Novi mejnik električnega avta – 832 kilometrov z enim polnjenjem

O prototipih, napovedanih modelih, malih in velikih skrivnostih. Od jutri do večnosti.
Uporabniški avatar
FV-EV
EVSVET donator
EVSVET donator
Prispevkov: 5256
Kraj: Slovenija
Avto: MY RWD in eKona 64 impression
6115
3999

Re: Novi mejnik električnega avta – 832 kilometrov z enim polnjenjem

Odgovor Napisal/-a FV-EV »

Ogo napisal/-a: 26 Jul 2021, 20:25
Če bi gledal izključno izplačljivost, bi pa vzel Dacio z tovarniškim LPG pogonom. Tudi če je avto vsakih 100 jurjev km dam v prešo in vzamem novega, bo cenejši kot recimo Tesla Model 3, ali pa Kona EV tekom 300 tisoč km.
Tole ne vem, če ravno drži. Za Dacio bi dal koliko za tri avte, njihovo vzdrževanje in njihov LPG za 300.000? Nisem računal a me zanima, če imaš pri roki, da primerjam s Kono64 plus vzdrževanje plus elektriko za 300.000.
Ogo
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 3348
Avto: Tesla Model 3 LR
1837
1904

Re: Novi mejnik električnega avta – 832 kilometrov z enim polnjenjem

Odgovor Napisal/-a Ogo »

Žal nimam vseh cifer za Dacio. Sploh ne servisov.

Ampak moj glavni strošek je ponavadi padec vrednosti vozila. In pri Dacii je ta pač nekajkrat manjši, saj je pač v startu poceni avto.
Dacia Sandero Eco-G, bele barve, z ročno klimo, park senzorji zadaj in 8 col multimedijo dobiš list price za 12 jurčkov. Pa ziher padajo tudi kaki popusti.

Servisi pa dvomim, da so ekstra dragi, saj gre z amortizirano Renault tehniko, motor je v osnovi bencinski.

Po WLTP je poraba 7 kg/100 km, kar znese okvirno 5 EUR na 100 km, oz 15000 EUR na 300 jurjev km.
TCO brez servisov za 300 tisoč km torej 27 jurjev EUR. Pa naj bo recimo povprečen servis 250 EUR, pa na 15 jurjev km, torej 20 servisov znese 5000 EUR, prideš na TCO cca 32 jurčkov.

Kasko zavarovanje mora biti pa itak burek. Saj je list price že cena nizka.

Ne zagovarjam, da gre preklopiti na plinsko Dacio. Samo to, da če gledamo izključno stroške, so fosilci še vedno cenejši. Tako reči gleda tudi ostala "raja".
Sebastijan
Uporabniški avatar
FV-EV
EVSVET donator
EVSVET donator
Prispevkov: 5256
Kraj: Slovenija
Avto: MY RWD in eKona 64 impression
6115
3999

Re: Novi mejnik električnega avta – 832 kilometrov z enim polnjenjem

Odgovor Napisal/-a FV-EV »

Ogo napisal/-a: 26 Jul 2021, 20:53 Žal nimam vseh cifer za Dacio. Sploh ne servisov.

Ampak moj glavni strošek je ponavadi padec vrednosti vozila. In pri Dacii je ta pač nekajkrat manjši, saj je pač v startu poceni avto.
Dacia Sandero Eco-G, bele barve, z ročno klimo, park senzorji zadaj in 8 col multimedijo dobiš list price za 12 jurčkov. Pa ziher padajo tudi kaki popusti.

Servisi pa dvomim, da so ekstra dragi, saj gre z amortizirano Renault tehniko, motor je v osnovi bencinski.

Po WLTP je poraba 7 kg/100 km, kar znese okvirno 5 EUR na 100 km, oz 15000 EUR na 300 jurjev km.
TCO brez servisov za 300 tisoč km torej 27 jurjev EUR. Pa naj bo recimo povprečen servis 250 EUR, pa na 15 jurjev km, torej 20 servisov znese 5000 EUR, prideš na TCO cca 32 jurčkov.

Kasko zavarovanje mora biti pa itak burek. Saj je list price že cena nizka.

Ne zagovarjam, da gre preklopiti na plinsko Dacio. Samo to, da če gledamo izključno stroške, so fosilci še vedno cenejši. Tako reči gleda tudi ostala "raja".
Ogo napisal/-a: 26 Jul 2021, 20:25
Tudi če je avto vsakih 100 jurjev km dam v prešo in vzamem novega, bo cenejši kot recimo Tesla Model 3, ali pa Kona EV tekom 300 tisoč km.


No tole je korektna računica in tole bi bilo ceneje od npr. KoneEV na 300.000km. Moj pomislek je bil na zgoraj napisano, da vsakih 100.000km eno Dacio daš v stiskalnico in kupiš novo, torej 3x12.000 plus stroški. V tem primeru pa verjetno ne prideš ceneje skozi, kot s KonoEV 8-)
Ogo, Tomtom
Uporabniški avatar
warpedone
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 8254
Kraj: LJ
Avto: Tesla Model 3 LR 2019, 140k
5356
3483

Re: Novi mejnik električnega avta – 832 kilometrov z enim polnjenjem

Odgovor Napisal/-a warpedone »

Ljudem razlagam da mam 400km dosega po ac z ac hitrostmi in ac... danes vransko-strunjan-vransko. Start z 98, nazaj z 18%. 164km v eno smer, vmes kakih 300m višinske razlike, glih ura in pol v eno smer.

Zgleda da bo kakih 410km max ob ac hitrostih.
Vmes peljal mimo dveh SC katerih nisem potreboval.

Javno polnilno omrežje je čist OK...
MIRANRR, mukwai, pirpank, Matej, FV-EV, smily
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
bvs
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 2960
1066
1306

Re: Novi mejnik električnega avta – 832 kilometrov z enim polnjenjem

Odgovor Napisal/-a bvs »

warpedone napisal/-a: 03 Avg 2021, 20:56 Javno polnilno omrežje je čist OK...
Zadnjih 30 let se ne spomnim, da kdaj na bencinski ne bi mogel napolniti tanka. Spomnim pa se par/nepar in bonov iz Yuge. Spomnim se tudi, da nisem mogel napolniti baterije, ker je bila polnilnica v okvari mesec in dlje. Nostalgija po Yugi oz. še v Yugi si prej prišel do bencina kot pa do električarja, ki bi vklopil varovalke na polnilnici, ki je zaradi vlage ali malo grmenja izpadla :D .
Uporabniški avatar
FV-EV
EVSVET donator
EVSVET donator
Prispevkov: 5256
Kraj: Slovenija
Avto: MY RWD in eKona 64 impression
6115
3999

Re: Novi mejnik električnega avta – 832 kilometrov z enim polnjenjem

Odgovor Napisal/-a FV-EV »

bvs napisal/-a: 03 Avg 2021, 23:45
warpedone napisal/-a: 03 Avg 2021, 20:56 Javno polnilno omrežje je čist OK...
Zadnjih 30 let se ne spomnim, da kdaj na bencinski ne bi mogel napolniti tanka. Spomnim pa se par/nepar in bonov iz Yuge. Spomnim se tudi, da nisem mogel napolniti baterije, ker je bila polnilnica v okvari mesec in dlje. Nostalgija po Yugi oz. še v Yugi si prej prišel do bencina kot pa do električarja, ki bi vklopil varovalke na polnilnici, ki je zaradi vlage ali malo grmenja izpadla :D .
Tole primerjaš hruške z jabolki. Če že hočeš delat take primerjave, potem primerjaj, koliko bencinskih servisev si imel pred 100 leti, koliko jih takrat ni bilo v okvari.... ker takrat je bilo podobno obdobje za ICE kot je danes za EV. Noben začetek ni kar vse takoj in oh in sploh.

Ob teh stalnih pogrevanjih župe, dobim vsakič metaforo na razvajenega otroka, ki kriči in vse hoče takoj - očitno je to družbeni pojav tega časa :envy:
warpedone, matija, timo, prgrmr, prijazen, Sebastijan, kt57, vivo, smily
Odgovori
  • Similar Topics
    Odgovori
    Ogledi
    Zadnji prispevek

Vrni se na “Prihodnost je električna”