Clio e-tech
Re: Trenutno stanje javnih polnilnic
Simpl. Folk bo to videl in prenehal kupovati EV. Če je državi kaj do elektromobilnosti, bo poskrbela, da bodo polnilnice delale ali pa se bomo vozili dalje na dinozavre.
Re: Trenutno stanje javnih polnilnic
Nujna posledica.
In cinik kakor sem, v tem ne vidim slučaja ampak premišljeno strategijo.
Podobno kot gravž dizajn i3, Leaf, MiEV. Absurdno majhne baterije ali baterije brez ustreznega hlajenja.
Zato niti pod razno svojega denarja ne mislim dajat firmam s tako očitnim namenom sabotaže prehoda na EV.
In cinik kakor sem, v tem ne vidim slučaja ampak premišljeno strategijo.
Podobno kot gravž dizajn i3, Leaf, MiEV. Absurdno majhne baterije ali baterije brez ustreznega hlajenja.
Zato niti pod razno svojega denarja ne mislim dajat firmam s tako očitnim namenom sabotaže prehoda na EV.
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
Re: Trenutno stanje javnih polnilnic
Nič ne bo hudega. Večina polnilnic bo pač postala plačljivih na tak ali drugačen način. Zastojnkarstva pač več ne bo. Saj pri Gremo na elektriko je že temu tako. Ko bo povprečna zasedenost slednjih zrastla, bo Elektro Ljubljana s temi polnilnicami že lepo v profitu, kak Gen-i, ki to nudi za svoje "zastojn", bo pa začel računat kWh in naročnino.
Če je polnilnica prav narejena, bo pa tudi zdržala 20 let z zelo malo investicijami. Kable itak sami vlačimo zraven.
V principu se bo brez težav lahko delalo s tem profit, pa ne rabimo Ionity cen.
Hitre DC polnilnice pa tudi pridejo v večjih količinah, nič bat. Samo Norveško poglejte, pa bo jasno kaj bo pri nas čez 5 let.
Prodaja EV pa dolgoročno ne bo upadla, ker preprosto ne more. Ker EU tako stiska proizvajalce vozil glede CO2, da je elektrifikacija edina pot zanje.
Tesla je pa balon, baloni pa enkrat počijo. Potem pa domnevam, da bodo tudi njihove super-polnilnice "odklenjene" na bilokateri Master Card, denarja se pa ne brani noben, sploh če imaš nizko stopnjo zasedenosti polnilnih mest.
Če je polnilnica prav narejena, bo pa tudi zdržala 20 let z zelo malo investicijami. Kable itak sami vlačimo zraven.
V principu se bo brez težav lahko delalo s tem profit, pa ne rabimo Ionity cen.
Hitre DC polnilnice pa tudi pridejo v večjih količinah, nič bat. Samo Norveško poglejte, pa bo jasno kaj bo pri nas čez 5 let.
Prodaja EV pa dolgoročno ne bo upadla, ker preprosto ne more. Ker EU tako stiska proizvajalce vozil glede CO2, da je elektrifikacija edina pot zanje.
Tesla je pa balon, baloni pa enkrat počijo. Potem pa domnevam, da bodo tudi njihove super-polnilnice "odklenjene" na bilokateri Master Card, denarja se pa ne brani noben, sploh če imaš nizko stopnjo zasedenosti polnilnih mest.
Re: Trenutno stanje javnih polnilnic
Nobene sabotaže ni. Tako bo, kot bo rekla politika. Da ne bo pomote, ne naša. Mi samo kimamo.warpedone napisal/-a:Nujna posledica.
In cinik kakor sem, v tem ne vidim slučaja ampak premišljeno strategijo.
Podobno kot gravž dizajn i3, Leaf, MiEV. Absurdno majhne baterije ali baterije brez ustreznega hlajenja.
Zato niti pod razno svojega denarja ne mislim dajat firmam s tako očitnim namenom sabotaže prehoda na EV.
Vidim, da se Petrol trudi na tem področju, so odzivni, sodelujejo tudi na forumu. Imajo AC polnilnice, ki so zaenkrat free in DC za plačat. Če bo zraven Petrolove DC polnilnice še DC polnilnica drugega proizvajalca, se bom odločil za Petrolovo. Po principu daj-dam.
Re: Trenutno stanje javnih polnilnic
v Portorožu je absolutni zmagovalec en z modrim ioniqom... 14 dni v sredini avgusta je bil parkiran na polnilnem mestu s kablom ali brez praktično v 80% primerih, ko sem šla mimo - to pomeni čez cel dan. jaz pa s prazno baterijo, ker je app kazal da je polnilnica prosta.Stromcek napisal/-a: Pred kratkim sem bil nekaj dni v Portorožu. V centru na Petrolovi 2x22kW polnilnici deluje samo ena vtičnica. Ampak zanimivo, ta drugi parking je bil v teh dneh, kadarkoli sem šel mimo, zaseden; dva dni zaporedoma z eno celjsko Plugin Panamero, s kablom vtaknjenim v pokvarjeno vtičnico. Drugič pa z rdečo bolgarsko Teslo S; no, tisti se niti s kablom ni trudil... (mimogrede, kdo od tu ? ).
Torej... če bomo želeli red, bomo morali tudi EVjevci kmalu začeti plačevati čas parkiranja in/ali porabljeno elektriko. Brez tega bo na polnilnicah kmalu popoln kaos...
sedaj mi vsakokrat, ne glede na lokacijo, ko vidim ioniqa v taki modri barvi, podzavestno naraste pritisk.
Re: Trenutno stanje javnih polnilnic
Enkrat sem nekje na forumu videl, da obstajajo neka opozorila, katera zatakneš za vetrobransko steklo.
Ampak določenim bumbarjem tudi tona listkov ne bo pomagala, ampak samo kazen. Bodisi v obliki plačila, ali škode na avtu (npr precvikan kabel).
Ampak določenim bumbarjem tudi tona listkov ne bo pomagala, ampak samo kazen. Bodisi v obliki plačila, ali škode na avtu (npr precvikan kabel).
Re: Trenutno stanje javnih polnilnic
Sistem se podre, ker ga postavljajo taki, ki (se delajo, da) ne vidijo 2m pred seboj.
Kakšni smo ljudje, je kristalno jasno.
Pri dizajnu sistema se naše slabosti lahko upošteva v plus ali pa v minus, odvisno kakšen je pravi cilj.
Če želi, da sisem uspe, potem bo naše znane pomankljivosti izkoristil tako, da bo sistem od njih profitiral.
Že želi, da ne uspe, ga bo pač naredil tako, da bodo naše slabosti "krive" za njegov propad, on pa "nič kriv".
Kakšen občutek imate, kakšne cilje zasledujejo postavljalci obstoječih sistemov?
Želijo, da EV uspe?
Ne?
Zakaj potem njhovo hinavščino nagrajujete s svojim denarjem?
Kakšni smo ljudje, je kristalno jasno.
Pri dizajnu sistema se naše slabosti lahko upošteva v plus ali pa v minus, odvisno kakšen je pravi cilj.
Če želi, da sisem uspe, potem bo naše znane pomankljivosti izkoristil tako, da bo sistem od njih profitiral.
Že želi, da ne uspe, ga bo pač naredil tako, da bodo naše slabosti "krive" za njegov propad, on pa "nič kriv".
Kakšen občutek imate, kakšne cilje zasledujejo postavljalci obstoječih sistemov?
Želijo, da EV uspe?
Ne?
Zakaj potem njhovo hinavščino nagrajujete s svojim denarjem?
Zadnjič spremenil warpedone, dne 07 Sep 2020, 10:17, skupaj popravljeno 1 krat.
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
Re: Trenutno stanje javnih polnilnic
Mogoče bi pa morali zastonj javne polnilnice sploh prepovedat? V smislu, če dobiš javni denar za postavitev, ni dovolj, da jo postaviš, ampak moraš tudi poskrbeti za dolgoročno finančno vzdržnost in pokzati, da boš zainteresiran, da polnilnica deluje. Potem bo normalna cenovna konkurenca (trenutno težko konkuriraš zastonjskim) in priročni načini plačevanja.
Re: Trenutno stanje javnih polnilnic
>> (trenutno težko konkuriraš zastonjskim)
Jup. Tolk o "iskrenih" motivih politike ... čistov vedno ni vsakič je politika kupljena s strani dost bogatih lobijev.
Jup. Tolk o "iskrenih" motivih politike ... čistov vedno ni vsakič je politika kupljena s strani dost bogatih lobijev.
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
Re: Trenutno stanje javnih polnilnic
Dobr dobr. Elektromobilnosti ni več mogoče ustaviti. Preveč je denarja zmetanga v ta projekt. Mislim, da je nam vsem to jasno.
Re: Trenutno stanje javnih polnilnic
Ustavitev je 'strawmen', bogato se financira in dogaja upočasnitev.
Širjenje EV gre in bo šlo v sunkih. Za pričakovat je 'streznitev', ko se bo veliko sedanjih obljub izkazalo za prazne.
Precej polnilnih 'omrežij' je že propadlo, še več jih še bo.
Širjenje EV gre in bo šlo v sunkih. Za pričakovat je 'streznitev', ko se bo veliko sedanjih obljub izkazalo za prazne.
Precej polnilnih 'omrežij' je že propadlo, še več jih še bo.
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
Re: Clio e-tech
Nekoč je imel Renault idejo, da bi BEV v EU imeli po velikosti standardizirane baterije, ki bi jih menjali, kot plinske jeklenke na obstoječih bencinskih servisih. Robot bi izpraznjeno baterijo zamenjal z napolnjeno v minuti in za uporabnike bi bil prehod na BEV manj stresen. Mala vozila bi uporabljala eno baterijo, zmogljivejša dve ali več. Poleg tega bi veliko število enakih baterij bistveno pocenilo proizvodnjo. Izpraznjene baterije bi se polnile nadzorovano in počasi, kar bi jim podaljšalo življenjsko dobo.
Žal se Francoski in Nemški proizvajalci niso mogli zediniti glede velikosti in kapacitete standardiziranih baterij, prav tako ne glede izvedbe robotizirane menjave baterij. Le ugibamo lahko zakaj...
Trenutno slaba infrastruktura, bo sicer postala boljša a dražja, zato bo počasno polnjenje doma, preko noči, še vedno najugodnejša in najudobnejša rešitev za tiste, ki imajo to možnost.
Žal se Francoski in Nemški proizvajalci niso mogli zediniti glede velikosti in kapacitete standardiziranih baterij, prav tako ne glede izvedbe robotizirane menjave baterij. Le ugibamo lahko zakaj...
Trenutno slaba infrastruktura, bo sicer postala boljša a dražja, zato bo počasno polnjenje doma, preko noči, še vedno najugodnejša in najudobnejša rešitev za tiste, ki imajo to možnost.
Re: Clio e-tech
to ni bila le ideja ampak tudi firma in omrežje menjalnih postaj... Projekt Beter Place, šef je bil bivši SAPovec Shai Agassi.
Praksa je pokazala, da ta ideja ne paše v naš svet... bankrot po parih letih.
Praksa je pokazala, da ta ideja ne paše v naš svet... bankrot po parih letih.
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
Re: Clio e-tech
Tudi Musk je demonstriral to idejo v živo (celo primerjal jo je s točenjem goriva na bencinski). Mislim, da je tesla nekaj menjalnih postaj celo odprla, pa jih potem tiho ukinila. Praksa je pokazala, da ta ideja ne paše v naš svet...Brihtol napisal/-a:Nekoč je imel Renault idejo, da bi BEV v EU imeli po velikosti standardizirane baterije, ki bi jih menjali, kot plinske jeklenke na obstoječih bencinskih servisih. Robot bi izpraznjeno baterijo zamenjal z napolnjeno v minuti in za uporabnike bi bil prehod na BEV manj stresen. Mala vozila bi uporabljala eno baterijo, zmogljivejša dve ali več. Poleg tega bi veliko število enakih baterij bistveno pocenilo proizvodnjo. Izpraznjene baterije bi se polnile nadzorovano in počasi, kar bi jim podaljšalo življenjsko dobo.
Žal se Francoski in Nemški proizvajalci niso mogli zediniti glede velikosti in kapacitete standardiziranih baterij, prav tako ne glede izvedbe robotizirane menjave baterij. Le ugibamo lahko zakaj...
Trenutno slaba infrastruktura, bo sicer postala boljša a dražja, zato bo počasno polnjenje doma, preko noči, še vedno najugodnejša in najudobnejša rešitev za tiste, ki imajo to možnost.
Re: Clio e-tech
Mislim, da večina razmišlja o velikem biznisu z DC polnilnicami, takoj ko bo presežen nek prag uporabnikov. Ne bom presenečen če bo elektrika na DC polnilnicah v nekaj letih presegla stroške goriva za ICE.SimonZed napisal/-a:Tudi Musk je demonstriral to idejo v živo (celo primerjal jo je s točenjem goriva na bencinski). Mislim, da je tesla nekaj menjalnih postaj celo odprla, pa jih potem tiho ukinila. Praksa je pokazala, da ta ideja ne paše v naš svet...Brihtol napisal/-a:Nekoč je imel Renault idejo, da bi BEV v EU imeli po velikosti standardizirane baterije, ki bi jih menjali, kot plinske jeklenke na obstoječih bencinskih servisih. Robot bi izpraznjeno baterijo zamenjal z napolnjeno v minuti in za uporabnike bi bil prehod na BEV manj stresen. Mala vozila bi uporabljala eno baterijo, zmogljivejša dve ali več. Poleg tega bi veliko število enakih baterij bistveno pocenilo proizvodnjo. Izpraznjene baterije bi se polnile nadzorovano in počasi, kar bi jim podaljšalo življenjsko dobo.
Žal se Francoski in Nemški proizvajalci niso mogli zediniti glede velikosti in kapacitete standardiziranih baterij, prav tako ne glede izvedbe robotizirane menjave baterij. Le ugibamo lahko zakaj...
Trenutno slaba infrastruktura, bo sicer postala boljša a dražja, zato bo počasno polnjenje doma, preko noči, še vedno najugodnejša in najudobnejša rešitev za tiste, ki imajo to možnost.
Re: Clio e-tech
Jih je že zdavnaj... Ionity, 0,79€ / kWh, kar pomeni pri avtocestnih hitrostih okrog 16€ / 100 kilometrovBrihtol napisal/-a: Mislim, da večina razmišlja o velikem biznisu z DC polnilnicami, takoj ko bo presežen nek prag uporabnikov. Ne bom presenečen če bo elektrika na DC polnilnicah v nekaj letih presegla stroške goriva za ICE.
Z dizlom pri isti hitrosti zvoziš trenutno v centralni Evropi za polovico...
Re: Clio e-tech
To je tudi eden glavnih razlogov zakaj EVji ne dišijo velikim firmam, sploh sedaj, ko ima vsak lahko svojo SE - težje je pristavljat seske
Pa ne mislit, da se s prodajo kWh na polnilnicah dobro zasluži, ali da ima kdo profit (morda le na začetku s kako subvencijo). Več ali manj so polnilnice nedonosna zadeva, vsaj po teh cenah sedaj.
Pa ne mislit, da se s prodajo kWh na polnilnicah dobro zasluži, ali da ima kdo profit (morda le na začetku s kako subvencijo). Več ali manj so polnilnice nedonosna zadeva, vsaj po teh cenah sedaj.
Re: Clio e-tech
Lahko jo ima, je pa večina nima. Take cene na DC so precej velika bremza pri širitvi EV. Bolj redke, bolj nesigurne in še dražje. Samo entuziast kupi EV, če je dolgoprogaš.
Re: Clio e-tech
Še nedolgo nazaj je bila cena 3F domače polnilnice 1800€. Sedaj se je cena s povečanjem trga že prepolovila. Še malo, in se bo prepolovila ponovno, ker so marže še vedno 100%.
Glede na malo število hitrih DC polnilnic, domnevam, da imajo že samo ceno popolnoma nerealno. Ko bo masovna proizvodnja in konkurenca tudi tukaj oklestila ceno za 80%, ostane nato še problem priključne moči. Mislim da v kratkem ni za pričakovati nekega drastičnega znižanja cene hitrega polnjenja.
Glede na malo število hitrih DC polnilnic, domnevam, da imajo že samo ceno popolnoma nerealno. Ko bo masovna proizvodnja in konkurenca tudi tukaj oklestila ceno za 80%, ostane nato še problem priključne moči. Mislim da v kratkem ni za pričakovati nekega drastičnega znižanja cene hitrega polnjenja.
-
- Similar Topics
- Odgovori
- Ogledi
- Zadnji prispevek