Z.E. Services in GreenUp
Z.E. Services in GreenUp
Pozdravljeni vrli forumaši. Sem nov uporabnik foruma, kot tudi novega vozila Zoe. Naj povem, da sem z avtom zelo zadovoljen a z ostalimi storitvami pa popolna katastrofa Povprašal bi rad, kakšne izkušnje (če sploh) imate s storitvijo ZE services. Namreč pri nakupu novega vozila Zoe ti pripada enoletno koriščenje omenjenih storitev. Za uporabo le-teh pa je potrebna registracija na My ZE online, kjer naj bi ustvaril nov račun, vendar se tukaj stvar ustavi. Za uspešno registracijo bi potreboval neko aktivacijsko kodo, katere pa ne dobim nikjer. Bil sem tudi že v stiku z Renault pomočjo, kjer pa najprej niso kaj dosti vedeli o tem potem pa samo nekaj "jamrali", da storitev še ne deluje, ampak to je že od lanskega leta in do sedaj še niso uspeli zagnati storitev A je sploh komu uspela uspešna registracija in s tem tudi koriščenje vseh storitev? Druga stvar je pripadajoča vtičnica GreenUp. Dobil sem jo zraven avta, obrazec "prvi stik" sem tudi že izpolnil pred časom, a do tega trenutka ni nobenega odziva s strani Petrola glede montaže. Koliko časa in na kakšen način so vam jo Petrolovci zmontirali? Če ima kdorkoli kakšno informacijo glede omenjenih zadev bom zelo hvaležen. Najlepša hvala za odgovore.
Re: Renault ZE services
Pozdravljen na forumu gverila! In seveda čestitke za nakup! Kljub nekaj več kot očitnim napakam in pomankljivostim mislim da boš vseeno zadovoljen z avtomobilom. Verjetno si že prebral kaj izkušen od Drejchija, Pirpyja in mene, tako da že veš kaj lahko pričakuješ.gverila napisal/-a:Pozdravljeni vrli forumaši. Sem nov uporabnik foruma, kot tudi novega vozila Zoe. Naj povem, da sem z avtom zelo zadovoljen a z ostalimi storitvami pa popolna katastrofa Povprašal bi rad, kakšne izkušnje (če sploh) imate s storitvijo ZE services.
Tvoj prispevek sem premaknil v tole temo ki se direktno tiče tvojih vprašanj. Z.E.Services tema je tukaj!
Kot vidiš zgoraj, Z.E. services v Sloveniji še vedno NE DELAJO. Sploh! Ostale online storitve so meni delale normalno. Internet, pošta, zemljevidi, R-link store. Res pa da sem jih le usposobil in pogledal iz radovednosti, uporabljam pa jih absolutno NIČ.
Če ti uspe izvedet kaj novega od tvojega prodajalca/servisa, se priporočam. Moj prodajalec me še vedno vsake toliko časa spomni, da še vedni nima odgovora od Renaulta, glede tega.
Če bodo pa končno usposobili sistem, bi pa v teh vročih dneh mogoče celo kdaj uporabil aplikacijo za ohladit avto na parkiriščiu.
Če boš imel še kaj vprašanj pa kar napiši v svojih temah...
Re: Z.E. Services
Hvala za premik v ustrezno temo in pa seveda za ažuren odgovor. Meni tudi internet, pošta ... ne delujejo. Čudno. Lahko pa prilepim odgovor od g. Korenčana iz Renaulta, če koga zanima. Kaj pa glede vtičnice GreenUp?
Re: Z.E. Services
Glede GreenUp vtičnice pa so meni rekli (je nisem vzel), da mi jo pride "nekdo od renaulta" zmontirat brezplačno. Ti jo pa res priporočam, če bo to tvoja glavna polnilna postaja.
Drugače jo pa lahko zmontira vsak električar, ki mora le poskrbeti za dobre kontakte in dovolj močne vodnike.
Drugače jo pa lahko zmontira vsak električar, ki mora le poskrbeti za dobre kontakte in dovolj močne vodnike.
Re: Z.E. Services in GreenUp
Ja vtičnico naj bi montiral Petrol, plačal pa Renault, tako so mi rekli, vendar nobenega odziva od njih, kljub večkratnemu "teženju". Bo pa primarna polnitev doma, saj v Novem mestu premoremo samo eno polnilnico na Novem trgu in še tista ne deluje, no to je pa že drugam tema
Re: Z.E. Services in GreenUp
Seveda me zanima, odgovor glede Z.E. services prilepi v Z.E. Services temo.gverila napisal/-a:Hvala za premik v ustrezno temo in pa seveda za ažuren odgovor. Meni tudi internet, pošta ... ne delujejo. Čudno. Lahko pa prilepim odgovor od g. Korenčana iz Renaulta, če koga zanima. Kaj pa glede vtičnice GreenUp?
Hja, ostale online storitve so meni oživili že v prodajalni in predlagam da tudi ti zahtevaš enako. Potebna je sim kartica in neke aktivacijske kode.
O, vidim nov avatar! Črna je najlepša
Kateri motor pa si vzel?
Re: Z.E. Services in GreenUp
Ne delujejo ti ker nimaš aktiviranega R-Linka. Aktiviraj R-Link!gverila napisal/-a:Ja vtičnico naj bi montiral Petrol, plačal pa Renault, tako so mi rekli, vendar nobenega odziva od njih, kljub večkratnemu "teženju". Bo pa primarna polnitev doma, saj v Novem mestu premoremo samo eno polnilnico na Novem trgu in še tista ne deluje, no to je pa že drugam tema
Ne štekam... kako noben nima aktiviranega R-Linka? Pa sej to je v vsakem Cliu že pet let not? Ok, jaz sem kupil avto pri "Nissan" prodajalcu, ki sem ga osebno poznal in nekako razumem, da ni vedel, da je treba R-Link aktivirat, kaj pa ostali? Čudno.
Gregorja sem pa jaz lansko leto spraševal po ZE Services in njegov odgovor tule zapisal. ZE bo, mogoče, če bo, ne vem...
Re: Z.E. Services in GreenUp
Oprosti, mogoče neumno vprašanje. Kako pa aktiviram R-link? Vse ostalo sem že posodobil preko računalnika (kartografija, aplikacije, sistem...)
Re: Z.E. Services in GreenUp
Ja, črna je res najlepša Motor je pa R240, za moje potrebe čist okej, za tiste dvakrat na leto po avtocesti, bom pa tudi že potrpel malce daljšo polnitevCRF napisal/-a:Seveda me zanima, odgovor glede Z.E. services prilepi v Z.E. Services temo.gverila napisal/-a:Hvala za premik v ustrezno temo in pa seveda za ažuren odgovor. Meni tudi internet, pošta ... ne delujejo. Čudno. Lahko pa prilepim odgovor od g. Korenčana iz Renaulta, če koga zanima. Kaj pa glede vtičnice GreenUp?
Hja, ostale online storitve so meni oživili že v prodajalni in predlagam da tudi ti zahtevaš enako. Potebna je sim kartica in neke aktivacijske kode.
O, vidim nov avatar! Črna je najlepša
Kateri motor pa si vzel?
Re: Z.E. Services in GreenUp
R-Link bi ti moral aktivirati prodajalec ob nakupu avtomobila in to mi je čudno, Clio ima to že pet let in Cliov se proda morje, kako to, da se to v ZOE "pozabi"...
Sedaj moraš nazaj do prodajalca, tam ti bodo spisali R-Link pogodbo in vklopili storitev. Potem moraš pa v avtu, v R-Linku, v nastavitvah potrditi, da se R-Link poveže z online servisom. Če si to zahtevo že kliknil, moraš R-Link resetirat. Sej če je diler vsaj pol sposoben, ti bo to zrihtal v nekaj minutah.
Sedaj moraš nazaj do prodajalca, tam ti bodo spisali R-Link pogodbo in vklopili storitev. Potem moraš pa v avtu, v R-Linku, v nastavitvah potrditi, da se R-Link poveže z online servisom. Če si to zahtevo že kliknil, moraš R-Link resetirat. Sej če je diler vsaj pol sposoben, ti bo to zrihtal v nekaj minutah.
Re: Z.E. Services in GreenUp
Najlepša hvala za odgovor in pomoč. Da bi me prodajalec posebno opozoril na kakšen dodaten podpis pogodbe, se ne spomnim. Se pa spomnim, da sem v samem avtu kliknil na neko ikono za online storitve, katera je potem izginila ampak zgodilo se ni nič. Bom šel še enkrat do koncesionarja.Drejchi napisal/-a:R-Link bi ti moral aktivirati prodajalec ob nakupu avtomobila in to mi je čudno, Clio ima to že pet let in Cliov se proda morje, kako to, da se to v ZOE "pozabi"...
Sedaj moraš nazaj do prodajalca, tam ti bodo spisali R-Link pogodbo in vklopili storitev. Potem moraš pa v avtu, v R-Linku, v nastavitvah potrditi, da se R-Link poveže z online servisom. Če si to zahtevo že kliknil, moraš R-Link resetirat. Sej če je diler vsaj pol sposoben, ti bo to zrihtal v nekaj minutah.
Re: Z.E. Services
Spoštovani,
najprej bi se vsem lastnikom Renault ZOE opravičili za morebitne nevšečnosti pri inštalaciji Green-Up. Tisti, ki ga še nimate inštaliranega, se lahko na nas obrnete preko elektronske pošte emobilnost@petrol.si. V primeru morebitnih dodatnih vprašanj pa tudi preko sistema Povej Petrolu (http://www.petrol.si/povej) .
Lep pozdrav,
Luka Strnad Peterca
Razvoj energetike in okolja
Petrol d.d., Ljubljana
najprej bi se vsem lastnikom Renault ZOE opravičili za morebitne nevšečnosti pri inštalaciji Green-Up. Tisti, ki ga še nimate inštaliranega, se lahko na nas obrnete preko elektronske pošte emobilnost@petrol.si. V primeru morebitnih dodatnih vprašanj pa tudi preko sistema Povej Petrolu (http://www.petrol.si/povej) .
Lep pozdrav,
Luka Strnad Peterca
Razvoj energetike in okolja
Petrol d.d., Ljubljana
Re: Z.E. Services
Pozdravjeni, g. Strnad. Hvala za vaše posredovanje. So me kontaktirali vaši monterji in smo se dogovorili za montažo v torek, 12.7. No, glej no, glej, stvari se pa le premikajo Še enkrat hvala in čimveč takšnih ustrežljivih, odgovornih oseb bi si želel.Petrol napisal/-a:Spoštovani,
najprej bi se vsem lastnikom Renault ZOE opravičili za morebitne nevšečnosti pri inštalaciji Green-Up. Tisti, ki ga še nimate inštaliranega, se lahko na nas obrnete preko elektronske pošte emobilnost@petrol.si. V primeru morebitnih dodatnih vprašanj pa tudi preko sistema Povej Petrolu (http://www.petrol.si/povej) .
Lep pozdrav,
Luka Strnad Peterca
Razvoj energetike in okolja
Petrol d.d., Ljubljana