Je prihodnost res električna?
Re: Je prihodnost res električna?
@Simon, na trg so naštancal 2000 miljard $, folku so dal največ 300 miljard. Kje je končalo ostalo ?
In bi radi še: https://www.cnbc.com/2020/06/02/the-sti ... money.html
In pol pride Zimbabve, denarja k solate:
https://www.aljazeera.com/ajimpact/imf- ... 36305.html
In bi radi še: https://www.cnbc.com/2020/06/02/the-sti ... money.html
In pol pride Zimbabve, denarja k solate:
https://www.aljazeera.com/ajimpact/imf- ... 36305.html
Re: Je prihodnost res električna?
Tole zdej ni več v okviru teme Je prihodnost res električna? , lahko pa debatiramo tovrstno tematiko v kakšni drugi temi če želiš...bvs napisal/-a:@Simon, na trg so naštancal 2000 miljard $, folku so dal največ 300 miljard. Kje je končalo ostalo ?
In bi radi še: https://www.cnbc.com/2020/06/02/the-sti ... money.html
In pol pride Zimbabve, denarja k solate:
https://www.aljazeera.com/ajimpact/imf- ... 36305.html
Re: Je prihodnost res električna?
>> Govorim glede Tesle. FED štanca na polno, WS na steroidih pa nori.
Švoh razlaga ... denar ki danes kupuje Teslo, bi lahko danes kupoval tudi mercedes, toyoto, ford... pa jih nekak ne.
Le zakaj ...
Švoh razlaga ... denar ki danes kupuje Teslo, bi lahko danes kupoval tudi mercedes, toyoto, ford... pa jih nekak ne.
Le zakaj ...
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
Re: Je prihodnost res električna?
Razlaga je ze dobra. Malo napni male sive celice. Kdo, koga in zakaj .
Re: Je prihodnost res električna?
Vsi veliki bodo delali EVje, ko bo za to čas. In ta čas še ni prišel. Potrebno je vedet, da ni ves svet okoljsko osveščen tako kot Evropa, pa še cene goriv so marsikje smešno nizke. Večina forumašev vedno gleda skozi oči Evropejca, kar pa ni referenca za cel svet.
Tako da govorit, da so veliki (kot npr. Toyota) malo za luno, je res milorečeno, nepoznavanje avtomobilske industrije.Pa upam, da res kdo ne misli, da ti proizvajalci ne bi znali naredit dobrega EVja.
To, da ostali še ne delajo množično EVjev je voda na mlin Tesle, da lahko proda vse kar naredi po ceni, kakršni pač proda. Ko bodo ostale znamke pričele masovno delati EVje, bodo tudi cene padle in jih bo posledično mogla spustiti tudi Tesla, če bo še hotla kaj prodat. Do takrat pa naj se Tesla še naprej razvija, ima super pogoje, pa še borze so ji trenutno zelo naklonjene.
Tako da govorit, da so veliki (kot npr. Toyota) malo za luno, je res milorečeno, nepoznavanje avtomobilske industrije.Pa upam, da res kdo ne misli, da ti proizvajalci ne bi znali naredit dobrega EVja.
To, da ostali še ne delajo množično EVjev je voda na mlin Tesle, da lahko proda vse kar naredi po ceni, kakršni pač proda. Ko bodo ostale znamke pričele masovno delati EVje, bodo tudi cene padle in jih bo posledično mogla spustiti tudi Tesla, če bo še hotla kaj prodat. Do takrat pa naj se Tesla še naprej razvija, ima super pogoje, pa še borze so ji trenutno zelo naklonjene.
Re: Je prihodnost res električna?
Moj zelo dober prijatelj živi v Kaliforniji in pravi, da ni računice s Teslo. Zavarovanje je tam za EV enostavno predrago. Pa ima SE na hiši in bi lahko filal doma. Raje vozi 300KS bencinarje.
Zadnjič spremenil bvs, dne 08 Jul 2020, 20:06, skupaj popravljeno 1 krat.
Re: Je prihodnost res električna?
NIKKERI ASIAN REVIEW: https://asia.nikkei.com/Business/Automo ... ta-and-VW2Tako da govorit, da so veliki (kot npr. Toyota) malo za luno, je res milorečeno, nepoznavanje avtomobilske industrije.
Očitno inženirji pri major Japanese automaker ne poznajo avtomobilske industrije.One stunned engineer from a major Japanese automaker examined the computer and declared, "We cannot do it."
Hecno kako široka javnost bol zaupa v te velikane, kot pa oni sami zaupajo vase ...
Zadnjič spremenil warpedone, dne 08 Jul 2020, 20:12, skupaj popravljeno 1 krat.
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
Re: Je prihodnost res električna?
Pri reverse engineering lahko razstaviš in skopiraš v 1 mesecu če je interes.warpedone napisal/-a:NIKKERI ASIAN REVIEW: https://asia.nikkei.com/Business/Automo ... ta-and-VW2Tako da govorit, da so veliki (kot npr. Toyota) malo za luno, je res milorečeno, nepoznavanje avtomobilske industrije.
Očitno inženirji pri "Major Japanese automaker" ne poznajo avtomobilske industrije ...One stunned engineer from a major Japanese automaker examined the computer and declared, "We cannot do it."
Se strinjam s kageljem. Ni potrebe še prehajat na EVje ker ni povraševanja.
Re: Je prihodnost res električna?
Jaz za AC obvezno dizl. Cjazenje ne pride v upoštev.Argo napisal/-a: Pri reverse engineering lahko razstaviš in skopiraš v 1 mesecu če je interes.
Se strinjam s kageljem. Ni potrebe še prehajat na EVje ker ni povraševanja.
V Evropi znamo narediti formulo, avijon, raketo, ne znamo pa električen avto. Zgleda, da bo mogel Rimac naredit en šnelkurz po Evropi, da jim pove kako se zveže baterija in motor, ter napiše nekaj softwera .
Re: Je prihodnost res električna?
Samo zate : https://www.youtube.com/watch?v=F28i1D1OJ5owarpedone napisal/-a: Hecno kako široka javnost bol zaupa v te velikane, kot pa oni sami zaupajo vase ...
Re: Je prihodnost res električna?
https://fastestlaps.com/tracks/nordschleifewarpedone napisal/-a:Še vedno širimo BS?
https://jalopnik.com/heres-what-happene ... 1838221405
Re: Je prihodnost res električna?
Joj daj nehaj že enkrat. Pa Kaj ti ni jasno.warpedone napisal/-a:Še vedno širimo BS?
Re: Je prihodnost res električna?
In vsesplošna družbena korist od te silne brzine je?bvs napisal/-a:https://fastestlaps.com/tracks/nordschleifewarpedone napisal/-a:Še vedno širimo BS?
https://jalopnik.com/heres-what-happene ... 1838221405
Re: Je prihodnost res električna?
Ni potrebe oz. interesa. Počakaj na trenutek ko bo kritična masa začela povpraševati po EVjih.bvs napisal/-a:Jaz za AC obvezno dizl. Cjazenje ne pride v upoštev.Argo napisal/-a: Pri reverse engineering lahko razstaviš in skopiraš v 1 mesecu če je interes.
Se strinjam s kageljem. Ni potrebe še prehajat na EVje ker ni povraševanja.
V Evropi znamo narediti formulo, avijon, raketo, ne znamo pa električen avto. Zgleda, da bo mogel Rimac naredit en šnelkurz po Evropi, da jim pove kako se zveže baterija in motor, ter napiše nekaj softwera .
Re: Je prihodnost res električna?
Ko bo kritična masa začela bo prepozno. Nekaj je že na tem da 43873 inžinirjev strojništva (kateri so bli zadolženi za ICE) pač ne bo več imelo kaj delat in je te potrebno zamenjat za štromarje in predvsem računalničarje. Pač kupovat motorje in baterije oz cele sklope kakor dela to PSA in drugi se finančno ne splača in zato so medtem tudi take cene kot so.
Re: Je prihodnost res električna?
Mogoče nekateri proizvajalci sploh ne bodo šli proizvajat EV.Ogo napisal/-a:Da ne boš preveč zaverovan v Teslo. Toyotina prodaja je slabih 11 milijonov vozil letno. Torej 1:20 glede na Teslo.
In ja, ko bodo verjeli, da je tehnologija zrela za mass market, skratka bo poceni, uporabna in zanesljiva, pridejo tudi oni na tržišče in to masovno.
Dokler ti parametri ne bodo zreli, bo pa tudi zanje zgolj igranje bolj za reklamo in promocijo. Tudi prvi Priusi 22 let nazaj so bili bolj nišna postavka, ki si ga lahko naročil le skozi veze in poznanstva, 5 let kasneje pa je šlo masovno, 20 let kasneje je pa že več kot 50% prodanih Toyot v EU hibridnih.
Letos pride Lexus UX EV za rajcanje folka in garancijo milijon km na baterijo (za razliko od Tesle, kjer je milijon milj Powerpoint postavka, jamstvo pa ne bo nikoli sledilo).
Da ne omenjam, da je Toyota eden izmed prvih investitorjev v Teslo. Pa tudi Daimler in še kar nekaj fosilcev. Da ne bo vse črno belo Tesla vs Ostali.
Da električni avtomobili postanejo mainstream je potrebnega še kar nekaj razvoja in masovne redukcije cen.
Toyota bo proizvajala sam bencinarje in hibride, ne 11mio, ampak samo 5mio.
Tesla pa 5mio EV.
Tudi če bo leta 2030 v Sloveniji delež prodanih EV 50%, v nekaterih delih sveta bo še vedno kraljeval bencin.
Re: Je prihodnost res električna?
Trol je trol. Na Slo-techu so ga imeli po 800 straneh v temi "Ali je EV prihodnost dovolj" .Argo napisal/-a:Joj daj nehaj že enkrat. Pa Kaj ti ni jasno.warpedone napisal/-a:Še vedno širimo BS?
Re: Je prihodnost res električna?
Ni čudno, če pa navija za EV avtomobile a ko kdo kupi električnega pa ni Tesla je pa hitro kaj narobe še posebno če je ta električni avto znamke VW
Every lie we tell incurs a debt to the truth. Sooner or later, that debt is paid