Je prihodnost res električna?

O prototipih, napovedanih modelih, malih in velikih skrivnostih. Od jutri do večnosti.
Odgovori
Apolon
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 295
Avto: Bicikl
65
82

Re: Je prihodnost res električna?

Odgovor Napisal/-a Apolon »

Apolon napisal/-a: 15 Avg 2021, 21:16
Simon napisal/-a: 15 Avg 2021, 21:04
Apolon napisal/-a: 15 Avg 2021, 20:54

Potem pa takrat uporabljaj kolo!
No hotel sem reči, da je za prenos virusa javni prevoz slab, tako, da nam res samo še kolo preostane, najboljše pa kar peš.
Mi smo imeli doma dve vozili. Sedaj imamo eno. Ravno zaradi prepričanja o potrebi po čimmanjši potrošnji. Žena se vozi z avtom, Jaz pa s kolesom ali pa vlakom, odvisno od Vremena. Res pa je, da na dan porabim za transport v službo in nazaj namesto skupaj 40min, skoraj 2 uri.
Evo. Tu imaš.
Uporabniški avatar
matija
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 4258
Kraj: Slovenia
Avto: Tesla Model 3 SR+ | Zoe ZE50 R110
5225
6699

Re: Je prihodnost res električna?

Odgovor Napisal/-a matija »

Apolon napisal/-a: 16 Avg 2021, 10:49 Sem napisal Že da se vozim s kolesom na šiht. Sedaj ko je pasje vroče in ko je mraz ko satan pa z javnim prevozom!
Eno vprasanje, ker ne sledim vec vsem temam na forumu. Lani je bila aktualna daljsa voznja ce se ne motim, v Avstrijo? Relacija je bila tako dolga, da je bil pogoj konstantna hitrost 130km/h ter start okoli 05:00, ko je bila cesta se dokaj prazna. Povratek pozno popoldan. Vmes ce se ne motim je bilo se vsakodnevno polnjenje Kone v sluzbi.

Je drug nacin prevoza posledica menjave sluzbe ali sprememba nacina dela zaradi Covida ?

Kaj bi naredil, ce se situacija spremeni ter bi bilo potrebno ponovno vozit (recimo 100km v eno smer, kar ne gre s kolesom, javnega prevoza pa ne bi bilo) ter bi bila od tega odvisna tvoja druzina ?
1500km brezplacnega polnjenja za Model3: https://bit.ly/2Czf459
aob01
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 872
Kraj: Metlika
Avto: C3
330
1

Re: Je prihodnost res električna?

Odgovor Napisal/-a aob01 »

Apolon napisal/-a: 16 Avg 2021, 09:48
Zakaj se sploh voziš? Ne potrebuješ avta. Največja neumnost sodobnega časa. Delaš zato, da si lahko privoščiš avto in za vožnjo porabljaš čas in svinjaš naravo. Ni izgovora. Preseli se bližje delovnemu mestu ali pa si najdi službo bližje doma.

Tako mimogrede vse kar uporablja energijo je metanje časa in denarja stran.

Mal razmisli Kaj ti bo vlak z 300km/h pri nas? Zakaj imaš glavo. Kdo bo pa hodil na ta vlak? Postaja pa v MB-LJ-KP? 5 pajacev? Mi smo pač mala država z razpršeno poselitvijo. Do vsake kurčeve bajte Elektrika, voda, kabelska, asfalt,…. Mi nismo normalen narod in normalne rešitve za nas ne pridejo v poštev. Nam bo pomagal dekret in drastične podražitve energije. Bomo mal razmislili, ko bo mesečni strošek el. Energije za bajto vsaj 500€. Za polnjenje EV doma pa še višja tarifa.

Manj onesnaževanja ni dovolj. Vprašanje je: Kaj naj naredim, da ne bom svinjal?
Ti bi rad revolucijo, te pa ne bo. Rad bi, da na vaseh še vedno ljudje živijo tako, kot so pred 100 leti. Da greš na dopust v Dalmacijo in tam ni nemških turistov, samo domačini, ki z lesenimi barkami hodijo na ribolov. Pozabi vse to, ker bomo na vasi živeli tako, kot pred 100 leti boš ti naokoli vasi hodil in prosjačil za hrano.
warpedone
Apolon
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 295
Avto: Bicikl
65
82

Re: Je prihodnost res električna?

Odgovor Napisal/-a Apolon »

aob01 napisal/-a: 16 Avg 2021, 16:54
Apolon napisal/-a: 16 Avg 2021, 09:48
Zakaj se sploh voziš? Ne potrebuješ avta. Največja neumnost sodobnega časa. Delaš zato, da si lahko privoščiš avto in za vožnjo porabljaš čas in svinjaš naravo. Ni izgovora. Preseli se bližje delovnemu mestu ali pa si najdi službo bližje doma.

Tako mimogrede vse kar uporablja energijo je metanje časa in denarja stran.

Mal razmisli Kaj ti bo vlak z 300km/h pri nas? Zakaj imaš glavo. Kdo bo pa hodil na ta vlak? Postaja pa v MB-LJ-KP? 5 pajacev? Mi smo pač mala država z razpršeno poselitvijo. Do vsake kurčeve bajte Elektrika, voda, kabelska, asfalt,…. Mi nismo normalen narod in normalne rešitve za nas ne pridejo v poštev. Nam bo pomagal dekret in drastične podražitve energije. Bomo mal razmislili, ko bo mesečni strošek el. Energije za bajto vsaj 500€. Za polnjenje EV doma pa še višja tarifa.

Manj onesnaževanja ni dovolj. Vprašanje je: Kaj naj naredim, da ne bom svinjal?
Ti bi rad revolucijo, te pa ne bo. Rad bi, da na vaseh še vedno ljudje živijo tako, kot so pred 100 leti. Da greš na dopust v Dalmacijo in tam ni nemških turistov, samo domačini, ki z lesenimi barkami hodijo na ribolov. Pozabi vse to, ker bomo na vasi živeli tako, kot pred 100 leti boš ti naokoli vasi hodil in prosjačil za hrano.
Vso zelenjavo pridelamo sami. Celo leto. Na dopust se zapeljem z vlakom potem pa rentam jadrnico in grem od izole do mljeta. Naslednje leto do grčije. Prtljage skorajda ne potrebujemo, ker smo 99% goli. Eni vlačijo cele garderobe s sabo. Bolezen. Izjemoma ko gremo v marino al pa kam po futr se oblečemo. Če se ne bomo prilagodilo bomo živeli Tako kot pred 500 leti. Bo pa revolucija. V njo te bodo stroški prisilili. Tisti ki se ne bo predhodno sam prilagodil ga bo bolela glava.
EVmod
Administrator
Prispevkov: 16
11
3

Re: Je prihodnost res električna?

Odgovor Napisal/-a EVmod »

Držite se teme!
MIRANRR
Mod, Dev @EVSvet
Uporabniški avatar
Vodokotlic
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1703
Kraj: Ljubljana/Vipava
Avto: Model 3 LR AWD
1044
884

Re: Je prihodnost res električna?

Odgovor Napisal/-a Vodokotlic »

Evo ena zanimivost. https://energy.mit.edu/wp-content/uploa ... VmFC6T6eSU

“For similar-sized vehicles in the U.S. today, per-mile lifecycle (including vehicle and battery production) greenhouse gas emissions for battery electric vehicles run on the present U.S.-average grid electricity are approximately 55% of the emissions from conventional internal combustion engine vehicles. Per-mile greenhouse gas emissions for hybrid, plug-in hybrid, and fuel cell electric vehicles (run
on hydrogen generated by steam methane reforming) are all approximately 72%–73% of emissions from conventional vehicles. These lifecycle emissions are dependent on battery size and life, fuel cell life, fuel economy, and many other factors.
Lifecycle emissions for all vehicles are highly sensitive to the methods used to produce and distribute the fuels (or electricity) on which they operate. This means that a battery electric vehicle operating on green electricity will
have much lower greenhouse gas emissions than a gasoline-powered hybrid vehicle, whereas a battery electric vehicle operating on carbon-intensive electricity (as in most of China and in some parts of the U.S.) will have higher emissions than a gasoline-powered hybrid vehicle. Likewise, the method used to produce hydrogen—whether steam methane reforming, with or without carbon capture, or electrolysis using current average electricity versus a “greener” electricity mix—can have
a substantial impact on the lifecycle emissions of fuel cell vehicles.
Due mainly to projected reductions in U.S.
grid carbon intensity and increases in fuel economy, lifecycle greenhouse gas emissions from all types of vehicles are projected to decline over the next three decades (to 2050): by 30%–47% for battery electric vehicles, by 20%–40% for internal combustion engine vehicles, and by 25%–40% for hybrid electric vehicles. But if the grid carbon intensity declines dramatically and/or low-carbon production methods for hydrogen are developed and deployed, the carbon intensity of battery electric and fuel cell electric vehicles could be further reduced.”
“Both battery electric and fuel cell electric
vehicles have a potential role to play in large-scale transportation decarbonization and in efforts to reduce air pollution. Both need continuing support to overcome cost and convenience barriers, but of the two, battery electric vehicles face the path of lower resistance during the transition away from internal combustion engines within the LDV fleet. The evolution toward zero-carbon ground transportation solutions may well include hydrogen for long-haul and high-mileage applications (both heavy- and light- duty) that require fast fueling, while short-haul and low-mileage applications will more likely be captured by battery electric vehicles.”



The MIT Energy Initiative gratefully acknowledges
the 10 consortium members whose generous
sponsorship made this research possible: Alfa,
Aramco, BP, Chevron, Equinor, ExxonMobil,
Ferrovial, General Motors, Shell, and the Toyota
Mobility Foundation. We also thank Bosch for its
contribution to the project. Representatives from
all of these companies engaged with the MITEI
matija
Uporabniški avatar
matija
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 4258
Kraj: Slovenia
Avto: Tesla Model 3 SR+ | Zoe ZE50 R110
5225
6699

Re: Je prihodnost res električna?

Odgovor Napisal/-a matija »

Aha, ko te naslednjic kak zagrizenec napade, kako umazana in potratna je proizvodnja baterij ter BEV nasploh imas 2 moznosti:
A) razlozis mu, da Tesla doseze emisije potrebne za izdelavo povprecnega premium primerljivega vozila pri 8500 prevozenih kilometrih. Vir: tesla impact report 2021
B) zamahnes z roko & reces what ever

Sam vedno bolj pogosto uberem pot B, po 6 letih voznje na elektriko in konstantnih jajc se mi enostavno vec ne da. Od scanja v veter je clovek samo rumen.
warpedone, FV-EV
1500km brezplacnega polnjenja za Model3: https://bit.ly/2Czf459
Ogo
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1304
Avto: Hyundai Kona EV
721
786

Re: Je prihodnost res električna?

Odgovor Napisal/-a Ogo »

Prepričanih se ne da prepričati.
Enako kot ne več nas prepričanih v električarje. :D
MIRANRR
bvs
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 989
394
478

Re: Je prihodnost res električna?

Odgovor Napisal/-a bvs »

Ogo napisal/-a: 17 Avg 2021, 16:34 Prepričanih se ne da prepričati.
Enako kot ne več nas prepričanih v električarje. :D
Prepricala te bo denarnica.
Uporabniški avatar
FV-EV
EVSVET donator
EVSVET donator
Prispevkov: 3372
Avto: Konca na štrom
3660
2737

Re: Je prihodnost res električna?

Odgovor Napisal/-a FV-EV »

Mene je EV prepričala že v prejšnjem tisočletju. Najprej izkušnja z viličarji, bočni električni Jungheinrich je bil zame prava formula in užitek ga je bilo vozit in dirkat po skladišču. Na ICE viličarje se nisem hotel vsest, razen na izpitu, kjer druge možnosti ni bilo. Vtistih letih sem se prvič v živo srečal v Gradcu z robotskimi električnimi viličarji, ki so me takrat facsinirali, ko se se šli sami polnit na polnilec in se med seboj usklajevali: eni delo, drugi polnjenje, tretji v pripravljenosti :D

Dolgo je potem trajalo, da sem prišel do EV. To da bodo slej kot prej EV sami prišli do nas se mi v tem času ne zdi nič posebno revolucionarnega na podlagi zgornje izkušnje iz prejšnjega tisočletja :tup:

EV je pa poleg vseh drugih prednosti finančno tako bolj ugoden, da zame sploh ni kaj razmišljat :$:
BL_EV, warpedone
sluk
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 908
Kraj: stajerska
Avto: negovan
504
411

Re: Je prihodnost res električna?

Odgovor Napisal/-a sluk »

uuu samo res... na te elektro viličarje sem sam čisto pozabil. V začetku 90ih smo dirkali po skladišču z njimi :D
FV-EV
Uporabniški avatar
warpedone
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 3531
Kraj: LJ
Avto: Tesla Model 3 LR
2723
1728

Re: Je prihodnost res električna?

Odgovor Napisal/-a warpedone »

"Hmm I guess I'd better replace my EV with a petrol one then. But first I have a few questions:
1. I have heard that petrol cars don’t refuel at home while you sleep? How often do you have to refuel elsewhere ? Is this several times a year ? Will there be a solution for re-fuelling at home?
2. Which parts will need servicing and how often? The car salesman mentioned changing oil. Changing it to what ? I was told about a box with gears in it. What is this?
3. Can I accelerate and brake with one pedal as I do today with my electric car?
4. Do I get fuel back when I slow down or drive downhill ? I assume so but I need to ask to make sure?
5. The car I test drove seemed to have a delay from the time I pressed the accelerator pedal until it began to accelerate. Is that normal in petrol cars?
6. I currently pay about 3-4c per Km to drive my electric car. I have heard that petrol can cost 5 or more times as much so I reckon I will lose some money in the beginning. I drive about 30,000 Km a year. Let’s hope more people will start using petrol so prices go down.
7. Is it true that petrol is highly flammable and can easily explode? Should I empty the tank and store the petrol somewhere else while the car is in the garage?
8. Is there an automatic system to prevent petrol from catching fire in an accident. What does this cost?
9. I understand that the main ingredient in petrol is oil. Is it true that the extraction and refining of oil caused environmental problems as well as conflicts and wars that over the last 100 years may have cost millions of lives ? Is there a solution to this consequential anomaly?
10. I have heard that cars with internal combustion based engines are being banned to enter more and more cities around the world, as it is claimed that the tend to harm the environment and health of their people? Is this just a conspiracy theory or is there any truth in it? Do I need to relocate to Australia?
11. I’ve heard you can’t operate a petrol or diesel car in confined spaces, there must be ample ventilation otherwise the side effects of operating it can cause bad health or even death from suffocating carcinogenic fumes. Are we required to pay extra health insurance to cover medical costs?
I may have more questions later but these are the most important ones to me at the moment. Thank you in advance for your replies."
BL_EV
You develop wisdom through suffering. You suffer into the truth.
Odgovori
  • Similar Topics
    Odgovori
    Ogledi
    Zadnji prispevek