Audi e-tron - prva tema
Re: Audi e-tron
Bjørn ravno testiral.
Voznja 90km/h, temperatura malo pod niclo.
Domet 330km, poraba 25.5kWh/100km
Ce preracunam to na 130km/h smo nekje na 200km dometa oziroma polnjenje na vsakih 165km, ki pa na trenutnem 50kW omrezju po evropi traja 1h in 40min. Na redkih 175kW polnilnicah pa je postanek 40min (kot kaze avto res dobro polni, slabih 150kW).
Skratka precej pocasnejse potovanje kot s Kono ali eNiro. Prostora ima skoraj enako kot eNiro.
Hm
Voznja 90km/h, temperatura malo pod niclo.
Domet 330km, poraba 25.5kWh/100km
Ce preracunam to na 130km/h smo nekje na 200km dometa oziroma polnjenje na vsakih 165km, ki pa na trenutnem 50kW omrezju po evropi traja 1h in 40min. Na redkih 175kW polnilnicah pa je postanek 40min (kot kaze avto res dobro polni, slabih 150kW).
Skratka precej pocasnejse potovanje kot s Kono ali eNiro. Prostora ima skoraj enako kot eNiro.
Hm
-
- EV entuziast
- Prispevkov: 263
- Kraj: maribor
- Avto: tesla x 100d, volvoxc90 2017,kona electric 2019
-
52938
Re: Audi e-tron
matija napisal/-a:Bjørn ravno testiral.
Voznja 90km/h, temperatura malo pod niclo.
Domet 330km, poraba 25.5kWh/100km
Ce preracunam to na 130km/h smo nekje na 200km dometa oziroma polnjenje na vsakih 165km, ki pa na trenutnem 50kW omrezju po evropi traja 1h in 40min. Na redkih 175kW polnilnicah pa je postanek 40min (kot kaze avto res dobro polni, slabih 150kW).
Skratka precej pocasnejse potovanje kot s Kono ali eNiro. Prostora ima skoraj enako kot eNiro.
Hm
morda pa bo hyundai predstavil kaj v tem rangu bolj efektivnega... tale audi zgleda res ne bo
Re: Audi e-tron
Ravno videl e-trona pri Lidlu v LJ. Imel 39% SoC, v 12min napolnil 10kWh, kar je tocno 50kW polnilne moci.
To pomeni da je priklopil s 25% SoC, ce bo polnil do 85% do kjer gre “hitro”, bo imel skupen cas polnjenja 1h in 5min.
Bel, avstrijske tablice. Ni bil press car.
To pomeni da je priklopil s 25% SoC, ce bo polnil do 85% do kjer gre “hitro”, bo imel skupen cas polnjenja 1h in 5min.
Bel, avstrijske tablice. Ni bil press car.
Re: Audi e-tron
Prostora ima skoraj enako kot eNiro. - si prepričan, ker ko sem ga v petek v živo videl se mi je zdel kar konkretni kos pleha.
Re: Audi e-tron
Sem preprican Oz. Bjornu kar verjamem, se zelo potrudi ko zlaga te skatle v avtomobile. Identicna sta v prtljazniku ter 1 razlike pri podrtih sedezih.BogyX napisal/-a:si prepričan, ker ko sem ga v petek v živo videl se mi je zdel kar konkretni kos pleha.matija napisal/-a:Prostora ima skoraj enako kot eNiro.
Ja drzi, SUVi izgledajo izredno možati, ogromni, agresivnih oblik, veliki tanki, ko pa zelis notri nabasat par stvari pa niso nic boljsi od enoprostorcev, oz. so velikokrat slabsi. Ko zagledas X6 na cesti se ti zdi ogromen, ko zelis kaj vanj spravit je žalosten v primerjavi z na primer: Ford Galaxy...
Evo, sem naredil snip ko je nazadnje delal bananabox test:
Re: Audi e-tron
Re: Audi e-tron
E-tron dobil uradno EPA meritev dometa: 326km
V nemciji so ga stestirali pri voznji 200km/h, a povprecje dosegli na le 165km/h. Baterijo so spraznili v 124km, oz po 100km bili na rdecem polju - rezerva.
https://youtu.be/NE2HSfC0f8k
V nemciji so ga stestirali pri voznji 200km/h, a povprecje dosegli na le 165km/h. Baterijo so spraznili v 124km, oz po 100km bili na rdecem polju - rezerva.
https://youtu.be/NE2HSfC0f8k
Re: Audi e-tron
Se pravi tricetrt ure pa je prazen. Povprecna moc je bila torej okrog 120 kW (minus izgube).
Bugatti veyron je sicer tudi pri max hitrosti spraznil 120-litrski tank v 12 minutah.
Bugatti veyron je sicer tudi pri max hitrosti spraznil 120-litrski tank v 12 minutah.
Re: Audi e-tron
Kolega ga je včeraj testiral, ves navdušen, manj nad ceno, še manj nad gledalom/kamero.
Re: Audi e-tron
Povej mu se, da bo po dobrih 200km voznje po avtocesti s tempomatom na omejitvi (135km/h) moral it ze tankat, kar bo vecinoma (50kW) trajalo 1h in 20min (10% => 85%)aob01 napisal/-a:Kolega ga je včeraj testiral, ves navdušen, manj nad ceno, še manj nad gledalom/kamero.
Tudi nekaj kr verjetno ne povedo v salonu, morda bo potem se manj navdusen
Re: Audi e-tron
Včasih imam občutek, da nekateri mislite, da so vsi ostali neumni. Ko sem testiral i3 sem preveril koliko naredi pri 130, koliko po mestu in koliko časa se polni od skoraj nule. Simpl ko pasulj. Ker so mi rezultati ustrezali sem ga kupil. Pa me prav nič ne zanima, kaj ustreza drugim.
Če se ta prijatelj vozi v glavnem po SLO, mu je dobrih 200 km pri 130 povsem dovolj. Za daljše poti pa še niso naredili avta, da MENI polnjenje ne bi začelo presedati. Vem pa, da so nekateri precej bolj potrpežljivi, važno, da se peljeo z EV.
Če se ta prijatelj vozi v glavnem po SLO, mu je dobrih 200 km pri 130 povsem dovolj. Za daljše poti pa še niso naredili avta, da MENI polnjenje ne bi začelo presedati. Vem pa, da so nekateri precej bolj potrpežljivi, važno, da se peljeo z EV.
Re: Audi e-tron
Meni se pa zdi, da je vsaka informacija dobrodošla, če je v pozitivnem in ne negativnem tonu.
Sam sem Kono kupil/zaaral, ko sem na netu slučajno izvedel, da prihaja v SLO (mesece nazaj je res bila v kakem napovedniku a ji nisem posvečal pozornosti) in to v roku 24h, brez, da bi jo v živo videl, kaj šele dobil na testiranje, vse informacije sem dobil tu na forumu in pri Bjornu
Sam sem Kono kupil/zaaral, ko sem na netu slučajno izvedel, da prihaja v SLO (mesece nazaj je res bila v kakem napovedniku a ji nisem posvečal pozornosti) in to v roku 24h, brez, da bi jo v živo videl, kaj šele dobil na testiranje, vse informacije sem dobil tu na forumu in pri Bjornu
Re: Audi e-tron
Preroške besede DGJa izpred 4 mesecev...matija napisal/-a:E-tron dobil uradno EPA meritev dometa: 326km
DGJ napisal/-a:VW koncernu ni preveč za zaupati. Tudi, ko bodo dali avto ven, bo prevozil pol manj od obljubljenega. Namesto #dieselgate bo #EVgate.
Prosim, ne mi zamerit ljubitelji VW, nisem se mogel upreti.
Re: Audi e-tron
Zanimivo. Iz tega je moč sklepati, da Tesla za razliko od ostalih veliko porabi po mestu, po avtocesti pa niti ne in posledično ima malo razliko med stili vožnje, za razliko od Azijcev.
Re: Audi e-tron
Včeraj sem ga videl v Mariboru, od Porsche slovenija z MB registracijo. Poleg njega pa modra Kona EV z belo streho. Par sekund prepozen sem bil za fotografijo
Re: Audi e-tron
V nemciji so testirali polnjenje etrona na ionity s hlajenimi kabli torej do 350kW. Krivulja polnjenja je bistveno slabsa od tiste ki je priletela v splet s strani audija, hm.
Se eno razocaranje vec ? Avto z najslabso porabo med EVji naj bi se vsaj hitro polnil in to deloma tako casovno kompenziral (financno zal ne), in sicer tapering pri 85% ter zlahka nad 150kW.
Realnost na spodnjem grafu je cisto nekaj drugega.
Se eno razocaranje vec ? Avto z najslabso porabo med EVji naj bi se vsaj hitro polnil in to deloma tako casovno kompenziral (financno zal ne), in sicer tapering pri 85% ter zlahka nad 150kW.
Realnost na spodnjem grafu je cisto nekaj drugega.
-
- Similar Topics
- Odgovori
- Ogledi
- Zadnji prispevek