Tesla store Slovenija

Mobilnost, baterije, fotovoltaika
Uporabniški avatar
Damijan
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1132
Kraj: West Gorenjska
Avto: Kia Soul EV, Toyota RAV4 HybridAWD, Nissan X-Trail
929
1275

Re: Tesla store Slovenija

OdgovorNapisal/-a Damijan » 19 Jul 2020, 08:23

Maybe je napisal/-a:A pol bi mogu tud prodajalec vlakov imeti svoj vlak :)


Za vlake ne vem, za prodajalce avtomobilov pa je lepo/pričakovano, da vozijo isto znamko, kot jo prodajajo 8-)

Kakšne imate izkušnje z odzivnostjo Tesle preko e-pošte? :bang:
(sam z veseljem pričakujem dan, da bo v Sloveniji na voljo nekdo "v živo"...) :think:
Soul EV believer ;)
Uporabniški avatar
warpedone
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1941
Kraj: LJ
Avto: Tesla Model 3 LR
1590
1138

Re: Tesla store Slovenija

OdgovorNapisal/-a warpedone » 19 Jul 2020, 08:58

Voziti in kupiti nov avto sta dve različni zadevi.
V sloveniji je kakih 150 nekdojev že na voljo v živo ...
First deserve then desire
sluk
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 337
Kraj: stajerska
Avto: negovan
164
139

Re: Tesla store Slovenija

OdgovorNapisal/-a sluk » 19 Jul 2020, 09:42

Mene moti to, da se moram peljati kar daleč, če želim sprobati avto/prevzeti avto, da je potrebno preračunavati en davek, drug davek, pisati mejle/klicariti in imeti avto doma da se naše birokratske riti zmigajo in ti omogočijo vožnjo z novo igračko.
Ja lahko se s komu zmenim, da sprobam avto (obstoječi lastnik) in tudi verjamem, da bi mi z veseljem to omogočil. Prav tako bi se lahko vozil naokoli brez kaska tist mesec... Lahko bi tudi prek posrednikov naročil avto, vendar imam pri posrednikih zelo slab občutek. To ni to.
Uporabniški avatar
warpedone
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1941
Kraj: LJ
Avto: Tesla Model 3 LR
1590
1138

Re: Tesla store Slovenija

OdgovorNapisal/-a warpedone » 19 Jul 2020, 09:50

Pred tabo bo pač do avta prišlo XY ljudi za katere to ni nepremostljiv problem.
Meje si postavljaš sam.
First deserve then desire
sluk
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 337
Kraj: stajerska
Avto: negovan
164
139

Re: Tesla store Slovenija

OdgovorNapisal/-a sluk » 19 Jul 2020, 09:57

Res je. Upam da bo čimprej v Sloveniji.
warpedone, DGJ, vivo
gidooo
EV začetnik
EV začetnik
Prispevkov: 23
Kraj: Ljubljana
Avto: VW
4
3

Re: Tesla store Slovenija

OdgovorNapisal/-a gidooo » 31 Jul 2020, 15:15

matija
gidooo
EV začetnik
EV začetnik
Prispevkov: 23
Kraj: Ljubljana
Avto: VW
4
3

Re: Tesla store Slovenija

OdgovorNapisal/-a gidooo » 31 Jul 2020, 15:15

Nice...
sluk
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 337
Kraj: stajerska
Avto: negovan
164
139

Re: Tesla store Slovenija

OdgovorNapisal/-a sluk » 31 Jul 2020, 17:23

Zdaj pa naj še samo kdo, ki ima dostop, pripne ta članek.
nakaza, instrukcije, pirpank
Ogo
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 121
Avto: Hyundai Kona EV
81
49

Re: Tesla store Slovenija

OdgovorNapisal/-a Ogo » 31 Jul 2020, 19:54

Gre za sklepanje iz kadrovskih oglasov. Kaj se bo dejansko izvilo bo pa za videt. In a bo tisti servis znal tudi kaj resnega popravit ali bo samo terenski tehnik za gume dopumpat in bo treba avto za resne stvari spet odšlepat 400 km stran kot doslej.
Uporabniški avatar
DGJ
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1999
Kraj: Kamnik
Avto: IONIQ EV, C-ZERO
2493
4794

Re: Tesla store Slovenija

OdgovorNapisal/-a DGJ » 31 Jul 2020, 20:05

Saj se nima kaj kvarit. Če pri ICE odšteješ vse motorne servise ti ostane za 1% potrošnega material (zavore, ležaji, končniki ipd).
Aja, filter za kabinski zrak, ki je edini potrošni material v EV nam bodo računali kot da je zlat. :giggle:
Ogo
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 121
Avto: Hyundai Kona EV
81
49

Re: Tesla store Slovenija

OdgovorNapisal/-a Ogo » 31 Jul 2020, 20:26

Hja. Se nima kaj kvarit, dokler se ne pokvari, ferdirba, razbije. Tudi pralni stroj pere robo, dokler ne crkne. Tam tudi kao naj ne bi bilo kaj za crknit, pa mi je crknilo sredi korona karantene. Dve leti pred iztekom 5 letne garancije je spustil dušo kao neuničljiv inverterski motor.

Kolega je v tem mesecu na Koni EV dvakrat v istem mesecu zamenjal vetrobransko steklo, ker cestarji po zaključenih delih ne opravijo svojega dela in ne spucajo ceste kamenčkov in drugega sranja ...
Namesto, da bi Kono EV peljal 400 km stran, jo je 5 minut peš stran od šihta na pooblaščen servis.

Sicer pa zame avto brez vzdrževanja ne obstaja. Gre za nateg in potencialno smrtno nevarno reč. Avto mora vsaj enkrat na leto bit dvignjen na dvigalo in pregledan, če se ga kolesa sploh še držijo, zavore zavirajo, luči svetijo in podobno.

Na tej osnovi tudi sloni predpostavka, da imamo prvi tehnični pregled v Sloveniji šele 4 leta po nakupu - nove avte se redno vozi na pooblaščeni servis. Drugače je po dunajski konvenciji o prometu obvezen tehnični pregled vsako leto in v tej konvenciji je lep spisek vsega, kar mora biti vsakoletno pregledano, da avto pravilno deluje in sme iti na cesto.

Svečke in motorno olje, pa v konvencijah niso napisane. Ker se predvideva, da je avto lahko tudi električni, ali pa na paro oz na kondenzator fluxa. :D
Argo
PaJo
Prispevkov: 9
Avto: #4472
35
6

Re: Tesla store Slovenija

OdgovorNapisal/-a PaJo » 31 Jul 2020, 21:31

Tesla prihaja v Ljubljano

30.07.2020 20:05 Dopolnjeno: 31.07.2020 14:19
Proizvajalec električnih avtomobilov bo v Ljubljani odprl prodajno-servisni salon
Uroš Božin
Tesla prihaja v Ljubljano

Ameriška avtomobilska družba Tesla, katere prvi avtomobil je na slovenske ceste zapeljal leta 2010, odločneje vstopa na slovenski avtomobilistični trg. Že maja je bilo na evropski spletni strani Tesle mogoče zaslediti razpis za delovni mesti vodje trgovine in prodajnega svetovalca. Kot je takrat poročal Siol, so v oglasu navedli, da iščejo svetovalca za novo trgovino, ki jo odpirajo v Ljubljani. Kot smo pisali na portalu Top Job, pa trenutno iščejo še vodjo servisnih skupin in avtoservisnega tehnika.

Zaposlitev za vodjo servisnih skupin je sicer navedena v Nemčiji, predvideno plačilo je od 48 tisoč do 60 tisoč evrov bruto in 90 tisoč dolarjev (okoli 76 tisoč evrov) dodatka v solastništvu podjetja. Avtoservisni tehnik bo skrbel za popravila in vzdrževanje ter pregled vozil pred dostavo kupcem. Predvidena plača je od 20 tisoč do 27 tisoč evrov bruto na leto (odvisno od izkušenj) in okoli 6.800 evrov letnega dodatka v solastništvu podjetja.

Nakup, prevzem in servis

Ljubljana bo, kot kaže, bogatejša za Teslin prodajno-servisni salon. V avtomobilski družbi so lani na spletno stran dodali konfigurator avtomobilov s slovenskimi cenami. Slovenski kupec pa je po nakupu prek domačega računalnika po avto še vedno moral na precej oddaljeno Nizozemsko in sam organizirati prevoz, saj v Sloveniji niso imeli dostavljalnega mesta. V nizozemskem Tilburgu ima Tesla svoj evropski distribucijski center in obrat, kjer opravijo končno montažo modelov S in X za evropski trg.
Koliko tesel vozi po slovenskih cestah

Za servisiranje tesel se morajo slovenski lastniki sicer odpeljati do najbližjih servisnih centrov v Gradcu ali Padovi. Kje natančneje bo ljubljanski prodajno-servisni salon in kdaj bo začel delovati, še ni znano. S prvo teslo v Sloveniji – modelom roadster – se je leta 2010 lahko pohvalil gorenjski podjetnik in velik navdušenec nad teslami Roman Bernard. Ta je skupaj z Damianom Merlakom ustanovil družbo N-GEN, ki je znana predvsem po največji bateriji v Evropi.
vetrnica Windtronics električni avto Tesla

V zadnjih letih pa Teslini avtomobili postajajo vse pogostejši tudi na slovenskih cestah. V prvi polovici leta jih je bilo v Sloveniji registriranih 32. Največ so jih registrirali lani – 74, oktober 2019 je bil najbolj uspešen mesec, ko je bilo registriranih 25 tesel. Število se je posebej povečalo v zadnjem letu in pol, ko je na slovenske ceste zapeljal najbolj dostopen model 3. Ta je v zadnjem letu in pol med slovenskimi kupci tudi najbolj priljubljen. Skupno pa po slovenskih cestah vozi največ modelov S.
sluk, warpedone, SimonZed, Argo, context, Ogo, nakaza, CRF, Matej, DGJ, backslash, trutar, instrukcije, Nejccc

  • Podobne Teme
    Odgovori
    Ogledi
    Zadnji prispevek

Vrni se na