak dan več.
Isto kot Mercedez Benz, brez cenejših A, B in C rezredov, ga več ne bi bilo. Ker v top premiji ima že X konkurentov že desetletja in so mu pobrali večino nekdanjega tržnega deleža.
Isto kot Mercedez Benz, brez cenejših A, B in C rezredov, ga več ne bi bilo. Ker v top premiji ima že X konkurentov že desetletja in so mu pobrali večino nekdanjega tržnega deleža.
Re: Vrednost znamke Tesla
Enostavno, zaradi baterij smo preveč odvisni od vzhoda, s tem pada tudi delež putra, ki ga dajo v žep. Zato tudi forsirajo ICE dokler bo šlo. Problem množične proizvodnje je tudi manjko surovin za baterije. Ni problem Nemcu naštancat te avtomobile. To kar naštanca Tesla je zaenkrat butična proizvodnja.
Če bi začeli štancat EV na polno, bi šla surovina za baterije v nebo. Poglej sedaj cene lesa, železa, ... Cena EV ne bo padla. To so samo mokre sanje folka.
Imajo pa Nemci prav, ko želijo naštancat čim več hitrih polnilnic. Le veliko hitrih polnilnice nas lahko reši, da ne bomo potrebovali prevelikih baterij in s seboj vozili odvečnmo težo. Gor vsaj delajo z zgornjo glavo.
Re: Vrednost znamke Tesla
V razvoju so baterije z nižjo ceno z manj redkimi materijali. Po drugi strani, pa se lahko tudi plošča obrne in pride do preboja na področju vodika.
Jasno pa je, da s trenutnimi tehnologijami pač ne bo šlo povečevat tržnega deleža EV nad določenim nivojem.
Je pa tudi vsem jasno, da je nafta omejen resurs in da imajo ICE avtomobili v podnu izkoristek. Tudi če zamižimo na problem CO2 emisij. Torej pri ICE v vsakem slučaju delamo na kupljenem času in da bo to postalo nepremostljivi problem bomo ugotovili šele minuto pred polnočjo.
Na koncu se mi zdi da bo prevladalo cel kup reči. Zmanjšali bomo navade kupovat junk, vključno junk avtomobile, ki ko crknejo so nepopravljiva ekonomska totalka. Nekoč so Ford Model T vozili in popravljali po 50 let, folk ga je štimal in uporabljal do 1970ih.
Nehali se bomo vsak dan prevažat iz Murske Sobote v Koper in nazaj za brezveze. Nehali bomo šivanke prevažat iz Šangaja v San Francisco na kromanje in potem kromane šivanke iz San Francisca na Poljsko v pakiranje.
Skratka spremenili bomo navade, na režim, kot smo ga imeli nekoč, pa bodo reči neprimerno boljše.
Jasno pa je, da s trenutnimi tehnologijami pač ne bo šlo povečevat tržnega deleža EV nad določenim nivojem.
Je pa tudi vsem jasno, da je nafta omejen resurs in da imajo ICE avtomobili v podnu izkoristek. Tudi če zamižimo na problem CO2 emisij. Torej pri ICE v vsakem slučaju delamo na kupljenem času in da bo to postalo nepremostljivi problem bomo ugotovili šele minuto pred polnočjo.
Na koncu se mi zdi da bo prevladalo cel kup reči. Zmanjšali bomo navade kupovat junk, vključno junk avtomobile, ki ko crknejo so nepopravljiva ekonomska totalka. Nekoč so Ford Model T vozili in popravljali po 50 let, folk ga je štimal in uporabljal do 1970ih.
Nehali se bomo vsak dan prevažat iz Murske Sobote v Koper in nazaj za brezveze. Nehali bomo šivanke prevažat iz Šangaja v San Francisco na kromanje in potem kromane šivanke iz San Francisca na Poljsko v pakiranje.
Skratka spremenili bomo navade, na režim, kot smo ga imeli nekoč, pa bodo reči neprimerno boljše.
Re: Vrednost znamke Tesla
Svet se čedalje hitreje vrti, le mi smo ratal razvajeni in mirno spimo, medtem, ko so nas z vzhoda prehiteli po levi in po desni. Le mi še tega ne vemo in mislimo, da smo središče vesolja, na katerega vsi drugi čakajo in se mu čudijo za vsako genialno potezo.
Re: Vrednost znamke Tesla
>> Svet se čedalje hitreje vrti, le mi smo ratal razvajeni in mirno spimo, medtem, ko so nas z vzhoda prehiteli po levi in po desni.
Stvar je še hujša ... še vedno mislimo, da nas prehiteva vzhod - tudi to je ideja iz naše mladosti, ki danes ne drži več.
Prehiteva nas razvoj, ovira pa zmožnost našega dojemanja WTF se sploh res dogaja.
Še par let nazaj sm sam seb višino neba TSLA slikal na magičnih 5 jurjev in mel sam pred sabo probleme resno jemat to cifro.
Folk se je iz mene delal norca če je že jurja.
Danes je prek 3 jurje (cifre pred delitvijo) nova perspektiva pa omenja 15 jurjev. Po moje niti ne zarad cifre same ampak pomnožitve. Nekaj časa bo še opletalo, ob preboju bo pa zopet x5. In tako še nekajkrat naprej.
Dokler v glavi opletaš z vzhodom, zahodom, nemško avtoindustrijo, ice vozili, nafto ... te cifre nimajo nobenega smisla.
Tolk kot nima nobenega smisla opletat z vrednostjo proizvodnje mikroprocesorjev, če v glavi premetuješ in šteješ kočije.
Stvar je še hujša ... še vedno mislimo, da nas prehiteva vzhod - tudi to je ideja iz naše mladosti, ki danes ne drži več.
Prehiteva nas razvoj, ovira pa zmožnost našega dojemanja WTF se sploh res dogaja.
Še par let nazaj sm sam seb višino neba TSLA slikal na magičnih 5 jurjev in mel sam pred sabo probleme resno jemat to cifro.
Folk se je iz mene delal norca če je že jurja.
Danes je prek 3 jurje (cifre pred delitvijo) nova perspektiva pa omenja 15 jurjev. Po moje niti ne zarad cifre same ampak pomnožitve. Nekaj časa bo še opletalo, ob preboju bo pa zopet x5. In tako še nekajkrat naprej.
Dokler v glavi opletaš z vzhodom, zahodom, nemško avtoindustrijo, ice vozili, nafto ... te cifre nimajo nobenega smisla.
Tolk kot nima nobenega smisla opletat z vrednostjo proizvodnje mikroprocesorjev, če v glavi premetuješ in šteješ kočije.
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
-
- Similar Topics
- Odgovori
- Ogledi
- Zadnji prispevek