Zoe DC polnjenje

Zoe, Twizzy in Kangoo Z.E.
Odgovori
Uporabniški avatar
pirpy
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 3562
Kraj: Topolšica
Avto: ZOE 38 i,leaf 35,e-imt 24,PW 21+15+8 kWh
3095
1613

Zoe DC polnjenje

Odgovor Napisal/-a pirpy »

N75 napisal/-a:
pirpy napisal/-a:In čakajo na del ?
Škoda, da nimaš avta doma, bi ti posodil kabel za DC polnenje
Bolj verjetno so 14 dni čakali preden so se lotili popravljanja.

Napiši kaj več od DC polnjenju.
Zoe ima na motorju dodaten 12 kW konektor kjer imajo eskimske Zoe dodaten uporovni grelec, na temu konektorju je pri zbujenemu avtu, doegljiva li-ionska baterija.
Če tu gor priklopiš 14 x 300 W panelov zaporedno boš ob opoldanskemu soncu polnil avto z 4 kW.
Preden priklopiš panele mora biti avto zbujen, potem vklopiš pozicijske luči in avto nebo šel spat.
Če ti gre avto spat preden izključiš napetost ga zabrikaš in moraš na servis, ker se glavni kontaktor ne bo več vklopil.
Če je baterija polna moraš prekiniti polnenje sam oziroma narediti vezje, ki ob dosegu določene napetosti samo prekine polnenje, ker če se vključi funkcija zaščite baterije,(zaradi prenapolnjenosti) moraš spet na servis, da ti pobrišejo napake.
Seveda lahko namesto panelov uporabiš kakšen drug vir tokovno regulirane napetosti
Nejccc, Vodokotlic, FV-EV, N75
talker2
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 480
Kraj: Ljubljana
741
1441

Re: Zoe DC polnjenje

Odgovor Napisal/-a talker2 »

pirpy napisal/-a:
N75 napisal/-a:
pirpy napisal/-a:In čakajo na del ?
Škoda, da nimaš avta doma, bi ti posodil kabel za DC polnenje
Bolj verjetno so 14 dni čakali preden so se lotili popravljanja.

Napiši kaj več od DC polnjenju.
Zoe ima na motorju dodaten 12 kW konektor kjer imajo eskimske Zoe dodaten uporovni grelec, na temu konektorju je pri zbujenemu avtu, doegljiva li-ionska baterija.
Če tu gor priklopiš 14 x 300 W panelov zaporedno boš ob opoldanskemu soncu polnil avto z 4 kW.
Preden priklopiš panele mora biti avto zbujen, potem vklopiš pozicijske luči in avto nebo šel spat.
Če ti gre avto spat preden izključiš napetost ga zabrikaš in moraš na servis, ker se glavni kontaktor ne bo več vklopil.
Če je baterija polna moraš prekiniti polnenje sam oziroma narediti vezje, ki ob dosegu določene napetosti samo prekine polnenje, ker če se vključi funkcija zaščite baterije,(zaradi prenapolnjenosti) moraš spet na servis, da ti pobrišejo napake.
Seveda lahko namesto panelov uporabiš kakšen drug vir tokovno regulirane napetosti
@Pirpy - Vsaka čast za tako poglobljeno znanje in, da se ti da ukvarjati s tako občutljivo zadevo s katero lahko hitro "uničiš" avto
Je pa to vsekakor prihodnost. Nekoč bo tudi to avtomatizirano.
FV-EV
N75
EVSVET donator
EVSVET donator
Prispevkov: 831
Kraj: N.Gorica
Avto: ZOE Q90 41 kWh
488
267

Re: Zoe DC polnjenje

Odgovor Napisal/-a N75 »

Hvala za razlago tega 400V DC priklopa.

Razmišljam on nakupu 1000W sinusni razsmernik 12V/230V, 1000W da še dokaj poceni, dovolj za kakšno orodje na terenu, ali hladilnik in pa tok na 12v okoli 100A.

Tole bi priklopil na Zoe, mogoče celo napeljal kable iz baterije v prtljažnik, da avto polni 12V baterijo, pustim avto prižgane pozicijske luči(samo v tem primeru polni)

Druga možnost bi koristit za razsmernik 400V DC priklop.

Kakšne so cene razsmernika za eno in drugo možnost, koliko lahko trajno obremenim od Zoe 400V/12V pretvornik, pod 1000W mislim trajna moč, razsmernik naj bo sinusni.
Uporabniški avatar
pirpy
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 3562
Kraj: Topolšica
Avto: ZOE 38 i,leaf 35,e-imt 24,PW 21+15+8 kWh
3095
1613

Re: Zoe DC polnjenje

Odgovor Napisal/-a pirpy »

Jaz imam tega:
https://www.ebay.com/itm/Inversor-Onda- ... GTR=1#shId
enega 24 V za backpowerpack in enega 12 V , oba sta sposobna 1500 W trajne moči.

Če bi hotel razsmernik za 400V, pa rabiš konektor F183110-B (95€) da prideš do li-ionske baterije
prenos.jpg
prenos.jpg (7.45 KiB) Pogledano 4669 krat
Potem pa 390 V iz baterije povezati direktno na 400 V kondenzatorje v zgornjemu razsmerniku in tako preskočiš konverzijo 390V-12V in v razsmerniku nazaj iz 12V na 320V, kot vidiš je napetost dc v razsmerniku komaj 320 V tako, da je pri polni zoe bateriji 390 V že kar malo preveč, vendar mislim da bi še šlo. Jaz tega drugega nebi delal za takšno majhno moč in občasno rabo.
DC/DC v zoe je malo čez 1 kW.
N75
Odgovori
  • Similar Topics
    Odgovori
    Ogledi
    Zadnji prispevek

Vrni se na “Renault Z.E.”