Masaker aka finančni rezultati 2020h1
Re: Masaker aka finančni rezultati 2020h1
Ne vem, poglej malo po spletu, predvsem v VB boš našel kar nekaj podjetij, ki se ukvarjajo z menjavo baterij pri Leafu in ne dvomim, da se bo to preneslo tudi na druge avte ter da bo to sčasoma postalo cenovno ugodnejše. Powerwalli pa bodo očitno zaradi nesposobnosti oz. prelaganja stroška na končnega uporabnika postali realnost vseh, ne samo tistih, ki imamo SE. In če k temu prišteješ še dejstvo, da *vsi* besno vlagajo v tovarne baterij ...
Re: Masaker aka finančni rezultati 2020h1
Bom povedal realno zgodbo. Prijatelj kupil 10 let staro Toyoto karavan dizel za 5 jurjev. Vozil jo 6 let, potem šla sklopka. Nova sklopka 2 jurja, avto prodan na odpad.
Isto bo z električarji. Popravljalo se bo dokaj mlado in če bodo OK cene. Na 12 let starem EV bo redko kdo ruknil 6 jurjev ali več v baterijo.
Isto bo z električarji. Popravljalo se bo dokaj mlado in če bodo OK cene. Na 12 let starem EV bo redko kdo ruknil 6 jurjev ali več v baterijo.
Re: Masaker aka finančni rezultati 2020h1
https://www.thedrive.com/news/24242/tes ... of-driving
Isti motor je v novem tromotornem Model S Plaid (dva zadaj) in Semi, štrije motorji na zadnji osi.
Dogaja se fundamentalna sprememba kako se dela in uporablja avtomobile.
Stara miselnost bo izginila skupaj s starimi znamkami in njihovimi sklopkami. Toyo...kaj?
Bližajo se objave finančnih rezultatov za 21q3, nekdo bo mel bolan profit, večina pa bolano izgubo.
Isti motor je v novem tromotornem Model S Plaid (dva zadaj) in Semi, štrije motorji na zadnji osi.
Dogaja se fundamentalna sprememba kako se dela in uporablja avtomobile.
Stara miselnost bo izginila skupaj s starimi znamkami in njihovimi sklopkami. Toyo...kaj?
Bližajo se objave finančnih rezultatov za 21q3, nekdo bo mel bolan profit, večina pa bolano izgubo.
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
-
- EVSVET donator
- Prispevkov: 454
- Avto: Leaf Z.E. 40kWh, Tesla MY LR
-
448656
Re: Masaker aka finančni rezultati 2020h1
Ne vem kaj sanjate o menjavah baterij. Menjava baterij bo tako redek primer, kot sedaj menjava dizel motorja.
Malčki: 15kWh baterija zdrži do 200.000km.
Mali avti: 30kWh baterija zdrži cca. 400.000km.
Srednji avti: 60kWh baterija zdrži cca. 800.000km.
Luksuzni avti: nad 90kWh pa še več, pač odvisno od porabe/luksuz.
Sem pa tja bo res kakšna šla prej, ostale pa bodo zdržale življensko dobo avta.
Koliko ICE avtov pa je naredilo 400.000km dosedaj? Večina jih je prej razpadla, redki dobri pa morda nekaj več. Te teme o menjavi baterij so bile aktualne pred leti, ko so bile majčkene baterije v vseh avtih, danes pa je to trošenje energije za nerealne probleme. To je stvar nekaj posameznikov s karaboliranimi avti ali tovarniškimi napakami ali popolnoma neustreznim vzdrževanjem, ne pa za poprečnega lastnika.
Malčki: 15kWh baterija zdrži do 200.000km.
Mali avti: 30kWh baterija zdrži cca. 400.000km.
Srednji avti: 60kWh baterija zdrži cca. 800.000km.
Luksuzni avti: nad 90kWh pa še več, pač odvisno od porabe/luksuz.
Sem pa tja bo res kakšna šla prej, ostale pa bodo zdržale življensko dobo avta.
Koliko ICE avtov pa je naredilo 400.000km dosedaj? Večina jih je prej razpadla, redki dobri pa morda nekaj več. Te teme o menjavi baterij so bile aktualne pred leti, ko so bile majčkene baterije v vseh avtih, danes pa je to trošenje energije za nerealne probleme. To je stvar nekaj posameznikov s karaboliranimi avti ali tovarniškimi napakami ali popolnoma neustreznim vzdrževanjem, ne pa za poprečnega lastnika.
Re: Masaker aka finančni rezultati 2020h1
216 jih je trenutno na prodaji, pa ziher jih je še veliko več kateri se ne prodajajo.
https://www.avto.net/Ads/results.asp?zn ... rt=&stran=
Se pa strinjam, baterije niso več problem.
https://www.avto.net/Ads/results.asp?zn ... rt=&stran=
Se pa strinjam, baterije niso več problem.
Re: Masaker aka finančni rezultati 2020h1
Poglej si video Fully Charged od poletja, kjer firma iz VB daje v stare Leafe 62kWh baterijo - dejansko paše notri. Dobiš v parih dneh avto s trokratno avtonomijo.aob01 napisal/-a: ↑18 Okt 2021, 19:22 Baterije bodo čez par let tako poceni, bo sicer strošek menjava, ampak obenem boš recimo namesto 30kWh kupil 40, 50 ... na enak volumen. Stara baterija bo pa šla v domači zalogovnik. Mene prav ima kupit enega Leafa letnik 2013-2015 s staro baterijo, ki recimo še zdrži pozimi 50km, počakat par let in kupit zmogljivejšo.
OVE, OVE, OVE
Re: Masaker aka finančni rezultati 2020h1
Si kje videl, da kdo menja baterije v malčkih ala C-Zero? Men bi bil ta avto idealen z 30kWh
Re: Masaker aka finančni rezultati 2020h1
Pri Leafu to gre ker ima novi model po merah enako baterijo, dobiti moraš zaletenega Leafa, potrebuješ samo še nek elektronski vmesnik. Pri C-zero to ne obstaja.
Re: Masaker aka finančni rezultati 2020h1
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi