Prometna LEAF 2018

Vse kar si od nekdaj želel vedeti o električnih vozilih, pa nisi vedel kje vprašati
Uporabniški avatar
matija
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 3139
Kraj: Slovenia
Avto: Tesla Model 3 SR+ | BMW 225xe
3390
4524

Re: Prometna LEAF 2018

OdgovorNapisal/-a matija » 09 Maj 2019, 07:42

Stromcek je napisal/-a:Glede na kratek čas avta v peči se baterija po moje nič hudo ne segreje. Zanimivo bi bilo, če bi imel možnost biti zraven in z Leaf Spyem izmeriti temperature. Se kdo javi? :nod:
Mislim, da je večji problem od kratkotrajnega segrevanja v peči parkiranje na poletnem razgretem parkirišču... Npr. cel teden na odprtem parkingu letališča v juliju, če greš na dopust...
In glede tega lastnikov ob nakupu ali servisu tudi nič posebej ne opozorijo.


To ni problem, asfalt pod avtom ni kaj dosti toplejsi od okolice ker je v senci (od avta), baterija ne gre bistveno nad temperaturo ozracja, ki pa ni problematicna. Baterija je izolirana ter na dnu avtomobila, vroce sonce pa pripeka v streho in ogreva notranji prostor. Kolikor sem pred leti spremljal to tematiko problema ni nobenega.

Navsezadnje sem tole tudi testiral pred leti sam s C-Zerom, avto je bil pred hiso na soncu sredi poletja vec dni, ko se ni bilo nadstreska. S cani0n sem preveril temperaturo vsak dan, nobene razlike. Pa gre za avto dizajniran leta 2009 :)

Problem nastane le, ce je baterija na 100% ter se zgornje pocne vec dni zapored.
crunchy, Stromcek, FV-EV, DGJ, kt57
Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 5534
Kraj: Tržič
Avto: Kona in Zoe
4026
4383

Re: Prometna LEAF 2018

OdgovorNapisal/-a CRF » 09 Maj 2019, 07:52

Če bo avto v peči pri 70 stopinjah 15 minut ni problema. Če ga pa pustijo čez noč pa ne vem.
Sicer so mojo ubogo Zoe pekli par tednov v peči ko so jo sušili, pa ne vem kakšne so posledice... Pelje se še.

Parkiranje na soncu pa res ni problem. Na najbolj vroč dan kar sem ga našel sem pogledal temperaturo zjutraj in popoldne in je bilo le par stopinj razlike. V avtu 70 stopinj, baterija nekje 20 do 30, se ne spomnim točno.

Problem je le ko se pripelješ z vročo baterijo, jo napolniš na 100% da se še malo segreje in potem parkiraš. Pa še to velja le za avte ki nimajo hlajenja baterije!
Stromcek
Admin @ EVSVET.eu
desiro
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 190
Kraj: Lj
Avto: Nissan Leaf 2018 Tekna
275
134

Re: Prometna LEAF 2018

OdgovorNapisal/-a desiro » 09 Maj 2019, 14:58

Mislim da v kolikor so temperature višje, je čas peke manjši...vprašam danes ko peljem nadomestnega ICE nazaj....

  • Podobne Teme
    Odgovori
    Ogledi
    Zadnji prispevek

Vrni se na