Renault novosti

Zoe, Twizzy in Kangoo Z.E.
Uporabniški avatar
warpedone
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 3278
Kraj: LJ
Avto: Tesla Model 3 LR
2581
1616

Re: Renault novosti

Odgovor Napisal/-a warpedone »

Kegelj napisal/-a: 09 Jun 2021, 15:50
warpedone napisal/-a: 09 Jun 2021, 14:41 Ja, vse nad 1600 kg, širše od 160 cm, daljše od 420 cm, višje od 140 cm bi blo treba nabit 500% davek.
Pa za vsak dodaten sedež še 50% zraven. Pa za vlečno kljuko dodatnih +200%

Tko, da bo pravično.
Saj od tebe nisem pričakoval, da boš razumel....
Razumel sem bolje, kot si ti želiš, da bi razumel. Razredni boj in socialne podpore na vsake pol koraka trikrat.
Pa bogatune na kole in fabrike delavcem.

Sigurno je le eno - ne bo vas zmanjkalo. In posledično človeške revščine (materialne in intelektualne) tudi ne.
Always remember and never forget, there is no spoon
aob01
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 828
Kraj: Metlika
Avto: C3
321
1

Re: Renault novosti

Odgovor Napisal/-a aob01 »

Stvar je žal taka, da na 100 bogatašev imaš enega, ki razmišlja o tem, da tega bogastva pravzaprav ne rabi in 99 takih, ki mislijo, da rabijo še več in da tisti na minimalcu itak zaslužijo preveč. https://www.disenz.net/produktivnost/
Uporabniški avatar
warpedone
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 3278
Kraj: LJ
Avto: Tesla Model 3 LR
2581
1616

Re: Renault novosti

Odgovor Napisal/-a warpedone »

Drži.
Drži tudii da maš na 10.000 revežev mogoče enega, ki za svoje staanje ne krivi drugih ampak sebe. In ne razlaga kako bi blo treba bogatim še več pobrat ampak študira kaj pri sebi lahko spremeni.
Always remember and never forget, there is no spoon
Kegelj
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 307
Kraj: Dolenjska
Avto: e-golf
292
240

Re: Renault novosti

Odgovor Napisal/-a Kegelj »

warpedone napisal/-a: 10 Jun 2021, 15:52
Kegelj napisal/-a: 09 Jun 2021, 15:50
warpedone napisal/-a: 09 Jun 2021, 14:41 Ja, vse nad 1600 kg, širše od 160 cm, daljše od 420 cm, višje od 140 cm bi blo treba nabit 500% davek.
Pa za vsak dodaten sedež še 50% zraven. Pa za vlečno kljuko dodatnih +200%

Tko, da bo pravično.
Saj od tebe nisem pričakoval, da boš razumel....
Razumel sem bolje, kot si ti želiš, da bi razumel. Razredni boj in socialne podpore na vsake pol koraka trikrat.
Pa bogatune na kole in fabrike delavcem.

Sigurno je le eno - ne bo vas zmanjkalo. In posledično človeške revščine (materialne in intelektualne) tudi ne.
Intelektualni revež je tisti, ki misli, da si lahko privošči vse, ker si lahko. V to kategorijo spadajo vsi tisti, ki se navdušujejo nad 2 ali 3 tonskimi kravami. Še več. Milijon rezervacij za take krave se jim zdi nekaj kar bo rešilo svet.
Jaz bi rad svojim vnukom pustil lep svet. Intelektualnim revežem se pa jebe, ker gledajo samo nase.
To da se nekdo v 3 tonski kravi vozi ves čas sam kaže na to, da si to lahko privošči, to je že res. Ampak dolg do planeta pa se s tem precej poveča.
Če je nekdo intelektualni revež ga tole moje pisanje ne bo preveč vznemirilo. Zato se mi zdi, da bi bilo treba take močno udariti po denarnici, kar se je do sedaj izkazalo za še najbolj uspešno.
Mi na tem forumu spadamo v zgornjih nekaj % prebivalstva tega planeta po zaslužku in premoženju. Kar nam pa nikakor ne daje pravice, da tisti na drugi strani lestvice živijo zaradi nas v svetu brez čiste pitne vode, brez čistega zraka....
amaterB, gregimarko, Franci
Uporabniški avatar
warpedone
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 3278
Kraj: LJ
Avto: Tesla Model 3 LR
2581
1616

Re: Renault novosti

Odgovor Napisal/-a warpedone »

>> V to kategorijo spadajo vsi tisti, ki se navdušujejo nad 2 ali 3 tonskimi kravami.

Kaj magičnega je v teh cifrah?
A 1-tonski kup železa je pa sprejemljiv in OK? Zakaj točno? Ker je tvoj? Sveda.
Poleg intelektualne bistrine je dobro met tudi nekaj samorefleksije.
Predno drguim pridgaš, se svoje pridige drži sam. Zgled pa to...

>> Kar nam pa nikakor ne daje pravice, da tisti na drugi strani lestvice živijo zaradi nas v svetu brez čiste pitne vode, brez čistega zraka....

Klasičen newage bluz... brez nas so oni brez čiste pitne vode, šur ja. Če kdo nima čistega zraka smo to mi sami tu.
Oni na drugi strani lestvice so iz hribov s čistim zrakom prostovoljno šli v mesto. Zakaj? Da niso pomrli od lakote in bolezni.

Intelektualci ja ..
Always remember and never forget, there is no spoon
Uporabniški avatar
Franci
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 940
Kraj: LESCE
Avto: KONA EV & Renault Megane,
918
267

Re: Renault novosti

Odgovor Napisal/-a Franci »

Ja malo smo zašli o Renault novosti, kar e-Megane je, je pa res, da je iz same slike težko reči kakšen je avto - dimenzije, kot jih je navedel @rgornik pa povedo svoje.
Ko sem se prejšnji teden peljal s trajektom in iz vrha gledal Capturja in ga primerjal s KONO, je zgledala KONA prav majhna, sem si že mislil, da sem sigurno narobe videl in je Senic - pa ni bil:-)
Prav bi bilo, da bi se pred napačnim označevanjem vozil ogledali številke, ki so edine mirodajne.
warpedone, rgornik
BL_EV
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 400
Avto: 2017 S 75-sold, 2020 P3D+ sold, Y LR coming soon
174
155

Re: Renault novosti

Odgovor Napisal/-a BL_EV »

Mirodajne številke so cool, ja, ker prinesejo mir v podalpske dežele :)
crunchy
Uporabniški avatar
FV-EV
EVSVET donator
EVSVET donator
Prispevkov: 3231
Avto: Konca na štrom
3469
2603

Re: Renault novosti

Odgovor Napisal/-a FV-EV »

Gasper napisal/-a: 09 Jun 2021, 14:47 Pri EV je čisto enostavno, ko bo prišlo do množičnosti in ne bo več kaj pobrati pri ICE, daš davek/letno dajatev.. na velikost baterije.
- Če je velika baterija v majhnem lahkem vozilu, pomeni da lastnik dela veliko km, naj plača več za uporabo cest.
- Če je velika baterija v potratni opeki od SUV, naj se luksuz plača.
- Če je majhna baterija v velikem SUV, takega pustiš pri miru, ker se je itak nategnil z nakupom
- Če je majhna baterija v majhnem lahkem vozilu, očitno gre za plebsa brez denarja, takega se pusti pri miru
Težko se strinjam s tem, da se pusti tistega, ki se je nategnil z nakupom in kupuje večjega, kot pa rabi. Ravno takega je treba vžgat bolj kot tistega, ki se gre npr. veliko km, ker za človeštvo ali pa naravo so nespametne odločitve veliko slabše, kot pa npr. gorenjc z veliko km.

Absolutno sem proti obdavčenju po velikosti baterije, obdavčit je treba na količino porabljenega materijala npr. pleha. Itak bo pa na koncu obdavčeno na prevožen km tako ali drugače. Lahko bi obdavčili tudi na porabljeno kWh iz omrežja in s tem ljudem dali vedeti, da naj vsak kolikor more sam poskrbi za samozadostnost, da čimmanj obremenjuje družbo s svojimi potrebami in luksuzom.

Jemati pa tistim ki imajo, samo zato ker imajo in so sposobni to financirati je pa navadna kraja nesposobneža. Najprej naj vsak počisti pri sebi in če ne more preživeti (ni sposoben/zmožen, zdrav.....), naj mu šele pomaga družba in to vzame pri bogatem oziroma bolj sposobnemu (vsi se ne rodimo ali pa živimo z enakimi možnostmi).
Uporabniški avatar
warpedone
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 3278
Kraj: LJ
Avto: Tesla Model 3 LR
2581
1616

Re: Renault novosti

Odgovor Napisal/-a warpedone »

Padli ste na celi črti... pravo vprašanje je zakaj sploh krasti tistim ki imajo več. Če je lahko kruh enako drag za vse, zakaj ne sme bit podono z avti? Plačaš ceno proizvajlcu un je to to.

Od kje državi legitimnost da zahteva plačilo da tebi dovoli kupit karkoli (davki)?
To je ostalina fevdalnega sistema.kjer je imel fevdalec pravico razdevičit tvojo novo ženo.
Da 500 let kasneje še vedno razpravljamo kako drag kondom mu moramo pri tem kupit pove veliko slabega o nas in našem intelektu.

Ja, mamo skupne stotitve. Pošlji mi račun zanje.
FV-EV, venuciae30, Robie
Always remember and never forget, there is no spoon
FSP
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 217
Kraj: Ljubljana
Avto: #4438
98
93

Re: Renault novosti

Odgovor Napisal/-a FSP »

Obdavčitev glede na vpliv na okolje?
Lahko si kupiš nov potratni avto, za katerega je bilo porabljenih 1000 enot surovin / CO2 ter za reciklažo in skladno s tem plačaš davek.
Lahko pa si kupiš avto, za katerega je bilo porabljenih 10 enot surovin / CO2... bla bla.
In ja, če hipotetično pomeni izdelava baterije 5000 enot pa plačaj.

Vzeti bogatim dati revnim pa tudi ni čisto tako. Ne pozabit, da je vsem potrebno zagotoviti dostojno življenje. Jaz vsakemu klošarju dam kaj drobiža, nikoli ne veš kakšno breme nosi...
Uporabniški avatar
warpedone
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 3278
Kraj: LJ
Avto: Tesla Model 3 LR
2581
1616

Re: Renault novosti

Odgovor Napisal/-a warpedone »

Klošarji so posleca failanega "javnega zdravstva", ki je javno in brezplačno le za člane nekaterih društev (zavarovani, stalno prebivališče, državljanstvo, ipd).
Prikrajšani so za nujno psihiatrično obravnavo in pomoč. Samostojnega življenja v našu družbi posvečenih čist očitno niso zmožni.

Ampak ne... treba je bogatunom še več pobrat, da si bo večina lahko privoščila boljše avte.
Always remember and never forget, there is no spoon
Gasper
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 423
Kraj: Slovenija
Avto: Prius
248
27

Re: Renault novosti

Odgovor Napisal/-a Gasper »

Zdaj ste preveč zapeli v to, da mora bogat plačat več. Ne gre (samo) za to, poglejmo iz zornega kota države kot lastnika in vzdrževalca cest. Če bi to privat firma tržila bi računala na maso vozila in prevožene km, z nekim fiksnim prispevkom za samo dostopnost cest, tudi za neko mamo ki gre enkrat na leto na pregled.

Maso vozila lahko enostavno določiš, prevožene kilometre pa dejansko zelo težko. Namenskega GPS sledenja volivci nočejo, pustimo to da jim že Google ves čas sledi preko telefonov. Odčitek km vsako leto ob podaljšanju registracije je pa preveč dovzeten za zlorabe, ker bo nekdo ki prevrtava km dobil ven dvojni benefit, manj bo plačal vsako leto za ceste in še njegov avto bo kot rabljen več vreden ker bo imel na števcu manj km.

Torej kaj ti potem ostane? Letna dajatev na velikost baterije, vem, nepravičen pavšal podobno kot je vinjeta, ampak vseeno bolj kot ne edina elegantna in kolikor toliko pravična razdelitev, da nekdo z Dacio Spring plača manj kot nekdo s Hyundai Kono (da ne omenjamo vedno Tesle). Seveda je pa vse odvisno od tega kako je postavljena lestvica, mora biti lepo linearna, ne pa eksponentna kot smo navajeni pri davkih in še marsikje drugje.

Trenutna obdavčitev (zavarovanje) na kW je meni osebno naravnost smešno, da ne omenjam letne dajatve na prostornino motorja, ki je pa sploh ena bolj glupih.
Uporabniški avatar
warpedone
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 3278
Kraj: LJ
Avto: Tesla Model 3 LR
2581
1616

Re: Renault novosti

Odgovor Napisal/-a warpedone »

>> Če bi to privat firma tržila bi računala na maso vozila in prevožene km,

Ja. Vozila z maso pod par tonami bi bila plačila upravičena, ker je škoda zarad njih nižja od birokratskih stroškov zaračunavanja.
Cena za šleparje pa bi bila tako absurdna, da bi folk dobival božjastne napade pri ceni portugalske solate.

Škoda na cesti namreč narašča s četrto potenco naraščanja teže.
Dvakrat večja osna obremenitev => 16 krat več škode.

Osebni avto 2 toni => 1 tona na osi
40 tonski šlepar s triosno prikolico => 5 nosilnih osi, 8 ton na os => 8*8*8*8 = 64*64 = 4000x več škode kot 2 tonski avto

Če je cestnina za avto 1 EUR, mora bit cestnina za šlepar na isti cesti in isti razdalji 4000 EUR.

Ampak ne, subvencionirajmo še naprej portugalsko solato in pljuvamo čez bogatune, ki si omislijo osebni avto za 50k.
Ker oni pa ful ceste uničujejo...
pirpy
Always remember and never forget, there is no spoon
Ogo
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1179
Avto: Hyundai Kona EV
655
700

Re: Renault novosti

Odgovor Napisal/-a Ogo »

Ja no, cel kup problemov smo si nakopali, ker je prevoz pač prepoceni.
In tudi moje mnenje je, da bi DARS in tovornjakarji morali postati profitni center za Republiko Slovenijo in ne stroškovni center.
Nekatere reči se bodo pač podražile, druge bodo pa dolgoročno dobile lokalni ekvivalent. In se ne bo več splačalo uvažat kitajski česen.

Isto, kot je korona pač pokazala, da cel kup služb lahko čisto adekvatno opravlja svoje delo od doma in da ne potrebujemo celega kupa ceglov za neke strašne pisarne in prevažanja na delo simo-tamo.
Gasper
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 423
Kraj: Slovenija
Avto: Prius
248
27

Re: Renault novosti

Odgovor Napisal/-a Gasper »

Warped, ceste imajo CAPEX in OPEX, ti si sedaj jamral samo zaradi operating expensa in še to samo za tisti del, ki je direktna obraba zaradi vozil.

- Pozabil si na izgradnjo ceste (nove ceste, širitev pasov, postavljanje raznih protihrupnih ograj, zidov..)
- Pozabil si na propadanje ceste zaradi samih vremenskih in naravnih pojavov (npr. trava ob robnikih)

In še enkrat moj namen ni da se iz tega naredi spet neko eksponentno lestvico za bogatune, ampak neka lestvica je pa vseeno prav da je in najlažje jo je postavit na kapaciteto baterije ali na težo vozilo. Vse druge variante so birokratsko kompliciranje (prevoženi km).
Uporabniški avatar
warpedone
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 3278
Kraj: LJ
Avto: Tesla Model 3 LR
2581
1616

Re: Renault novosti

Odgovor Napisal/-a warpedone »

>> ampak neka lestvica je pa vseeno prav da je

Zakaj obstoječa lestvica ne zadostuje?

Še v sistemu, kjer vsi "plačamo enako" (i.e. isti procent, recimo 20%), kupec avta za 20 jurjev za ceste prispeva 4 jurje.
Kupec avta za 50 jurjev pa za te iste ceste prispeva 10 jurjev.

Zakaj točno še ni dovolj, da "bogatun" za isto cesto prispeva 2,5x več kot 'revež'?
Pa smo daleč od tega, da bi bila obdavčitev 20k in 50k vozila res isti.

Nesramno je, da se delamo da že sedaj "bogatunom" ne krademo ko srake...
Always remember and never forget, there is no spoon
Gasper
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 423
Kraj: Slovenija
Avto: Prius
248
27

Re: Renault novosti

Odgovor Napisal/-a Gasper »

DDV ni stvar cest, pa tudi tu gre za enkraten znesek. Za ceste potrebuješ letno "naročnino".

Odstotki so pa točno to kar sam mislim z "lestvico", samo da si jo ti sedaj obesil na vrednost vozila, jaz sem jo pa obesil na kapaciteto baterije. Vem kapaciteta niso €, pa če recimo so kWh = €, potem lahko rečeš 300% dajatev na kapaciteto. 20 kWh = 60 €, 50 kWh = 150 € ...
Uporabniški avatar
warpedone
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 3278
Kraj: LJ
Avto: Tesla Model 3 LR
2581
1616

Re: Renault novosti

Odgovor Napisal/-a warpedone »

>> Za ceste potrebuješ letno "naročnino

Drži.
Edino kar cca. drži vodo je nadomestilo za (vsaj grobo ocenjeno) obrabo in odpustek plačila, ko znesek pade absurdno nizko.
Ker če gremo na uporabo, jo bo potrebno zaračunat tudi kolesarjem in pešcem.
Always remember and never forget, there is no spoon
Uporabniški avatar
FV-EV
EVSVET donator
EVSVET donator
Prispevkov: 3231
Avto: Konca na štrom
3469
2603

Re: Renault novosti

Odgovor Napisal/-a FV-EV »

Za osebna vozila je najboljši vinjetni sistem. S fiksno ceno za vse se izogneš tako dodatnemu delu, administraciji, preverjanju....kot tudi dosežeš to, da ljudje ne goljufajo, ter se tudi vsi vozijo. Avto ki stoji ni nujno manjši onasnaževalec okolje kot tisti ki se vozi in je redno v uporabi - ta je izkoriščen in tako manj potraten za okolje in družbo.

Tovorni promet nad 3,5 tone pa je poglavje zase. Eno plat je opisal warpedone zgoraj, poleg tega imamo pa še onesnaževanje okolje, da se omenjena solata prevaža po celi Evropi ali celo omenjen česen iz drugih kontinentov.

Ne pozabite še vsaj tretjega vidika za regulacijo s cenami uporabe cest, ki ga tule na forumu zelo zagovarjajo lastniki BMW, VW, Škod, Renaultov.... to je vpliv na lokalno gospodarstvo. Bolje da se solato v pickupu od sosednje vasi pripelje do tvojega krožnika, kot s šleparjem ali ladjo iz Portugalske ali Kitajske, ker boš s tem nekaj vrnil v lokalno okolje. Ta argument se večkrat uporablja proti lastnikom npr. Tesel, azijcem.... ko pa gre za iste osebe in njegov krožnik, ga pa presliši ali celo negara, ker sam se pa ne želi odpovedati udobju ali za lokalno solato plačevati več, kot to dela pri avtu.
prijazen
sluk
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 847
Kraj: stajerska
Avto: negovan
483
390

Re: Renault novosti

Odgovor Napisal/-a sluk »

Ko je bil zaprt cestninski sistem, so se ljudje, če se je le dalo, ogibali uporabi avtocest.
Ko so uvedli odprt cestninski sistem, so so ljudje na veliko ogibali teh postaj sredi AC. Uporabili izvoz pred postajo, kjer so zapeljali iz AC in pri naslednjem uvozu nazaj gor (vsaj ponekod). Če si želel hitreje do cilja, si šel po AC in plačal.
Potem so uvedli vinjetni sistem, ki je zabil avtoceste; vsak star ata je zdaj na AC.
Nekateri pravijo, da se je povečala varnost v prometu z vinjetnim sistemom. Verjetno se je (sploh na starih cestah). Je pa dejstvo, da je nasankala denarnica ljudi v mestih, kjer so se vedno vozili brezplačno po obvoznicah.

Naslednje kar bomo fasali pa je t.i. "satelitski sistem" --->digitaliziran zaprt cestninski sistem. V končni fazi bo to lahko sekcijski nadzor hitrosti po kompletnem AC sistemu :)
Odgovori
  • Similar Topics
    Odgovori
    Ogledi
    Zadnji prispevek