Hybrid, plug in ali EV?
Hybrid, plug in ali EV?
Pozdravljeni,
S punco sva v fazi nakupa novega avta. Ziviva v centru Lj in poraba na trenutnem avtu je 10+ z zeloo mirno nogo. Do sluzbe imam 4 kilometre v eno smer, zato sem zacel gledati za hybridi oz. nekaj v tej smeri. Tu pa nastane tezava, ker se ne znava odlocit, kaj bi bilo za najine potrebe najbolsa odlocitev. Najprej sva gledala Toyoto Auris hybrid, nato Hyundai Kono EV, trenutno pa se ustavila pri Plugin Ionicu. Kar se polnjenja tice mislim, da ne bi bilo tezav ker je polnilnic v samem centru kar nekaj, same razdalje, ki jih opravljava pa tudi niso dolge, (razen morje itd). Letno opravim cca. 20k kilometrov in tu ne znam narediti zakljucka, ce bi se EV "splacal" v primerjavi s plug-inom glede na toliko vecjo ceno samega avtomobila.
P.s. Ja vem, da bi bilo najbolse, ce bi zajahal kolo in sel v sluzbo ampak..je kakor je
Hvala za kakrsnokoli mnenje in pomoc
S punco sva v fazi nakupa novega avta. Ziviva v centru Lj in poraba na trenutnem avtu je 10+ z zeloo mirno nogo. Do sluzbe imam 4 kilometre v eno smer, zato sem zacel gledati za hybridi oz. nekaj v tej smeri. Tu pa nastane tezava, ker se ne znava odlocit, kaj bi bilo za najine potrebe najbolsa odlocitev. Najprej sva gledala Toyoto Auris hybrid, nato Hyundai Kono EV, trenutno pa se ustavila pri Plugin Ionicu. Kar se polnjenja tice mislim, da ne bi bilo tezav ker je polnilnic v samem centru kar nekaj, same razdalje, ki jih opravljava pa tudi niso dolge, (razen morje itd). Letno opravim cca. 20k kilometrov in tu ne znam narediti zakljucka, ce bi se EV "splacal" v primerjavi s plug-inom glede na toliko vecjo ceno samega avtomobila.
P.s. Ja vem, da bi bilo najbolse, ce bi zajahal kolo in sel v sluzbo ampak..je kakor je
Hvala za kakrsnokoli mnenje in pomoc
Re: Hybrid, plug in ali EV?
Vsekakor plugin. 4 km do službe pomeni, da se boš v glavnem vozil na štrom. Na dopust pa na bencin. Očitno se na dopust voziš daleč .... 20K na leto in 8 km za službo?
Re: Hybrid, plug in ali EV?
Hibridi in Plugin hibridi so slepa veja, če že kupuješ novo kupi čisti EV vsaj dokler so subvencije 7.500EUR .
Kot prvo določi želje, kakšna velikost, oprema, udobje, ali Ioniq in Kona ustrezata.
Ali imaš možnost polnjenja doma ali v službi, javne polnilnice kasneje ne bodo zastonj.
Kot prvo določi želje, kakšna velikost, oprema, udobje, ali Ioniq in Kona ustrezata.
Ali imaš možnost polnjenja doma ali v službi, javne polnilnice kasneje ne bodo zastonj.
Re: Hybrid, plug in ali EV?
Ali pa bolj korenito spremeniš način razmišljanja. Pri hibridu maš prav tako servis motorja, menjavo olja, filtrov... S sabo voziš dva "rezervoarja" in dva motorja. Ali narediš res samo 8 km na dan? Ali popoldan še po opravkih v mesto, trgovine, do prijateljev, na pico?? Iz 8 km jih hitro rata 16, 24 in še več in preveč...
Kakorkoli vsak mora zase mal pokalkulirat, vendar pa ti novi električni modeli že naredijo 450 km realnega dosega. In če bo čez 3-4 leta EV pocenil za 8.000, bo gotovo tudi subvencija padla za 7.500€, torej jo verjetno ne bo več in ne bo dosti na boljšem tisti ki bo čakal. Verjetno bodo šele čez 5-6 let EV-ji realno cenejši. Torej po moje EV.
Kakorkoli vsak mora zase mal pokalkulirat, vendar pa ti novi električni modeli že naredijo 450 km realnega dosega. In če bo čez 3-4 leta EV pocenil za 8.000, bo gotovo tudi subvencija padla za 7.500€, torej jo verjetno ne bo več in ne bo dosti na boljšem tisti ki bo čakal. Verjetno bodo šele čez 5-6 let EV-ji realno cenejši. Torej po moje EV.
Re: Hybrid, plug in ali EV?
Se pridružujem mnenju @N75.
Za 8km dnevnih voženj je EV z dometom 200km (praktično skoraj vsak nov EV, ki je danes na trgu) za 25 dni in potem greš v LIDL po nekaj malenkosti in se ti napolni v pol ure. Ni potrebe po razmišljanju ali se bo polnil doma ali v službi, ker boš v tem obdobju pozabil kje ima odprtino za polnjenje.
Kot kaže je tudi nekaj daljših voženj vmes a v poprečju še vedno SAMO cca 55 km dnevno. Sem mnenja, da tudi morebitne daljše vožnje, če res niso to razdalje po 1000km, s 100% EV niso več problem.
Vsekakor je pa za razmisliti in se pravilno odločiti. Jaz vsem, ki me sprašujejo o EV rečem: "EV priporočam vsakemu, ni pa za vsakega!"
Za 8km dnevnih voženj je EV z dometom 200km (praktično skoraj vsak nov EV, ki je danes na trgu) za 25 dni in potem greš v LIDL po nekaj malenkosti in se ti napolni v pol ure. Ni potrebe po razmišljanju ali se bo polnil doma ali v službi, ker boš v tem obdobju pozabil kje ima odprtino za polnjenje.
Kot kaže je tudi nekaj daljših voženj vmes a v poprečju še vedno SAMO cca 55 km dnevno. Sem mnenja, da tudi morebitne daljše vožnje, če res niso to razdalje po 1000km, s 100% EV niso več problem.
Vsekakor je pa za razmisliti in se pravilno odločiti. Jaz vsem, ki me sprašujejo o EV rečem: "EV priporočam vsakemu, ni pa za vsakega!"
Re: Hybrid, plug in ali EV?
Res je, da imam kratko pot do sluzbe ampak kilometri se hitro naberejo tudi s kraktimi razdaljami. Pa skocis tja pa tja in tja..no..vsi vemo kako to gre
Kar se samega polnjenja doma tice, to ne pride v postev, ker sem v stari Ljubljani, v mislih sem imel polnjenje na javnih polnilnicah.
Da probam povedat bolj natancno kaj me muci. 1.dati 23000e za Auris hybrid z max opremo ali se malo dodati in vzeti plug in ionica npr. Potem pa je tukaj se EV ionic ampak ne vem ali je 35000e cena s ze odsteto subvencijo ali ne? Ker ce se na 35000e se odsteje 7500 potem mi je jasno, da je bolje vzeti to kot pa 23k za hybrida.
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=12714390
Kar se samega polnjenja doma tice, to ne pride v postev, ker sem v stari Ljubljani, v mislih sem imel polnjenje na javnih polnilnicah.
Da probam povedat bolj natancno kaj me muci. 1.dati 23000e za Auris hybrid z max opremo ali se malo dodati in vzeti plug in ionica npr. Potem pa je tukaj se EV ionic ampak ne vem ali je 35000e cena s ze odsteto subvencijo ali ne? Ker ce se na 35000e se odsteje 7500 potem mi je jasno, da je bolje vzeti to kot pa 23k za hybrida.
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=12714390
Re: Hybrid, plug in ali EV?
Plug in ioniq je z odbito subvencijo cca 27,5 k. Toliko kot EV Ioniq cca..
Re: Hybrid, plug in ali EV?
Ce si brez domače polnilnice potem EV z veliko baterijo, ali pa navaden hibrid. Phev bo ves čas prazen. 66kwh baterijo od Kone pa napolniš enkrat na mesec
Mal heca no, ampak res moraš najprej določiti koliko bi se rad vozil na elektriko in koliko se ti da ubadat z javnimi polnilnicami.
Mal heca no, ampak res moraš najprej določiti koliko bi se rad vozil na elektriko in koliko se ti da ubadat z javnimi polnilnicami.
Re: Hybrid, plug in ali EV?
Če bi sam živel v stari LJ, brez možnosti domačega polnjenja o čistem EV sploh ne bi razmišljal. Še o pluginu ne. Se mi ne bi dalo voziti od ene do druge hitre polnilnice. V centru LJ do 17. ure rabiš precej sreče, da najdeš prosto polnilnico. Število EVjev se precej hitreje viša kot rastejo nove PP.
V bistvu imaš za moje pojme dve možnosti: bencinar/diesel ali kona EV. No ali pa Tesla. Z ostalimi boš prevečkrat iskal PP.
Če malo pretiravam, pred Lidlom je včasih vrsta kot nekdaj na črpalkah, ko smo imeli bencin na bone To se mi zdi zelo zanimiv pojav, glede na to, da me je večina še ne dolgo nazaj prepričevala, da so hitre polnilnice v mestih brez veze.DGJ napisal/-a:Se pridružujem mnenju @N75.
in potem greš v LIDL po nekaj malenkosti in se ti napolni v pol ure.
V bistvu imaš za moje pojme dve možnosti: bencinar/diesel ali kona EV. No ali pa Tesla. Z ostalimi boš prevečkrat iskal PP.
Re: Hybrid, plug in ali EV?
Dokaz kako različno gledamo na te zadeve.
Jaz mislim, da se kar veliko vozim in z relativno majhno baterijo v IONIQ-u nimam dejansko nobenih težav s polnjenjem. Polnim skoraj vsak dan in celo večkrat na dan.
Slovenija je relativno dobro pokrita s polnilnicami in za nekoga, ki dela samo nekaj 10km na dan je čisti EV in Slovenija idealna kombinacija.
Jaz mislim, da se kar veliko vozim in z relativno majhno baterijo v IONIQ-u nimam dejansko nobenih težav s polnjenjem. Polnim skoraj vsak dan in celo večkrat na dan.
Slovenija je relativno dobro pokrita s polnilnicami in za nekoga, ki dela samo nekaj 10km na dan je čisti EV in Slovenija idealna kombinacija.
Re: Hybrid, plug in ali EV?
Samo polnjenje mi zaenkrat ne predstavlja tezave, ker bi ga verjetno polnil enkrat tedensko. Ne vem sicer koliko polnilnic je "hitrih" v centru, da bi se avto napolnil v slabi uri recimo ampak ok. Kar se dizla tice, je to najslabsa mozna opcija, ker ga s kratkimi razdaljami unicujes se in se.
Vprasanje za lastnika Ionica: koliko casa se dejansko polni avto na teh javnih polnilnicah, da pride baterija na 100%?
Vprasanje za lastnika Ionica: koliko casa se dejansko polni avto na teh javnih polnilnicah, da pride baterija na 100%?
Re: Hybrid, plug in ali EV?
Za te km kupi enega bencinarja in to je to. Za tvoje km res ni neke potrebe, kaj šele smotrnosti, razen če ne delaš hudih km vsakodnevno.
2X na leto dopust in kam čez vikend - nima nekega smisla kaj drugega kot bencinski pogon. Kot sem napisa, racionalno razmišljanje pripelje do bencinarja. Če si pa že tolk eko. osveščen in zavesten pa EV.
2X na leto dopust in kam čez vikend - nima nekega smisla kaj drugega kot bencinski pogon. Kot sem napisa, racionalno razmišljanje pripelje do bencinarja. Če si pa že tolk eko. osveščen in zavesten pa EV.
VARNOSTNI-PAS.si https://navijaski-komplet.si/
Re: Hybrid, plug in ali EV?
Kona se na običajni polnilnici napolni v 9 ur 35 min .
Ali imaš blizu stanovanja ali blizu službe kakšno javno polnilnico ?
Ali imaš blizu stanovanja ali blizu službe kakšno javno polnilnico ?
Re: Hybrid, plug in ali EV?
Saj sedaj ima bencinarja.nakaza napisal/-a:Za te km kupi enega bencinarja in to je to. Za tvoje km res ni neke potrebe, kaj šele smotrnosti, razen če ne delaš hudih km vsakodnevno.
2X na leto dopust in kam čez vikend - nima nekega smisla kaj drugega kot bencinski pogon. Kot sem napisa, racionalno razmišljanje pripelje do bencinarja. Če si pa že tolk eko. osveščen in zavesten pa EV.
Re: Hybrid, plug in ali EV?
To je to, ne vidim nekega smisla, če se res ne voziš. Če imaš pa željo in si eko zaveden je druga zadeva.
Iz racionalnega pogleda pa ne boš prav nič prišparal če boš kupil EV ali hibrida. Naj cenej je to kar imaš.
Iz racionalnega pogleda pa ne boš prav nič prišparal če boš kupil EV ali hibrida. Naj cenej je to kar imaš.
N75 napisal/-a:Saj sedaj ima bencinarja.nakaza napisal/-a:Za te km kupi enega bencinarja in to je to. Za tvoje km res ni neke potrebe, kaj šele smotrnosti, razen
če ne delaš hudih km vsakodnevno.
2X na leto dopust in kam čez vikend - nima nekega smisla kaj drugega kot bencinski pogon. Kot sem napisa, racionalno razmišljanje pripelje do bencinarja. Če si pa že tolk eko. osveščen in zavesten pa EV.
VARNOSTNI-PAS.si https://navijaski-komplet.si/
Re: Hybrid, plug in ali EV?
A se hecaš? Kako ne bo nič prišparal,če pa dela 20.000 kilometrov letno?
Sicer bi mu jaz najbolj priporočal plug-in hibrida. Do službe ima 4 km,torej doseg PHEV-a za vožnje med tednom popolnoma zadošča...za daljše relacije pa ima še vedno bencinarja za brezskrbno vožnjo.
Ali pa še malo našparat in se stegnit do kakše Kone ali Nira EV,ali mogoče celo počakat na Ioniqa z malo večjo baterijo...
Sicer bi mu jaz najbolj priporočal plug-in hibrida. Do službe ima 4 km,torej doseg PHEV-a za vožnje med tednom popolnoma zadošča...za daljše relacije pa ima še vedno bencinarja za brezskrbno vožnjo.
Ali pa še malo našparat in se stegnit do kakše Kone ali Nira EV,ali mogoče celo počakat na Ioniqa z malo večjo baterijo...
Re: Hybrid, plug in ali EV?
Razloži mi prosim. Samo investicijo poglej.
DCT napisal/-a:A se hecaš? Kako ne bo nič prišparal,če pa dela 20.000 kilometrov letno?
Sicer bi mu jaz najbolj priporočal plug-in hibrida. Do službe ima 4 km,torej doseg PHEV-a za vožnje med tednom popolnoma zadošča...za daljše relacije pa ima še vedno bencinarja za brezskrbno vožnjo.
Ali pa še malo našparat in se stegnit do kakše Kone ali Nira EV,ali mogoče celo počakat na Ioniqa z malo večjo baterijo...
VARNOSTNI-PAS.si https://navijaski-komplet.si/
Re: Hybrid, plug in ali EV?
Saj vsi tukaj vemo,kakšna je investicija in kakšni so prihranki...gre samo za to,da človek kupuje neke vrste električarja,ti bi mu pa svetoval naj ostane na bencinarju(?).
Ampak on noče ostati na bencinarju,želi menjati za EV,poglej še enkrat njegov prvi post
Ampak on noče ostati na bencinarju,želi menjati za EV,poglej še enkrat njegov prvi post
-
- Similar Topics
- Odgovori
- Ogledi
- Zadnji prispevek