Renault Trucks - model D wide ZE 6x2
Re: Renault Trucks - model D wide ZE 6x2
Še ena cvetka. 264 kWh baterijo lahko na 22kW polnilnici napolnite v manj kot 10 urah.prijazen napisal/-a: ↑17 Mar 2021, 16:52 Prihajajo težkokategorniki...
https://avto.finance.si/8972803/Renault ... rekucnikom
Re: Renault Trucks - model D wide ZE 6x2
Ja no, za čez nočno filanje je tudi to čisto OK. Ogromno tovornjakov in službenih vozil je v uporabi klasičnih 8 ur. Preostane 16 ur na dan za polnjenje.
Re: Renault Trucks - model D wide ZE 6x2
Zanima me kako bo v tem primeru odziv na "preobremenitev" električnega omrežja
VARNOSTNI-PAS.si https://navijaski-komplet.si/
Re: Renault Trucks - model D wide ZE 6x2
Vprašaj firmo, ki ima odjem več kot tretjine štroma v Sloveniji. A oni ne preobremenjujejo sistema?
22 kW je burek. Mi na firmi imamo odjem 1 MW peak. In sončno elektrarno na strehi 240 kW peak.
22 kW je burek. Mi na firmi imamo odjem 1 MW peak. In sončno elektrarno na strehi 240 kW peak.
Re: Renault Trucks - model D wide ZE 6x2
Krivulja prevzema (porabe) električne energije v Sloveniji za 17.3.2021 s spletne strani ELES-a.
Med 23:00 in 5:00 uro je omrežje še kar razbremenjeno.
Med 23:00 in 5:00 uro je omrežje še kar razbremenjeno.
Re: Renault Trucks - model D wide ZE 6x2
Moj zapis je bil sarkatičen, se sponite koliko panike so naredili ko se je prodalo mal več kot 1 EV na mesec. Vse se bo zrušilo, SEEULO... od lektro so bili po tv... .. sedaj pa ...?
VARNOSTNI-PAS.si https://navijaski-komplet.si/
Re: Renault Trucks - model D wide ZE 6x2
Sedaj ta isti ELES jamra, da treba prepovedat domače sončne elektrarne, ker odjem pada in posledično pade manj cekinov v njihove žepe.
Skratka, jebe lud zbunjenog, bi rekli na jugu.
Skratka potencialni problem je lahko samo v dnevnih špicah, filanje čez noč pa ne. Ampak to se lahko enostavno destimulira skozi ceno višje tarife, kar se že. Tovorna vozila pa itak stojijo po noči, skratka idealen čas, da se polnijo. Enako kot tudi osebni avti.
Sicer pa elektrifikacija tovornega parka bo najpočasnejša od vsega. In bo omejena na uporabo v kakšnih urbanih središčih za zniževanje lokalnega onesnaževanja. Dizel bo pogonska sila tovornjakov še dolga desetletja.
Skratka, jebe lud zbunjenog, bi rekli na jugu.
Skratka potencialni problem je lahko samo v dnevnih špicah, filanje čez noč pa ne. Ampak to se lahko enostavno destimulira skozi ceno višje tarife, kar se že. Tovorna vozila pa itak stojijo po noči, skratka idealen čas, da se polnijo. Enako kot tudi osebni avti.
Sicer pa elektrifikacija tovornega parka bo najpočasnejša od vsega. In bo omejena na uporabo v kakšnih urbanih središčih za zniževanje lokalnega onesnaževanja. Dizel bo pogonska sila tovornjakov še dolga desetletja.
Re: Renault Trucks - model D wide ZE 6x2
Točno tako. Večina EVjev se polni med 22 in 6 uro, ko je odjem precej manjši (vidno par postov višje). To za elektro omrežje še lep čas ne bo težava. Je pa prav, da se o tem pogovarjamo, ampak neke hude panike pa ni potrebno delat.
Največje cvetko so mi pa tisti, ki razlagajo, kako so EV problem za omrežje, sami se pa celo zimo ogrevajo na toplotno črpalko in porabijo čez palec pozimi 3-5x več elektrike, kot jaz z EVjem.
Največje cvetko so mi pa tisti, ki razlagajo, kako so EV problem za omrežje, sami se pa celo zimo ogrevajo na toplotno črpalko in porabijo čez palec pozimi 3-5x več elektrike, kot jaz z EVjem.
Re: Renault Trucks - model D wide ZE 6x2
>> Dizel bo pogonska sila tovornjakov še dolga desetletja.
To bo držalo le, če električnih šleparjev ne bo oz. če verjameš mercedesu, da jih fizika ne dopušča.
Za razliko od osebnih vozil, se tovorne mašine kupuje na podlagi enega samega kriterija: TCO
Ko postane štromar cenejši od dizla, je nakup novega dizl šleparja, metanje denarja skozi okno.
Noben biznis, ki nima namena propadit, denarja ne meče skozi okno.
To bo držalo le, če električnih šleparjev ne bo oz. če verjameš mercedesu, da jih fizika ne dopušča.
Za razliko od osebnih vozil, se tovorne mašine kupuje na podlagi enega samega kriterija: TCO
Ko postane štromar cenejši od dizla, je nakup novega dizl šleparja, metanje denarja skozi okno.
Noben biznis, ki nima namena propadit, denarja ne meče skozi okno.
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
Re: Renault Trucks - model D wide ZE 6x2
TCO ti ne pomaga če ga nimaš kje napolnit če delaš večje razdalje kot ti omogoča baterija. Si predstavljam da bi kar trajalo nafilat 200+kWh baterijo na SODO 50kW polnilni postaji ob avtocesti.
Re: Renault Trucks - model D wide ZE 6x2
>> Si predstavljam
Lepo.
Sedaj si pa še predstavljaj, da tak šlepar pač ne bo odvisen od 50kW SODO polnilnic ...
Lepo.
Sedaj si pa še predstavljaj, da tak šlepar pač ne bo odvisen od 50kW SODO polnilnic ...
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
Re: Renault Trucks - model D wide ZE 6x2
Točno to sem hotel povedat. Ni važen samo TCO ampak so potrebni tudi pravi pogoji, na katere prevozniki ne morejo (enostavno) vplivat. V tem primeru bo za nekatere važna polnilna infrastruktura. Za krajše vožnje pa teh omejitev ni in bojo menjali ko bo TCO ustrezen.
Re: Renault Trucks - model D wide ZE 6x2
>> na katere prevozniki ne morejo (enostavno) vplivat.
Časi one-man-band prevoznikov kopnijo kot sneg v splitu.
Večje firme pa furajo bean counterji... če se komu zdi da TCO ni edini faktor, potem slabo razume besedo TOTAL v TCO.
Ta TOTAL vključuje vse morebitne in potrebne stroške da se nek posel fura. Če to pomeni vzpostavitev lastnih MW polnic vsakih 500km potem, pa naj. Še vedno je to le cifra, ki se poračuna. In ko je rezulat pod ceno dizla, ni več opletanja z rokami ampak enostavno več profita.
Časi one-man-band prevoznikov kopnijo kot sneg v splitu.
Večje firme pa furajo bean counterji... če se komu zdi da TCO ni edini faktor, potem slabo razume besedo TOTAL v TCO.
Ta TOTAL vključuje vse morebitne in potrebne stroške da se nek posel fura. Če to pomeni vzpostavitev lastnih MW polnic vsakih 500km potem, pa naj. Še vedno je to le cifra, ki se poračuna. In ko je rezulat pod ceno dizla, ni več opletanja z rokami ampak enostavno več profita.
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
Re: Renault Trucks - model D wide ZE 6x2
A ne bo Tesla prva?
Hibridna SE 14,5kWp + LFP 28,7kWh | Balkonska SE 840Wp | 2x VW e-Golf 35,8kWh
Re: Renault Trucks - model D wide ZE 6x2
Odvisno kateri trg gledate. Na linku spodaj pise, da bodo prevozili "do" 300km ter da se bodo polnili s 43kW (ze 430kW bi bilo malo, kaj nacrtujejo s 43kW ne vem, morda over-night charging). Super stvar za kak LIDL, ki ima ogromno lokalnih dostav v blizini mesta.
Ne vidim kako se to primerja s tovornjakom, ki se polni tako hitro kot se tanka dizelski (25min) ter prevozi polno nalozen 800km. Se pa res na tovorni promet ne spoznam Sicer pa vsaka novost (tudi tile renaultovi na kratke razdalje) je super in zelo dobrodosla. Po Norveski je precej testnih ter produkcijskih elektricnih tovornjakov (na primer Volvo), ki se ze vozijo po cestah in redno polnijo na HPC.
vir: https://www.renault-trucks.com/en/newsr ... tech-range
Re: Renault Trucks - model D wide ZE 6x2
Hmm, DC 250kW je muca popapala? Pride pred firmo, skladišče, trgovino in ko razlagajo, polni na AC 43kW, ker DC velikih moči ne bo pogost. In pelje spet naprej. Sicer pa pri teh cenah elektrike se ni za bat, da bodo robo okol fural električarji.matija napisal/-a: ↑27 Nov 2022, 10:10Odvisno kateri trg gledate. Na linku spodaj pise, da bodo prevozili "do" 300km ter da se bodo polnili s 43kW (ze 430kW bi bilo malo, kaj nacrtujejo s 43kW ne vem, morda over-night charging). Super stvar za kak LIDL, ki ima ogromno lokalnih dostav v blizini mesta.
Ne vidim kako se to primerja s tovornjakom, ki se polni tako hitro kot se tanka dizelski (25min) ter prevozi polno nalozen 800km. Se pa res na tovorni promet ne spoznam Sicer pa vsaka novost (tudi tile renaultovi na kratke razdalje) je super in zelo dobrodosla. Po Norveski je precej testnih ter produkcijskih elektricnih tovornjakov (na primer Volvo), ki se ze vozijo po cestah in redno polnijo na HPC.
vir: https://www.renault-trucks.com/en/newsr ... tech-range
Re: Renault Trucks - model D wide ZE 6x2
Cena?
Ko je ta taprava, ni potrebno snemat reklam in se norčevat iz konurence.
Biznis laufa.
Bo renault leta 2023 sestavil in dostavil 10.000 teh tovornjakov?
Ko je ta taprava, ni potrebno snemat reklam in se norčevat iz konurence.
Biznis laufa.
Bo renault leta 2023 sestavil in dostavil 10.000 teh tovornjakov?
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
-
- Similar Topics
- Odgovori
- Ogledi
- Zadnji prispevek