Tole ne vem, če ravno drži. Za Dacio bi dal koliko za tri avte, njihovo vzdrževanje in njihov LPG za 300.000? Nisem računal a me zanima, če imaš pri roki, da primerjam s Kono64 plus vzdrževanje plus elektriko za 300.000.
Novi mejnik električnega avta – 832 kilometrov z enim polnjenjem
Re: Novi mejnik električnega avta – 832 kilometrov z enim polnjenjem
Re: Novi mejnik električnega avta – 832 kilometrov z enim polnjenjem
Žal nimam vseh cifer za Dacio. Sploh ne servisov.
Ampak moj glavni strošek je ponavadi padec vrednosti vozila. In pri Dacii je ta pač nekajkrat manjši, saj je pač v startu poceni avto.
Dacia Sandero Eco-G, bele barve, z ročno klimo, park senzorji zadaj in 8 col multimedijo dobiš list price za 12 jurčkov. Pa ziher padajo tudi kaki popusti.
Servisi pa dvomim, da so ekstra dragi, saj gre z amortizirano Renault tehniko, motor je v osnovi bencinski.
Po WLTP je poraba 7 kg/100 km, kar znese okvirno 5 EUR na 100 km, oz 15000 EUR na 300 jurjev km.
TCO brez servisov za 300 tisoč km torej 27 jurjev EUR. Pa naj bo recimo povprečen servis 250 EUR, pa na 15 jurjev km, torej 20 servisov znese 5000 EUR, prideš na TCO cca 32 jurčkov.
Kasko zavarovanje mora biti pa itak burek. Saj je list price že cena nizka.
Ne zagovarjam, da gre preklopiti na plinsko Dacio. Samo to, da če gledamo izključno stroške, so fosilci še vedno cenejši. Tako reči gleda tudi ostala "raja".
Ampak moj glavni strošek je ponavadi padec vrednosti vozila. In pri Dacii je ta pač nekajkrat manjši, saj je pač v startu poceni avto.
Dacia Sandero Eco-G, bele barve, z ročno klimo, park senzorji zadaj in 8 col multimedijo dobiš list price za 12 jurčkov. Pa ziher padajo tudi kaki popusti.
Servisi pa dvomim, da so ekstra dragi, saj gre z amortizirano Renault tehniko, motor je v osnovi bencinski.
Po WLTP je poraba 7 kg/100 km, kar znese okvirno 5 EUR na 100 km, oz 15000 EUR na 300 jurjev km.
TCO brez servisov za 300 tisoč km torej 27 jurjev EUR. Pa naj bo recimo povprečen servis 250 EUR, pa na 15 jurjev km, torej 20 servisov znese 5000 EUR, prideš na TCO cca 32 jurčkov.
Kasko zavarovanje mora biti pa itak burek. Saj je list price že cena nizka.
Ne zagovarjam, da gre preklopiti na plinsko Dacio. Samo to, da če gledamo izključno stroške, so fosilci še vedno cenejši. Tako reči gleda tudi ostala "raja".
Re: Novi mejnik električnega avta – 832 kilometrov z enim polnjenjem
Ogo napisal/-a: ↑26 Jul 2021, 20:53 Žal nimam vseh cifer za Dacio. Sploh ne servisov.
Ampak moj glavni strošek je ponavadi padec vrednosti vozila. In pri Dacii je ta pač nekajkrat manjši, saj je pač v startu poceni avto.
Dacia Sandero Eco-G, bele barve, z ročno klimo, park senzorji zadaj in 8 col multimedijo dobiš list price za 12 jurčkov. Pa ziher padajo tudi kaki popusti.
Servisi pa dvomim, da so ekstra dragi, saj gre z amortizirano Renault tehniko, motor je v osnovi bencinski.
Po WLTP je poraba 7 kg/100 km, kar znese okvirno 5 EUR na 100 km, oz 15000 EUR na 300 jurjev km.
TCO brez servisov za 300 tisoč km torej 27 jurjev EUR. Pa naj bo recimo povprečen servis 250 EUR, pa na 15 jurjev km, torej 20 servisov znese 5000 EUR, prideš na TCO cca 32 jurčkov.
Kasko zavarovanje mora biti pa itak burek. Saj je list price že cena nizka.
Ne zagovarjam, da gre preklopiti na plinsko Dacio. Samo to, da če gledamo izključno stroške, so fosilci še vedno cenejši. Tako reči gleda tudi ostala "raja".
No tole je korektna računica in tole bi bilo ceneje od npr. KoneEV na 300.000km. Moj pomislek je bil na zgoraj napisano, da vsakih 100.000km eno Dacio daš v stiskalnico in kupiš novo, torej 3x12.000 plus stroški. V tem primeru pa verjetno ne prideš ceneje skozi, kot s KonoEV
Re: Novi mejnik električnega avta – 832 kilometrov z enim polnjenjem
Ljudem razlagam da mam 400km dosega po ac z ac hitrostmi in ac... danes vransko-strunjan-vransko. Start z 98, nazaj z 18%. 164km v eno smer, vmes kakih 300m višinske razlike, glih ura in pol v eno smer.
Zgleda da bo kakih 410km max ob ac hitrostih.
Vmes peljal mimo dveh SC katerih nisem potreboval.
Javno polnilno omrežje je čist OK...
Zgleda da bo kakih 410km max ob ac hitrostih.
Vmes peljal mimo dveh SC katerih nisem potreboval.
Javno polnilno omrežje je čist OK...
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
Re: Novi mejnik električnega avta – 832 kilometrov z enim polnjenjem
Zadnjih 30 let se ne spomnim, da kdaj na bencinski ne bi mogel napolniti tanka. Spomnim pa se par/nepar in bonov iz Yuge. Spomnim se tudi, da nisem mogel napolniti baterije, ker je bila polnilnica v okvari mesec in dlje. Nostalgija po Yugi oz. še v Yugi si prej prišel do bencina kot pa do električarja, ki bi vklopil varovalke na polnilnici, ki je zaradi vlage ali malo grmenja izpadla .
Re: Novi mejnik električnega avta – 832 kilometrov z enim polnjenjem
Tole primerjaš hruške z jabolki. Če že hočeš delat take primerjave, potem primerjaj, koliko bencinskih servisev si imel pred 100 leti, koliko jih takrat ni bilo v okvari.... ker takrat je bilo podobno obdobje za ICE kot je danes za EV. Noben začetek ni kar vse takoj in oh in sploh.bvs napisal/-a: ↑03 Avg 2021, 23:45Zadnjih 30 let se ne spomnim, da kdaj na bencinski ne bi mogel napolniti tanka. Spomnim pa se par/nepar in bonov iz Yuge. Spomnim se tudi, da nisem mogel napolniti baterije, ker je bila polnilnica v okvari mesec in dlje. Nostalgija po Yugi oz. še v Yugi si prej prišel do bencina kot pa do električarja, ki bi vklopil varovalke na polnilnici, ki je zaradi vlage ali malo grmenja izpadla .
Ob teh stalnih pogrevanjih župe, dobim vsakič metaforo na razvajenega otroka, ki kriči in vse hoče takoj - očitno je to družbeni pojav tega časa
-
- Similar Topics
- Odgovori
- Ogledi
- Zadnji prispevek
-
- 110 Odgovori
- 6189 Ogledi
-
Zadnji prispevek Napisal/-a Veseljak123
-
- 0 Odgovori
- 344 Ogledi
-
Zadnji prispevek Napisal/-a johnny21