Novi mejnik električnega avta – 832 kilometrov z enim polnjenjem
Novi mejnik električnega avta – 832 kilometrov z enim polnjenjem
Članek iz današnjih Financ:
https://avto.finance.si/8964728/Novi-me ... polnjenjem
Najbolj zanimiv del članka se mi zdi pa tole:
"Predsednik uprave Lucida Peter Rawlins, ki je v preteklosti vodil razvoj Tesle model S, rekordni doseg pojasnjuje s sprejetimi ukrepi..."
https://avto.finance.si/8964728/Novi-me ... polnjenjem
Najbolj zanimiv del članka se mi zdi pa tole:
"Predsednik uprave Lucida Peter Rawlins, ki je v preteklosti vodil razvoj Tesle model S, rekordni doseg pojasnjuje s sprejetimi ukrepi..."
Re: Novi mejnik električnega avta – 832 kilometrov z enim polnjenjem
Naj bo na cesti in dokaže doseg. Papir prenese vse.
Re: Novi mejnik električnega avta – 832 kilometrov z enim polnjenjem
Čimprej Bjørnu v roke.
Re: Novi mejnik električnega avta – 832 kilometrov z enim polnjenjem
Tako je...DGJ napisal/-a:Čimprej Bjørnu v roke.
Pa še on naj ne dela krogov po Norveški, ki je že skoraj nasmetena s polnilnicami vseh vrst... Ampak naj se pelje 1500 km na jug in nazaj... In da čujemo, kako je s 110 kWh baterijo čakati v vrsti na 25 kW polnilnici pred Lidlom
Re: Novi mejnik električnega avta – 832 kilometrov z enim polnjenjem
Kater lidl pa še ma 25kW?
Tle v Lj sta oba max 18 ..
Tle v Lj sta oba max 18 ..
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
Re: Novi mejnik električnega avta – 832 kilometrov z enim polnjenjem
Kako pa ti to veš, saj jih baje še povohaš ne, ker imaš SC?
Re: Novi mejnik električnega avta – 832 kilometrov z enim polnjenjem
Toliko dosega je že skor preveč, verjetno za večino že dovolj doseg Tesla 3 LR AWD.
Naj kdo opiše realno potovanje s Teslo 3, za pot več kot 500km, koliko časa sploh rabiš za polnjenje na poti.
Naj kdo opiše realno potovanje s Teslo 3, za pot več kot 500km, koliko časa sploh rabiš za polnjenje na poti.
Re: Novi mejnik električnega avta – 832 kilometrov z enim polnjenjem
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
Re: Novi mejnik električnega avta – 832 kilometrov z enim polnjenjem
Si bom enkrat vzel čas in naredil dnevnik ene poti; moram prepisati iz TeslaFija, imam pa kar precej takih poti "na lagerju" ;-)N75 napisal/-a:Toliko dosega je že skor preveč, verjetno za večino že dovolj doseg Tesla 3 LR AWD.
Naj kdo opiše realno potovanje s Teslo 3, za pot več kot 500km, koliko časa sploh rabiš za polnjenje na poti.
Moj ima podoben domet kot M3 LR AWD in malo nižjo špico polnjenja, ampak za občutek bo kar OK.
Re: Novi mejnik električnega avta – 832 kilometrov z enim polnjenjem
>> Naj kdo opiše realno potovanje s Teslo 3, za pot več kot 500km, koliko časa sploh rabiš za polnjenje na poti.
Štartal iz vranskega z 87 proti rabu, v senju na 37, štekal. Šel na najbljižji WC in espreso, prišel nazaj do avta je blo 87, free parking, gas do stinice in nato čez cel rab. Kontra čez rab dol, mimo senja, okrog Rijeke me navigacija opozori da je SC Lj Temporary unavailable in bo treba upočasnit na 110, da pridem brez filanja domov. Mal čez mejo problem izgine in SC v Lj zopet prikazan OK zato pičim ful gas, v Lj štekam in grem odtočit v grmovje, pridem nazaj izštekam in šus domov.
Skupaj kakih 900km, 14 eur na SC. Kolk časa sm ponucal za polnjenje? Nič, za WC je šlo skupno kake pol ure.
Kurioziteta: na trajektu smo bli trije s trojkami, nazaj grede je od meje naprej do AC pred mano čez Knežak šponala ena bela trojka.
Še mal, pa nas bo kot fičotov včasih. Okrog Crikvenice je pred mene zapeljala ena plava škoda Enyak IV s sumljivimi HR tablicami.
Štartal iz vranskega z 87 proti rabu, v senju na 37, štekal. Šel na najbljižji WC in espreso, prišel nazaj do avta je blo 87, free parking, gas do stinice in nato čez cel rab. Kontra čez rab dol, mimo senja, okrog Rijeke me navigacija opozori da je SC Lj Temporary unavailable in bo treba upočasnit na 110, da pridem brez filanja domov. Mal čez mejo problem izgine in SC v Lj zopet prikazan OK zato pičim ful gas, v Lj štekam in grem odtočit v grmovje, pridem nazaj izštekam in šus domov.
Skupaj kakih 900km, 14 eur na SC. Kolk časa sm ponucal za polnjenje? Nič, za WC je šlo skupno kake pol ure.
Kurioziteta: na trajektu smo bli trije s trojkami, nazaj grede je od meje naprej do AC pred mano čez Knežak šponala ena bela trojka.
Še mal, pa nas bo kot fičotov včasih. Okrog Crikvenice je pred mene zapeljala ena plava škoda Enyak IV s sumljivimi HR tablicami.
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
Re: Novi mejnik električnega avta – 832 kilometrov z enim polnjenjem
Popravek: cca 600km (ne 900)
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
Re: Novi mejnik električnega avta – 832 kilometrov z enim polnjenjem
Štartal s 100 %, prihod v Izolo s 53 % (večino časa 150 km/h na tempomatu (pri 130 km/h bi bil SOC ca. 60 %), zastoj okrog LJ izguba časa ca. 10 minut, nekaj vožnje dol v 2 dneh bivanja, nato štart proti domu z 44 %, predviden prihod domov z 1 %, zato sem v 8 minutah (WC pavza žal v grmovju) na Kozini dopolnil 18 ali 19 %, vožnja nazaj 130 - 140 km/h, 80 % je AC, prihod z 12 %. Skupaj 420 km, polnjenje na Kozini 0 EUR in 9 minut. Šlo bi tudi brez dopolnjenja baterije, če bi vozil 130 km/h po AC v obe smeri.
Saj pravim, trojk je res že preveč na cestah, sploh v AT in DE. Ko pride še Y, bo verjetno tudi na Balkanu veselica, ker bodo ljudje s severa, ki so Y že zdavnaj naročili in 3 vozijo bolj kot ne po sili razmer (Y je idealen družinski avto, 3 je bolj za silo), naredili menjavo, na J in V Evrope pa se bo vsul plaz malo rabljenih, 1-2 leta starih trojk po relativno ugodni ceni.
Saj pravim, trojk je res že preveč na cestah, sploh v AT in DE. Ko pride še Y, bo verjetno tudi na Balkanu veselica, ker bodo ljudje s severa, ki so Y že zdavnaj naročili in 3 vozijo bolj kot ne po sili razmer (Y je idealen družinski avto, 3 je bolj za silo), naredili menjavo, na J in V Evrope pa se bo vsul plaz malo rabljenih, 1-2 leta starih trojk po relativno ugodni ceni.
Re: Novi mejnik električnega avta – 832 kilometrov z enim polnjenjem
Pa še musk je napovedal cenejši model za 25.000$
to bo veselica, če bo res.
to bo veselica, če bo res.
Re: Novi mejnik električnega avta – 832 kilometrov z enim polnjenjem
Rabljeno In brez garancije. Hvala lepa.BL_EV napisal/-a: ↑06 Jul 2021, 12:17 Štartal s 100 %, prihod v Izolo s 53 % (večino časa 150 km/h na tempomatu (pri 130 km/h bi bil SOC ca. 60 %), zastoj okrog LJ izguba časa ca. 10 minut, nekaj vožnje dol v 2 dneh bivanja, nato štart proti domu z 44 %, predviden prihod domov z 1 %, zato sem v 8 minutah (WC pavza žal v grmovju) na Kozini dopolnil 18 ali 19 %, vožnja nazaj 130 - 140 km/h, 80 % je AC, prihod z 12 %. Skupaj 420 km, polnjenje na Kozini 0 EUR in 9 minut. Šlo bi tudi brez dopolnjenja baterije, če bi vozil 130 km/h po AC v obe smeri.
Saj pravim, trojk je res že preveč na cestah, sploh v AT in DE. Ko pride še Y, bo verjetno tudi na Balkanu veselica, ker bodo ljudje s severa, ki so Y že zdavnaj naročili in 3 vozijo bolj kot ne po sili razmer (Y je idealen družinski avto, 3 je bolj za silo), naredili menjavo, na J in V Evrope pa se bo vsul plaz malo rabljenih, 1-2 leta starih trojk po relativno ugodni ceni.
Re: Novi mejnik električnega avta – 832 kilometrov z enim polnjenjem
Sem pogledal naslovno temo... in članek... in mi je ušlo malo smeha...
Lucid je še eden od številnih startupov v kategoriji električnih avtomobilov. A kot kaže, je eden tistih, ki mu je sanjski koncept uspelo preleviti v serijski avto. Njihov prvenec lucid air bo namreč 9. septembra ugledal luč serijske proizvodnje.
Koliko so jih že spravili na cesto od lanskega septembra?
Lucid je še eden od številnih startupov v kategoriji električnih avtomobilov. A kot kaže, je eden tistih, ki mu je sanjski koncept uspelo preleviti v serijski avto. Njihov prvenec lucid air bo namreč 9. septembra ugledal luč serijske proizvodnje.
Koliko so jih že spravili na cesto od lanskega septembra?
Re: Novi mejnik električnega avta – 832 kilometrov z enim polnjenjem
Rabljeno 1 leto = še 3 leta garancije, rabljeno 2 leti = še dve leti garancije. Dodaj temu še eno leto oz. 20k km garancije, če bo avto kupljen direktno od Tesle. Matematika pa to...Apolon napisal/-a: ↑06 Jul 2021, 22:25Rabljeno In brez garancije. Hvala lepa.BL_EV napisal/-a: ↑06 Jul 2021, 12:17 Štartal s 100 %, prihod v Izolo s 53 % (večino časa 150 km/h na tempomatu (pri 130 km/h bi bil SOC ca. 60 %), zastoj okrog LJ izguba časa ca. 10 minut, nekaj vožnje dol v 2 dneh bivanja, nato štart proti domu z 44 %, predviden prihod domov z 1 %, zato sem v 8 minutah (WC pavza žal v grmovju) na Kozini dopolnil 18 ali 19 %, vožnja nazaj 130 - 140 km/h, 80 % je AC, prihod z 12 %. Skupaj 420 km, polnjenje na Kozini 0 EUR in 9 minut. Šlo bi tudi brez dopolnjenja baterije, če bi vozil 130 km/h po AC v obe smeri.
Saj pravim, trojk je res že preveč na cestah, sploh v AT in DE. Ko pride še Y, bo verjetno tudi na Balkanu veselica, ker bodo ljudje s severa, ki so Y že zdavnaj naročili in 3 vozijo bolj kot ne po sili razmer (Y je idealen družinski avto, 3 je bolj za silo), naredili menjavo, na J in V Evrope pa se bo vsul plaz malo rabljenih, 1-2 leta starih trojk po relativno ugodni ceni.
Re: Novi mejnik električnega avta – 832 kilometrov z enim polnjenjem
Če ne delaš preveč km -> omejitev je 80 tisoč km.
Pa garancija na baterijo != garancija na ves avto. Pri Tesli je dovolj, da ti gre centralna "tablica", pa je avto skorajda neuporaben. Pač nekaj, s čimer gre tudi kalkulirati.
80 jurjev km pa jaz nabijem v manj kot dveh letih, zato so mi takšne garancije joke. Če ne delaš veliko km, pa recimo, da zadostuje minimalnim pogojem.
Pa garancija na baterijo != garancija na ves avto. Pri Tesli je dovolj, da ti gre centralna "tablica", pa je avto skorajda neuporaben. Pač nekaj, s čimer gre tudi kalkulirati.
80 jurjev km pa jaz nabijem v manj kot dveh letih, zato so mi takšne garancije joke. Če ne delaš veliko km, pa recimo, da zadostuje minimalnim pogojem.
Re: Novi mejnik električnega avta – 832 kilometrov z enim polnjenjem
Očitno Konaši letno delamo več km kot drugi z EV
Sam sem v dveh letih in pol preko 100.000km, verjetno je še kdo hujši od mene na tem forumu, tako da bomo tudi mi z dolgimi garancijami kmalu brez
Sam sem v dveh letih in pol preko 100.000km, verjetno je še kdo hujši od mene na tem forumu, tako da bomo tudi mi z dolgimi garancijami kmalu brez
Re: Novi mejnik električnega avta – 832 kilometrov z enim polnjenjem
Ogo napisal/-a: ↑25 Jul 2021, 13:29 Če ne delaš preveč km -> omejitev je 80 tisoč km.
Pa garancija na baterijo != garancija na ves avto. Pri Tesli je dovolj, da ti gre centralna "tablica", pa je avto skorajda neuporaben. Pač nekaj, s čimer gre tudi kalkulirati.
80 jurjev km pa jaz nabijem v manj kot dveh letih, zato so mi takšne garancije joke. Če ne delaš veliko km, pa recimo, da zadostuje minimalnim pogojem.
Pri Tesli se garancijo lahko podaljša za 20/40k km oz. 2 do 4 dodatna leta, torej največ 120k km/8 let. Če jih v 3 letih za biznis narediš 120 k, se ti je moral avto že zdavnaj poplačat.
Re: Novi mejnik električnega avta – 832 kilometrov z enim polnjenjem
Ja, samo gredo dodatna 2 jurčka, oz 4-je jurčki, pa samo za Modela S in X je trenutno na voljo ...
-
- Similar Topics
- Odgovori
- Ogledi
- Zadnji prispevek
-
- 110 Odgovori
- 6210 Ogledi
-
Zadnji prispevek Napisal/-a Veseljak123
-
- 0 Odgovori
- 346 Ogledi
-
Zadnji prispevek Napisal/-a johnny21