Varjenje na EV

Vse kar si od nekdaj želel vedeti o električnih vozilih, pa nisi vedel kje vprašati
Uporabniški avatar
warpedone
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1941
Kraj: LJ
Avto: Tesla Model 3 LR
1590
1138

Re: Varjenje na EV

OdgovorNapisal/-a warpedone » 30 Jul 2020, 08:34

Dokler topli del (radiator, cevi, črpalka) ne izpusti duše, ker bi se segrel vsaj 20 stopinj višje kot je design temperatura.
60 stopinj nima zunanji zrak ni sredi puščave.
First deserve then desire
Upup
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 460
Kraj: Kranj
Avto: E-up
218
19

Re: Varjenje na EV

OdgovorNapisal/-a Upup » 30 Jul 2020, 17:55

Preden toplota seže do baterije bo avto ze izven peči
Ogo
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 121
Avto: Hyundai Kona EV
81
49

Re: Varjenje na EV

OdgovorNapisal/-a Ogo » 31 Jul 2020, 22:48

warpedone je napisal/-a:Dokler topli del (radiator, cevi, črpalka) ne izpusti duše, ker bi se segrel vsaj 20 stopinj višje kot je design temperatura.
60 stopinj nima zunanji zrak ni sredi puščave.


Zunanji zrak ne. Pleh na soncu pa ja. Tudi sredi Slovenije. Ni treba iti v Afriko.
Pri zunanji temperaturi zraka 35 stopinj Celzija, se avto na direktnem soncu v roku ene ure segreje na preko 60 stopinj Celzija.

500+ kg baterij v električarju se sicer ne segreje kar tako na hitro na 60 stopinj Celzija. Je pa nekako čisto normalno, da se jih dizajnira, da če niso v uporabi, da zdržijo te temperature. Recimo LiPo baterije v telefonih so dizajnirane, da se celo polnijo lahko do 50 stopinj Celzija.

Vrni se na