Renault Morphoz

Zoe, Twizzy in Kangoo Z.E.
Odgovori
Uporabniški avatar
Franci
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1228
Kraj: LESCE
Avto: KONA EV & Renault Megane,
1180
418

Renault Morphoz

Odgovor Napisal/-a Franci »

Članek vreden branja - zanimiva študija in avto uporaben predvsem za večja mesta - kjer je manjšega lažje parkirati, za dvakrat letno pa ga povečaš tako po velikosti kot po kapaciteti baterije in avto postane zelo uporaben za daljša potovanja. (si želim, da kaj podobnega pride kdaj na trg).

https://avto.finance.si/8958555/Izjemni ... f46e1437ec
CRF
Uporabniški avatar
DeCoRawr
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 6659
Avto: Kona 64_2018
3553
604

Re: Renault Morphoz

Odgovor Napisal/-a DeCoRawr »

V osnovni postavitvi ima vgrajeno baterijo zmogljivosti 40 kilovatnih ur, ki naj bi omogočala doseg 400 kilometrov in zadoščala za 90 odstotkov potreb kupcev. Z vgradnjo dodatne baterije zmogljivosti 50 kilovatnih ur v prednji del avtomobila se sicer poveča masa morphoza, a tudi doseg na skupaj 700 kilometrov. Morphoz tako postane uporaben potovalnik tudi na daljših poteh.

Kalkulacija tuki ne štima
Uporabniški avatar
Franci
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1228
Kraj: LESCE
Avto: KONA EV & Renault Megane,
1180
418

Re: Renault Morphoz

Odgovor Napisal/-a Franci »

DeCoRawr napisal/-a:
V osnovni postavitvi ima vgrajeno baterijo zmogljivosti 40 kilovatnih ur, ki naj bi omogočala doseg 400 kilometrov in zadoščala za 90 odstotkov potreb kupcev. Z vgradnjo dodatne baterije zmogljivosti 50 kilovatnih ur v prednji del avtomobila se sicer poveča masa morphoza, a tudi doseg na skupaj 700 kilometrov. Morphoz tako postane uporaben potovalnik tudi na daljših poteh.

Kalkulacija tuki ne štima
Zakaj nebi štimalo - če upoštevamo, da ima lažje vozilo krajše razdalije in manj voženj pa AC bi se dalo priti s porabo 10 kW/100 km, res je to nizka poraba a bi se jo pri lažjem vozilu verjetno dalo doseči.
Ko avtu dodamo še baterijo s 50 kWh kapacitete - bo imel skupaj 90 kWh in se mu bo zaradi skupne mase - najbrž je ocenjeno, da bo tudi pritljažni prostor bolj poln poraba dvignila na slabih 13 kW/100 km, kar je še vedno zelo nizka poraba.
To je pač moja osebna računica in niti najmanjšega pomisleka nimam, da to nebi bilo izvedljivo.
Uporabniški avatar
DeCoRawr
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 6659
Avto: Kona 64_2018
3553
604

Re: Renault Morphoz

Odgovor Napisal/-a DeCoRawr »

Meni se zdi pa ta poraba spet laboratorijska, maš sicer vse 100% prav ampak kar vsi zmotno mislijo(mislimo), da bo učinkovitost kar bila ful boljša. Že sedaj smo na mejah 95%+ in avto bo imel mehanizem kateri se bo podaljševal in stvašta ter nosilce za extra 50kWh baterijo tako da dvomim da bo lahek. Majhen že ampak lahek pa ne. Pač moje mnenje je da realnih 700km brez hypermilinga s tako baterijo ni možno dosežt.

Prihodnost je v večjih in lažjih baterijah
Uporabniški avatar
Franci
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1228
Kraj: LESCE
Avto: KONA EV & Renault Megane,
1180
418

Re: Renault Morphoz

Odgovor Napisal/-a Franci »

Moja ocena je tudi, da bo predvsem zaradi nižanja mase baterij možno doseči se precej nižje porabe - verjamem pa, da so tudi na drugih sklopih še velike rezerve, saj proizvajalci nikoli ne pridejo na trg z vsemi aduti na enkrat.
Poraba 13 kW/100 km pa je že z ničkaj aerodinamično KONO s 1760 kg vsaj v poletnih mesecih enostavno dosegljiva.
Npr. moja poraba na poti iz Norveške - zadnji dan prevoženih 637 km (poraba 13,4 kW/100 km) pri polnem avtu z dvemi kolesi na strehi), res pa je bvilo od tega le dobrih pol po AC pa še večino teh v zgoščenem prometu. viewtopic.php?f=52&t=2535&hilit=norve%C ... rdi#p40479
Vodokotlic
Uporabniški avatar
pirpy
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 3571
Kraj: Topolšica
Avto: Zoe,Leaf
3123
1625

Re: Renault Morphoz

Odgovor Napisal/-a pirpy »

Teža vozila ima dosti manjši vpliv na porabo, predvsem na AC, že če odstraniš eno ogledalo boš imel manjšo porabo kot pa če iz prtljažnika vzameš 200 kg.
Uporabniški avatar
FV-EV
EVSVET donator
EVSVET donator
Prispevkov: 5306
Kraj: Slovenija
Avto: MY RWD in eKona 64 impression
6164
4035

Re: Renault Morphoz

Odgovor Napisal/-a FV-EV »

pirpy napisal/-a:Teža vozila ima dosti manjši vpliv na porabo, predvsem na AC, že če odstraniš eno ogledalo boš imel manjšo porabo kot pa če iz prtljažnika vzameš 200 kg.
Priporočaš, da na AC poklopimo ogledala za manjšo porabo
Uporabniški avatar
warpedone
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 8337
Kraj: LJ
Avto: Tesla Model 3 LR 2019, 140k
5397
3528

Re: Renault Morphoz

Odgovor Napisal/-a warpedone »

Ne pozabit odstranit še voznika ...
Avrelij
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
Uporabniški avatar
Stromcek
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 961
Kraj: Ljubljana
Avto: Tesla S 100D
2695
1173

Re: Renault Morphoz

Odgovor Napisal/-a Stromcek »

FV-EV napisal/-a: Priporočaš, da na AC poklopimo ogledala za manjšo porabo
Če bi imeli odprte samo tisti, ki jih uporabljajo, bi se precej prišparalo
matija, FV-EV
Sebastijan
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 452
Kraj: Slovenska bistrica
Avto: Renault ZOE
193
1725

Re: Renault Morphoz

Odgovor Napisal/-a Sebastijan »

Stromcek lepo, da priznaš, da jih ne uporabljaš na avtocesti.
Torej bi lahko ti teslo posodobili, da se ogledala zaprejo nad hitrostjo 90km/h.
Uporabniški avatar
FV-EV
EVSVET donator
EVSVET donator
Prispevkov: 5306
Kraj: Slovenija
Avto: MY RWD in eKona 64 impression
6164
4035

Re: Renault Morphoz

Odgovor Napisal/-a FV-EV »

Sebastijan napisal/-a:Stromcek lepo, da priznaš, da jih ne uporabljaš na avtocesti.
Torej bi lahko ti teslo posodobili, da se ogledala zaprejo nad hitrostjo 90km/h.
Da bi kaj prišparali in hkrati varno vozili, bi lahko avtomatika odpirala ogledala le takrat ko jih voznik pogleda, bi zgledalo nekak tako kot pri Tesli ptičja vrata, gor in dol

Sicer pa bo tako ali tako prišlo do samovozečih, kjer ogledala niso več potrebna.
Odgovori
  • Similar Topics
    Odgovori
    Ogledi
    Zadnji prispevek

Vrni se na “Renault Z.E.”