Izgube pri 1F/3F polnjenju
Re: Vlečna kljuka za renault zoe
3 Fazni polnilec bi tudi jaz imel - so sicer večje izgube (tako pravijo) a enakomerna obremenitev (omrežja in inštalacije v hiši) veliko pomeni.
Re: Vlečna kljuka za renault zoe
Zakaj pa večje izgube? jaz sem zasledil ravno nasprotno da so boljši izkoristki z 3 faznem
Re: Vlečna kljuka za renault zoe
Izgube so funkcija moči polnjenja.DeCoRawr napisal/-a:Zakaj pa večje izgube? jaz sem zasledil ravno nasprotno da so boljši izkoristki z 3 faznem
Pri tri faznem nucaš več/drugačen hardwer, ki pri neki (dovolj) nizki moči lahko zahteva več izgub kot enofazno polnejnje ob enaki nizki moči. Profit oz. manj skupnih izgub se pokaže nad neko 'mejno' močjo filanja. Kje točno je to, je odvisno od kontretnega HW.
Trofazno filanje z 2kW zna met več izgub kot enofazno.
Trofazno filanje z 20kW pa zna met manj izgub kot enofazno.
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
- pirpy
- EV ambasador
- Prispevkov: 3562
- Kraj: Topolšica
- Avto: ZOE 38 i,leaf 35,e-imt 24,PW 21+15+8 kWh
-
30951613
Izgube pri 1F/3F polnjenju
Ni res, da ima 3 fazno večje izgube kot enofazno.warpedone napisal/-a:Izgube so funkcija moči polnjenja.DeCoRawr napisal/-a:Zakaj pa večje izgube? jaz sem zasledil ravno nasprotno da so boljši izkoristki z 3 faznem
Pri tri faznem nucaš več/drugačen hardwer, ki pri neki (dovolj) nizki moči lahko zahteva več izgub kot enofazno polnejnje ob enaki nizki moči. Profit oz. manj skupnih izgub se pokaže nad neko 'mejno' močjo filanja. Kje točno je to, je odvisno od kontretnega HW.
Trofazno filanje z 2kW zna met več izgub kot enofazno.
Trofazno filanje z 20kW pa zna met manj izgub kot enofazno.
res pa je da ima zoe q 43 kW polnilec pri majhni moči večje izgube kot 22 kW polnilec v R, vendar to nima veze s tvojo trditvijo.
Re: Vlečna kljuka za renault zoe
Prosim razloži, kako trije kosi HW pri toku X na fazo skupaj izgublja manj kot ena faza pri toku X.
Ker če/kadar je to res, vzameš HW ene faze iz trofaznega in nardiš iz njega enofazni polnilec, ki bo sedaj izgubljal manj kot prejšnji.
Z veseljem čakam na tvojo tehnično-vaserdiht razlago točno zakaj in kako. Ne vem še vsega...
Ker če/kadar je to res, vzameš HW ene faze iz trofaznega in nardiš iz njega enofazni polnilec, ki bo sedaj izgubljal manj kot prejšnji.
Z veseljem čakam na tvojo tehnično-vaserdiht razlago točno zakaj in kako. Ne vem še vsega...
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
Re: Vlečna kljuka za renault zoe
Predstavljam si da so trifazno manjše izgube že zaradi manjših tokov pri enaki moči.
- pirpy
- EV ambasador
- Prispevkov: 3562
- Kraj: Topolšica
- Avto: ZOE 38 i,leaf 35,e-imt 24,PW 21+15+8 kWh
-
30951613
Re: Vlečna kljuka za renault zoe
pri 1f rabiš 4 tranzistorje pri 3f pa 6, kar ni 3 x več, pri 1f moraš napetost transformirati iz 230 V na 400, pri 3f...
Re: Izgube pri 1F/3F polnjenju
Pa tudi cas polnjenja je faktor. Elektronika v avtu jemlje nekje 0.5kW. Kar nanese razliko, ce avto polnis npr 9h enofazno, ali pa 3h trifazno. 6h delovanja racunalnikov je ...
Re: Izgube pri 1F/3F polnjenju
Mislim, da je tole kompleksno vprašanje in od primera do primera drugače. Najbrž pa ni tako velikih razlik na koncu, da bi se s tem pretirano ubadali?
Re: Izgube pri 1F/3F polnjenju
Do razlik pride, ko greš v 'skrajnosti'.
Je zelo podobno kot pri gospodinjstvih .. dokler so moči v rangu par kW se ne splača ubadat z večfaznimi zadevami in se zato tudi tipično to ne počne. Ko greš proti dvomestnim cifram, pa se ne splača več matrat z enofaznimi zadevami in je več profita v trofaznem priklopu.
Ergo trifazno 2 kW je brezveze, enofazno 20kW pa 'čudež'...
Je zelo podobno kot pri gospodinjstvih .. dokler so moči v rangu par kW se ne splača ubadat z večfaznimi zadevami in se zato tudi tipično to ne počne. Ko greš proti dvomestnim cifram, pa se ne splača več matrat z enofaznimi zadevami in je več profita v trofaznem priklopu.
Ergo trifazno 2 kW je brezveze, enofazno 20kW pa 'čudež'...
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
Re: Izgube pri 1F/3F polnjenju
Jaz polnim enofazno v garaži. In je faktor tudi koliko časa polniš. Če polnim 2h se mi napolni 8% na uro, če polnim 3h pa se napolni 12% na uro.
Klikni in naroči svojo Teslo. https://www.tesla.com/referral/gaper58022
-
- EV ambasador
- Prispevkov: 2257
- Kraj: Cerklje na Gorenjskem
- Avto: Nissan Leaf 2.zero 40 kWh, Tesla Y RWD
-
16682197
Re: Izgube pri 1F/3F polnjenju
GM napisal/-a:Jaz polnim enofazno v garaži. In je faktor tudi koliko časa polniš. Če polnim 2h se mi napolni 8% na uro, če polnim 3h pa se napolni 12% na uro.
Ta je pa dobra. To bi pomenilo, da v prvih dveh urah napolniš 16%, v treh pa 36%. Torej zgolj v tretji uri napolni za 20%. Nekaj ne bo v redu.
Re: Izgube pri 1F/3F polnjenju
Tudi meni je čudno, ampak dejansko tako je. Zakaj je tako nevem...crunchy napisal/-a:GM napisal/-a:Jaz polnim enofazno v garaži. In je faktor tudi koliko časa polniš. Če polnim 2h se mi napolni 8% na uro, če polnim 3h pa se napolni 12% na uro.
Ta je pa dobra. To bi pomenilo, da v prvih dveh urah napolniš 16%, v treh pa 36%. Torej zgolj v tretji uri napolni za 20%. Nekaj ne bo v redu.
Danes sem polnil 3h50min in napolnil 44%
Je mogoče, da najprej greje baterijo in se zato nekaj energije tam porabi. Lahko pa da je tudi baterija ze naceta. Nisem se preveril, ker čakam OBD.
Klikni in naroči svojo Teslo. https://www.tesla.com/referral/gaper58022
-
- EV ambasador
- Prispevkov: 2257
- Kraj: Cerklje na Gorenjskem
- Avto: Nissan Leaf 2.zero 40 kWh, Tesla Y RWD
-
16682197
Re: Izgube pri 1F/3F polnjenju
Gretje baterije bi bilo možno, čeprav se mi zdi malce preveč gretja, še posebej sedaj. Morda pa ima zelo nelinearno karakteristiko polnjenja. Res čudno, ker avto ne more v naprej vedeti ali bo nekdo polnil dve ali več ur.GM napisal/-a:Tudi meni je čudno, ampak dejansko tako je. Zakaj je tako nevem...
Danes sem polnil 3h50min in napolnil 44%
Je mogoče, da najprej greje baterijo in se zato nekaj energije tam porabi.
Najenostavneje bi bilo, če bi naslednjič polnil dve uri, nato odčital SOC, takoj zatem pa bi spet vključil polnjenje za naslednjo uro in spet odčital SOC.
Re: Izgube pri 1F/3F polnjenju
Polnim na schuko. Original polnilec 12A.FV-EV napisal/-a:A imaš kakšno posebno polnilnico? Morda celo timer.....
Timer imam v avtu in nastavim recimo od 3h do 6ih zjutraj
Klikni in naroči svojo Teslo. https://www.tesla.com/referral/gaper58022
Re: Izgube pri 1F/3F polnjenju
Potem poslušaj crunchyev predlogGM napisal/-a:Polnim na schuko. Original polnilec 12A.FV-EV napisal/-a:A imaš kakšno posebno polnilnico? Morda celo timer.....
Timer imam v avtu in nastavim recimo od 3h do 6ih zjutraj
-
- Similar Topics
- Odgovori
- Ogledi
- Zadnji prispevek
-
- 2 Odgovori
- 222 Ogledi
-
Zadnji prispevek Napisal/-a hojnikb
-
- 18 Odgovori
- 728 Ogledi
-
Zadnji prispevek Napisal/-a Ti3n
-
- 14 Odgovori
- 1612 Ogledi
-
Zadnji prispevek Napisal/-a Blacksmith
-
- 0 Odgovori
- 3011 Ogledi
-
Zadnji prispevek Napisal/-a anja4
-
- 10 Odgovori
- 4581 Ogledi
-
Zadnji prispevek Napisal/-a pirpy