Stran 1 od 1

Renault Morphoz

Objavljeno: 03 Mar 2020, 10:41
Napisal/-a Franci
Članek vreden branja - zanimiva študija in avto uporaben predvsem za večja mesta - kjer je manjšega lažje parkirati, za dvakrat letno pa ga povečaš tako po velikosti kot po kapaciteti baterije in avto postane zelo uporaben za daljša potovanja. (si želim, da kaj podobnega pride kdaj na trg). :tup:

Izjemni Renault: lahko se fizi--no podalj--a in spremeni v potovalni avto - avto.finance.si

Re: Renault Morphoz

Objavljeno: 03 Mar 2020, 11:12
Napisal/-a DeCoRawr
V osnovni postavitvi ima vgrajeno baterijo zmogljivosti 40 kilovatnih ur, ki naj bi omogočala doseg 400 kilometrov in zadoščala za 90 odstotkov potreb kupcev. Z vgradnjo dodatne baterije zmogljivosti 50 kilovatnih ur v prednji del avtomobila se sicer poveča masa morphoza, a tudi doseg na skupaj 700 kilometrov. Morphoz tako postane uporaben potovalnik tudi na daljših poteh.



Kalkulacija tuki ne štima :)

Re: Renault Morphoz

Objavljeno: 03 Mar 2020, 12:51
Napisal/-a Franci
DeCoRawr je napisal/-a:
V osnovni postavitvi ima vgrajeno baterijo zmogljivosti 40 kilovatnih ur, ki naj bi omogočala doseg 400 kilometrov in zadoščala za 90 odstotkov potreb kupcev. Z vgradnjo dodatne baterije zmogljivosti 50 kilovatnih ur v prednji del avtomobila se sicer poveča masa morphoza, a tudi doseg na skupaj 700 kilometrov. Morphoz tako postane uporaben potovalnik tudi na daljših poteh.



Kalkulacija tuki ne štima :)


Zakaj nebi štimalo - če upoštevamo, da ima lažje vozilo krajše razdalije in manj voženj pa AC bi se dalo priti s porabo 10 kW/100 km, res je to nizka poraba a bi se jo pri lažjem vozilu verjetno dalo doseči.
Ko avtu dodamo še baterijo s 50 kWh kapacitete - bo imel skupaj 90 kWh in se mu bo zaradi skupne mase - najbrž je ocenjeno, da bo tudi pritljažni prostor bolj poln poraba dvignila na slabih 13 kW/100 km, kar je še vedno zelo nizka poraba.
To je pač moja osebna računica in niti najmanjšega pomisleka nimam, da to nebi bilo izvedljivo. :tup:

Re: Renault Morphoz

Objavljeno: 03 Mar 2020, 13:09
Napisal/-a DeCoRawr
Meni se zdi pa ta poraba spet laboratorijska, maš sicer vse 100% prav ampak kar vsi zmotno mislijo(mislimo), da bo učinkovitost kar bila ful boljša. Že sedaj smo na mejah 95%+ in avto bo imel mehanizem kateri se bo podaljševal in stvašta ter nosilce za extra 50kWh baterijo tako da dvomim da bo lahek. Majhen že ampak lahek pa ne. Pač moje mnenje je da realnih 700km brez hypermilinga s tako baterijo ni možno dosežt.

Prihodnost je v večjih in lažjih baterijah :)

Re: Renault Morphoz

Objavljeno: 03 Mar 2020, 13:44
Napisal/-a Franci
Moja ocena je tudi, da bo predvsem zaradi nižanja mase baterij možno doseči se precej nižje porabe - verjamem pa, da so tudi na drugih sklopih še velike rezerve, saj proizvajalci nikoli ne pridejo na trg z vsemi aduti na enkrat.
Poraba 13 kW/100 km pa je že z ničkaj aerodinamično KONO s 1760 kg vsaj v poletnih mesecih enostavno dosegljiva.
Npr. moja poraba na poti iz Norveške - zadnji dan prevoženih 637 km (poraba 13,4 kW/100 km) pri polnem avtu z dvemi kolesi na strehi), res pa je bvilo od tega le dobrih pol po AC pa še večino teh v zgoščenem prometu. Norve--ki fjordi - EVSVET.eu

Re: Renault Morphoz

Objavljeno: 06 Mar 2020, 18:26
Napisal/-a pirpy
Teža vozila ima dosti manjši vpliv na porabo, predvsem na AC, že če odstraniš eno ogledalo boš imel manjšo porabo kot pa če iz prtljažnika vzameš 200 kg.

Re: Renault Morphoz

Objavljeno: 26 Mar 2020, 23:42
Napisal/-a FV-EV
pirpy je napisal/-a:Teža vozila ima dosti manjši vpliv na porabo, predvsem na AC, že če odstraniš eno ogledalo boš imel manjšo porabo kot pa če iz prtljažnika vzameš 200 kg.


Priporočaš, da na AC poklopimo ogledala za manjšo porabo :giggle:

Re: Renault Morphoz

Objavljeno: 27 Mar 2020, 08:45
Napisal/-a warpedone
Ne pozabit odstranit še voznika ...

Re: Renault Morphoz

Objavljeno: 28 Mar 2020, 20:51
Napisal/-a Stromcek
FV-EV je napisal/-a:Priporočaš, da na AC poklopimo ogledala za manjšo porabo :giggle:


Če bi imeli odprte samo tisti, ki jih uporabljajo, bi se precej prišparalo :devil:

Re: Renault Morphoz

Objavljeno: 29 Mar 2020, 08:17
Napisal/-a Sebastijan
Stromcek lepo, da priznaš, da jih ne uporabljaš na avtocesti. :devil: :devil:
Torej bi lahko ti teslo posodobili, da se ogledala zaprejo nad hitrostjo 90km/h. :D :D :D

Re: Renault Morphoz

Objavljeno: 29 Mar 2020, 09:57
Napisal/-a FV-EV
Sebastijan je napisal/-a:Stromcek lepo, da priznaš, da jih ne uporabljaš na avtocesti. :devil: :devil:
Torej bi lahko ti teslo posodobili, da se ogledala zaprejo nad hitrostjo 90km/h. :D :D :D


Da bi kaj prišparali in hkrati varno vozili, bi lahko avtomatika odpirala ogledala le takrat ko jih voznik pogleda, bi zgledalo nekak tako kot pri Tesli ptičja vrata, gor in dol :)

Sicer pa bo tako ali tako prišlo do samovozečih, kjer ogledala niso več potrebna.